ohwquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:38 schreef essnhills het volgende:
[..]Ik ben toch niet op de markt gekkie
Hoop dan niet dat je al te ver in het binnenland zit, ik weet nog toen ik met de bus daar was... word je ook niet blij van.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is limonade man. En Zweden is inderdaad fucked up duur, het erge is nog dat ik met de bus terugga om met oud en nieuw in Nederland te kunnen zijn.
We hebben nog altijd geen foto's ontvangen trouwens
Blonde jongens he?quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat heb ik vaker gehoord inderdaad. Best jammer. Lijkt me trouwens best leuk die kant eens uit te gaan. Veel blonde mensen immers
Stop maarrrrrrquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die neukten elkander 'ga door oooh klootzak'
Heb t gehoord ja. Finland schijnt goedkoopste te zijn.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Noorwegen is nog prijziger. Zolang je maar het 3,5/4,5% bier pakt is het nog net te doen.
quote:
Jammer van de blonden mensenquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Valt wel mee qua blonde mensen.
Voor een kleine pizza, ¤15,-
We waren voor met twee man ¤210 kwijt aan eten drinken ov en musea.
Jij valt op blonde jongens?quote:
ook best veel die hun haar extra donker vervenquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh
Ik ging even uit van de foto's van voetbal supporters die ik zie
wie wat?quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:39 schreef supersof het volgende:
halo jimbo
ik vind het toch wel kut wat er gebeurd is
met vrienden gr
quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:39 schreef supersof het volgende:
halo jimbo
ik vind het toch wel kut wat er gebeurd is
met vrienden gr
Ik voel me niet alleen speciaal, ik bén speciaalquote:
Hahahaha, nee, ik val niet op jongensquote:
jammerquote:
nog steeds goedquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:39 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Hoe liggen je kussens trouwens?
Ohquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hahahaha, nee, ik val niet op jongens
quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]_!
ik vond dat vrouwelijke icoontje ernaast al zo vreemd staan
Jaja..quote:
Ik moet maar eens op ontdekkingsreis gaanquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook best veel die hun haar extra donker verven
maar genoeg knappe dames daar toch
Told you soquote:
Ja, dat is wel zo jaquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik voel me niet alleen speciaal, ik bén speciaal
Wat is oud?quote:
hoi sof, ik ga zo even naar je FB kijken.quote:
Ik nietquote:
hoi sofquote:
ik zo er zo weer terug gaan ja. weekendje dat ik daar was, was veel te kortquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik moet maar eens op ontdekkingsreis gaan
merk dat je je abo goed gebruiktquote:
FInland is qua mentaliteit meer Slavisch, daar zitten ze allemaal aan de goedkope wodka ja.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb t gehoord ja. Finland schijnt goedkoopste te zijn.
Dat klinkt als de moeite waard om die kant eens uit te gaan dusquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zo er zo weer terug gaan ja. weekendje dat ik daar was, was veel te kort
jij en iedereenquote:
Ik weet niet hoe oud die isquote:
Oh maar die had ik al hoorquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
merk dat je je abo goed gebruikt
DOAG *quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
FInland is qua mentaliteit meer Slavisch, daar zitten ze allemaal aan de goedkope wodka ja.
Dit gezegd hebbende. Ik ga me bezatten, dag.
Pfieuw.. komt goed af zoquote:
Je gaat vaker het leven door als cachet?quote:
Uhuhquote:
Oh, dus zo heul oud is die nietquote:
Stel je voor, een vrouw die op me valtquote:
Volgens mij 25quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, dus zo heul oud is die niet
Oh, ik ben ouder dan Etsjequote:
Moet nog wel te doen zijn tochquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:44 schreef Jhali het volgende:
[..]
zou wel leuk zijn als ik het een beetje kan volgen ja
nu nog een nieuwe matrs en mn bed is perfectquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
UhuhInmiddels heeft denk ik zo ongeveer iedereen wel zo'n setje
![]()
jonkiequote:
Ja echt hè? Moet niet gekker worden..quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Stel je voor, een vrouw die op me valttrauma
Ik geloof het niet.quote:
Mijn broer is 25quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |