Als wij het doen is het "overvallen van andere sc". 11 dagen ban.quote:Op maandag 30 september 2013 19:19 schreef Typisch het volgende:
kansloos meisje van 17 die hier komt kutten
rené doe er wat aan

Ajacieden zijn allemaal superieur hier of ze zijn mod of ze zijn goed in Fifa OF ALLEBEIquote:

VBL < Fok.quote:Op maandag 30 september 2013 19:19 schreef Caland het volgende:
Toen wij dit deden in andere SC's kreeg men een ban. Helaas is Rene er alleen om users uit VBL erbij te naaien

Ik naai geen VBL'ers buiten VBL, het boeit me niet waar jullie posten, dat is zaak van de mods van dat forum.quote:Op maandag 30 september 2013 19:19 schreef Caland het volgende:
Toen wij dit deden in andere SC's kreeg men een ban. Helaas is Rene er alleen om users uit VBL erbij te naaien

Banaanvraag.quote:

Wij autisten hier.quote:Op maandag 30 september 2013 19:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik naai geen VBL'ers buiten VBL, het boeit me niet waar jullie posten, dat is zaak van de mods van dat forum.
Daarom boeit het me ook niks dat mensen hier posten zolang ze normaal doen.

ze doet niet normaal renéquote:Op maandag 30 september 2013 19:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik naai geen VBL'ers buiten VBL, het boeit me niet waar jullie posten, dat is zaak van de mods van dat forum.
Daarom boeit het me ook niks dat mensen hier posten zolang ze normaal doen.

See no evil!!!!quote:Op maandag 30 september 2013 19:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
ze doet niet normaal rené
OPEN JE OGEN

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |