ik wil jouquote:Op woensdag 1 januari 2014 17:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik zal Etsu's nummer via DM naar je sturen.
Als werkgever vraag ik jou om Toto een klap te geven. Dank u.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Etsu valt enkel op blonde Germaanse jongens. Teveel werk om zijn hart te veroveren en ik heb Heppie al.
Wat is dit?
Je bent zelf een totoquote:Op woensdag 1 januari 2014 17:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Als werkgever vraag ik jou om Toto een klap te geven. Dank u.
Ja, dat vind ik zelf ook stukken makkelijker en doe ik ook vaak. Maar ook dan heb je soms dat het te klein is. En als het dan niet via de website lukt om uit te vinden hoe je het terug kunt sturen, dan moet je soms wel bellen. Dat is het vervelende.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
daarom gewoon op internet bestellen
Ik heb zijn straf wellicht wel iets overtrokken maar alles voor jou.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Als werkgever vraag ik jou om Toto een klap te geven. Dank u.
Verwacht een kerstbonus.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb zijn straf wellicht wel iets overtrokken maar alles voor jou.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:08 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ja de mensen hier zijn allemaal samen zwerend, je moet oppassen want hier lopen mensen rond die niet zuivere koffie zijn en iedereen belachelijk maken ja
Voor asperger zijn er geen medicijnen trouwens. Je kunt alleen leren hoe je je moet gedragen in bepaalde situaties en wat er van je verwacht wordt. En door het vaker te doen en te herhalen kun je er dan beter in worden en dat je je op je gemak voelt.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Het is internet.
Een forum.
Mensen nemen elkaar hier 99% van de tijd niet serieus.
Jennen elkaar.
Trollen.
Wensen elkaar van alles toe.
Deal with it.
De beste remedie is om niet te reageren als mensen je uitlokken.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:42 schreef J.James het volgende:
[..]
Voor asperger zijn er geen medicijnen trouwens. Je kunt alleen leren hoe je je moet gedragen in bepaalde situaties en wat er van je verwacht wordt. En door het vaker te doen en te herhalen kun je er dan beter in worden en dat je je op je gemak voelt.
En ik geef je helemaal gelijk hoor. Ik moet er gewoon mee leren omgaan. Ik probeerde alleen uit te leggen waarom ik me soms gedraag zoals ik me gedraag. Dat ik er niet op kick om mensen op de kast te jagen of wat dan ook. Ik weet soms gewoon echt niet hoe ik moet reageren.
Overstappen in Zwolle bbyquote:Op woensdag 1 januari 2014 17:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dude pleasega niet naar Leeuwarden
!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |