Ik moet eten, weg goede voornemenquote:Op maandag 25 november 2013 18:51 schreef Muto het volgende:
[..]
Jij bent goed bezig. De Muut is een trotse mede-user. Succes.
Wyfy, lekker Engels harr harrquote:Op maandag 25 november 2013 18:26 schreef Muto het volgende:
[..]
Wat zeg jij altijd. Wyfy, Wiefie, Wyfie of Wiefy?
Je zult ook begrijpen dat ik voorlopig niet trots ken zijn. Het voornemen was goed bedoeld, maar de uitvoering is belangrijker. De trotsheid kan wel terugkomen als jij na het eten heel de avond aan het huiswerk zit. Eetze.quote:Op maandag 25 november 2013 18:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik moet eten, weg goede voornemen
Eet smakelijk bbyquote:Op maandag 25 november 2013 18:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik moet eten, weg goede voornemen
WIE IS DATquote:Op maandag 25 november 2013 19:17 schreef Ezell het volgende:
Als ik boos was, zou ik mijn Brotha op je afsturen.
quote:Op maandag 25 november 2013 19:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb Assassins Creed gekocht en nu blijkt mijn computer het spel niet aan te kunnen
Settings helemaal omlaag gedaan? Bij mij is er behoorlijke lagg als ik in een hele drukke menigte ben maar het is verder prima speelbaar, ook al heb ik niet zo'n krachtige laptop.quote:Op maandag 25 november 2013 19:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb Assassins Creed gekocht en nu blijkt mijn computer het spel niet aan te kunnen
Al is het wellicht een voordeel dat alles met een vertraging loopt.quote:
Nog paar opties te gaan, maar ik vrees het ergste.quote:Op maandag 25 november 2013 19:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Settings helemaal omlaag gedaan? Bij mij is er behoorlijke lagg als ik in een hele drukke menigte ben maar het is verder prima speelbaar, ook al heb ik niet zo'n krachtige laptop.
das klotequote:Op maandag 25 november 2013 19:21 schreef Littlerabbit het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |