Primaquote:
Ja, ik denk dat ik het snap.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Prima. Dat ze zo snel dood ging laat ook wel zien dat ze gewoon op was. En wat betreft gevoel, ja niet super verdrietig. Omdat ze dus al zo dement was en gewoon ja, niks meer wist en/of kon was het voor mij al lang klaar. Ze was niet echt mijn oma meer zeg maar
.
Maar je gaat automatisch wel denken aan toen ze nog jonger was en echt mijn oma was en dat díé vrouw er niet meer is vind ik wel sneu.. maarja, die is er eigenlijk al lang niet meer dus het is allemaal oké nu. Snapje?
Het afscheid is lang geleden al genomen maar is nu definitief ofzo. Mede hierdoor en doordat mn oma gewoon op was, is het verdriet niet heel groot. Zo.quote:
Haha awh.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:46 schreef Crack_ het volgende:
En wat ik ook wel zielig vond, mn oma was ontzettend klein enzo. En nu denk ik aan haar als zo'n heel klein hummeltje in bed en dat ziet er ook wel droevig uit in mn hoofd.
Jamaar.. zusquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Haha awh.![]()
Mja, gelukkig kan je ook wel lachen om haar naam. O god, dit klinkt raar.
Hahahahahaquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:45 schreef Crack_ het volgende:
Oh, wel leuk dat Jjames denkt dat ik me op dit moment met zijn screenshots ga bezighouden. Rot op met die dm's.
blokkeer die gastquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:45 schreef Crack_ het volgende:
Oh, wel leuk dat Jjames denkt dat ik me op dit moment met zijn screenshots ga bezighouden. Rot op met die dm's.
Ook echt de vraag of ik ze ga posten EN DAN DE LINK ER NOG EVEN BIJ PLAKKEN OOK. Very smart.quote:
Nope, maar schijnbaar was dat wel normaal vroeger.. Ook mensen die 'broer' heten enzoquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
Is dat niet een afkorting van iets?
Heb toch geen aboquote:
Dat was ter voorbeeld dat je weet wat ik bedoelquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ook echt de vraag of ik ze ga posten EN DAN DE LINK ER NOG EVEN BIJ PLAKKEN OOK. Very smart.
Hij wil het gewoon.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ook echt de vraag of ik ze ga posten EN DAN DE LINK ER NOG EVEN BIJ PLAKKEN OOK. Very smart.
Gekke Hollanders toch.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nope, maar schijnbaar was dat wel normaal vroeger.. Ook mensen die 'broer' heten enzo
Slachtofferrol.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:49 schreef J.James het volgende:
[..]
Dat was ter voorbeeld dat je weet wat ik bedoel
Maar sorry dat ik je ermee lastig viel ik hou al op.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
op dm bedoel ikquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nope, maar schijnbaar was dat wel normaal vroeger.. Ook mensen die 'broer' heten enzo
[..]
Heb toch geen abo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |