Bedanktquote:Op dinsdag 31 december 2013 01:13 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ja man JNG moet terug komen mijn support heb je +1
Betekent niet dat ik niks mee krijgquote:
Dan weet je niet meer dan wij.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Betekent niet dat ik niks mee krijg
Hmm, je zette er zelf een duim omhoog bij, dus dat is best tegenstrijdig. Tenminste: voor mij, maar ik heb ook niks meegekregen ervan. Ik dacht namelijk huh, oma overledeb maar wel een duim? Niet als aanval; maar daarmee kan je anders overkomen dan hoe je je voelt zeg maarquote:Op dinsdag 31 december 2013 01:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, en hij kan niet zeggen dat ie het niet gelezen heeft want hij wenste me nog sterkte. Dat ís toch ziek
Over de algehele situatie, ja.quote:
Als jij geen duim omhoog had gedaan en over hoe grappig je die naam vindt had ik jou ook geen DM gestuurd schat. Dat je dan nu gaat roepen over hoe erg het wel niet is vind ik hypocriet want je zit er zelf anders heel luchtig over te doen.quote:
Ja, en daarom staat er echt vijf posts verderop een uitleg ofzo. Again, komt niet ergens mee praten waar je niks van weetquote:Op dinsdag 31 december 2013 01:14 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Hmm, je zette er zelf een duim omhoog bij, dus dat is best tegenstrijdig. Tenminste: voor mij, maar ik heb ook niks meegekregen ervan. Ik dacht namelijk huh, oma overledeb maar wel een duim? Niet als aanval; maar daarmee kan je anders overkomen dan hoe je je voelt zeg maar
Wie the fuck kloon ben jij nu weer.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:14 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Hmm, je zette er zelf een duim omhoog bij, dus dat is best tegenstrijdig. Tenminste: voor mij, maar ik heb ook niks meegekregen ervan. Ik dacht namelijk huh, oma overledeb maar wel een duim? Niet als aanval; maar daarmee kan je anders overkomen dan hoe je je voelt zeg maar
Ik ook niet maargoed. Ik vind het zielig voor die jongenquote:Op dinsdag 31 december 2013 01:12 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Uit mijn troll sleutel, ik heb geen idee waar het over gaat eerlijk gezegt.
Iemands oma is dood en jij stuurt een DM over die screens?quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:15 schreef J.James het volgende:
[..]
Als jij geen duim omhoog had gedaan en over hoe grappig je die naam vindt had ik jou ook geen DM gestuurd schat. Dat je dan nu gaat roepen over hoe erg het wel niet is vind ik hypocriet want je zit er zelf anders heel luchtig over te doen.
Gewoon laten gaan zou ik zeggenquote:Op dinsdag 31 december 2013 01:15 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik ook niet maargoed. Ik vind het zielig voor die jongen
Kan best, maar kan je alsnog niet verwachten dat iedereen 't maar begrijpt. Niet iedereen leest altijd maar mee.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, en daarom staat er echt vijf posts verderop een uitleg ofzo. Again, komt niet ergens mee praten waar je niks van weet.
Die meeste hier wisten vanmiddag al dat mn oma zou komen te overlijden. Zoals in die post staat.
Meid, ik heb héél duidelijk uitgelegd waar dat duimpje voor was en in onderstaande post kun je lezen dat jij het ook snapte. Ga nou alsjeblieft niet zo moeilijk lopen te doen over mijn fucking oma en dat ik blij zou zijn dat ze dood is. Dude, wat denk jequote:Op dinsdag 31 december 2013 01:15 schreef J.James het volgende:
[..]
Als jij geen duim omhoog had gedaan en over hoe grappig je die naam vindt had ik jou ook geen DM gestuurd schat. Dat je dan nu gaat roepen over hoe erg het wel niet is vind ik hypocriet want je zit er zelf anders heel luchtig over te doen.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:35 schreef J.James het volgende:
[..]
Oh, oké. Ja, in die zin is het wel weer goed dat het vredig gegaan is.
Ja idd. Even weer leren.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:16 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Gewoon laten gaan zou ik zeggen
Nee, niet iedereen leest mee maar zij reageert wel op mijn uitleg dat ze het begrijpt. Again, bedankt voor het bemoeien met iets waar je duidelijk niks over weet.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:16 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Kan best, maar kan je alsnog niet verwachten dat iedereen 't maar begrijpt. Niet iedereen leest altijd maar mee.
Door jou heeft Jimbo zijn ban grotendeels. Ik pak je! om te knuffelen vanzelfsprekendquote:Op dinsdag 31 december 2013 01:17 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik heb vandaag iemand laten huilen in gta 5 online
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |