jaquote:
Beetje respectloosquote:Op dinsdag 31 december 2013 01:10 schreef Crack_ het volgende:
Dude, hoe sick is dat eigenlijk. Ik zeg "mn oma is overleden" en echt nog geen 5 minuten later krijg ik een dm van JJ waarin ie over die printscreens begint te lullen.
van of opquote:Op dinsdag 31 december 2013 01:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik trek me er van af. Fuck. This. Shit.
Ik verwacht dat het één en dezelfde persoon is en James het weer voor elkaar heeft in het middelpunt te staan.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:08 schreef Crack_ het volgende:
Ik voorspel dat JJ Laura zo een DM gaat sturen.
Jij begint zelf te lullen over hoe grappig het is dat je oma Zus heette en deed zelfde een duim omhoog bij dat bericht dat je oma is overleden.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:10 schreef Crack_ het volgende:
Dude, hoe sick is dat eigenlijk. Ik zeg "mn oma is overleden" en echt nog geen 5 minuten later krijg ik een dm van JJ waarin ie over die printscreens begint te lullen.
Ja, en hij kan niet zeggen dat ie het niet gelezen heeft want hij wenste me nog sterkte. Dat ís toch ziekquote:
quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:11 schreef J.James het volgende:
[..]
Jij begint zelf te lullen over hoe grappig het is dat je oma Zus heette en deed zelfde een duim omhoog bij dat bericht dat je oma is overleden.
Wat een hypocriet kutwijf ben jij zeg.
Okay, doei.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:11 schreef J.James het volgende:
[..]
Jij begint zelf te lullen over hoe grappig het is dat je oma Zus heette en deed zelfde een duim omhoog bij dat bericht dat je oma is overleden.
Waar haal je het samen zweren eigenlijk bandaanquote:Op dinsdag 31 december 2013 01:10 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Allemaal samen zwerend, pas op gevaar
Welke steunquote:Op dinsdag 31 december 2013 01:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Okay, doei.
De steun die je van me had ben je kwijt
Hou je bek tegen Crack.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:11 schreef J.James het volgende:
[..]
Uit mijn troll sleutel, ik heb geen idee waar het over gaat eerlijk gezegt.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:11 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Waar haal je het samen zweren eigenlijk bandaan
Best wel iddquote:Op dinsdag 31 december 2013 01:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, en hij kan niet zeggen dat ie het niet gelezen heeft want hij wenste me nog sterkte. Dat ís toch ziek
Van de afgelopen maanden?quote:
Ik heb veel meer mee gekregen dan jullie.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:11 schreef Ezell het volgende:
VA, jij hebt een deel niet eens meegekregen.
Jij was niet in de TC.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Van de afgelopen maanden?
[..]
Ik heb veel meer mee gekregen dan jullie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |