Maar die vragen altijdquote:Op woensdag 18 december 2013 16:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vind verjaardagen wel leuk hoor. Heb ik bijna nooit.
quote:Op woensdag 18 december 2013 16:14 schreef Ezell het volgende:
Is VA one of the girls, Sof en Cachet?
ehm okayquote:
doe eens normaalquote:
Ja ik vind hem erg leuk.quote:
Hmm. Hij is wel één van de weinige mannen welke ik minder graag met baard zie. Die baard van hem is het niet helemaal.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:16 schreef Rodawa het volgende:
Vinden jullie Ryan Gosling een mooie man? Als ik mijn haar korter knip kan ik mijn kapsel zoals hem inrichten.
Deze vraag is gericht aan alle vrouwen en LittleRabbit.
zijn homo's een vrouw?quote:Op woensdag 18 december 2013 16:16 schreef Rodawa het volgende:
Vinden jullie Ryan Gosling een mooie man? Als ik mijn haar korter knip kan ik mijn kapsel zoals hem inrichten.
Waarom moet LR weer apart vermeld worden? Hij is ook gewoon een vrouw hoor. Je hoeft niet zo flauw te doen daarover. Beetje respect oké?quote:Op woensdag 18 december 2013 16:16 schreef Rodawa het volgende:
meetiemeetquote:Op woensdag 18 december 2013 16:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wat bedoel je met one of the girls ezellien?
Bedankt.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Waarom moet LR weer apart vermeld worden? Hij is ook gewoon een vrouw hoor. Je hoeft niet zo flauw te doen daarover. Beetje respect oké?
En ja hij is wel knap.
Geen probleemquote:Op woensdag 18 december 2013 16:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt.
Ik las overigens enkel je eerste en laatste zin.
Ja ik ben bevriend met meisjes, maar dat maakt me niet one of the girls lijkt me?quote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 16:19 schreef xcachet het volgende:
Wat vinden de mannen (behalve etsu, Tjacka en littlerabbit) van Mandi Gosling dan?
wij noemen onze meet girls only meetquote:Op woensdag 18 december 2013 16:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja ik ben bevriend met meisjes, maar dat maakt me niet one of the girls lijkt me?
dikquote:Op woensdag 18 december 2013 16:19 schreef xcachet het volgende:
Wat vinden de mannen (behalve etsu, Tjacka en littlerabbit) van Mandi Gosling dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wel zonder baardOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |