Hoe?quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:17 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik heb vandaag iemand laten huilen in gta 5 online
Hoezo dan>? Niks van meegekregen eigenlijk..quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Door jou heeft Jimbo zijn ban grotendeels. Ik pak je! om te knuffelen vanzelfsprekend
Is ze een vrouw? Ik dacht een man. Hm.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, niet iedereen leest mee maar zij reageert wel op mijn uitleg dat ze het begrijpt. Again, bedankt voor het bemoeien met iets waar je duidelijk niks over weet.
Doe maar naar mij i dont carequote:Op dinsdag 31 december 2013 01:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Tegen wie kan ik even aanschreeuwen?
Tegen mij, wat is er.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Tegen wie kan ik even aanschreeuwen?
Zie, bewijs dat je nergens van weet.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:19 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Is ze een vrouw? Ik dacht een man. Hm.
Waterproof bewijs!quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zie, bewijs dat je nergens van weet.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:19 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Is ze een vrouw? Ik dacht een man. Hm.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je kent het verhaal niet. Ga je daar maar eens in verdiepen alvorens je uitspraken doet. Goedenavond nog.
groen hoort toch rust te geven? althans, ik dacht dat de reden was waarom de mcdonalds zijn kleur heeft aangepastquote:Op dinsdag 31 december 2013 01:23 schreef Crack_ het volgende:
Van die grote groene reclame onderin steeds word ik niet rustiger.
dat is jouw probleemquote:Op dinsdag 31 december 2013 01:23 schreef Crack_ het volgende:
Van die grote groene reclame onderin steeds word ik niet rustiger.
vooral lachen op camquote:Op dinsdag 31 december 2013 01:22 schreef Tjacka het volgende:
zijn jullie nu wat rustiger
sjeminee zeg ik ben harstikke boos nu
Soort van serieuze bedreiging, maar leuk gebracht.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat is jouw probleem
IK ZOU ZELFS OOK EEN BAN KUNNEN AANVRAGEN
mocht deze discussie escaleren
oké
Is dit je bijdrage?quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:25 schreef Rodawa het volgende:
Heb ik me vandaag toch een zware dag gehad in de portcabine.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |