Gewoon je eigen tempo aanhouden. Niks mis met oude posts beantwoordenquote:Op maandag 25 november 2013 16:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ook alleen maar vandaag hoor![]()
morgen heb ik geen tijd![]()
en tegen de tijd dat ik weer thuis ben heb ik niet echt zin om in een snelle sc te posten
Oh. Wat een doerakken.quote:Op maandag 25 november 2013 15:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik verbaas mij ook hier om. Ze zouden wel een andere SC gevonden hebben denk ik.
daarom ben ik er vandaag dus ookquote:Op maandag 25 november 2013 16:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jammer, maar zo snel gaat het vandaag niet.
het is alleen wat raar als je post uit 2 topics terug beantwoordtquote:Op maandag 25 november 2013 16:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon je eigen tempo aanhouden. Niks mis met oude posts beantwoorden
.
quote:Op maandag 25 november 2013 16:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het is alleen wat raar als je post uit 2 topics terug beantwoordt
quote:Op maandag 25 november 2013 16:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Om mijn punt te bewijzen zal ik je pas over 2 topics antwoorden.
Muto wilt met je uiteten,quote:Op maandag 25 november 2013 16:20 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben zo trots op nog een drie sterren restaurant. Helemaal omdat Oud Sluis stopt en dan hebben we er nu toch nog twee. Niet dat ik daar ga eten.. Godver, ik wil daar eten
![]()
.
Dat wordt toch ingaan op de 95 euro actie. Wellicht kun je je laten sponsoren door Fok! tegenover een geslaagde review.quote:Op maandag 25 november 2013 16:20 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben zo trots op nog een drie sterren restaurant. Helemaal omdat Oud Sluis stopt en dan hebben we er nu toch nog twee. Niet dat ik daar ga eten.. Godver, ik wil daar eten
![]()
.
Ik houd het niet vol. Deze kans op aandacht is mij te lief. Dat is wel erg overdreven ja.quote:Op maandag 25 november 2013 16:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het is alleen wat raar als je post uit 2 topics terug beantwoordt
Die 95 euro actie was van Boreasquote:Op maandag 25 november 2013 16:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat wordt toch ingaan op de 95 euro actie. Wellicht kun je je laten sponsoren door Fok! tegenover een geslaagde review.
Ik bied 50 eurocent.
[..]
Ik houd het niet vol. Deze kans op aandacht is mij te lief. Dat is wel erg overdreven ja.
Ik sponsor je 1 euro.quote:Op maandag 25 november 2013 16:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik heb geen geld behalve voor mijzelf.
135.000quote:
Een advocaat omtrent een onterechte verkeersboete.quote:Op maandag 25 november 2013 16:30 schreef GGMM het volgende:
Ik leg één euro bij.
Als iemand mij uitlegt waar het over gaat verdubbelt dit berdrag wellicht (maar misschien ook niet)
hoe hoog is de boete?quote:Op maandag 25 november 2013 16:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een advocaat omtrent een onterechte verkeersboete.
sorryquote:Op maandag 25 november 2013 16:36 schreef sararaats het volgende:
ik heb een krullende neus hihi. dan moet Tjacka maar niet zoveel complimenten geven.
dat ben ik niet gewoon.
quote:Op maandag 25 november 2013 16:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een advocaat omtrent een onterechte verkeersboete.
Maak soep en eet daarbij een tostiquote:Op maandag 25 november 2013 17:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Wellicht gewoon een tosti of zo. Ik voel mij buitengewoon lui momenteel.
Nog geen ideequote:
Broeken zijn nutteloosquote:Op maandag 25 november 2013 17:08 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb een nieuwe broek. Maatje 152, feeling lik a baby.
Ik stem in. Bedankt voor het doorhakken van deze lastige kwestie.quote:Op maandag 25 november 2013 17:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maak soep en eet daarbij een tosti.
Rokjes zijn beter inderdaad.quote:Op maandag 25 november 2013 17:08 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Broeken zijn nutteloos
Of helemaal niksquote:
Spannend hoor.quote:Op maandag 25 november 2013 17:10 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Of helemaal niks
aso burgersquote:
en ik dan ?quote:
dankjequote:Op zondag 3 november 2013 01:22 schreef Xeor het volgende:
Oh en Moeraskat is echt een lief persoon in het echte leven met klasse
Jij ook, liefje.quote:
quote:
quote:
Ja I knowquote:Op maandag 25 november 2013 17:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
essie! Essie!
de nieuwe MKR is bezig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Dit is gebaseerd op ware feitenquote:
Essquote:
Hand voor je mond als je moet niezenquote:
quote:Op maandag 25 november 2013 17:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja I know![]()
Ik zette hem aan op het moment dat Manu en Pete aanbelden![]()
![]()
Ik moet eerst nog even ontdooien enzo van de treinreis
dan ben je nog net op tijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
was heel koud he
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
marcoquote:
Fijnquote:Op maandag 25 november 2013 17:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ess![]()
![]()
![]()
![]()
Wie geht es dir?
Ik ben 30.000 cadeautjes aan het inpakken voor de kerstviering die in januari plaats gaat vinden .. hurr durr
sorryquote:Op maandag 25 november 2013 17:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hand voor je mond als je moet niezen
LBquote:
Essssssquote:
Gezondheid!quote:
Ja zo erop wel jaquote:Op maandag 25 november 2013 17:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan ben je nog net op tijd![]()
was heel koud he
Wat is een pietendorp?quote:Op maandag 25 november 2013 17:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Fijn![]()
ik ben vandaag een beetje lui omdat ik van het weekend zo hard heb gewerkt op Pietendorp![]()
![]()
Hoi Marcoquote:
Dat geeft nietquote:
Altijd het laatste weekend van november, dan verandert het zuiderzeemuseum voor het weekend in het dorp waar alle pieten wonen en oefenen voor alle pietentaken.quote:
Oh waarom?quote:Op maandag 25 november 2013 17:50 schreef sararaats het volgende:
[..]
dank je maar eigenlijk schoot ik in een lachstuip
Hahaquote:Op maandag 25 november 2013 17:52 schreef sararaats het volgende:
[..]
sommige posts zijn hilarisch en dan niet alleen hier.
waar ging ie heen?quote:
ik ben er pas net, zag dat het hier stil was dus kwam even wat herrie schoppenquote:Op maandag 25 november 2013 18:14 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
waar ging ie heen?
zo lang geleden dit. net alsof ik een broeder die ik een jaar niet gezien heb tegenkom.quote:
quote:Op maandag 25 november 2013 18:17 schreef Faux. het volgende:
[..]
zo lang geleden dit. net alsof ik een broeder die ik een jaar niet gezien heb tegenkom.
\ik ookquote:
vandaag zou jng sc één jaar zijn geworden als ik me niet vergis. laten we het vierenquote:
Wat zeg jij altijd. Wyfy, Wiefie, Wyfie of Wiefy?quote:
wiefiequote:Op maandag 25 november 2013 18:26 schreef Muto het volgende:
[..]
Wat zeg jij altijd. Wyfy, Wiefie, Wyfie of Wiefy?
PARTEYYYYYYYYYquote:Op maandag 25 november 2013 18:19 schreef Faux. het volgende:
[..]
vandaag zou jng sc één jaar zijn geworden als ik me niet vergis. laten we het vieren
quote:Op maandag 25 november 2013 18:21 schreef sararaats het volgende:
Ik heb een draadloze verbinding liggen en zit mobiel via wifi
waifai.quote:Op maandag 25 november 2013 18:30 schreef Faux. het volgende:
Wiefie trouwens. Veel beter dan waifai.
Ik ben ook van wiefie, ja.quote:
Aardappelen.quote:
Hallo.quote:
Patat jij?quote:Op maandag 25 november 2013 18:41 schreef Muto het volgende:
[..]
Aardappelen.
Patat of friet?
[..]
Hallo.
Dank, dank. Jij behoort nu tot mijn lievelingsmods.quote:
Ik zeg beide. Meestal patat. Maar dikkere patat noem ik frietjes. Want dat zijn natuurlijk Vlaamse frietjes.quote:
"door"quote:Op maandag 25 november 2013 18:46 schreef supersof het volgende:
http://www.hoemannendenke(...)als-een-natte-krant/
quote:
Die opmerkingen erbijquote:
Tjacka werkt voor Wilders.quote:Op maandag 25 november 2013 18:46 schreef supersof het volgende:
http://www.hoemannendenke(...)als-een-natte-krant/
Jij bent goed bezig. De Muut is een trotse mede-user. Succes.quote:
Ik moet eten, weg goede voornemenquote:Op maandag 25 november 2013 18:51 schreef Muto het volgende:
[..]
Jij bent goed bezig. De Muut is een trotse mede-user. Succes.
Wyfy, lekker Engels harr harrquote:Op maandag 25 november 2013 18:26 schreef Muto het volgende:
[..]
Wat zeg jij altijd. Wyfy, Wiefie, Wyfie of Wiefy?
Je zult ook begrijpen dat ik voorlopig niet trots ken zijn. Het voornemen was goed bedoeld, maar de uitvoering is belangrijker. De trotsheid kan wel terugkomen als jij na het eten heel de avond aan het huiswerk zit. Eetze.quote:Op maandag 25 november 2013 18:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik moet eten, weg goede voornemen
Eet smakelijk bbyquote:Op maandag 25 november 2013 18:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik moet eten, weg goede voornemen
WIE IS DATquote:Op maandag 25 november 2013 19:17 schreef Ezell het volgende:
Als ik boos was, zou ik mijn Brotha op je afsturen.
quote:Op maandag 25 november 2013 19:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb Assassins Creed gekocht en nu blijkt mijn computer het spel niet aan te kunnen
Settings helemaal omlaag gedaan? Bij mij is er behoorlijke lagg als ik in een hele drukke menigte ben maar het is verder prima speelbaar, ook al heb ik niet zo'n krachtige laptop.quote:Op maandag 25 november 2013 19:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb Assassins Creed gekocht en nu blijkt mijn computer het spel niet aan te kunnen
Al is het wellicht een voordeel dat alles met een vertraging loopt.quote:
Nog paar opties te gaan, maar ik vrees het ergste.quote:Op maandag 25 november 2013 19:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Settings helemaal omlaag gedaan? Bij mij is er behoorlijke lagg als ik in een hele drukke menigte ben maar het is verder prima speelbaar, ook al heb ik niet zo'n krachtige laptop.
das klotequote:Op maandag 25 november 2013 19:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Ja, kut man. Daarom ook gamen op consolesquote:Op maandag 25 november 2013 19:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Al is het wellicht een voordeel dat alles met een vertraging loopt.
Of zoiets.
Mijn wijlen Xbox360 ligt al jaren dood en begraven op de afvalberg. Het is dat ik Assassins Creed 2 grijs heb gespeeld anders game ik sowieso nooit meer.quote:Op maandag 25 november 2013 19:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, kut man. Daarom ook gamen op consoles
quote:Op maandag 25 november 2013 19:27 schreef Tjacka het volgende:
Ik word een beetje emotioneel als ik dit nummer luister.
Ik dacht zo'n fitneschineesje zo'n die hard traint maar niks aan komt qua spieren.quote:
We kunnen niet allemaal Tjacka zijn.quote:Op maandag 25 november 2013 19:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik dacht zo'n fitneschineesje zo'n die hard traint maar niks aan komt qua spieren.
quote:Op maandag 25 november 2013 19:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
We kunnen niet allemaal Tjacka zijn.
Je kunt veel over Tjacka zeggen maar hij komt wel aan.quote:Op maandag 25 november 2013 19:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
We kunnen niet allemaal Tjacka zijn.
Iedereen loopt al voor mij weg.quote:Op maandag 25 november 2013 19:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ben dan ook geweldig. Snap wel dat je mij hier wilt hebben.
en zo bescheiden ookquote:Op maandag 25 november 2013 19:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ben dan ook geweldig. Snap wel dat je mij hier wilt hebben.
Het is dat konijnen ook dikkig zijn, anders had je nu een note gekregen.quote:Op maandag 25 november 2013 19:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je kunt veel over Tjacka zeggen maar hij komt wel aan.
Haal die krengen terug dan. Rustig hier.quote:Op maandag 25 november 2013 19:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Iedereen loopt al voor mij weg.
Maar het kan ook door GGMM zijn hoor.
Altijd.quote:
Ik weet niet waar ze zijn, de klootzakken.quote:Op maandag 25 november 2013 19:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Het is dat konijnen ook dikkig zijn, anders had je nu een note gekregen.
[..]
Haal die krengen terug dan. Rustig hier.
[..]
Altijd.
quote:
Bel ze plat.quote:Op maandag 25 november 2013 19:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik weet niet waar ze zijn, de klootzakken.
broertjequote:
je kunt daar niet jong genoeg mee beginnenquote:Op maandag 25 november 2013 19:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
broertje
jij bent te jong om te roken
beerquote:
Daarom doe ik het ook nietquote:Op maandag 25 november 2013 19:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
broertje
jij bent te jong om te roken
Sowieso, ik heb niet eens een rel nodig om iedereen weg te pesten.quote:Op maandag 25 november 2013 19:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Overal waar onrust is wordt Tjacka gepositioneerd. De users zijn gegarandeerd binnen de maand vertrokken naar een ander forum.
Hopelijk spoedig VBL als je nieuwe werkplek Tjack.
quote:
Word je hard van. Je bedankt mij later nog wel als je dan nog mod bent.quote:Op maandag 25 november 2013 20:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]jij haat mij echt hé ezell.
Ik ga maar even Celiné Dion luisteren ik word hier emotioneel van.
Ik hoop het, mijn carrière begint in ieder geval niet rooskleurig nee.quote:Op maandag 25 november 2013 20:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Word je hard van. Je bedankt mij later nog wel als je dan nog mod bent.
Er is niks om te modereren.quote:Op maandag 25 november 2013 20:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik hoop het, mijn carrière begint in ieder geval niet rooskleurig nee.
alle respect die ik voor je had in 1 klap wegquote:Op maandag 25 november 2013 20:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]jij haat mij echt hé ezell.
Ik ga maar even Celiné Dion luisteren ik word hier emotioneel van.
het staat zelfs in zijn foboquote:Op maandag 25 november 2013 20:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alle respect die ik voor je had in 1 klap weg
Nee.quote:
Dat is geheel wederzijds.quote:Op maandag 25 november 2013 20:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alle respect die ik voor je had in 1 klap weg
geen moeite meequote:
daar zijn de meningen over verdeeldquote:Op maandag 25 november 2013 20:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Celiné is een van de beste zangeressen ooit.
dadelijk ga je ook nog zeggen dat ajax het beste voetbal team isquote:Op maandag 25 november 2013 20:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Celiné is een van de beste zangeressen ooit.
Dat zou Tjacka als Den Haag supporter nooit over zijn lippen krijgen.quote:Op maandag 25 november 2013 20:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dadelijk ga je ook nog zeggen dat ajax het beste voetbal team is
ik kijk ditquote:Op maandag 25 november 2013 20:37 schreef Ezell het volgende:
Sof, vermaak mij eens. Heb geen puf om iets te doen, dus dan mag iemand anders het doen.
ieder jaar 1 dan is ze laat begonnen als de oudste nou 13 of 14 isquote:Op maandag 25 november 2013 20:28 schreef supersof het volgende:
omg die vrouw is 42 jaar n heeft DERTIEN kinderen
De oudste is iets van 22 ofzoquote:Op maandag 25 november 2013 20:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ieder jaar 1 dan is ze laat begonnen als de oudste nou 13 of 14 is
O, nu snap ik je opmerking over dertien kindjes.quote:Op maandag 25 november 2013 20:39 schreef supersof het volgende:
[..]
ik kijk dit
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1381042
hoe was je dag ezell?
Doe maar niet, eten is wat kut gaat deze week dus nee.quote:Op maandag 25 november 2013 20:43 schreef Ezell het volgende:
Awh, moeten we met een taart langskomen?
Wat dan?quote:Op maandag 25 november 2013 20:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Doe maar niet, eten is wat kut gaat deze week dus nee.
Man, dat lijkt mij leuk.quote:Op maandag 25 november 2013 20:45 schreef Crack_ het volgende:
Wil ik altijd nog wel een keertje doen hoor, taart gooien.
Wat moet ik nou weer met crack?!quote:
Jaquote:Op maandag 25 november 2013 20:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Man, dat lijkt mij leuk.Alleen zonde van de taarten.
Iedereen heeft helaas wel eens mindere dagen. Kop op, probeer je te ontspannenquote:Op maandag 25 november 2013 20:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat moet ik nou weer met crack?!
Oh, ja gewoon. Gaat niet zo lekker deze week. Weet niet wat het is. Maar vergeleken met wat het ooit was is het alsnog goed
. Maar baal dan gewoon dat ik het niet perfect ging
.
Ja, heb je gelijk inquote:Op maandag 25 november 2013 20:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Iedereen heeft helaas wel eens mindere dagen. Kop op, probeer je te ontspannen
OHGOD ECHTquote:Op maandag 25 november 2013 20:47 schreef Ezell het volgende:
Heb je ER nog gezien? Er is een leuk iemand weg.
Begon super goed, op tijd wakker (een hele prestatie voor mij), hardgelopen, bus gehaald (ook een hele prestatie). En toen begon het. Kunst geschiedenis. Ik had yoghurt gekocht en mocht dat niet eten tijdens de les, maar het rook zo lekker, dat ik snel een hap nam, maar dat zag ze dus, dom wijf zegt er wat van. Toen wilde ik even kijken hoeveel weken er tussen de laatste toetsweek en de examens zat, dus bladerde ik in mijn agenda, en dat vond ze ook al niet goed. Ze was ook boos omdat ik niks had voorbereid omdat ik niet wist wat we moesten voorbereiden omdat ik de vorige les lekker in bed was blijven liggen. Maar die lerares straalt absoluut geen gezag uit, dus ik kan haar gewoon niet serieus nemen. Moesten ik en een vriendin na de les blijven, en hield ze een preek. Komt erop neer dat we niet meer te hoeven komen als we denken dat we ons niet kunnen gedragen en niet actief mee kunnen doen. Dus ik kom volgende week maandag niet.quote:Op maandag 25 november 2013 20:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, nu snap ik je opmerking over dertien kindjes.
Dag was lang. Weinig geslapen. Moe als de tering. Te eigenwijs om in bed te kruipen.En de jouwe?
yess yesss. ging wel goed, maar ben terug naar huis gelopenquote:
quote:Op maandag 25 november 2013 20:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Begon super goed, op tijd wakker (een hele prestatie voor mij), hardgelopen, bus gehaald (ook een hele prestatie). En toen begon het. Kunst geschiedenis. Ik had yoghurt gekocht en mocht dat niet eten tijdens de les, maar het rook zo lekker, dat ik snel een hap nam, maar dat zag ze dus, dom wijf zegt er wat van. Toen wilde ik even kijken hoeveel weken er tussen de laatste toetsweek en de examens zat, dus bladerde ik in mijn agenda, en dat vond ze ook al niet goed. Ze was ook boos omdat ik niks had voorbereid omdat ik niet wist wat we moesten voorbereiden omdat ik de vorige les lekker in bed was blijven liggen. Maar die lerares straalt absoluut geen gezag uit, dus ik kan haar gewoon niet serieus nemen. Moesten ik en een vriendin na de les blijven, en hield ze een preek. Komt erop neer dat we niet meer te hoeven komen als we denken dat we ons niet kunnen gedragen en niet actief mee kunnen doen. Dus ik kom volgende week maandag niet.
Afijn, daarna hadden we kunst praktijk. En ik maak het lelijkste kunstwerk ooit. Daar ga ik niet verder op in.
Vorige week had ik toetsweek en ik dacht dat ik geschiedenis wel goed had gemaakt, ik ging uit van een goed cijfer. Maar nee hoor, een 3,8. Fuck me leveuh, dacht ik. Als ik de volgende toetsweek ook verkloot dan stop ik met school. Maar een meisje heeft me opgevrolijkt en zei dat ik niet moest opgeven, dat was wel fijn. Overigens was de toets ook gewoon super kut en had de leraar heel streng nagekeken, want het gemiddelde was een 4,6 met maar drie voldoendes en als laagste cijfer een 2,2.
Daarna had ik Engels, maar die man had de toets nog niet nagekeken en we gingen lees opdrachten doen dus dat was super saai.
Nou goed, ik was half zeven thuis. Toen moesten we gelijk eten. Kreeg ik ruzie met mijn moeder. Ga ik niet verder op in, maar ik ga iemand de komende tijd negeren.
Ik hoop dat je het een leuk verhaal vond en dat je je nu één à twee minuten minder hebt verveeld.
!quote:Op maandag 25 november 2013 20:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Iedereen heeft helaas wel eens mindere dagen. Kop op, probeer je te ontspannen
Ohhh kut is dat hequote:Op maandag 25 november 2013 20:50 schreef supersof het volgende:
[..]
yess yesss. ging wel goed, maar ben terug naar huis gelopente hard gegaan in het begin lol.
Waarom.quote:
Schrijf wat kernwoorden op!quote:Op maandag 25 november 2013 20:54 schreef Ezell het volgende:
Ik heb inspiratie om een artikel te schrijven, maar ben veel te moe.
Nee, even Ezelldorp. Vanaf morgen weer lekker fijn in alle rust in mijn kamertje.quote:Op maandag 25 november 2013 20:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Schrijf wat kernwoorden op!![]()
Ben je weer in Utrecht?
Ohh, dacht dat je vandaag terug ging.. Lang weg joh.quote:Op maandag 25 november 2013 20:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, even Ezelldorp. Vanaf morgen weer lekker fijn in alle rust in mijn kamertje.
Ben vandaag ook teruggekomen.quote:Op maandag 25 november 2013 20:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohh, dacht dat je vandaag terug ging.. Lang weg joh.
"eat your cracker"quote:Op maandag 25 november 2013 20:57 schreef supersof het volgende:
https://www.facebook.com/(...)32218&type=2&theater
kijk dit crack en ezell
danngggggg are you my WIFE?quote:
Ik zou trouwen als mijn vriend zou willen trouwen.quote:
Nee, zie er niet echt een 'voordeel' in. Mja, ben dus wel benieuwd naar wat redenen zijn om het wel te doen.quote:Op maandag 25 november 2013 21:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik zou trouwen als mijn vriend zou willen trouwen.
Mijn ouders zijn ook niet getrouwd en ik vind het zelf ook niet echt nodig.
Jij?
Hahaquote:Op maandag 25 november 2013 20:57 schreef supersof het volgende:
kijk dit crack en ezell
Mag ik ook?quote:Op maandag 25 november 2013 20:57 schreef supersof het volgende:
kijk dit crack en ezell
Bruidsjurk, feest, belofte. Zoiets? Maar dat kan ook zonder zo'n traditie ding. Vind ik.quote:Op maandag 25 november 2013 21:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, zie er niet echt een 'voordeel' in. Mja, ben dus wel benieuwd naar wat redenen zijn om het wel te doen.
hoe heb je dat gevonden???quote:Op maandag 25 november 2013 21:06 schreef Crack_ het volgende:
https://lh6.googleusercon(...)ce+Summer+09+001.JPG
Oh, zo dus.
Ja dat magquote:
oh hahaha lololquote:Op maandag 25 november 2013 21:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Is het eerste bericht onder dat filmpje.
Als dit zo doorgaat wel ja. Had er eerst echt niks mee maar nu ik zo met Tjokkie ben wil ik wel trouwenquote:Op maandag 25 november 2013 21:09 schreef Ezell het volgende:
Ok, dan stel ik mijn vraag ook aan Crackie en Tjackie: zouden jullie willen trouwen (niet met elkaar natuurlijk, ha ha)?
Mijn hersenen doen pijn.quote:Op maandag 25 november 2013 21:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als dit zo doorgaat wel ja. Had er eerst echt niks mee maar nu ik zo met Tjokkie ben wil ik wel trouwen. Wil gewoon dat ie helemaal van mij is. Hem van mij noemen. Heel raar want hiervoor vond ik dat maar onzin want hij wordt niet meer van mij om te trouwen.. maar nu vind ik dat dus van wel!
Ik wil het wel kneinschalig dan tho.. en zie mezelf nog niet in een lange witte jurk.
Te veel gelezen???quote:
Nee, ik wil niet trouwen.quote:Op maandag 25 november 2013 21:09 schreef Ezell het volgende:
Ok, dan stel ik mijn vraag ook aan Crackie en Tjackie: zouden jullie willen trouwen (niet met elkaar natuurlijk, ha ha)?
Haha, zo klink je als een bezitterig meisje.quote:Op maandag 25 november 2013 21:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als dit zo doorgaat wel ja. Had er eerst echt niks mee maar nu ik zo met Tjokkie ben wil ik wel trouwen. Wil gewoon dat ie helemaal van mij is. Hem van mij noemen. Heel raar want hiervoor vond ik dat maar onzin want hij wordt niet meer van mij om te trouwen.. maar nu vind ik dat dus van wel!
Ik wil het wel kneinschalig dan tho.. en zie mezelf nog niet in een lange witte jurk.
Ben er gewoon trots op jaquote:Op maandag 25 november 2013 21:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
Haha, zo klink je als een bezitterig meisje.
Wuuuutquote:Op maandag 25 november 2013 21:15 schreef Ezell het volgende:
Ik heb nichtjes van rond mijn leeftijd die nu al trouwen. En kinderen hebben.
Echt?!quote:Op maandag 25 november 2013 21:15 schreef Ezell het volgende:
Ik heb nichtjes van rond mijn leeftijd die nu al trouwen. En kinderen hebben.
Echtquote:Op maandag 25 november 2013 21:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
De bruid van afgelopen weekend was 22 jaar en had een driejarig zoontje.
Ik weet het.quote:Op maandag 25 november 2013 21:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Echt![]()
. Dat trouwen is ja, dat kan.. maar zo'n kind. Dude, dan ben je 19.. Is toch zonde van je jonge jaren denk ik dan
Ah Sofje.quote:Op maandag 25 november 2013 21:20 schreef supersof het volgende:
Nog een uur oppassen
Morgen 400 woordjes leren voor Frans
Dat ga ik niet doen, geen zin
En je moet net zo lang een toets maken totdat je alles weet
kut leveuh
/rant
Echtquote:Op maandag 25 november 2013 21:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik weet het.Zo ziek hè. Leukste vraag die je van familie kan krijgen: wanneer ga jij trouwen?
BEN FOCKING 20!
Je m'appelle Littlerabbit. Al valt oppassen dan wel weer te combineren.quote:Op maandag 25 november 2013 21:20 schreef supersof het volgende:
Nog een uur oppassen
Morgen 400 woordjes leren voor Frans
Dat ga ik niet doen, geen zin
En je moet net zo lang een toets maken totdat je alles weet
kut leveuh
/rant
Peter daagt je weer uit.quote:
Ik zag het ja, wat moet ik hier nu weer mee.quote:Op maandag 25 november 2013 21:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je m'appelle Littlerabbit. Al valt oppassen dan wel weer te combineren.
[..]
Peter daagt je weer uit.
Ik wil de tijd zes jaar vooruit spoelenquote:
M Kquote:Op maandag 25 november 2013 21:23 schreef Moeraskat het volgende:
Mijn familie wil mij ook aan de vent helpen...
MKquote:Op maandag 25 november 2013 21:23 schreef Moeraskat het volgende:
Mijn familie wil mij ook aan de vent helpen...
Oppassen is wel oké, maar ik wil slapenquote:Op maandag 25 november 2013 21:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je m'appelle Littlerabbit. Al valt oppassen dan wel weer te combineren.
[..]
Peter daagt je weer uit.
Vader weet ik niet, maar zal wel ongeveer hetzelfde zijn als mijn moeder. Mijn moeder doet er niet moeilijk om, maar waarschijnlijk denkt ze dat ik mij uiteindelijk wel bedenk. Zou best kunnen.quote:Op maandag 25 november 2013 21:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Echt. Wat vinden je ouders ervan als je zegt niet te willen trouwen?
De dag dat wij meeten, omg.quote:Op maandag 25 november 2013 21:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik wil de tijd zes jaar vooruit spoelen
Gaan wij meeten?quote:Op maandag 25 november 2013 21:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Vader weet ik niet, maar zal wel ongeveer hetzelfde zijn als mijn moeder. Mijn moeder doet er niet moeilijk om, maar waarschijnlijk denkt ze dat ik mij uiteindelijk wel bedenk. Zou best kunnen.
[..]
De dag dat wij meeten, omg.
Ohh, nou fijn dat ze er iig niet moeilijk over doenquote:Op maandag 25 november 2013 21:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Vader weet ik niet, maar zal wel ongeveer hetzelfde zijn als mijn moeder. Mijn moeder doet er niet moeilijk om, maar waarschijnlijk denkt ze dat ik mij uiteindelijk wel bedenk. Zou best kunnen.
[..]
De dag dat wij meeten, omg.
Hallo Moeraskat.quote:
ohquote:Op maandag 25 november 2013 21:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is goed, maar jij mag richting Rotterdam/Den Haag komen.
(Of Delft)
Ga je niet naar de subtopper kijken?quote:Op maandag 25 november 2013 21:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gezellig joh. Zondag naar Den Haag - Ajax? We juichen wel voor Den Haag he.
Wordt toch een beroerde wedstrijd.quote:Op maandag 25 november 2013 21:30 schreef Muto het volgende:
[..]
Ga je niet naar de subtopper kijken?
Zo, die is ook alvast gemaakt.
Ja. Zal wel weer.quote:Op maandag 25 november 2013 21:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wordt toch een beroerde wedstrijd.
Dolle boel.quote:
Wat, PEC - RKC?quote:Op maandag 25 november 2013 21:30 schreef Muto het volgende:
[..]
Ga je niet naar de subtopper kijken?
Zo, die is ook alvast gemaakt.
Hey youquote:
Feyenoord - PSVquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |