Daarom doe ik het ook nietquote:Op maandag 25 november 2013 19:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
broertje
jij bent te jong om te roken
Sowieso, ik heb niet eens een rel nodig om iedereen weg te pesten.quote:Op maandag 25 november 2013 19:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Overal waar onrust is wordt Tjacka gepositioneerd. De users zijn gegarandeerd binnen de maand vertrokken naar een ander forum.
Hopelijk spoedig VBL als je nieuwe werkplek Tjack.
quote:
Word je hard van. Je bedankt mij later nog wel als je dan nog mod bent.quote:Op maandag 25 november 2013 20:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]jij haat mij echt hé ezell.
Ik ga maar even Celiné Dion luisteren ik word hier emotioneel van.
Ik hoop het, mijn carrière begint in ieder geval niet rooskleurig nee.quote:Op maandag 25 november 2013 20:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Word je hard van. Je bedankt mij later nog wel als je dan nog mod bent.
Er is niks om te modereren.quote:Op maandag 25 november 2013 20:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik hoop het, mijn carrière begint in ieder geval niet rooskleurig nee.
alle respect die ik voor je had in 1 klap wegquote:Op maandag 25 november 2013 20:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]jij haat mij echt hé ezell.
Ik ga maar even Celiné Dion luisteren ik word hier emotioneel van.
het staat zelfs in zijn foboquote:Op maandag 25 november 2013 20:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alle respect die ik voor je had in 1 klap weg
Nee.quote:
Dat is geheel wederzijds.quote:Op maandag 25 november 2013 20:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alle respect die ik voor je had in 1 klap weg
geen moeite meequote:
daar zijn de meningen over verdeeldquote:Op maandag 25 november 2013 20:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Celiné is een van de beste zangeressen ooit.
dadelijk ga je ook nog zeggen dat ajax het beste voetbal team isquote:Op maandag 25 november 2013 20:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Celiné is een van de beste zangeressen ooit.
Dat zou Tjacka als Den Haag supporter nooit over zijn lippen krijgen.quote:Op maandag 25 november 2013 20:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dadelijk ga je ook nog zeggen dat ajax het beste voetbal team is
ik kijk ditquote:Op maandag 25 november 2013 20:37 schreef Ezell het volgende:
Sof, vermaak mij eens. Heb geen puf om iets te doen, dus dan mag iemand anders het doen.
ieder jaar 1 dan is ze laat begonnen als de oudste nou 13 of 14 isquote:Op maandag 25 november 2013 20:28 schreef supersof het volgende:
omg die vrouw is 42 jaar n heeft DERTIEN kinderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |