MKquote:Op maandag 25 november 2013 21:23 schreef Moeraskat het volgende:
Mijn familie wil mij ook aan de vent helpen...
Oppassen is wel oké, maar ik wil slapenquote:Op maandag 25 november 2013 21:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je m'appelle Littlerabbit. Al valt oppassen dan wel weer te combineren.
[..]
Peter daagt je weer uit.
Vader weet ik niet, maar zal wel ongeveer hetzelfde zijn als mijn moeder. Mijn moeder doet er niet moeilijk om, maar waarschijnlijk denkt ze dat ik mij uiteindelijk wel bedenk. Zou best kunnen.quote:Op maandag 25 november 2013 21:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Echt. Wat vinden je ouders ervan als je zegt niet te willen trouwen?
De dag dat wij meeten, omg.quote:Op maandag 25 november 2013 21:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik wil de tijd zes jaar vooruit spoelen
Gaan wij meeten?quote:Op maandag 25 november 2013 21:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Vader weet ik niet, maar zal wel ongeveer hetzelfde zijn als mijn moeder. Mijn moeder doet er niet moeilijk om, maar waarschijnlijk denkt ze dat ik mij uiteindelijk wel bedenk. Zou best kunnen.
[..]
De dag dat wij meeten, omg.
Ohh, nou fijn dat ze er iig niet moeilijk over doenquote:Op maandag 25 november 2013 21:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Vader weet ik niet, maar zal wel ongeveer hetzelfde zijn als mijn moeder. Mijn moeder doet er niet moeilijk om, maar waarschijnlijk denkt ze dat ik mij uiteindelijk wel bedenk. Zou best kunnen.
[..]
De dag dat wij meeten, omg.
Hallo Moeraskat.quote:
ohquote:Op maandag 25 november 2013 21:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is goed, maar jij mag richting Rotterdam/Den Haag komen.
(Of Delft)
Ga je niet naar de subtopper kijken?quote:Op maandag 25 november 2013 21:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gezellig joh. Zondag naar Den Haag - Ajax? We juichen wel voor Den Haag he.
Wordt toch een beroerde wedstrijd.quote:Op maandag 25 november 2013 21:30 schreef Muto het volgende:
[..]
Ga je niet naar de subtopper kijken?
Zo, die is ook alvast gemaakt.
Ja. Zal wel weer.quote:Op maandag 25 november 2013 21:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wordt toch een beroerde wedstrijd.
Dolle boel.quote:
Wat, PEC - RKC?quote:Op maandag 25 november 2013 21:30 schreef Muto het volgende:
[..]
Ga je niet naar de subtopper kijken?
Zo, die is ook alvast gemaakt.
Hey youquote:
Feyenoord - PSVquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |