JA WATquote:
He! Ik ben zojuist wel een mooie vrouw genoemd door een kenner.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:19 schreef xcachet het volgende:
Wat vinden de mannen (behalve etsu, Tjacka en littlerabbit) van Mandi Gosling dan?
wie zegt datquote:Op woensdag 18 december 2013 16:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
JA WAT
jij valt toch niet op vrouwen
en tjacka en lr ook niet
Nice. Dus als ik mijn haar zo doe, word ik daar dan knapper van?quote:
Goed punt inderdaad, een baard doet hem geen goed. Misschien is hij nog zoekende naar de juiste baard.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm. Hij is wel één van de weinige mannen welke ik minder graag met baard zie. Die baard van hem is het niet helemaal.
Maar om je vraag met een kort en bondig antwoord te kunnen afsluiten.
JA
Nee, ik ben niet geïnteresseerd in de mening van homoseksuele mannen op dit vlak. No offense verder, maar ik trek liever vrouwen aan.quote:
LR lijkt mij inderdaad een knappe jongeman. Maar hoe denk je over Ryan Gosling?quote:Op woensdag 18 december 2013 16:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Waarom moet LR weer apart vermeld worden? Hij is ook gewoon een vrouw hoor. Je hoeft niet zo flauw te doen daarover. Beetje respect oké?
En ja hij is wel knap.
Je punt? Ik was niet bij jullie meetquote:Op woensdag 18 december 2013 16:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
wij noemen onze meet girls only meet
10/10 zou 'm rakenquote:Op woensdag 18 december 2013 16:21 schreef Tjacka het volgende:
Wat vinden jullie van Daley Blind eigenlijk?
Ryan Spatie (L)quote:Op woensdag 18 december 2013 16:21 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nice. Dus als ik mijn haar zo doe, word ik daar dan knapper van?
[ afbeelding ]
[..]
Goed punt inderdaad, een baard doet hem geen goed. Misschien is hij nog zoekende naar de juiste baard.
Bedankt voor je mening.
[..]
Nee, ik ben niet geïnteresseerd in de mening van homoseksuele mannen op dit vlak. No offense verder, maar ik trek liever vrouwen aan.
[..]
LR lijkt mij inderdaad een knappe jongeman. Maar hoe denk je over Ryan Gosling?
toekomstige jatogquote:Op woensdag 18 december 2013 16:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je punt? Ik was niet bij jullie meet
quote:Op woensdag 18 december 2013 16:20 schreef supersof het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wel zonder baardquote:Op woensdag 18 december 2013 16:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm. Hij is wel één van de weinige mannen welke ik minder graag met baard zie. Die baard van hem is het niet helemaal.
Maar om je vraag met een kort en bondig antwoord te kunnen afsluiten.
JATis wat.
Jood/10quote:Op woensdag 18 december 2013 16:21 schreef Tjacka het volgende:
Haat hem. Laatste keer in de ArenA kreeg ik allemaal pussyjuice in mijn nek omdat Daley het veld op kwam.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:21 schreef Tjacka het volgende:
Moet je de laatste zin lezen.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:21 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nice. Dus als ik mijn haar zo doe, word ik daar dan knapper van?
[ afbeelding ]
[..]
Goed punt inderdaad, een baard doet hem geen goed. Misschien is hij nog zoekende naar de juiste baard.
Bedankt voor je mening.
[..]
Nee, ik ben niet geïnteresseerd in de mening van homoseksuele mannen op dit vlak. No offense verder, maar ik trek liever vrouwen aan.
[..]
LR lijkt mij inderdaad een knappe jongeman. Maar hoe denk je over Ryan Gosling?
toevallig hihiquote:
Zaaide verwarring. Dat doe ik met meer mensen hun hoofd. Tjacka is uit pure wanhoop zelfs een carriere als Mod aangegaan.quote:
Ja, eind van de week weer terug volgens mijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |