Misschien was dat net zo hip als dat men nu een naam wil die nog niemand heeft. De mensen hette allemaal piet en henk en toen dachten de ouders van mn oma "heee, zus.. is dat geen leuke naam?!"quote:
Ja, dat is waar. Maar nu is dat zo raar.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Misschien was dat net zo hip als dat men nu een naam wil die nog niemand heeft. De mensen hette allemaal piet en henk en toen dachten de ouders van mn oma "heee, zus.. is dat geen leuke naam?!"
Jawel. Jij gaat met je fucking lelijke skinny broek op de cam en dan ga je ook letterlijk op je hurken zitten zodat iedereen je bilnaad kan zien en meerdere keren en dat doe je gewoon bewust en dan ga je aan Crack vragen of ze een foto wil plaatsen op het forumquote:
Zo is het helemaal niet gegaan. Dat weet je zelf ook wel wat je zit er zelfs nog.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jawel. Jij gaat met je fucking lelijke skinny broek op de cam en dan ga je ook letterlijk op je hurken zitten zodat iedereen je bilnaad kan zien en meerdere keren en dat doe je gewoon bewust en dan ga je aan Crack vragen of ze een foto wil plaatsen op het forumGa toch weg. Tering.
Nee, zo is het niet gegaan. Ik was er inderdaad bij, correct.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:54 schreef J.James het volgende:
[..]
Zo is het helemaal niet gegaan. Dat weet je zelf ook wel wat je zit er zelfs nog.
Jullie vroegen of ik die broek wou laten zien en aan wou doen. En toen ik dat deed was het van "kun je eens bukken". Dus ik deed dat want ik dacht dat die broek wel op z'n plek bleef.
En toen ik me omdraaide waren jullie allemaal aan het lachen en ik begreep niet waarom. Dus toen zei iemand van "doe het nog een keer dan maak ik wel een foto, dan kun je het zien". Dus daarom deed ik dat.
En ik vroeg Crack dus of ze die niet wou posten want iemand had het over posten van die snapshots op het forum.
Dan ben je een fantast en verzin je van alles. Want zo is het dus wél gegaan.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, zo is het niet gegaan. Ik was er inderdaad bij, correct.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:54 schreef J.James het volgende:
[..]
Zo is het helemaal niet gegaan. Dat weet je zelf ook wel wat je zit er zelfs nog.
Jullie vroegen of ik die broek wou laten zien en aan wou doen. En toen ik dat deed was het van "kun je eens bukken". Dus ik deed dat want ik dacht dat die broek wel op z'n plek bleef.
En toen ik me omdraaide waren jullie allemaal aan het lachen en ik begreep niet waarom. Dus toen zei iemand van "doe het nog een keer dan maak ik wel een foto, dan kun je het zien". Dus daarom deed ik dat.
En ik vroeg Crack dus of ze die niet wou posten want iemand had het over posten van die snapshots op het forum.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
RTquote:
Rot op.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:56 schreef J.James het volgende:
[..]
Dan ben je een fantast en verzin je van alles. Want zo is het dus wél gegaan.
Slapende hond die zichzelf wakker maaktquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Slapende honden wakker maken, slim
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |