Maar die vragen altijdquote:Op woensdag 18 december 2013 16:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vind verjaardagen wel leuk hoor. Heb ik bijna nooit.
quote:Op woensdag 18 december 2013 16:14 schreef Ezell het volgende:
Is VA one of the girls, Sof en Cachet?
ehm okayquote:
doe eens normaalquote:
Ja ik vind hem erg leuk.quote:
Hmm. Hij is wel één van de weinige mannen welke ik minder graag met baard zie. Die baard van hem is het niet helemaal.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:16 schreef Rodawa het volgende:
Vinden jullie Ryan Gosling een mooie man? Als ik mijn haar korter knip kan ik mijn kapsel zoals hem inrichten.
Deze vraag is gericht aan alle vrouwen en LittleRabbit.
zijn homo's een vrouw?quote:Op woensdag 18 december 2013 16:16 schreef Rodawa het volgende:
Vinden jullie Ryan Gosling een mooie man? Als ik mijn haar korter knip kan ik mijn kapsel zoals hem inrichten.
Waarom moet LR weer apart vermeld worden? Hij is ook gewoon een vrouw hoor. Je hoeft niet zo flauw te doen daarover. Beetje respect oké?quote:Op woensdag 18 december 2013 16:16 schreef Rodawa het volgende:
meetiemeetquote:Op woensdag 18 december 2013 16:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wat bedoel je met one of the girls ezellien?
Bedankt.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Waarom moet LR weer apart vermeld worden? Hij is ook gewoon een vrouw hoor. Je hoeft niet zo flauw te doen daarover. Beetje respect oké?
En ja hij is wel knap.
Geen probleemquote:Op woensdag 18 december 2013 16:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt.
Ik las overigens enkel je eerste en laatste zin.
Ja ik ben bevriend met meisjes, maar dat maakt me niet one of the girls lijkt me?quote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 16:19 schreef xcachet het volgende:
Wat vinden de mannen (behalve etsu, Tjacka en littlerabbit) van Mandi Gosling dan?
wij noemen onze meet girls only meetquote:Op woensdag 18 december 2013 16:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja ik ben bevriend met meisjes, maar dat maakt me niet one of the girls lijkt me?
dikquote:Op woensdag 18 december 2013 16:19 schreef xcachet het volgende:
Wat vinden de mannen (behalve etsu, Tjacka en littlerabbit) van Mandi Gosling dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wel zonder baardOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
JA WATquote:
He! Ik ben zojuist wel een mooie vrouw genoemd door een kenner.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:19 schreef xcachet het volgende:
wie zegt datquote:Op woensdag 18 december 2013 16:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
JA WAT
jij valt toch niet op vrouwen
en tjacka en lr ook niet
Nice. Dus als ik mijn haar zo doe, word ik daar dan knapper van?quote:
Goed punt inderdaad, een baard doet hem geen goed. Misschien is hij nog zoekende naar de juiste baard.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm. Hij is wel één van de weinige mannen welke ik minder graag met baard zie. Die baard van hem is het niet helemaal.
Maar om je vraag met een kort en bondig antwoord te kunnen afsluiten.
JA
Nee, ik ben niet geïnteresseerd in de mening van homoseksuele mannen op dit vlak. No offense verder, maar ik trek liever vrouwen aan.quote:
LR lijkt mij inderdaad een knappe jongeman. Maar hoe denk je over Ryan Gosling?quote:Op woensdag 18 december 2013 16:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Waarom moet LR weer apart vermeld worden? Hij is ook gewoon een vrouw hoor. Je hoeft niet zo flauw te doen daarover. Beetje respect oké?
En ja hij is wel knap.
Je punt? Ik was niet bij jullie meetquote:Op woensdag 18 december 2013 16:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
wij noemen onze meet girls only meet
10/10 zou 'm rakenquote:Op woensdag 18 december 2013 16:21 schreef Tjacka het volgende:
Wat vinden jullie van Daley Blind eigenlijk?
Ryan Spatie (L)quote:Op woensdag 18 december 2013 16:21 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nice. Dus als ik mijn haar zo doe, word ik daar dan knapper van?
[ afbeelding ]
[..]
Goed punt inderdaad, een baard doet hem geen goed. Misschien is hij nog zoekende naar de juiste baard.
Bedankt voor je mening.
[..]
Nee, ik ben niet geïnteresseerd in de mening van homoseksuele mannen op dit vlak. No offense verder, maar ik trek liever vrouwen aan.
[..]
LR lijkt mij inderdaad een knappe jongeman. Maar hoe denk je over Ryan Gosling?
toekomstige jatogquote:Op woensdag 18 december 2013 16:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je punt? Ik was niet bij jullie meet
quote:Op woensdag 18 december 2013 16:20 schreef supersof het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wel zonder baardquote:Op woensdag 18 december 2013 16:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm. Hij is wel één van de weinige mannen welke ik minder graag met baard zie. Die baard van hem is het niet helemaal.
Maar om je vraag met een kort en bondig antwoord te kunnen afsluiten.
JATis wat.
Jood/10quote:Op woensdag 18 december 2013 16:21 schreef Tjacka het volgende:
Haat hem. Laatste keer in de ArenA kreeg ik allemaal pussyjuice in mijn nek omdat Daley het veld op kwam.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:21 schreef Tjacka het volgende:
Moet je de laatste zin lezen.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:21 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nice. Dus als ik mijn haar zo doe, word ik daar dan knapper van?
[ afbeelding ]
[..]
Goed punt inderdaad, een baard doet hem geen goed. Misschien is hij nog zoekende naar de juiste baard.
Bedankt voor je mening.
[..]
Nee, ik ben niet geïnteresseerd in de mening van homoseksuele mannen op dit vlak. No offense verder, maar ik trek liever vrouwen aan.
[..]
LR lijkt mij inderdaad een knappe jongeman. Maar hoe denk je over Ryan Gosling?
toevallig hihiquote:
Zaaide verwarring. Dat doe ik met meer mensen hun hoofd. Tjacka is uit pure wanhoop zelfs een carriere als Mod aangegaan.quote:
Ja, eind van de week weer terug volgens mijquote:
Heb ik ook met Emma Stone, moet ik altijd aan jou denkenquote:Op woensdag 18 december 2013 16:22 schreef xcachet het volgende:
overal waar ik Kate zie denk ik aan inso![]()
Heeft hij al Malryanria?quote:Op woensdag 18 december 2013 16:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, eind van de week weer terug volgens mij
je bent verliefd op hemquote:Op woensdag 18 december 2013 16:22 schreef xcachet het volgende:
overal waar ik Kate zie denk ik aan inso![]()
Misschien is het dan beter als we geen contact meer hebben.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zaaide verwarring. Dat doe ik met meer mensen hun hoofd. Tjacka is uit pure wanhoop zelfs een carriere als Mod aangegaan.
quote:Op woensdag 18 december 2013 16:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb ik ook met Emma Stone, moet ik altijd aan jou denken
Ja, hij vloog ook al met ryan air XDquote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 16:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik denk sws altijd aan cachie
Nee doe maar nietquote:Op woensdag 18 december 2013 16:23 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik begrijp het nu, bedankt. Mijn haar gaat eraf.
Ik denk sws altijd aan cachie
Ik denk vrij weinig aan mezel, dat laat ik aan anderen overquote:
Oh. En de dag begon zo mooi. Maar oké. Ik neem het huis dan mag jij de auto hebben.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Misschien is het dan beter als we geen contact meer hebben.
Oke, niet helemaal dan. Maar wel grotendeels - ik ga voortaan door het leven met Marco Reus / Toekito-style.quote:
ja daarom was je eerst op mij en zoek je nu een anderquote:Op woensdag 18 december 2013 16:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
ja dat sws maar hij heeft zijn chimi al he.
"Als iedereen nou aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht"quote:Op woensdag 18 december 2013 16:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik denk vrij weinig aan mezel, dat laat ik aan anderen over
NEEJJ het was een grapjequote:Op woensdag 18 december 2013 16:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh. En de dag begon zo mooi. Maar oké. Ik neem het huis dan mag jij de auto hebben.
Heb ik al.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja daarom was je eerst op mij en zoek je nu een ander
Ken ik niet.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:24 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Oke, niet helemaal dan. Maar wel grotendeels - ik ga voortaan door het leven met Marco Reus / Toekito-style.
wie"?????????????????????????????????????????????????????????????????????????quote:
dquote:Op woensdag 18 december 2013 16:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, hij vloog ook al met ryan air XD
Dit lijkt me geen goed idee.quote:
Ze observeert.quote:
Ik date met JRquote:Op woensdag 18 december 2013 16:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wie"?????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Ik denk liever aan anderen die ik leuker vindquote:Op woensdag 18 december 2013 16:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
"Als iedereen nou aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht"
quote:
Wow. Die gast heeft een neus. Het formaat van zijn hoofd valt er bijna van weg.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:24 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Oke, niet helemaal dan. Maar wel grotendeels - ik ga voortaan door het leven met Marco Reus / Toekito-style.
quote:Op woensdag 18 december 2013 16:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik denk liever aan anderen die ik leuker vind
Mij ook niet hoor. Wat doen we er aan.quote:
Je moest kiezen tussen Jhali en mij en je koos haar. Dus kom nou niet dom lullenquote:
weet ik niet. het voorleggen bij tjacka?quote:Op woensdag 18 december 2013 16:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Mij ook niet hoor. Wat doen we er aan.
Wat loop je hier nou te bitchen? Jij kon mij niet opgeilen hoor, dan is dit allemaal je eigen schuld.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je moest kiezen tussen Jhali en mij en je koos haar. Dus kom nou niet dom lullenGa een ander aan het lijntje houden.
Jhali en IK*quote:Op woensdag 18 december 2013 16:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je moest kiezen tussen Jhali en mij en je koos haar. Dus kom nou niet dom lullenGa een ander aan het lijntje houden.
Flinke luchtinlaat inderdaad. Ja, vroeger ging ik ook nogal eens voor de nazi-coup, maar dan wat langer. Dat beviel me eigenlijk ook wel goed.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Wow. Die gast heeft een neus. Het formaat van zijn hoofd valt er bijna van weg.
Maar genoeg haar houden voor een mooie nazi-coup/scheiding valt wel aan te moedigen
Ah het ging neit om het bovenste plaatje
is sportify een ding of bedoel je spotify?quote:Op woensdag 18 december 2013 16:27 schreef xcachet het volgende:
Ik heb sinds vandaag sportify ontdekt
Ik wou dat ze dit soort statussen niet plaatse...quote:vanavond half 9 is het weer zover. Glazenhuis begint weer! Dit jaar in Leeuwardem (A) Succes Chiel, Coen & Paul! You can do it! LET S CLEAN THIS SH*T UP!! ;D
uhh, wtf? ga dit even ergens anders besprekenquote:Op woensdag 18 december 2013 16:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
statussen van je vriendin postenquote:Op woensdag 18 december 2013 16:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik wou dat ze dit soort statussen niet plaatse...
Altijd als iemand over dit soort dingen in het openbaar bespreken weet ik nou nooit of ze iedereen voor de gek zitten te houden of dat ze serieus zijn.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
uhh, wtf? ga dit even ergens anders bespreken
Ja, goed idee.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
weet ik niet. het voorleggen bij tjacka?
Alsof ik dat wildequote:Op woensdag 18 december 2013 16:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat loop je hier nou te bitchen? Jij kon mij niet opgeilen hoor, dan is dit allemaal je eigen schuld.
quote:Op woensdag 18 december 2013 16:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
statussen van je vriendin posten
Dit is dus waarom.quote:
Voor muziek.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
is sportify een ding of bedoel je spotify?
Zeg dat even tegen die debielquote:Op woensdag 18 december 2013 16:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
uhh, wtf? ga dit even ergens anders bespreken
gebeurt vaker serieus dan je denktquote:Op woensdag 18 december 2013 16:29 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Altijd als iemand over dit soort dingen in het openbaar bespreken weet ik nou nooit of ze iedereen voor de gek zitten te houden of dat ze serieus zijn.
Er staat wel dik. haha ik hoef je nooit meer te zien.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Alsof ik dat wildeStaat geen slet op m'n voorhoofd
ohermquote:Op woensdag 18 december 2013 16:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, ik heb al vaker gezegd dat ze te domme dingen neerzet maar ja...
quote:Op woensdag 18 december 2013 16:30 schreef Etsu het volgende:
mijn mededeling dat ezell lesbisch is, was serieus hoor.
ik ben dr aan het koppelen aan een man hoor ;squote:Op woensdag 18 december 2013 16:30 schreef Etsu het volgende:
mijn mededeling dat ezell lesbisch is, was serieus hoor.
Zodra Tjacka in verband wordt gebracht met vrouwelijkschoon weet je al hoe serieus het te nemen valtquote:Op woensdag 18 december 2013 16:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
gebeurt vaker serieus dan je denkt![]()
Mij dik noemenquote:Op woensdag 18 december 2013 16:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Er staat wel dik. haha ik hoef je nooit meer te zien.
Houd je van after eight?quote:Op woensdag 18 december 2013 16:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zolang Tjacka in verband wordt gebracht met vrouwelijkschoon weet je al hoe serieus het te nemen valt
Je bent zelf noemen.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mij dik noemen![]()
Dat is wederzijds.
niet doen, vindt ze niet fijnquote:Op woensdag 18 december 2013 16:30 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ben dr aan het koppelen aan een man hoor ;s
Volgens mij geniet ze er wel van.quote:
Niet heel bekend mee. Dus moeilijk om er het juiste antwoord op te gevenquote:Op woensdag 18 december 2013 16:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Houd je van after eight?
Dit is een belangrijke vraag.
oh dan weet ik niet waar t mis is gegaanquote:Op woensdag 18 december 2013 16:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Volgens mij geniet ze er wel van.
Totaal niet, alleen over ongelooflijk domme statussen.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
toto, waarom ben je alleen maar negatief over je vriendin hier? Valt een beetje op man
quote:Op woensdag 18 december 2013 16:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
toto, waarom ben je alleen maar negatief over je vriendin hier? Valt een beetje op man
Chocola met mint aan de binnenkant, best te eten.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet heel bekend mee. Dus moeilijk om het juiste antwoord op te geven
Oke dan zie ik het door de vingers.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet heel bekend mee. Dus moeilijk om er het juiste antwoord op te geven
Sof krijgt er diabetes type 2 vanquote:Op woensdag 18 december 2013 16:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Chocola met mint aan de binnenkant, best te eten.
rot opquote:Op woensdag 18 december 2013 16:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sof krijgt er diabetes type 2 van
Is niet netjes mayun.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Totaal niet, alleen over ongelooflijk domme statussen.
Ik kan me geen lievere meid wensen hoor maar soms...
Ik moest stiekem wel lachen toenquote:
jaquote:Op woensdag 18 december 2013 16:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik moest stiekem wel lachen toen
Poeh, dat was even zweten.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Oke dan zie ik het door de vingers.
Klinkt prima. Ik snap enkel de combinatie sinaasappel en chocola nooitquote:Op woensdag 18 december 2013 16:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Chocola met mint aan de binnenkant, best te eten.
En doet taex niet negatief over promquote:Op woensdag 18 december 2013 16:34 schreef Tjacka het volgende:
toto is net als prom en taxi man.
maar dan heeft prom geen fok nu
jaquote:Op woensdag 18 december 2013 16:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En doet taex niet negatief over prom
Oh, maak je geen zorgenquote:Op woensdag 18 december 2013 16:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Poeh, dat was even zweten.
[..]
Klinkt prima. Ik snap enkel de combinatie sinaasappel en chocola nooit
ik heb al heel lang niet gehuild.quote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 16:34 schreef Tjacka het volgende:
Good for youquote:Op woensdag 18 december 2013 16:35 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb al heel lang niet gehuild.
jammer dat ze weg zijnquote:
ik snap niks van deze postquote:Op woensdag 18 december 2013 16:34 schreef Tjacka het volgende:
quote:
haha domquote:
Heb hen ook al een tijd niet gezien, leven zij nog wel?quote:Op woensdag 18 december 2013 16:34 schreef Tjacka het volgende:
Ik ook niet maar smaakt prima vreemd genoeg.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klinkt prima. Ik snap enkel de combinatie sinaasappel en chocola nooit
Laatst postte taexon hier. Toen vroeg ik om pics met prom. Toen was hij weer weg.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Heb hen ook al een tijd niet gezien, leven zij nog wel?
quote:Op woensdag 18 december 2013 16:36 schreef Ezell het volgende:
Tjacka, vraag eens een ban aan voor Etsu. Is te lang geleden.
quote:Op woensdag 18 december 2013 16:36 schreef Ezell het volgende:
banaanvraag banquote:Op woensdag 18 december 2013 16:36 schreef Ezell het volgende:
Zeg dat dan ook eens, we horen alleen het negatievequote:Op woensdag 18 december 2013 16:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Totaal niet, alleen over ongelooflijk domme statussen.
Ik kan me geen lievere meid wensen hoor maar soms...
Jammer, aardige kerel dat.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Laatst postte taexon hier. Toen vroeg ik om pics met prom. Toen was hij weer weg.
Zewg ik toch nu.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zeg dat dan ook eens, we horen alleen het negatieve
jezelf slopenquote:Op woensdag 18 december 2013 16:37 schreef Etsu het volgende:
ezell ik heb al 4 pennen in 2 dagen gesloopt, wat moet ik nu doen
ze niet meer in je anus stoppenquote:Op woensdag 18 december 2013 16:37 schreef Etsu het volgende:
ezell ik heb al 4 pennen in 2 dagen gesloopt, wat moet ik nu doen
quote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 16:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Tjacka heeft geen gronden nodig, want supermod.
ja halloquote:
Veel plezierquote:Op woensdag 18 december 2013 16:43 schreef supersof het volgende:
ik ga laatste woensdagavond van mijn leven bij de ah werken
DOEI
Succes. Vergeet geen aandenken mee te stelen, een koffiezetapparaat of zoquote:Op woensdag 18 december 2013 16:43 schreef supersof het volgende:
ik ga laatste woensdagavond van mijn leven bij de ah werken
DOEI
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |