Jaja, nu ik hem niet heb gemaakt is ie ineens wel leukquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hij is best leuk eigenlijk
Ik weet niet meer wie die van mij heeft gemaakt. Die van mij is overigens FUCKING AWESOME

ik ga nu je nummer luisterenquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik luister nu heel veel Ke$ha
Ja

1Dquote:

Is goed voor je ouwequote:Op zaterdag 14 december 2013 23:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik moest vandaag werken, was echt dood
Morgen kom ik boodschappen halen

Altijd fissa met du meiden van TT.quote:

Ouiquote:

picsquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:28 schreef xcachet het volgende:
Beetje persoonsverheerlijking niks mis mee.

Ik wacht nog op het juiste moment ja. Wanneer heb je weer nieuw afwasmiddel nodig? Dan verzin ik daar mijn openingszin omheen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij bespiedt me al regelmatig in de supermarkt, je bent dichtbij mijn eerste meet te worden

Love, alsof ik jou in staat acht tot zoiets creatiefs op de computerquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jaja, nu ik hem niet heb gemaakt is ie ineens wel leuk

Jij bent de ouwe.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
1D
Dat hoor je hier wel erg veel op de radio
Niet dat het bagger is hoor
[..]
Is goed voor je ouwe

Wij gebruiken Dreft, en die gaat lang meequote:Op zaterdag 14 december 2013 23:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wacht nog op het juiste moment ja. Wanneer heb je weer nieuw afwasmiddel nodig? Dan verzin ik daar mijn openingszin omheen.

Oh hier welquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
1D
Dat hoor je hier wel erg veel op de radio
Niet dat het bagger is hoor
[..]
Is goed voor je ouwe
 Story of my life voornamelijk
 Story of my life voornamelijk  

"wist je dat afwasmiddel ook heel goed glijd'quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wacht nog op het juiste moment ja. Wanneer heb je weer nieuw afwasmiddel nodig? Dan verzin ik daar mijn openingszin omheen.

Ik durf misschien nietquote:

Ik heb paintquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Love, alsof ik jou in staat acht tot zoiets creatiefs op de computer

Zeg wijffie, nu je 18+ bent behoor ook jij tot de groep van volwassenen en derhalve tot de oudjesquote:

Ik hoor niet bij jou..quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zeg wijffie, nu je 18+ bent behoor ook jij tot de groep van volwassenen en derhalve tot de oudjes

jij bent niet meer blauwquote:

Vieze flikker. Daar gaat mijn ontbijtje.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
"wist je dat afwasmiddel ook heel goed glijd'

quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vieze flikker. Daar gaat mijn ontbijtje.

quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zeg wijffie, nu je 18+ bent behoor ook jij tot de groep van volwassenen en derhalve tot de oudjes

Hoiquote:

Hoeland ?quote:

Zo zo, bezoek van Renéquote:

Het is nog geen 12 uur geweest, ontbijten is niet mogelijk in de avondquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vieze flikker. Daar gaat mijn ontbijtje.

Streep door jou heen, klaar.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zo zo, bezoek van René
Let op het streepje

goed ideequote:

Welk streepje?quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zo zo, bezoek van René
Let op het streepje

now we 'erequote:

Bedankt. Deze is ook leukquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:29 schreef supersof het volgende:
Leuk nummer cachie, ik vind kesha op zich wel leuk. Kende deze nog niet

Rode of witte ? Droog of zoet ?quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik drink momenteel wijn. Laat mij in mijn waarde.

Ik dm het welquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:31 schreef Jhali het volgende:
Jimbo, gaan we nog verder of niet?
Vertel dat verhaal van die maat van je maar, dan vertel ik iets van een vriendin van mij
 De sfeer is er een beetje uit hier
 De sfeer is er een beetje uit hier

Na al die tijd uitgerekend op dit moment? Het kan niet waar zijnquote:

Ben je weer aan t onderhandelen?quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:31 schreef Jhali het volgende:
Jimbo, gaan we nog verder of niet?
Vertel dat verhaal van die maat van je maar, dan vertel ik iets van een vriendin van mij

Maar HeaN heeft deze gemaaktquote:

Droge witte wijn. Het is kwalitatief nog enigszins te doen. Toch had ik liever nog bier gehad.quote:

Dankjequote:

Ahquote:

Wat? Ik ben net thuis en zag Etsu. Moest hem even hoi zeggen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Na al die tijd uitgerekend op dit moment? Het kan niet waar zijn

Jaquote:

quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Verhalen van vrienden vertel ik niet.

quote:

Ik ben ook heel scherpquote:

quote:

I don't blame youquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wat? Ik ben net thuis en zag Etsu. Moest hem even hoi zeggen.

quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wat? Ik ben net thuis en zag Etsu. Moest hem even hoi zeggen.

Zit er nog niet. Verbouwen en zo.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
I don't blame you
Hoe bevalt je nieuwe huis? Je zit daar toch nog niet zo lang

Het even schattig in de wangetjes knijpen tijdperk is voorbijquote:

Niet dat ik weet.quote:

DUS????????quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:32 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Maar HeaN heeft deze gemaakt

quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het even schattig in de wangetjes knijpen tijdperk is voorbij

Samen in bedje kruipen?quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Stond net te tippelen, ben naar binnen gegaa.

HeaN is tofquote:

Nee, op mijquote:
I knowquote:

Oow, je bent 18 dus nu oud en dus nu legaal blablaquote:

Oooh, ik dacht dat je er al woonde. Niet goed opgelet dus. Wat is de planning dan om daar te gaan wonen?quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zit er nog niet. Verbouwen en zo.

Eind janvier.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, ik dacht dat je er al woonde. Niet goed opgelet dus. Wat is de planning dan om daar te gaan wonen?

maar de UI nietquote:

quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Droge witte wijn. Het is kwalitatief nog enigszins te doen. Toch had ik liever nog bier gehad.
Het is dat ik mijn reis naar Zweden moet kunnen bekostigen anders had ik alsnog plannen gemaakt
 En zweden is al duur zat
 En zweden is al duur zat 

Ik komquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
NouDat laat ik me geen tweede ker zeggen
!

quote:

Een week of 6, leuk vooruitzicht om te hebbenquote:

Had te maken met een youtubefilmpje van twee FOK!kersquote:

oh okequote:Op zaterdag 14 december 2013 23:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Had te maken met een youtubefilmpje van twee FOK!kers

Sowieso, opbouwen van alles.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een week of 6, leuk vooruitzicht om te hebben
Ik ookquote:

Ik dacht dat die van ons op privé stondquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Had te maken met een youtubefilmpje van twee FOK!kers

Dat is limonade man. En Zweden is inderdaad fucked up duur, het erge is nog dat ik met de bus terugga om met oud en nieuw in Nederland te kunnen zijn.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]En zweden is al duur zat
Maar droog wit, jammer. Zoet is nog wel lekker

goed, met jou?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.

Hij is groot he, die van mijquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik dacht dat die van ons op privé stond

quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
goed, met jou?Ook goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani

jordijquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:37 schreef Etsu het volgende:
Zwedenfocking duur. Was met een vriend van me daar een weekendje, best een dure grap
maar erg leuk

Dat heb ik vaker gehoord inderdaad. Best jammer. Lijkt me trouwens best leuk die kant eens uit te gaan. Veel blonde mensen immersquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:37 schreef Etsu het volgende:
Zwedenfocking duur. Was met een vriend van me daar een weekendje, best een dure grap
maar erg leuk

quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ook goed ja..maar...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
ja..maar...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.

Jij valt op blond?quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat heb ik vaker gehoord inderdaad. Best jammer. Lijkt me trouwens best leuk die kant eens uit te gaan. Veel blonde mensen immers

epilepsie, aubquote:

Noorwegen is nog prijziger. Zolang je maar het 3,5/4,5% bier pakt is het nog net te doen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:37 schreef Etsu het volgende:
maar erg leuk

Nog wat winky winky?quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:37 schreef Etsu het volgende:
maar erg leuk

quote:
 Ik ben toch niet op de markt gekkie
 Ik ben toch niet op de markt gekkie  

valt best meequote:Op zaterdag 14 december 2013 23:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat heb ik vaker gehoord inderdaad. Best jammer. Lijkt me trouwens best leuk die kant eens uit te gaan. Veel blonde mensen immers

Ahja, verklaart een hoopquote:

Valt wel mee qua blonde mensen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:38 schreef Stuart het volgende:
[..]

Ooohquote:

ohwquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:38 schreef essnhills het volgende:
[..]Ik ben toch niet op de markt gekkie

Hoop dan niet dat je al te ver in het binnenland zit, ik weet nog toen ik met de bus daar was... word je ook niet blij van.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is limonade man. En Zweden is inderdaad fucked up duur, het erge is nog dat ik met de bus terugga om met oud en nieuw in Nederland te kunnen zijn.
We hebben nog altijd geen foto's ontvangen trouwens

Blonde jongens he?quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:38 schreef Stuart het volgende:
[..]

Stop maarrrrrrquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die neukten elkander 'ga door oooh klootzak'

Heb t gehoord ja. Finland schijnt goedkoopste te zijn.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Noorwegen is nog prijziger. Zolang je maar het 3,5/4,5% bier pakt is het nog net te doen.

quote:

Jammer van de blonden mensenquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Valt wel mee qua blonde mensen.
Voor een kleine pizza, ¤15,-
We waren voor met twee man ¤210 kwijt aan eten drinken ov en musea.

Jij valt op blonde jongens?quote:

ook best veel die hun haar extra donker vervenquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh
Ik ging even uit van de foto's van voetbal supporters die ik zie

wie wat?quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:39 schreef supersof het volgende:
halo jimbo
ik vind het toch wel kut wat er gebeurd is
met vrienden gr

quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:39 schreef supersof het volgende:
halo jimbo
ik vind het toch wel kut wat er gebeurd is
met vrienden gr
 _!
_! 

Ik voel me niet alleen speciaal, ik bén speciaalquote:

Hahahaha, nee, ik val niet op jongensquote:

jammerquote:

nog steeds goedquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoe liggen je kussens trouwens?

Ohquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hahahaha, nee, ik val niet op jongens

quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]_!
ik vond dat vrouwelijke icoontje ernaast al zo vreemd staan

Jaja..quote:

Ik moet maar eens op ontdekkingsreis gaanquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook best veel die hun haar extra donker verven
maar genoeg knappe dames daar toch

Told you soquote:

Ja, dat is wel zo jaquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik voel me niet alleen speciaal, ik bén speciaal

Wat is oud?quote:

hoi sof, ik ga zo even naar je FB kijken.quote:

Ik nietquote:

hoi sofquote:

ik zo er zo weer terug gaan ja. weekendje dat ik daar was, was veel te kortquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik moet maar eens op ontdekkingsreis gaan

merk dat je je abo goed gebruiktquote:

FInland is qua mentaliteit meer Slavisch, daar zitten ze allemaal aan de goedkope wodka ja.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb t gehoord ja. Finland schijnt goedkoopste te zijn.

Dat klinkt als de moeite waard om die kant eens uit te gaan dusquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zo er zo weer terug gaan ja. weekendje dat ik daar was, was veel te kort

jij en iedereenquote:

Ik weet niet hoe oud die isquote:

Oh maar die had ik al hoorquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
merk dat je je abo goed gebruikt

DOAG *quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
FInland is qua mentaliteit meer Slavisch, daar zitten ze allemaal aan de goedkope wodka ja.
Dit gezegd hebbende. Ik ga me bezatten, dag.

Pfieuw.. komt goed af zoquote:

Je gaat vaker het leven door als cachet?quote:

Uhuhquote:
 Inmiddels heeft denk ik zo ongeveer iedereen wel zo'n setje
  Inmiddels heeft denk ik zo ongeveer iedereen wel zo'n setje  

Oh, dus zo heul oud is die nietquote:

Stel je voor, een vrouw die op me valtquote:
 trauma
 trauma 

Volgens mij 25quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, dus zo heul oud is die niet

Oh, ik ben ouder dan Etsjequote:

Moet nog wel te doen zijn tochquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:44 schreef Jhali het volgende:
[..]
zou wel leuk zijn als ik het een beetje kan volgen ja

nu nog een nieuwe matrs en mn bed is perfectquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
UhuhInmiddels heeft denk ik zo ongeveer iedereen wel zo'n setje

jonkiequote:

Ja echt hè? Moet niet gekker worden..quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Stel je voor, een vrouw die op me valttrauma

Ik geloof het niet.quote:

Mijn broer is 25quote:

ja een keer met tjackaquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Je gaat vaker het leven door als cachet?

Genoegquote:

Uhuhquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nu nog een nieuwe matrs en mn bed is perfect
op die lege plek na dan
 Moet je even met je date verder regelen
  Moet je even met je date verder regelen

niks moet..quote:

Ben gewoon wantrouwig persoon, het is niets persoonlijks.quote:

Mijn broertje is 21quote:

Bij tijd en wijle zo nu en danquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niks moet..
(jij zat vroegah toch ook in arg7 he? )

Ik welquote:

Zo vat ik het wel opquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:46 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ben gewoon wantrouwig persoon, het is niets persoonlijks.

O in dat geval erg vervelend.quote:

Dan geloof je het maar lekker nietquote:

quote:

Nee, mn vriendin. We deden een spel dat ze elke keer moest drinken als ze een vraag fout had. Eind van de avond zat ze te kotsen op de wcquote:
 en ik kon lopend terug naar het station want zij viel ongeveer om
 en ik kon lopend terug naar het station want zij viel ongeveer om  

Ik snap niet wat daar zo leuk aan isquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee, mn vriendin. We deden een spel dat ze elke keer moest drinken als ze een vraag fout had. Eind van de avond zat ze te kotsen op de wcen ik kon lopend terug naar het station want zij viel ongeveer om

ok robquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je laat het pijn doen in mijn bangerhart

wat voor vragen?quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee, mn vriendin. We deden een spel dat ze elke keer moest drinken als ze een vraag fout had. Eind van de avond zat ze te kotsen op de wcen ik kon lopend terug naar het station want zij viel ongeveer om

Niets.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Inderdaad, wat ga je er tegen doen?

Was ook niet leuk. Vond het best sneu om dr te zien kotsenquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik snap niet wat daar zo leuk aan is

wie weetquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
UhuhMoet je even met je date verder regelen

Ja, dat zou ik ook wel zielig vinden als ik iemand magquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Was ook niet leuk. Vond het best sneu om dr te zien kotsen

quote:

triviant. werkt perfectquote:

Ze werkt dan ook niet voor de lol bij de McDonalds.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
bijv; wie landde er als eerst op de maan.
Wist ze niet.

Ach, shit happensquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat zou ik ook wel zielig vinden als ik iemand mag

Jij bij Etosquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:49 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ze werkt dan ook niet voor de lol bij de McDonalds.

quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
bijv; wie landde er als eerst op de maan.
Wist ze niet.

FR1908 jwt!!!quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:50 schreef Jimbo het volgende:
Ik ga naar bed, morgen weer vroeg eruit want.
[ afbeelding ]

Welterusten heldquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:50 schreef Jimbo het volgende:
Ik ga naar bed, morgen weer vroeg eruit want.
[ afbeelding ]

Kloonquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Naar.
[..]
Hij zit tegenover mij..

Vies meisjequote:Op zaterdag 14 december 2013 23:50 schreef Ezell het volgende:
kotsen vanwege drank
dat voel je toch aankomen?!

Dat jij je beledigd voelt kan ik niets aan doen.quote:

Niet als je bijna nooit drinktquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:50 schreef Ezell het volgende:
kotsen vanwege drank

quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:50 schreef Ezell het volgende:
kotsen vanwege drank

soms welquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:50 schreef Ezell het volgende:
kotsen vanwege drank

Minder beledigend doen. Belegen stuk vreten!!quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:50 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat jij je beledigd voelt kan ik niets aan doen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |