Ja, kut man. Daarom ook gamen op consolesquote:Op maandag 25 november 2013 19:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Al is het wellicht een voordeel dat alles met een vertraging loopt.
Of zoiets.
Mijn wijlen Xbox360 ligt al jaren dood en begraven op de afvalberg. Het is dat ik Assassins Creed 2 grijs heb gespeeld anders game ik sowieso nooit meer.quote:Op maandag 25 november 2013 19:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, kut man. Daarom ook gamen op consoles
quote:Op maandag 25 november 2013 19:27 schreef Tjacka het volgende:
Ik word een beetje emotioneel als ik dit nummer luister.
Ik dacht zo'n fitneschineesje zo'n die hard traint maar niks aan komt qua spieren.quote:
We kunnen niet allemaal Tjacka zijn.quote:Op maandag 25 november 2013 19:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik dacht zo'n fitneschineesje zo'n die hard traint maar niks aan komt qua spieren.
quote:Op maandag 25 november 2013 19:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
We kunnen niet allemaal Tjacka zijn.
Je kunt veel over Tjacka zeggen maar hij komt wel aan.quote:Op maandag 25 november 2013 19:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
We kunnen niet allemaal Tjacka zijn.
Iedereen loopt al voor mij weg.quote:Op maandag 25 november 2013 19:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ben dan ook geweldig. Snap wel dat je mij hier wilt hebben.
en zo bescheiden ookquote:Op maandag 25 november 2013 19:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ben dan ook geweldig. Snap wel dat je mij hier wilt hebben.
Het is dat konijnen ook dikkig zijn, anders had je nu een note gekregen.quote:Op maandag 25 november 2013 19:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je kunt veel over Tjacka zeggen maar hij komt wel aan.
Haal die krengen terug dan. Rustig hier.quote:Op maandag 25 november 2013 19:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Iedereen loopt al voor mij weg.
Maar het kan ook door GGMM zijn hoor.
Altijd.quote:
Ik weet niet waar ze zijn, de klootzakken.quote:Op maandag 25 november 2013 19:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Het is dat konijnen ook dikkig zijn, anders had je nu een note gekregen.
[..]
Haal die krengen terug dan. Rustig hier.
[..]
Altijd.
quote:
Bel ze plat.quote:Op maandag 25 november 2013 19:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik weet niet waar ze zijn, de klootzakken.
broertjequote:
je kunt daar niet jong genoeg mee beginnenquote:Op maandag 25 november 2013 19:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
broertje
jij bent te jong om te roken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |