De oudste is iets van 22 ofzoquote:Op maandag 25 november 2013 20:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ieder jaar 1 dan is ze laat begonnen als de oudste nou 13 of 14 is
O, nu snap ik je opmerking over dertien kindjes.quote:Op maandag 25 november 2013 20:39 schreef supersof het volgende:
[..]
ik kijk dit
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1381042
hoe was je dag ezell?
Doe maar niet, eten is wat kut gaat deze week dus nee.quote:Op maandag 25 november 2013 20:43 schreef Ezell het volgende:
Awh, moeten we met een taart langskomen?
Wat dan?quote:Op maandag 25 november 2013 20:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Doe maar niet, eten is wat kut gaat deze week dus nee.
Man, dat lijkt mij leuk.quote:Op maandag 25 november 2013 20:45 schreef Crack_ het volgende:
Wil ik altijd nog wel een keertje doen hoor, taart gooien.
Wat moet ik nou weer met crack?!quote:
Jaquote:Op maandag 25 november 2013 20:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Man, dat lijkt mij leuk.Alleen zonde van de taarten.
Iedereen heeft helaas wel eens mindere dagen. Kop op, probeer je te ontspannenquote:Op maandag 25 november 2013 20:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat moet ik nou weer met crack?!
Oh, ja gewoon. Gaat niet zo lekker deze week. Weet niet wat het is. Maar vergeleken met wat het ooit was is het alsnog goed
. Maar baal dan gewoon dat ik het niet perfect ging
.
Ja, heb je gelijk inquote:Op maandag 25 november 2013 20:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Iedereen heeft helaas wel eens mindere dagen. Kop op, probeer je te ontspannen
OHGOD ECHTquote:Op maandag 25 november 2013 20:47 schreef Ezell het volgende:
Heb je ER nog gezien? Er is een leuk iemand weg.
Begon super goed, op tijd wakker (een hele prestatie voor mij), hardgelopen, bus gehaald (ook een hele prestatie). En toen begon het. Kunst geschiedenis. Ik had yoghurt gekocht en mocht dat niet eten tijdens de les, maar het rook zo lekker, dat ik snel een hap nam, maar dat zag ze dus, dom wijf zegt er wat van. Toen wilde ik even kijken hoeveel weken er tussen de laatste toetsweek en de examens zat, dus bladerde ik in mijn agenda, en dat vond ze ook al niet goed. Ze was ook boos omdat ik niks had voorbereid omdat ik niet wist wat we moesten voorbereiden omdat ik de vorige les lekker in bed was blijven liggen. Maar die lerares straalt absoluut geen gezag uit, dus ik kan haar gewoon niet serieus nemen. Moesten ik en een vriendin na de les blijven, en hield ze een preek. Komt erop neer dat we niet meer te hoeven komen als we denken dat we ons niet kunnen gedragen en niet actief mee kunnen doen. Dus ik kom volgende week maandag niet.quote:Op maandag 25 november 2013 20:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, nu snap ik je opmerking over dertien kindjes.
Dag was lang. Weinig geslapen. Moe als de tering. Te eigenwijs om in bed te kruipen.En de jouwe?
yess yesss. ging wel goed, maar ben terug naar huis gelopenquote:
quote:Op maandag 25 november 2013 20:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Begon super goed, op tijd wakker (een hele prestatie voor mij), hardgelopen, bus gehaald (ook een hele prestatie). En toen begon het. Kunst geschiedenis. Ik had yoghurt gekocht en mocht dat niet eten tijdens de les, maar het rook zo lekker, dat ik snel een hap nam, maar dat zag ze dus, dom wijf zegt er wat van. Toen wilde ik even kijken hoeveel weken er tussen de laatste toetsweek en de examens zat, dus bladerde ik in mijn agenda, en dat vond ze ook al niet goed. Ze was ook boos omdat ik niks had voorbereid omdat ik niet wist wat we moesten voorbereiden omdat ik de vorige les lekker in bed was blijven liggen. Maar die lerares straalt absoluut geen gezag uit, dus ik kan haar gewoon niet serieus nemen. Moesten ik en een vriendin na de les blijven, en hield ze een preek. Komt erop neer dat we niet meer te hoeven komen als we denken dat we ons niet kunnen gedragen en niet actief mee kunnen doen. Dus ik kom volgende week maandag niet.
Afijn, daarna hadden we kunst praktijk. En ik maak het lelijkste kunstwerk ooit. Daar ga ik niet verder op in.
Vorige week had ik toetsweek en ik dacht dat ik geschiedenis wel goed had gemaakt, ik ging uit van een goed cijfer. Maar nee hoor, een 3,8. Fuck me leveuh, dacht ik. Als ik de volgende toetsweek ook verkloot dan stop ik met school. Maar een meisje heeft me opgevrolijkt en zei dat ik niet moest opgeven, dat was wel fijn. Overigens was de toets ook gewoon super kut en had de leraar heel streng nagekeken, want het gemiddelde was een 4,6 met maar drie voldoendes en als laagste cijfer een 2,2.
Daarna had ik Engels, maar die man had de toets nog niet nagekeken en we gingen lees opdrachten doen dus dat was super saai.
Nou goed, ik was half zeven thuis. Toen moesten we gelijk eten. Kreeg ik ruzie met mijn moeder. Ga ik niet verder op in, maar ik ga iemand de komende tijd negeren.
Ik hoop dat je het een leuk verhaal vond en dat je je nu één à twee minuten minder hebt verveeld.
!quote:Op maandag 25 november 2013 20:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Iedereen heeft helaas wel eens mindere dagen. Kop op, probeer je te ontspannen
Ohhh kut is dat hequote:Op maandag 25 november 2013 20:50 schreef supersof het volgende:
[..]
yess yesss. ging wel goed, maar ben terug naar huis gelopente hard gegaan in het begin lol.
Waarom.quote:
Schrijf wat kernwoorden op!quote:Op maandag 25 november 2013 20:54 schreef Ezell het volgende:
Ik heb inspiratie om een artikel te schrijven, maar ben veel te moe.
Nee, even Ezelldorp. Vanaf morgen weer lekker fijn in alle rust in mijn kamertje.quote:Op maandag 25 november 2013 20:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Schrijf wat kernwoorden op!![]()
Ben je weer in Utrecht?
Ohh, dacht dat je vandaag terug ging.. Lang weg joh.quote:Op maandag 25 november 2013 20:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, even Ezelldorp. Vanaf morgen weer lekker fijn in alle rust in mijn kamertje.
Ben vandaag ook teruggekomen.quote:Op maandag 25 november 2013 20:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohh, dacht dat je vandaag terug ging.. Lang weg joh.
"eat your cracker"quote:Op maandag 25 november 2013 20:57 schreef supersof het volgende:
https://www.facebook.com/(...)32218&type=2&theater
kijk dit crack en ezell
danngggggg are you my WIFE?quote:
Ik zou trouwen als mijn vriend zou willen trouwen.quote:
Nee, zie er niet echt een 'voordeel' in. Mja, ben dus wel benieuwd naar wat redenen zijn om het wel te doen.quote:Op maandag 25 november 2013 21:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik zou trouwen als mijn vriend zou willen trouwen.
Mijn ouders zijn ook niet getrouwd en ik vind het zelf ook niet echt nodig.
Jij?
Hahaquote:Op maandag 25 november 2013 20:57 schreef supersof het volgende:
kijk dit crack en ezell
Mag ik ook?quote:Op maandag 25 november 2013 20:57 schreef supersof het volgende:
kijk dit crack en ezell
Bruidsjurk, feest, belofte. Zoiets? Maar dat kan ook zonder zo'n traditie ding. Vind ik.quote:Op maandag 25 november 2013 21:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, zie er niet echt een 'voordeel' in. Mja, ben dus wel benieuwd naar wat redenen zijn om het wel te doen.
hoe heb je dat gevonden???quote:Op maandag 25 november 2013 21:06 schreef Crack_ het volgende:
https://lh6.googleusercon(...)ce+Summer+09+001.JPG
Oh, zo dus.
Ja dat magquote:
oh hahaha lololquote:Op maandag 25 november 2013 21:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Is het eerste bericht onder dat filmpje.
Als dit zo doorgaat wel ja. Had er eerst echt niks mee maar nu ik zo met Tjokkie ben wil ik wel trouwenquote:Op maandag 25 november 2013 21:09 schreef Ezell het volgende:
Ok, dan stel ik mijn vraag ook aan Crackie en Tjackie: zouden jullie willen trouwen (niet met elkaar natuurlijk, ha ha)?
Mijn hersenen doen pijn.quote:Op maandag 25 november 2013 21:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als dit zo doorgaat wel ja. Had er eerst echt niks mee maar nu ik zo met Tjokkie ben wil ik wel trouwen. Wil gewoon dat ie helemaal van mij is. Hem van mij noemen. Heel raar want hiervoor vond ik dat maar onzin want hij wordt niet meer van mij om te trouwen.. maar nu vind ik dat dus van wel!
Ik wil het wel kneinschalig dan tho.. en zie mezelf nog niet in een lange witte jurk.
Te veel gelezen???quote:
Nee, ik wil niet trouwen.quote:Op maandag 25 november 2013 21:09 schreef Ezell het volgende:
Ok, dan stel ik mijn vraag ook aan Crackie en Tjackie: zouden jullie willen trouwen (niet met elkaar natuurlijk, ha ha)?
Haha, zo klink je als een bezitterig meisje.quote:Op maandag 25 november 2013 21:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als dit zo doorgaat wel ja. Had er eerst echt niks mee maar nu ik zo met Tjokkie ben wil ik wel trouwen. Wil gewoon dat ie helemaal van mij is. Hem van mij noemen. Heel raar want hiervoor vond ik dat maar onzin want hij wordt niet meer van mij om te trouwen.. maar nu vind ik dat dus van wel!
Ik wil het wel kneinschalig dan tho.. en zie mezelf nog niet in een lange witte jurk.
Ben er gewoon trots op jaquote:Op maandag 25 november 2013 21:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
Haha, zo klink je als een bezitterig meisje.
Wuuuutquote:Op maandag 25 november 2013 21:15 schreef Ezell het volgende:
Ik heb nichtjes van rond mijn leeftijd die nu al trouwen. En kinderen hebben.
Echt?!quote:Op maandag 25 november 2013 21:15 schreef Ezell het volgende:
Ik heb nichtjes van rond mijn leeftijd die nu al trouwen. En kinderen hebben.
Echtquote:Op maandag 25 november 2013 21:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
De bruid van afgelopen weekend was 22 jaar en had een driejarig zoontje.
Ik weet het.quote:Op maandag 25 november 2013 21:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Echt![]()
. Dat trouwen is ja, dat kan.. maar zo'n kind. Dude, dan ben je 19.. Is toch zonde van je jonge jaren denk ik dan
Ah Sofje.quote:Op maandag 25 november 2013 21:20 schreef supersof het volgende:
Nog een uur oppassen
Morgen 400 woordjes leren voor Frans
Dat ga ik niet doen, geen zin
En je moet net zo lang een toets maken totdat je alles weet
kut leveuh
/rant
Echtquote:Op maandag 25 november 2013 21:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik weet het.Zo ziek hè. Leukste vraag die je van familie kan krijgen: wanneer ga jij trouwen?
BEN FOCKING 20!
Je m'appelle Littlerabbit. Al valt oppassen dan wel weer te combineren.quote:Op maandag 25 november 2013 21:20 schreef supersof het volgende:
Nog een uur oppassen
Morgen 400 woordjes leren voor Frans
Dat ga ik niet doen, geen zin
En je moet net zo lang een toets maken totdat je alles weet
kut leveuh
/rant
Peter daagt je weer uit.quote:
Ik zag het ja, wat moet ik hier nu weer mee.quote:Op maandag 25 november 2013 21:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je m'appelle Littlerabbit. Al valt oppassen dan wel weer te combineren.
[..]
Peter daagt je weer uit.
Ik wil de tijd zes jaar vooruit spoelenquote:
M Kquote:Op maandag 25 november 2013 21:23 schreef Moeraskat het volgende:
Mijn familie wil mij ook aan de vent helpen...
MKquote:Op maandag 25 november 2013 21:23 schreef Moeraskat het volgende:
Mijn familie wil mij ook aan de vent helpen...
Oppassen is wel oké, maar ik wil slapenquote:Op maandag 25 november 2013 21:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je m'appelle Littlerabbit. Al valt oppassen dan wel weer te combineren.
[..]
Peter daagt je weer uit.
Vader weet ik niet, maar zal wel ongeveer hetzelfde zijn als mijn moeder. Mijn moeder doet er niet moeilijk om, maar waarschijnlijk denkt ze dat ik mij uiteindelijk wel bedenk. Zou best kunnen.quote:Op maandag 25 november 2013 21:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Echt. Wat vinden je ouders ervan als je zegt niet te willen trouwen?
De dag dat wij meeten, omg.quote:Op maandag 25 november 2013 21:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik wil de tijd zes jaar vooruit spoelen
Gaan wij meeten?quote:Op maandag 25 november 2013 21:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Vader weet ik niet, maar zal wel ongeveer hetzelfde zijn als mijn moeder. Mijn moeder doet er niet moeilijk om, maar waarschijnlijk denkt ze dat ik mij uiteindelijk wel bedenk. Zou best kunnen.
[..]
De dag dat wij meeten, omg.
Ohh, nou fijn dat ze er iig niet moeilijk over doenquote:Op maandag 25 november 2013 21:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Vader weet ik niet, maar zal wel ongeveer hetzelfde zijn als mijn moeder. Mijn moeder doet er niet moeilijk om, maar waarschijnlijk denkt ze dat ik mij uiteindelijk wel bedenk. Zou best kunnen.
[..]
De dag dat wij meeten, omg.
Hallo Moeraskat.quote:
ohquote:Op maandag 25 november 2013 21:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is goed, maar jij mag richting Rotterdam/Den Haag komen.
(Of Delft)
Ga je niet naar de subtopper kijken?quote:Op maandag 25 november 2013 21:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gezellig joh. Zondag naar Den Haag - Ajax? We juichen wel voor Den Haag he.
Wordt toch een beroerde wedstrijd.quote:Op maandag 25 november 2013 21:30 schreef Muto het volgende:
[..]
Ga je niet naar de subtopper kijken?
Zo, die is ook alvast gemaakt.
Ja. Zal wel weer.quote:Op maandag 25 november 2013 21:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wordt toch een beroerde wedstrijd.
Dolle boel.quote:
Wat, PEC - RKC?quote:Op maandag 25 november 2013 21:30 schreef Muto het volgende:
[..]
Ga je niet naar de subtopper kijken?
Zo, die is ook alvast gemaakt.
Hey youquote:
Feyenoord - PSVquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |