Het is hier wel koud jaquote:Op maandag 25 november 2013 02:39 schreef Fok-it het volgende:
Hallo David, moet jij je zolderkamer niet gaan isoleren voor de strenge winter die er aan komt?
Niet zo serieus reagerenquote:
FOK! dient ten alle tijden serieus te worden genomen.quote:
What happens at FOK! stays at FOK!quote:Op maandag 25 november 2013 02:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
FOK! dient ten alle tijden serieus te worden genomen.
Valt altijd te proberenquote:
jaquote:Op maandag 25 november 2013 02:52 schreef Fok-it het volgende:
Heb je nog pannenkoeken gemaakt mattie?
Lekker is dat jaquote:
ff slimstemensen?quote:
Dat spel is een dikke egoboostquote:
ik had straks vraag over in welke stad charlois en lombardijen lagenquote:
Ziek veel mensen wat trouwens niet denk ikquote:
En een vraag "Welke stad wordt bedoeld met Mokum in het Amsterdams"quote:Op maandag 25 november 2013 02:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ziek veel mensen wat trouwens niet denk ik
quote:Op maandag 25 november 2013 02:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En een vraag "Welke stad wordt bedoeld met Mokum in het Amsterdams"
hier valt mee, zal morgen wel weer komenquote:Op maandag 25 november 2013 03:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ben echt nog fucked up chagrijnig om vammiddag trouwens
Was BMI geblesseerd trouwens?quote:Op maandag 25 november 2013 03:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hier valt mee, zal morgen wel weer komen
Ik zei het nog vannacht, werd kwart voor 1 pas wakkerquote:
5-3quote:
Oh kan ookquote:
Cachie wist niks over Katequote:Op maandag 25 november 2013 03:07 schreef Insomnia_ het volgende:
tegen cachie 1-1 omdat ik ging pissen en toen mn tijd uitliep
inderdaadquote:
Jij ookquote:Op maandag 25 november 2013 03:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga alvast in bed liggen spelletje afmaken
trusten
op zich wel jaquote:
quote:
Ik ben nu op de hogeschoolquote:Op maandag 25 november 2013 10:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Moet jij niet op de uni zijn?
Les begint zoquote:
Metrologiequote:Op maandag 25 november 2013 10:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
stoerWaar gaat je les over?
Weerstandjes, diodes, binaire stelsel, LED's etc etcquote:
ok klinkt leukquote:Op maandag 25 november 2013 10:52 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Weerstandjes, diodes, binaire stelsel, LED's etc etc
nerdjequote:Op maandag 25 november 2013 10:52 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Weerstandjes, diodes, binaire stelsel, LED's etc etc
Is het ookquote:
quote:
niks mis met slimme vrouwenquote:
wordt dat door een metroseksueel gegeven?quote:
Nee.quote:Op maandag 25 november 2013 11:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wordt dat door een metroseksueel gegeven?
waar?quote:
Snel! Stomp hem op zn neus!quote:
Boven jequote:
Nee nee, ik stomp jou op je neus, ga je knock out en dan zwem ik wegquote:
quote:Op maandag 25 november 2013 11:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee nee, ik stomp jou op je neus, ga je knock out en dan zwem ik weg
ik wil alleen maar zwemmenquote:Op maandag 25 november 2013 11:14 schreef essnhills het volgende:
[..]maar ik ben nog moe enzo.
ik wil heul niet zwemmen
LBquote:
ik nietquote:
Ik moet Ess groeten.quote:
Ja nou, had je me maar.niet tot 2x toe moeten negeren dat ik.je groettequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Beerquote:
Fixed.quote:Op maandag 25 november 2013 11:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
Netjes van je, zusje! Goed opgevoed
quote:Op maandag 25 november 2013 11:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja nou, had je me maar.niet tot 2x toe moeten negeren dat ik.je groetteHoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
haai LBquote:
Jaquote:
how you doin'?quote:
Ik ben nog moe, maar niet meer aangeschotenquote:
heb je weer gezopen?quote:Op maandag 25 november 2013 11:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben nog moe, maar niet meer aangeschoten
Essquote:Op maandag 25 november 2013 11:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben nog moe, maar niet meer aangeschoten
Ja gister na afloop van het Pietendorpquote:
SGTquote:
quote:
quote:
crack, oh vrouwquote:
oh crack, oh crack?quote:
quote:
Typisch weer hoor!quote:Op maandag 25 november 2013 12:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh crack, oh crack?
ik krijg er nu een beetje fout beeld bij
Crackie ging helemaal los gisteren.quote:Op maandag 25 november 2013 12:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik moet ook eens toegang tot KPD vragen.
Was maar eenmalig hoor!quote:Op maandag 25 november 2013 12:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Crackie ging helemaal los gisteren.
niks van gemerktquote:
quote:
je moest eens wetenquote:
Geen pics van jou.quote:Op maandag 25 november 2013 12:53 schreef essnhills het volgende:
Wel spannend, ik heb nu een topic geopend die in KPD staat
quote:Op maandag 25 november 2013 12:53 schreef essnhills het volgende:
quote:Op maandag 25 november 2013 12:53 schreef essnhills het volgende:
Hoe is het in mooie zuiden?quote:
Ssstquote:
quote:
best koudquote:Op maandag 25 november 2013 13:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hoe is het in mooie zuiden?
Had je dat andere huis al bekeken of moet dat nog plaatsvinden?
Haha, ik kan ook niet in KPD, dat is juist de grapquote:Op maandag 25 november 2013 13:02 schreef Uccie het volgende:
[..]ik kan niet in KPD...en dat is maar goed ook, want ik ben veel te nieuwsgierig en dan klik ik vast weer dingen aan waar ik spijt van krijg
quote:Op maandag 25 november 2013 13:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Haha, ik kan ook niet in KPD, dat is juist de grap
vroeg jij mij nou laatst of je de hunger games moest gaan kijken?quote:Op maandag 25 november 2013 13:05 schreef Uccie het volgende:
[..]...ja dan heb ik een heel blog in KEL
Uh nee of misschien wel, jij ging het kijken en toen zei ik dat ik de boeken al gelezen had.quote:Op maandag 25 november 2013 13:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vroeg jij mij nou laatst of je de hunger games moest gaan kijken?
ah okequote:Op maandag 25 november 2013 13:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Uh nee of misschien wel, jij ging het kijken en toen zei ik dat ik de boeken al gelezen had.
Het zou kunnen dat ik dat dan gevraagd heb
Hahaha.quote:Op maandag 25 november 2013 13:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb vandaag zonder uitzonderingen alles uit mijn handen laten vallen
foeiquote:Op maandag 25 november 2013 13:05 schreef Uccie het volgende:
[..]...ja dan heb ik een heel blog in KEL
Sukkelquote:Op maandag 25 november 2013 13:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb vandaag zonder uitzonderingen alles uit mijn handen laten vallen
Het deed mijn tosti niet minder smaken. En het glas is inmiddels ook weer opgeruimd. Al blijf ik vanaf nu maar rustig achter de computer zitten..quote:
Ik ga zo worstjes makenquote:Op maandag 25 november 2013 13:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het deed mijn tosti niet minder smaken. En het glas is inmiddels ook weer opgeruimd. Al blijf ik vanaf nu maar rustig achter de computer zitten..
jawohl herr tjackaquote:
Bedankt, je hebt iedereen weggepest.quote:Op maandag 25 november 2013 13:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
wir sind die beste von munchen
und von gelsenkirchen
quote:
quote:
Bedankt Hansie. Het is dat ik je sinds kort enigszins heb leren waarderen als user anders hadden Tjacka en ik nu TR's afgehandeld.quote:Op maandag 25 november 2013 13:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
wir sind die beste von munchen
und von gelsenkirchen
quote:Op maandag 25 november 2013 13:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
[..]
Bedankt Hansie. Het is dat ik je sinds kort enigszins heb leren waarderen als user anders hadden Tjacka en ik nu TR's afgehandeld.
hij is afquote:Op maandag 25 november 2013 14:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi Sara. Is het Brandenburger Tor project inmiddels al afgerond?
Maakt niet uit, het gaat om het idee.quote:Op maandag 25 november 2013 14:05 schreef sararaats het volgende:
de foto die ik nu nog heb is baggerkwaliteit.
Het gaat inderdaad om het idee, het idee dat het door jou is gebouwd. Het amateuristische geeft juist extra sfeer mee, anders hadden we net zo goed een afbeelding van Google kunnen pakken.quote:Op maandag 25 november 2013 14:05 schreef sararaats het volgende:
de foto die ik nu nog heb is baggerkwaliteit.
Leukquote:
toch wel want hij viel wel eens uit elkaarquote:Op maandag 25 november 2013 14:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wauwie prachtig.
Daar heeft een hoop tijd in gezeten denk ik Sara?
Beter bij een lego bouwwerk dan bij een domino opstelling zullen we waar zeggen.quote:Op maandag 25 november 2013 14:09 schreef sararaats het volgende:
[..]
toch wel want hij viel wel eens uit elkaar
in een glazen kast hihi. binnenkort worden m'n VHS in de bergplaats gezet en komt de Lego daar.quote:Op maandag 25 november 2013 14:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beter bij een lego bouwwerk dan bij een domino opstelling zullen we waar zeggen.
Maar prima hoor. Ziet er goed uit. Weet je al waar je het gaat neerzetten?
dank je en ik maak zeker nog een betere foto.quote:Op maandag 25 november 2013 14:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zo zeg, dat is een knap werkstuk
quote:Op maandag 25 november 2013 14:12 schreef sararaats het volgende:
[..]
in een glazen kast hihi. binnenkort worden m'n VHS in de bergplaats gezet en komt de Lego daar.
Ja, die tijd komt er ook weer aan he.quote:Op maandag 25 november 2013 14:13 schreef sararaats het volgende:
[..]
dank je en ik maak zeker nog een betere foto.
ik ben helemaal blij want volgende week kan ik m'n adventskalender van Lego openen
ik heb de straathoek al en die staat nu in de bergplaats. in die kast staat m'n oude pc ook nogquote:Op maandag 25 november 2013 14:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Wel zo veilig ja. Heb je dan al meer bouwwerken voor je glorieuze lego vitrinekast? Of is dit het begin van nog vele andere eigengemaakte kunstwerken?
wel heel veel kleine blokjes die altijd weg schotenquote:
en er dan maar met je voet op staan.quote:Op maandag 25 november 2013 14:18 schreef sararaats het volgende:
[..]
wel heel veel kleine blokjes die altijd weg schoten
maar ik heb het toch weer gedaan.
Het zal met elk project makkelijk worden. Oefening baart kunst, en kunst is het wat je maaktquote:Op maandag 25 november 2013 14:18 schreef sararaats het volgende:
[..]
wel heel veel kleine blokjes die altijd weg schoten
maar ik heb het toch weer gedaan.
Erg omslachtige kalenders ja. Ik wil gewoon eten.quote:Op maandag 25 november 2013 14:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, die tijd komt er ook weer aan he.
Ik vond die kalenders met die chocolaadjes achter de deurtjes altijd zo lekker. En dan stiekem alvast de volgende openen en onzichtbaar weer dicht.
Mijn ouders deden dan net alsof ze het niet merkten
Wat fijn.quote:Op maandag 25 november 2013 14:20 schreef GGMM het volgende:
Littlerabbit en ik zijn naar deze sc gevlucht.
Voornamelijk vanwege Kapi.
Al is er altijd plek voor GGMM. Hier zal er zelfs minder autistisch met zijn blauwe kleur worden omgegaan dan in VBL tussen al het digitale haantjes gedragquote:Op maandag 25 november 2013 14:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat fijn.
LR is hier langzaam maar zeker vaste user geworden hoor.
Ik ben jaloers. Misschien moet ik ook maar een transfer maken.quote:Op maandag 25 november 2013 14:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat fijn.
LR is hier langzaam maar zeker vaste user geworden hoor.
Het verbaasde mij ook dat ik hier zo goed werd geaccepteerd ja.quote:Op maandag 25 november 2013 14:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al is er altijd plek voor GGMM. Hier zal er zelfs minder autistisch met zijn blauwe kleur worden omgegaan dan in VBL tussen al het digitale haantjes gedrag
welke taal? Fok!s?quote:Op maandag 25 november 2013 14:24 schreef Tjacka het volgende:
Ik ga een taalcursus aanvragen bij yvonne.
Doe het.quote:Op maandag 25 november 2013 14:20 schreef GGMM het volgende:
Littlerabbit en ik zijn naar deze sc gevlucht.
Voornamelijk vanwege Kapi.
Nou, bij deze. Ik voel me hier helemaal op m'n gemak.quote:Op maandag 25 november 2013 14:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Doe het.
Don kan het allemaal makkelijk alleen af.
Wat gezellig GGMM.quote:Op maandag 25 november 2013 14:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou, bij deze. Ik voel me hier helemaal op m'n gemak.
Meestal maakt ze geen MEDje als iemand van SC verandert, maar wie weet.quote:Op maandag 25 november 2013 14:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat gezellig GGMM.
Ik wacht op het MEDje van yvonne.
Jammer dat je mij zo belachelijk maakt.quote:Op maandag 25 november 2013 14:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meestal maakt ze geen MEDje als iemand van SC verandert, maar wie weet.
Het spijt me. En je vond me nog wel zo aardig.quote:Op maandag 25 november 2013 14:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jammer dat je mij zo belachelijk maakt.
Nog steeds hoor.quote:Op maandag 25 november 2013 14:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het spijt me. En je vond me nog wel zo aardig.
*jouwquote:Op maandag 25 november 2013 14:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nog steeds hoor.
Ik begrijp ook wel dat je mij graag als mod wou hebben, dan valt jou falen natuurlijk minder op.
Dat dacht ik zaterdag om 20:22quote:
quote:
quote:
Val er niet vanaf hè?quote:Op maandag 25 november 2013 14:47 schreef essnhills het volgende:
M'n laptop is leeg, een teken om spullen te pakken en op de trein te stappen
haha, ken je die mop van die man die op de bus staat te wachten en dat de buschauffeur zegt "hé, ga er eens af!"quote:
nee, ik ken alleen die van die man die bij de bakker komtquote:Op maandag 25 november 2013 14:49 schreef Muto het volgende:
[..]
haha, ken je die mop van die man die op de bus staat te wachten en dat de buschauffeur zegt "hé, ga er eens af!"
Kan je die mop van f'noord en PSV die drie punten pakten?quote:Op maandag 25 november 2013 14:49 schreef Muto het volgende:
[..]
haha, ken je die mop van die man die op de bus staat te wachten en dat de buschauffeur zegt "hé, ga er eens af!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
quote:Op maandag 25 november 2013 14:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Kan je die mop van f'noord en PSV die drie punten pakten?haha xd xdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lachuhhhh[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
vertelquote:Op maandag 25 november 2013 14:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
oh en die van de worteltjestaart
ik zou erin gaan zitten als ik jou wasquote:Op maandag 25 november 2013 14:47 schreef essnhills het volgende:
Op een dag komt een konijntje bij de bakker en vraagt vervolgens aan de bakker:"Heeft u worteltaart?" waarop de bakker antwoordt:"Nee dat heb ik niet, sorry." Een dag later gaat het konijntje weer naar de bakker en vraagt weer:"Heeft u vandaag wel worteltaart?" waarop de bakker antwoordt:"Nee ik heb vandaag geen worteltaart." Maar toen dacht de bakker bij zichzelf ik zal speciaal voor het konijntje worteltaart gaan maken. De volgende dag komt het konijntje weer en vraagt weer:"Heeft u worteltaart??" "Ja zegt de bakker dat heb ik."zegt het konijntje:"Vies he?"quote:
Ik vind hem niet zo grappig.quote:Op maandag 25 november 2013 14:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op een dag komt een konijntje bij de bakker en vraagt vervolgens aan de bakker:"Heeft u worteltaart?" waarop de bakker antwoordt:"Nee dat heb ik niet, sorry." Een dag later gaat het konijntje weer naar de bakker en vraagt weer:"Heeft u vandaag wel worteltaart?" waarop de bakker antwoordt:"Nee ik heb vandaag geen worteltaart." Maar toen dacht de bakker bij zichzelf ik zal speciaal voor het konijntje worteltaart gaan maken. De volgende dag komt het konijntje weer en vraagt weer:"Heeft u worteltaart??" "Ja zegt de bakker dat heb ik."zegt het konijntje:"Vies he?"
Ja, ik weet niet waar dat opeens vandaag kwam.quote:Op maandag 25 november 2013 14:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Johannes heeft mij een beetje omvergeblazen met zijn post.
Jammer.quote:
Uitlokking, de detective zal deze zaak niet winnen.quote:Op maandag 25 november 2013 15:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een detective komt bij de bakker en vraagt: "Heeft u ook hasjtaart?" De bakker zegt: "Nee, die heb ik niet." De detective kijkt nog even rond en loopt dan weer de bakkerij uit.
De volgende dag komt de detective weer de bakkerij binnen en vraagt weer: "Heeft u ook hasjtaart?" Weer zegt de bakker: "Nee." En weer gaat de detective zonder iets te kopen de winkel uit. Dit herhaalt zich een aantal dagen en de bakker begint te twijfelen: Zal ik dan toch maar een hasjtaart maken?
Als de detective de bakkerij weer binnen komt en weer vraagt: "Heeft u ook hasjtaart?" zegt de bakker trots: "Ja, die hebben we."
Zegt de detective: "Dan staat u onder arrest!"
Mocht je nog meer mopjes hebben; schroom dan niet deze op te schrijven en in je reet te stoppen.quote:Op maandag 25 november 2013 15:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een detective komt bij de bakker en vraagt: "Heeft u ook hasjtaart?" De bakker zegt: "Nee, die heb ik niet." De detective kijkt nog even rond en loopt dan weer de bakkerij uit.
De volgende dag komt de detective weer de bakkerij binnen en vraagt weer: "Heeft u ook hasjtaart?" Weer zegt de bakker: "Nee." En weer gaat de detective zonder iets te kopen de winkel uit. Dit herhaalt zich een aantal dagen en de bakker begint te twijfelen: Zal ik dan toch maar een hasjtaart maken?
Als de detective de bakkerij weer binnen komt en weer vraagt: "Heeft u ook hasjtaart?" zegt de bakker trots: "Ja, die hebben we."
Zegt de detective: "Dan staat u onder arrest!"
Dit laatste bespaar ik julliequote:Op maandag 25 november 2013 15:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mocht je nog meer mopjes hebben; schroom dan niet deze op te schrijven en in je reet te stoppen.
Die taal gebruiken wij alleen in VBL. Hier hebben we de taal van LR als uitgangspunt..quote:Op maandag 25 november 2013 15:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mocht je nog meer mopjes hebben; schroom dan niet deze op te schrijven en in je reet te stoppen.
Het is wel bijzonder rustig in deze mooie SC vandaag. En dat terwijl de zon zowaar enigszins zichtbaar is na een dag lang regen.quote:Op maandag 25 november 2013 15:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Die taal gebruiken wij alleen in VBL. Hier hebben we de taal van LR als uitgangspunt..
Oh sorry.quote:Op maandag 25 november 2013 15:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Die taal gebruiken wij alleen in VBL. Hier hebben we de taal van LR als uitgangspunt..
*ikquote:Op maandag 25 november 2013 15:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh sorry.
In bedoelde in z'n derriere.
Ik verbaas mij ook hier om. Ze zouden wel een andere SC gevonden hebben denk ik.quote:Op maandag 25 november 2013 15:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is wel bijzonder rustig in deze mooie SC vandaag. En dat terwijl de zon zowaar enigszins zichtbaar is na een dag lang regen.
De KPD SC?quote:Op maandag 25 november 2013 15:11 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb ze gevonden in een andere SC LR.
Nee blijf.quote:Op maandag 25 november 2013 15:12 schreef Muto het volgende:
Ik voel me bijna verplicht een andere SC te zoeken.
quote:
zo veel liefdequote:
teveel blauw hierquote:
zo ben ikquote:
quote:Op maandag 25 november 2013 15:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
heb je snel voor elkaar gekregen ja
dat schrikt de meeste users afquote:Op maandag 25 november 2013 15:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hier kan ik het niet mee oneens zijn
Deze sc kan op slot dus?quote:Op maandag 25 november 2013 15:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat schrikt de meeste users af
quote:
Oké, ik laat hem wel open dan.quote:Op maandag 25 november 2013 15:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
waar moet essie, gianni en stuart dan heen
Braafquote:
ik wil wel naar huisquote:Op maandag 25 november 2013 15:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
waar moet essie, gianni en stuart dan heen
ess zit op de treinquote:Op maandag 25 november 2013 15:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wil wel naar huis
of naar ess
moet ze even blijven zitten, komt ze vanzelf deze kant uitquote:Op maandag 25 november 2013 15:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ess zit op de trein![]()
naar huis dus
haar broekje zou mij niet eens passenquote:Op maandag 25 november 2013 15:30 schreef Tjacka het volgende:
Smerig om zo erg graag in ess haar broekje te willen.
oh.quote:Op maandag 25 november 2013 15:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
haar broekje zou mij niet eens passen
quote:Op maandag 25 november 2013 15:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
haar broekje zou mij niet eens passen
dan is ze bevrorenquote:Op maandag 25 november 2013 15:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moet ze even blijven zitten, komt ze vanzelf deze kant uit
in de trein bevries je niet snelquote:
ze zit er opquote:Op maandag 25 november 2013 15:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in de trein bevries je niet snel
quote:Op maandag 25 november 2013 14:47 schreef essnhills het volgende:
dat is gevaarlijk met die hoogspanningskabels enzoquote:
ze is maar klein hequote:Op maandag 25 november 2013 15:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is gevaarlijk met die hoogspanningskabels enzo
Niet zo lui doen hé.quote:Op maandag 25 november 2013 15:52 schreef sararaats het volgende:
ik ga straks iets opwarmen, heb geen zin om te koken
Niet eten straks ga je dood.quote:Op maandag 25 november 2013 15:57 schreef sararaats het volgende:
[..]
mijn hamburgers zijn een ietsiepietsie over datum (24/11)
Wanneer gaan we daar eten? Jij betaalt.quote:Op maandag 25 november 2013 16:08 schreef Crack_ het volgende:
We hebben er een nieuw 3 sterren restaurant bij!!!
dat had ik jou meteen wel kunnen vertellenquote:
quote:Op maandag 25 november 2013 16:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat had ik jou meteen wel kunnen vertellen
ook alleen maar vandaag hoorquote:Op maandag 25 november 2013 16:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]Wel leuk dat jij hier weer vaker post gf.
fijnquote:Op maandag 25 november 2013 16:08 schreef Crack_ het volgende:
We hebben er een nieuw 3 sterren restaurant bij!!!
Jammer, maar zo snel gaat het vandaag niet.quote:Op maandag 25 november 2013 16:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ook alleen maar vandaag hoor![]()
morgen heb ik geen tijd![]()
en tegen de tijd dat ik weer thuis ben heb ik niet echt zin om in een snelle sc te posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |