Dus homo zijn is geestelijk gestoord?quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja toch iedereen heeft hier een crippling depression, ADD of ADHD
of ze hebben autisme (spatieloos)
Of ze zijn homo.
Zomaar een tip:quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:33 schreef J.James het volgende:
[..]
Dat heeft niks met geestelijk gestoord zijn te maken. Maar bij mij heeft het er vooral mee te maken dat ik niet altijd even goed kan omgaan met sociale situaties. En er zullen misschien nog wel meer dingen zijn.
Als ik een te kleine broek gekocht heb, dan durf ik eigenlijk niet meer terug te gaan naar de winkel om 'm te ruilen, omdat ik dan die verkoopster moet aanspreken. Of te bellen over hoe ik 'm moet retourneren want dan moet je met zo iemand praten enzo. Dat vind ik eng en daar voel ik me ongemakkelijk bij. Ik durf het niet echt.
Dan overtuig ik mezelf liever dat het wel goed past zodat ik geen probleem heb. Dan blijf ik het voor mezelf herhalen, ook al is het niet echt zo. En dan weet ik wel dat het niet echt zo is, maar dan negeer ik dat omdat dat makkelijker voor me is.
Flikker toch een eind op joh. Niemand geeft een fuck.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:33 schreef J.James het volgende:
[..]
Dat heeft niks met geestelijk gestoord zijn te maken. Maar bij mij heeft het er vooral mee te maken dat ik niet altijd even goed kan omgaan met sociale situaties.
Inso_ heeft gesproken.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Flikker toch een eind op joh. Niemand geeft een fuck.
Jij hebt in ieder geval geen aspergers.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus homo zijn is geestelijk gestoord?
daarom gewoon op internet bestellenquote:Op woensdag 1 januari 2014 17:33 schreef J.James het volgende:
[..]
Dat heeft niks met geestelijk gestoord zijn te maken. Maar bij mij heeft het er vooral mee te maken dat ik niet altijd even goed kan omgaan met sociale situaties. En er zullen misschien nog wel meer dingen zijn.
Als ik een te kleine broek gekocht heb, dan durf ik eigenlijk niet meer terug te gaan naar de winkel om 'm te ruilen, omdat ik dan die verkoopster moet aanspreken. Of te bellen over hoe ik 'm moet retourneren want dan moet je met zo iemand praten enzo. Dat vind ik eng en daar voel ik me ongemakkelijk bij. Ik durf het niet echt.
Dan overtuig ik mezelf liever dat het wel goed past zodat ik geen probleem heb. Dan blijf ik het voor mezelf herhalen, ook al is het niet echt zo. En dan weet ik wel dat het niet echt zo is, maar dan negeer ik dat omdat dat makkelijker voor me is.
Maar wel doof.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij hebt in ieder geval geen aspergers.
Ik loop al bij GGZ en praat daar met psychiater/psycholoog. Die helpt me om hier mee om te gaan. Maar ik ben niet in één klap genezen en ik probeer via deze weg uit te leggen waarom ik me soms zo gedraag zoals ik me gedraag. Dat ik het niet met opzet toe. Dat mensen hier het misschien begrijpen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zomaar een tip:
Psychiater/Psycholoog
Pics.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik denk eigenlijk dat ik toch wel homo ben bij nader inzien. Gister weer in contract met een stijltang geweest.
Het is internet.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:35 schreef J.James het volgende:
[..]
Ik loop al bij GGZ en praat daar met psychiater/psycholoog. Die helpt me om hier mee om te gaan. Maar ik ben niet in één klap genezen en ik probeer via deze weg uit te leggen waarom ik me soms zo gedraag zoals ik me gedraag. Dat ik het niet met opzet toe. Dat mensen hier het misschien begrijpen.
Ik zal Etsu's nummer via DM naar je sturen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik denk eigenlijk dat ik toch wel homo ben bij nader inzien. Gister weer in contract met een stijltang geweest.
geilquote:Op woensdag 1 januari 2014 17:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ALs ik in zijn oor kreun hoort-ie het wel hoor
DM mij jouwe, meisjequote:Op woensdag 1 januari 2014 17:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik zal Etsu's nummer via DM naar je sturen.
Er zijn mensen die die voor de 'lol' gaan ontregelen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Check cochleair implantaat op Google, m'n levensredder.
Etsu valt enkel op blonde Germaanse jongens. Teveel werk om zijn hart te veroveren en ik heb Heppie al.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik zal Etsu's nummer via DM naar je sturen.
Je kan ook overdrijven.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:36 schreef Toto69 het volgende:
Ik noem Ezell altijd meisje.
Ze lijkt 12.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |