Het gaat over gênante sekservaringenquote:
Geen zin om terug te lezen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mooie verhalen, echte topshows
we delen genante verhalen om zo onze relatie met elkaar te verbeteren, doe lekker mee bruin suikerklontje van mequote:
Ohquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het gaat over gênante sekservaringen
Gewoon heel subtiel brengen. Zo ging mijn verhaal over "Djacka" gewoon over Tjacka, niemand had het doorquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:20 schreef Jimbo het volgende:
Ik wil iets posten van een maat van me, maar dalijk denkt iedereen dat ik het was
Begin je verhaal metquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:20 schreef Jimbo het volgende:
Ik wil iets posten van een maat van me, maar dalijk denkt iedereen dat ik het was
gvdquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
doe lekker mee bruin suikerklontje van me
Jawel, niet zoveel gedaan verder eigenlijkquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mooi zo
Met mij oook.
Bevalt het in Rotterdam?
Denk het wel ja.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:21 schreef Stuart het volgende:
Zou Tjacka die topicpointer hebben gemaakt? Of fuck knows hoe dat heet? Dat is wel lief
Maar djacka maakt ook wel heel veel vieze dingen meequote:Op zaterdag 14 december 2013 23:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon heel subtiel brengen. Zo ging mijn verhaal over "Djacka" gewoon over Tjacka, niemand had het door
quote:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:18 schreef essnhills het volgende:
Ik ben veel te braaf voor gênante ervaringen
quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:21 schreef Stuart het volgende:
Zou Tjacka die topicpointer hebben gemaakt? Of fuck knows hoe dat heet? Dat is wel lief
watquote:
Ik ookquote:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:22 schreef xcachet het volgende:
Denk dat ess en ik best op een lijn zitten.
Nee maar ik wil gewoon niet het spits afbijtenquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij had niet veel aanleiding nodig om toch los te branden he?
[..]
Rawr, nee hoi
Omdat jouw Djacka erop kickt of altijd weer pech lijkt te hebben>?quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Maar djacka maakt ook wel heel veel vieze dingen mee
Ik kan dat wijf niet uitstaanquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:22 schreef xcachet het volgende:
Denk dat ess en ik best op een lijn zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |