Gewoon je eigen tempo aanhouden. Niks mis met oude posts beantwoordenquote:Op maandag 25 november 2013 16:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ook alleen maar vandaag hoor![]()
morgen heb ik geen tijd![]()
en tegen de tijd dat ik weer thuis ben heb ik niet echt zin om in een snelle sc te posten
Oh. Wat een doerakken.quote:Op maandag 25 november 2013 15:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik verbaas mij ook hier om. Ze zouden wel een andere SC gevonden hebben denk ik.
daarom ben ik er vandaag dus ookquote:Op maandag 25 november 2013 16:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jammer, maar zo snel gaat het vandaag niet.
het is alleen wat raar als je post uit 2 topics terug beantwoordtquote:Op maandag 25 november 2013 16:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon je eigen tempo aanhouden. Niks mis met oude posts beantwoorden
.
quote:Op maandag 25 november 2013 16:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het is alleen wat raar als je post uit 2 topics terug beantwoordt
quote:Op maandag 25 november 2013 16:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Om mijn punt te bewijzen zal ik je pas over 2 topics antwoorden.
Muto wilt met je uiteten,quote:Op maandag 25 november 2013 16:20 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben zo trots op nog een drie sterren restaurant. Helemaal omdat Oud Sluis stopt en dan hebben we er nu toch nog twee. Niet dat ik daar ga eten.. Godver, ik wil daar eten
![]()
.
Dat wordt toch ingaan op de 95 euro actie. Wellicht kun je je laten sponsoren door Fok! tegenover een geslaagde review.quote:Op maandag 25 november 2013 16:20 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben zo trots op nog een drie sterren restaurant. Helemaal omdat Oud Sluis stopt en dan hebben we er nu toch nog twee. Niet dat ik daar ga eten.. Godver, ik wil daar eten
![]()
.
Ik houd het niet vol. Deze kans op aandacht is mij te lief. Dat is wel erg overdreven ja.quote:Op maandag 25 november 2013 16:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het is alleen wat raar als je post uit 2 topics terug beantwoordt
Die 95 euro actie was van Boreasquote:Op maandag 25 november 2013 16:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat wordt toch ingaan op de 95 euro actie. Wellicht kun je je laten sponsoren door Fok! tegenover een geslaagde review.
Ik bied 50 eurocent.
[..]
Ik houd het niet vol. Deze kans op aandacht is mij te lief. Dat is wel erg overdreven ja.
Ik sponsor je 1 euro.quote:Op maandag 25 november 2013 16:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik heb geen geld behalve voor mijzelf.
135.000quote:
Een advocaat omtrent een onterechte verkeersboete.quote:Op maandag 25 november 2013 16:30 schreef GGMM het volgende:
Ik leg één euro bij.
Als iemand mij uitlegt waar het over gaat verdubbelt dit berdrag wellicht (maar misschien ook niet)
hoe hoog is de boete?quote:Op maandag 25 november 2013 16:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een advocaat omtrent een onterechte verkeersboete.
sorryquote:Op maandag 25 november 2013 16:36 schreef sararaats het volgende:
ik heb een krullende neus hihi. dan moet Tjacka maar niet zoveel complimenten geven.
dat ben ik niet gewoon.
quote:Op maandag 25 november 2013 16:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een advocaat omtrent een onterechte verkeersboete.
Maak soep en eet daarbij een tostiquote:Op maandag 25 november 2013 17:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Wellicht gewoon een tosti of zo. Ik voel mij buitengewoon lui momenteel.
Nog geen ideequote:
Broeken zijn nutteloosquote:Op maandag 25 november 2013 17:08 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb een nieuwe broek. Maatje 152, feeling lik a baby.
Ik stem in. Bedankt voor het doorhakken van deze lastige kwestie.quote:Op maandag 25 november 2013 17:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maak soep en eet daarbij een tosti.
Rokjes zijn beter inderdaad.quote:Op maandag 25 november 2013 17:08 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Broeken zijn nutteloos
Of helemaal niksquote:
Spannend hoor.quote:Op maandag 25 november 2013 17:10 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Of helemaal niks
aso burgersquote:
en ik dan ?quote:
dankjequote:Op zondag 3 november 2013 01:22 schreef Xeor het volgende:
Oh en Moeraskat is echt een lief persoon in het echte leven met klasse
Jij ook, liefje.quote:
quote:
quote:
Ja I knowquote:Op maandag 25 november 2013 17:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
essie! Essie!
de nieuwe MKR is bezig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Dit is gebaseerd op ware feitenquote:
Essquote:
Hand voor je mond als je moet niezenquote:
quote:Op maandag 25 november 2013 17:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja I know![]()
Ik zette hem aan op het moment dat Manu en Pete aanbelden![]()
![]()
Ik moet eerst nog even ontdooien enzo van de treinreis
dan ben je nog net op tijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
was heel koud he
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
marcoquote:
Fijnquote:Op maandag 25 november 2013 17:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ess![]()
![]()
![]()
![]()
Wie geht es dir?
Ik ben 30.000 cadeautjes aan het inpakken voor de kerstviering die in januari plaats gaat vinden .. hurr durr
sorryquote:Op maandag 25 november 2013 17:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hand voor je mond als je moet niezen
LBquote:
Essssssquote:
Gezondheid!quote:
Ja zo erop wel jaquote:Op maandag 25 november 2013 17:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan ben je nog net op tijd![]()
was heel koud he
Wat is een pietendorp?quote:Op maandag 25 november 2013 17:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Fijn![]()
ik ben vandaag een beetje lui omdat ik van het weekend zo hard heb gewerkt op Pietendorp![]()
![]()
Hoi Marcoquote:
Dat geeft nietquote:
Altijd het laatste weekend van november, dan verandert het zuiderzeemuseum voor het weekend in het dorp waar alle pieten wonen en oefenen voor alle pietentaken.quote:
Oh waarom?quote:Op maandag 25 november 2013 17:50 schreef sararaats het volgende:
[..]
dank je maar eigenlijk schoot ik in een lachstuip
Hahaquote:Op maandag 25 november 2013 17:52 schreef sararaats het volgende:
[..]
sommige posts zijn hilarisch en dan niet alleen hier.
waar ging ie heen?quote:
ik ben er pas net, zag dat het hier stil was dus kwam even wat herrie schoppenquote:Op maandag 25 november 2013 18:14 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
waar ging ie heen?
zo lang geleden dit. net alsof ik een broeder die ik een jaar niet gezien heb tegenkom.quote:
quote:Op maandag 25 november 2013 18:17 schreef Faux. het volgende:
[..]
zo lang geleden dit. net alsof ik een broeder die ik een jaar niet gezien heb tegenkom.
\ik ookquote:
vandaag zou jng sc één jaar zijn geworden als ik me niet vergis. laten we het vierenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |