Als wij het doen is het "overvallen van andere sc". 11 dagen ban.quote:Op maandag 30 september 2013 19:19 schreef Typisch het volgende:
kansloos meisje van 17 die hier komt kutten
rené doe er wat aan
Ajacieden zijn allemaal superieur hier of ze zijn mod of ze zijn goed in Fifa OF ALLEBEIquote:
VBL < Fok.quote:Op maandag 30 september 2013 19:19 schreef Caland het volgende:
Toen wij dit deden in andere SC's kreeg men een ban. Helaas is Rene er alleen om users uit VBL erbij te naaien
Ik naai geen VBL'ers buiten VBL, het boeit me niet waar jullie posten, dat is zaak van de mods van dat forum.quote:Op maandag 30 september 2013 19:19 schreef Caland het volgende:
Toen wij dit deden in andere SC's kreeg men een ban. Helaas is Rene er alleen om users uit VBL erbij te naaien
Banaanvraag.quote:
Wij autisten hier.quote:Op maandag 30 september 2013 19:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik naai geen VBL'ers buiten VBL, het boeit me niet waar jullie posten, dat is zaak van de mods van dat forum.
Daarom boeit het me ook niks dat mensen hier posten zolang ze normaal doen.
ze doet niet normaal renéquote:Op maandag 30 september 2013 19:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik naai geen VBL'ers buiten VBL, het boeit me niet waar jullie posten, dat is zaak van de mods van dat forum.
Daarom boeit het me ook niks dat mensen hier posten zolang ze normaal doen.
See no evil!!!!quote:Op maandag 30 september 2013 19:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
ze doet niet normaal rené![]()
OPEN JE OGEN
WEEK UP RENEEEquote:Op maandag 30 september 2013 19:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
ze doet niet normaal rené![]()
OPEN JE OGEN
feitjesquote:Op maandag 30 september 2013 19:20 schreef Insomnia_ het volgende:
haten op cachie zeker jaloers dat jullie geen nudes hebben
Zolang jij je tieten weigert te posten niet, nee.quote:Op maandag 30 september 2013 19:22 schreef xcachet het volgende:
Hebben jullie niks beters om over te praten?
Dan moet er een [xcachet SC] komen.quote:Op maandag 30 september 2013 19:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zolang jij je tieten weigert te posten niet, nee.
ga je gangquote:Op maandag 30 september 2013 19:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dan moet er een [xcachet SC] komen.
Jij zou ons al 2x tieten sturen die van die modellen en van jezelfquote:Op maandag 30 september 2013 19:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zodra je je tieten post zal ik de naam van de VBl-SC wijzigen.quote:Op maandag 30 september 2013 19:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
boehoequote:Op maandag 30 september 2013 19:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij zou ons al 2x tieten sturen die van die modellen en van jezelf.
Dan heb ik weer 2 weken ban. Ik heb ze al gepost.quote:Op maandag 30 september 2013 19:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zodra je je tieten post zal ik de naam van de VBl-SC wijzigen.
Waar dan?quote:Op maandag 30 september 2013 19:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
boehoe
[..]
Dan heb ik weer 2 weken ban. Ik heb ze al gepost.
Hmm, ik zit rustig reggae te pompen. Dit gaat een stapje te ver voor de maandag.quote:
jammer GGMMquote:Op maandag 30 september 2013 19:27 schreef GGMM het volgende:
Maar goed, even over tot de orde van de dag;
mijn Photoshop start niet meer op.
In DM naar GGMM dan komt het helemaal goed.quote:Op maandag 30 september 2013 19:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dan heb ik weer 2 weken ban. Ik heb ze al gepost.
thnx voor de tipquote:Op maandag 30 september 2013 19:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In DM naar GGMM dan komt het helemaal goed.
Wat zonde. Wie moet er nu de naaktfoto's van je moeder bewerken?quote:Op maandag 30 september 2013 19:27 schreef GGMM het volgende:
Moet je maar een legale versie gebruikenquote:Op maandag 30 september 2013 19:27 schreef GGMM het volgende:
Ik uh..quote:Op maandag 30 september 2013 19:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat zonde. Wie moet er nu de naaktfoto's van je moeder bewerken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |