Dit lijkt me geen goed idee.quote:
Ze observeert.quote:
Ik date met JRquote:Op woensdag 18 december 2013 16:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wie"?????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Ik denk liever aan anderen die ik leuker vindquote:Op woensdag 18 december 2013 16:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
"Als iedereen nou aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht"
quote:
Wow. Die gast heeft een neus. Het formaat van zijn hoofd valt er bijna van weg.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:24 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Oke, niet helemaal dan. Maar wel grotendeels - ik ga voortaan door het leven met Marco Reus / Toekito-style.
quote:Op woensdag 18 december 2013 16:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik denk liever aan anderen die ik leuker vind
Mij ook niet hoor. Wat doen we er aan.quote:
Je moest kiezen tussen Jhali en mij en je koos haar. Dus kom nou niet dom lullenquote:
weet ik niet. het voorleggen bij tjacka?quote:Op woensdag 18 december 2013 16:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Mij ook niet hoor. Wat doen we er aan.
Wat loop je hier nou te bitchen? Jij kon mij niet opgeilen hoor, dan is dit allemaal je eigen schuld.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je moest kiezen tussen Jhali en mij en je koos haar. Dus kom nou niet dom lullenGa een ander aan het lijntje houden.
Jhali en IK*quote:Op woensdag 18 december 2013 16:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je moest kiezen tussen Jhali en mij en je koos haar. Dus kom nou niet dom lullenGa een ander aan het lijntje houden.
Flinke luchtinlaat inderdaad. Ja, vroeger ging ik ook nogal eens voor de nazi-coup, maar dan wat langer. Dat beviel me eigenlijk ook wel goed.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Wow. Die gast heeft een neus. Het formaat van zijn hoofd valt er bijna van weg.
Maar genoeg haar houden voor een mooie nazi-coup/scheiding valt wel aan te moedigen
Ah het ging neit om het bovenste plaatje
is sportify een ding of bedoel je spotify?quote:Op woensdag 18 december 2013 16:27 schreef xcachet het volgende:
Ik heb sinds vandaag sportify ontdekt
Ik wou dat ze dit soort statussen niet plaatse...quote:vanavond half 9 is het weer zover. Glazenhuis begint weer! Dit jaar in Leeuwardem (A) Succes Chiel, Coen & Paul! You can do it! LET S CLEAN THIS SH*T UP!! ;D
uhh, wtf? ga dit even ergens anders besprekenquote:Op woensdag 18 december 2013 16:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
statussen van je vriendin postenquote:Op woensdag 18 december 2013 16:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik wou dat ze dit soort statussen niet plaatse...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |