quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:20 schreef MissionPhailed het volgende:
Merendeel van mijn digitaal geld nu in PPC en EAC en dat blijft voorlopig ook zo; eenheden met potentie
EACquote:Op woensdag 1 januari 2014 17:20 schreef MissionPhailed het volgende:
Merendeel van mijn digitaal geld nu in PPC en EAC en dat blijft voorlopig ook zo; eenheden met potentie
Multipools verkrachten de hele altcoin industrie, dus ik doe er niet aan mee.quote:Op woensdag 1 januari 2014 16:59 schreef kthxbye het volgende:
Nou er wordt weinig getrade vandaag hoor. Ben echt kneiterbrak en word redelijk gek van mijn loeiende miner. Maargoed, het is geld. Hij was vannacht wel uitgevallen helaas, ik heb toen nog wel daarna een zooitje WDC kunnen minen (dit is mijn stabiele "als ik niet weet wat ik moet minen" coin). Nu test ik een beta mee.
Ik mine nu hier even, doe mee aan een beta-test voor een nieuwe auto switching pool, die minimaal 120% LTC Profitability garandeert, en beter zegt uit te betalen dan Middlecoin, Hashcows, e.d.
https://bitcointalk.org/index.php?topic=392053.new#new
Doet er iemand mee? Je krijgt denkik ook wel een leuke beta-bonus voor het meehelpen testen.
MaGNeTquote:Op woensdag 1 januari 2014 17:26 schreef µ het volgende:
Ik zou eigenlijk bitcoins willen investeren in iemand die die altcoins bijhoudt en mined. En dan wekelijks wat geld terugkrijgen.
Iemand een idee waar ik dat het beste kan doen?
ik ookquote:Op woensdag 1 januari 2014 17:26 schreef µ het volgende:
Ik zou eigenlijk bitcoins willen investeren in iemand die die altcoins bijhoudt en mined. En dan wekelijks wat geld terugkrijgen.
Iemand een idee waar ik dat het beste kan doen?
quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:31 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik heb schijnbaar vannacht 10 xpm gekocht. God mag weten waarom.
Welke smaak?quote:
EAC en PPC 4 life.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:25 schreef Nattekat het volgende:
Ik voorzie een spoedig herstel van EAC, kijkend naar de orders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |