Ik dacht dat die van ons op privé stondquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Had te maken met een youtubefilmpje van twee FOK!kers
Dat is limonade man. En Zweden is inderdaad fucked up duur, het erge is nog dat ik met de bus terugga om met oud en nieuw in Nederland te kunnen zijn.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]En zweden is al duur zat
Maar droog wit, jammer. Zoet is nog wel lekker
goed, met jou?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Hij is groot he, die van mijquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik dacht dat die van ons op privé stond
quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
goed, met jou?Ook goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
jordijquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:37 schreef Etsu het volgende:
Zwedenfocking duur. Was met een vriend van me daar een weekendje, best een dure grap
maar erg leuk
Dat heb ik vaker gehoord inderdaad. Best jammer. Lijkt me trouwens best leuk die kant eens uit te gaan. Veel blonde mensen immersquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:37 schreef Etsu het volgende:
Zwedenfocking duur. Was met een vriend van me daar een weekendje, best een dure grap
maar erg leuk
quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ook goed
ja..maar...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Jij valt op blond?quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat heb ik vaker gehoord inderdaad. Best jammer. Lijkt me trouwens best leuk die kant eens uit te gaan. Veel blonde mensen immers
epilepsie, aubquote:
Noorwegen is nog prijziger. Zolang je maar het 3,5/4,5% bier pakt is het nog net te doen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:37 schreef Etsu het volgende:
maar erg leuk
Nog wat winky winky?quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:37 schreef Etsu het volgende:
maar erg leuk
quote:
valt best meequote:Op zaterdag 14 december 2013 23:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat heb ik vaker gehoord inderdaad. Best jammer. Lijkt me trouwens best leuk die kant eens uit te gaan. Veel blonde mensen immers
Ahja, verklaart een hoopquote:
Valt wel mee qua blonde mensen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |