Ik weet wel wat rimmen is, maar dat is niet met coke.quote:
Ja laat maar, nu is het helemaal vaagquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik weet wel wat rimmen is, maar dat is niet met coke.
Wil je een voorbeeld via DM?quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:54 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja laat maar, nu is het helemaal vaag
Neeeeeequote:
Google is zo mooi.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:55 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Neeeeee
Ik weet wat het is, maar dat met coke en zo. Ik mis de grap ;_;
Dit kan toch ook niet los van mij gedacht worden? Hoest daar?quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zag de TT en ik moest aan je denken en je bent dan ook nog de TS.
http://lmgtfy.com/?q=rimmen+coke+FOK!quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:57 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja ik durf niet door die woorden
Ja wel lekker. Echt bijna bijna bijna klaar met studie. Nog een verslag inleveren en dan zijn die "helse" jaren voorbijquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dit kan toch ook niet los van mij gedacht worden? Hoest daar?
Ooooooooh zo, ok ok.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=rimmen+coke+FOK!
quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zag de TT en ik moest aan je denken en je bent dan ook nog de TS.
Ik zag deze TT en het deed me ergens aan denken. Dat dus.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=rimmen+coke+FOK!
Jaquote:
Ik geniet met volle teugen van het studentenleven en ben als een kind zo blij dat ik van de middelbare weg ben. Alle studiepuntjes zijn binnen van de vakken die ik doe, dus waarschijnlijk ga ik mijn bsa ook gewoon halenquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja wel lekker. Echt bijna bijna bijna klaar met studie. Nog een verslag inleveren en dan zijn die "helse" jaren voorbij
Ik werk atm voor een tof bedrijf waarvoor ik wat heen en weer mag reizen naar het buitenland. Duss zakelijk gezien gaat het relaxed
En daar?
Arme jijquote:
Ergens voorbij het afvoerputjequote:Op zaterdag 28 december 2013 17:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zag deze TT en het deed me ergens aan denken. Dat dus.
Mooi topic was dat. Waar zijn die gezellige tijden toch?
Hey broquote:
Welke studie doe je?quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik geniet met volle teugen van het studentenleven en ben als een kind zo blij dat ik van de middelbare weg ben. Alle studiepuntjes zijn binnen van de vakken die ik doe, dus waarschijnlijk ga ik mijn bsa ook gewoon halen
geen. ja. nul. o dat is kutquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Welke studie doe je?Woon je nog thuis? En wat is een bsa? Heb verdorie bijna 5 jaar gestudeerd en ik heb geen idee wat dat is
Hey kleinequote:
Kort. Krachtig.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
geen. ja. nul. o dat is kut
quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:08 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik krijg zin in pizza
Wijsbegeerte, VU,quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Welke studie doe je?Woon je nog thuis? En wat is een bsa? Heb verdorie bijna 5 jaar gestudeerd en ik heb geen idee wat dat is
Komt omdat je slim genoeg bent om er niet mee te maken te hebben.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik.quote:
Nee, moet afvallen, jwt.quote:
Ik niet. Te veel pizza gehad afgelopen week.quote:
Waar is je leuke UI?quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, moet afvallen, jwt.
Aantrekkelijk worden voor de dames.
Jaquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Scott Pilgrim?
Euhm, eens zoeken.
O shit goede tip brb even 100 keer opdrukken :xquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, moet afvallen, jwt.
Aantrekkelijk worden voor de dames.
alle haatquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:12 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik niet. Te veel pizza gehad afgelopen week.
nog meer haatquote:
Zo weer goed?quote:
Kan niet meer dan 15 manquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
O shit goede tip brb even 100 keer opdrukken :x
Ik kan eigenlijk niet meer dan 25quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo weer goed?
[..]
Kan niet meer dan 15 man
quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo weer goed?
[..]
Kan niet meer dan 15 man
Dat kan.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
je kan ook gewoon meteen een mes in mijn hart steken.
Respect.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik kan eigenlijk niet meer dan 25
Moest hier om lachen vanmorgen:quote:
60 is best veelquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Respect.
Deed ooit de 100 push-up training. Had geen zin meer toen ik tot 60 kon
[..]
Moest hier om lachen vanmorgen:
[ afbeelding ]
Ik heb het al een half jaar niet meer gedaan, maar toen deed ik elke avond even en zat ik in 2 weken trainen op 40 max.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik kan eigenlijk niet meer dan 25
Scottquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Respect.
Deed ooit de 100 push-up training. Had geen zin meer toen ik tot 60 kon
[..]
Moest hier om lachen vanmorgen:
[ afbeelding ]
Geinig geinig, bevalt je studie?quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wijsbegeerte, VU,
ja,
een bsa is een bindend studie advies wat inhoudt dat je een bepaald aantal studiepunten verplicht in eerste jaar moet halen om door te gaan, want anders moet je stoppen met de studie en mag je 3 jaar niet meer deze studie doen aan deze of een andere universiteit. Bussemaker was bijna van plan om het ook in te voeren voor het tweede jaar
Zo kan je het ook bekijkenquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komt omdat je slim genoeg bent om er niet mee te maken te hebben.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:11 schreef wickedmen het volgende:
Trouwens wie wilt er nou met meisjes spelen? Ze zijn vies en zitten altijd vol zaad, hebben soms haar op ongewenste plekken, zijn stom en hebben een vleeswond tussen hun benen die open ligt en waar van alles uit komt (water met vruchtensap, pis, bloed, baby's als je niet op let) en o ja ze poepen
Beter speel je gewoon met Rezania.
Wickedmen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:37 schreef naatje_1 het volgende:
Ik moest lachen om deze reactie en moest dit delen
[..]
Ik pas op wijsbegeerte zoals een banaan in de schil past, en de mensen zijn tofquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geinig geinig, bevalt je studie?
Vertelquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wickedmen.
Waarschijnlijk de meest kansloze rukker die ik heb gemeet.
En ik dan?quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wickedmen.
Ik wilde net zeggen. Ik kan mij herinneren dat ik ooit zo een stuk of 20 soorten drogredenen moest leren voor een vak, en volgens mij is Ad Hominem er een vanquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik pas op wijsbegeerte zoals een banaan in de schil past, en de mensen zijn tofEindelijk discussies hebben zonder twintig drogredeneringen en ad hominem (wat natuurlijk praktisch hetzelfde is, maar goed...)
Hij kwam naar een R&P of SEX meet, niemand had enig idee wie hij was. Hij kwam alleen langs om op Flips te geilen, maar Flips was verhinderd die avond. Hij komt dus 2 uur ofzo in de meet een keer aanzetten. Zo'n klein onguur mannetje. Gaat er bij zitten, niemand verstaat hem. Teleurgesteld dat Flips er niet is.quote:
Geheel terecht dit.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij kwam naar een R&P of SEX meet, niemand had enig idee wie hij was. Hij kwam alleen langs om op Flips te geilen, maar Flips was verhinderd die avond. Hij komt dus 2 uur ofzo in de meet een keer aanzetten. Zo'n klein onguur mannetje. Gaat er bij zitten, niemand verstaat hem. Teleurgesteld dat Flips er niet is.
Gaat helemaal ineengedoken buiten de kring zitten. Ik ben even naar de wc en hij is weg.
En vervolgens alles glashard lopen ontkennen.
Oja!quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja, jij hebt tenminste een baard.
True that.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Flips is natuurlijk ver uit zijn league.
Sowieso kansloos het soort volk dat op meets komt voor 1 iemandquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij kwam naar een R&P of SEX meet, niemand had enig idee wie hij was. Hij kwam alleen langs om op Flips te geilen, maar Flips was verhinderd die avond. Hij komt dus 2 uur ofzo in de meet een keer aanzetten. Zo'n klein onguur mannetje. Gaat er bij zitten, niemand verstaat hem. Teleurgesteld dat Flips er niet is.
Gaat helemaal ineengedoken buiten de kring zitten. Ik ben even naar de wc en hij is weg.
Ik wil ook een meet meemakenquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:51 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Sowieso kansloos het soort volk dat op meets komt voor 1 iemandalsof iemand dan nog met zo'n mongool te maken wilt hebben
Neen!quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nog nooit naar een meet geweest!
Wat?quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja absoluut nog steeds happy single. Ik kan er niet mee zitten, en ik denk dat daar het probleem ook ligt dat ik nog steeds single benquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
True that.
Hoe zit je eigenlijk Flips, nog steeds happy single?
Mooi tochquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja absoluut nog steeds happy single. Ik kan er niet mee zitten, en ik denk dat daar het probleem ook ligt dat ik nog steeds single ben![]()
Vage vent is het.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:51 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Sowieso kansloos het soort volk dat op meets komt voor 1 iemandalsof iemand dan nog met zo'n mongool te maken wilt hebben
Dat was die keer in Leiden. Jij zat toen vast in de Schipholtunnel geloof ik.quote:
Ja, om 10:55 was hij er al volgens de site.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Ja absoluut! Goed zoquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mooi tochIk zit er atm ook absoluut niet meer mee.
Ohja brandalarm in schipholtunnel, het zal es niet.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vage vent is het.
[..]
Dat was die keer in Leiden. Jij zat toen vast in de Schipholtunnel geloof ik.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:07 schreef Rezania het volgende:
Ik heb vanavond een date.Waarom is dat dan een date?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb vanavond een date.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb vanavond een date.pics.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op gezichtenboek zie ik ook altijd meiden die een afspraakje met elkaar een date noemenquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja absoluut! Goed zo
[..]
Ohja brandalarm in schipholtunnel, het zal es niet.
Wel vaag dat die voor mij kwam.
[..]
Waarom is dat dan een date?
Is het natuurlijk niet, maar toch.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja absoluut! Goed zo
[..]
[..]
Waarom is dat dan een date?
Het is ook nooit goed.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:08 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
sorry je bent een te mannelijke homo.
Ik ging wel eens echt daten met Cosmo.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:08 schreef Flippiee het volgende:
Al zeg ik ook altijd tegen mijn ouders dat ik ga daten met Cosmo ookal is het geen echte date
quote:
Ach, dan zeuren je ouders iig niet dat je eens iemand moet vinden.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:08 schreef Flippiee het volgende:
Al zeg ik ook altijd tegen mijn ouders dat ik ga daten met Cosmo ookal is het geen echte date
Jij kunt je niet voorstellen dat er mensen voor jou komen?quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oja nou weet ik het weer.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ging wel eens echt daten met Cosmo.Hihi, stoute ik.
Wow, en maar 20 jaar na date, wat een doorbraak.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:10 schreef Lt.Surge het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)-eigen-software.html
![]()
![]()
Oh ja.
Doei!
echt tweakers somsquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:10 schreef Lt.Surge het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)-eigen-software.html
![]()
![]()
Oh ja.
Doei!
Stuur dan via app boefje.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ging wel eens echt daten met Cosmo.Hihi, stoute ik.
[..]
[ afbeelding ]
Een kind komt toch ook pas na 9 maanden jonguhquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wow, en maar 20 jaar na date, wat een doorbraak.
Nee.quote:
Ja soon.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee.Als je wil fappen ga je maar naar je vriendin.
Wraps met Pindakaasquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:09 schreef Lt.Surge het volgende:
Hallo.
Ik ga wraps eten. Wraps![]()
![]()
Doeg.
Watquote:
Dat is hartstikke lekker manquote:
Alles goed?quote:
Tosti pindakaas is sowieso erg lekker jaquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:27 schreef LittleBrownie het volgende:
Tosti pindakaas+banaan is ook lekker
Goed feestje gehad?quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:28 schreef Braddie het volgende:
[..]
JawelHeb m`n stem weer terug en ik begin langzaam aan weer beter te worden
En daar?
Tosti Elvis heet hetquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:28 schreef Braddie het volgende:
[..]
Tosti pindakaas is sowieso erg lekker ja
Ik heb het nog nooit met Banaan geprobeerd..
Niet eens, begon opeens... Ik werd een paar dagen geleden wakker, vrij hees, en tot gister werd het alleen maar erger, vanochtend was m`n stem weer in (redelijke) vorm, mis alleen nog m`n kop stem deels.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:28 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Goed feestje gehad?
Ook prima
Wat Elvis het laatste jaar allemaal naar binnen werktequote:
Awh, vervelend. Kopje thee drinken helpt vaakquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:29 schreef Braddie het volgende:
[..]
Niet eens, begon opeens... Ik werd een paar dagen geleden wakker, vrij hees, en tot gister werd het alleen maar erger, vanochtend was m`n stem weer in (redelijke) vorm, mis alleen nog m`n kop stem deels.
Fijn om te horen
Wat dan?quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:30 schreef Braddie het volgende:
[..]
Wat Elvis het laatste jaar allemaal naar binnen werkteIk hou van eten, maar daar walg ik van.
Hallonquote:
Zo maar eens een kopje thee maken.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Awh, vervelend. Kopje thee drinken helpt vaak
Elvis Presley liked to eat a variety of things that included home-style banana pudding; sweet potato cream cheese pie; southern sausage gravy; moist sweet potato quick bread and extra crispy bacon. Elvis ironically died of chronic constipation in 1977 aged 42, right at the peak of his music career.quote:
Eet smakelijkquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:36 schreef naatje_1 het volgende:
Bijna eten, tot vannacht wellicht allicht
Eet zequote:Op zaterdag 28 december 2013 18:36 schreef naatje_1 het volgende:
Bijna eten, tot vannacht wellicht allicht
quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wow nooit geweten dat het zou kunnen maar jij bent de nieuwe meest trieste figuur op FOK! in mijn ogen en je verslaat zelfs Guus_Geluk7.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wickedmen.
Ik ben nog nooit op een meet van R&P en/of SEX geweest.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:44 schreef wickedmen het volgende:
[..]
[..]
Wow nooit geweten dat het zou kunnen maar jij bent de nieuwe meest trieste figuur op FOK! in mijn ogen en je verslaat zelfs Guus_Geluk7.
Ik kwam naar die R&P meet om nieuwe mensen te ontmoeten en leren kennen, maakte effe een praatje met Flippie en Muahahaha beide die ik nog nooit heb gesproken en ging alweer weg omdat het saai was en ik ergens anders moest zijn.
Nu blijkt dat dus als ik het goed heb een halve pinda/neger met afrokapsel de hele tijd jaloers naar mij heeft gekeken omdat ik met een vrouwmensch zat te praten, dat jij naar SEX meets gaat en dat Flippie van niks weet zegt al wat voor triest figuur jij bent.
Ach ja haters gaan altijd haten
Gets your facts straight before you even thinking about judging me.
Edit: Nog effe je tekst gelezen en zie dat je gewoon bijna het hele verhaal verzonnen hebt, een internetheld die zijn voldoening virtueel moet halen uit het verzinnen van verhalen zodat mensen hem een held vinden.![]()
Hierbij dus Kaneelstokje![]()
![]()
#koud #ergkoud #heelergkoudquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:49 schreef Rezania het volgende:
Zo meteen naar buiten. #eng #spann0nd #thuglife
7 graden koud noemen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit op een meet van R&P en/of SEX geweest.
[..]
#koud #ergkoud #heelergkoud
7 graden heeft als gevoelstemperatuur -90quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
7 graden koud noemen.-90, da's pas koud.
In de oostbloklanden is het toch kouder?quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
7 graden heeft als gevoelstemperatuur -90![]()
Ik ga over een paar weken richting het oosten van EuropaKijk er nu al naar uit
Precies, mijn punt jongeman.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
In de oostbloklanden is het toch kouder?
Sorryquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zeg dat dan.Ik kan er niet mee omgaan.
Nu pas?quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Film kijken. Nieuwe Hunger Games.
Ik had geen tijd eerder.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nu pas?Ik heb hem inmiddels al 2x gezien
Neem alsjeblieft een dashboard cameratje meequote:Op zaterdag 28 december 2013 18:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
7 graden heeft als gevoelstemperatuur -90![]()
Ik ga over een paar weken richting het oosten van EuropaKijk er nu al naar uit
Dan maak je maar tijdquote:
Wat een kutsmoes om cosje de schuld te geven.quote:
En dan?quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:55 schreef Braddie het volgende:
[..]
Neem alsjeblieft een dashboard cameratje mee
Ik zou eerst met hem gaan, toen kon hij niet, en ging hij met jou.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan maak je maar tijd
[..]
Wat een kutsmoes om cosje de schuld te geven.
[..]
En dan?
dit is de nieuwe homo sc geloof ikquote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zou eerst met hem gaan, toen kon hij niet, en ging hij met jou.
Niet alleen dat.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:57 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
dit is de nieuwe homo sc geloof ik
Oh.quote:
Haipquote:
Precies.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan is dat euvel ook uit de roddelwereld geholpen
Hoe is mij voordelen voordelig?quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik voordeel wie ik wil voordelen, zolang dat maar in mijn voordeel is.
Scheelt weer wat rellen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:00 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Hoe is mij voordelen voordelig?
quote:
Geloof het nietquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Precies.
Zie je dat LB? Zie je dat?
Ah, gayzoned?quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Precies.
quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Precies.
Volgende keer gaan we wel met zijn drieën als cosje dat goed vindt..quote:
Ik heb wel tijdje terug mijn haar belachelijk kort laten knippen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:01 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ja, op elk potje past een ander potje.
Met een kort, pittig kapsel.
quote:
Je kent me nu al te goed, watsdeezquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat jij het niet gelooft.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:02 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je kent me nu al te goed, watsdeez
quote:
Ben je de nlse miley?quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Volgende keer gaan we wel met zijn drieën als cosje dat goed vindt..
[..]
Ik heb wel tijdje terug mijn haar belachelijk kort laten knippen.Dusja mja.
[..]
quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:04 schreef Rezania het volgende:
Ik gayzone iedereen, is dat niet lief van me?
picsquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee mijn haar komt atm op mijn kaaklijnDus zo kort ook niet
aids?quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:06 schreef Braddie het volgende:
Auuuww... m`n duim doet f*cking zeeerrrr
quote:
Veel Chuck Berry licks aan het oefenen op gitaar, duim achter de hals, veel druk op m`n duim.. pijnlijkquote:
Wat? Een ongelukje zit in een klein hoekje tegenwoordigquote:
flips !quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee mijn haar komt atm op mijn kaaklijnDus zo kort ook niet
Is dat je favo gitaarmeneer?quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:08 schreef Braddie het volgende:
[..]
Veel Chuck Berry licks aan het oefenen op gitaar, duim achter de hals, veel druk op m`n duim.. pijnlijk
Niet m`n favo, dat is toch wel The Edge.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:14 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Is dat je favo gitaarmeneer?
flipsjequote:
Jezus man, dit kan ik echt niet serieus nemen. U2quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:15 schreef Braddie het volgende:
Niet m`n favo, dat is toch wel The Edge.
De band heeft best toffe nummersquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:17 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Jezus man, dit kan ik echt niet serieus nemen. U2meest smakeloze band ooit
Ik ga nergens heenquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen. Ben je er over een kwartiertje nog?
Pff komop zeg, het is allemaal een pot nat bij u2. Zit geen gevoel in of wat. Geef mij maar Mark Knopfler met zn dire straits oidquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:18 schreef Braddie het volgende:
[..]
De band heeft best toffe nummers
Enne, de band smakeloos?Ik heb een band nog nooit zo smaakvol horen spelen. Heel simplistisch/minimalistisch, maar het past pérféct bij wat het nummer nodig heeft.
Er zit heel veel gevoel in, zeker tot aan "pop" daarna vind ik het wel een beetje discutabel maar ach.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:22 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Pff komop zeg, het is allemaal een pot nat bij u2. Zit geen gevoel in of wat. Geef mij maar Mark Knopfler met zn dire straits oid
Dat hoop ik maar voor jequote:Op zaterdag 28 december 2013 19:25 schreef Flippiee het volgende:
Het ziet er op paint lelijker uit dan het is
Ja dat is echt zo. Kreeg allemaal complimentjes van chicks met lang haar. en andere collega (vrouw) heeft inmiddels haar haar nog korter geknipt.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:27 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Dat hoop ik maar voor jeMaar je hebt wel mooie ogen, dat wel
ik heb het bij sommige vrouwen die ik ken wel opgemerktquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja dat is echt zo. Kreeg allemaal complimentjes van chicks met lang haar. en andere collega (vrouw) heeft inmiddels haar haar nog korter geknipt.![]()
Geen complimentjes van mannen want die zien het toch nooit of je naar de kapster bent geweest
Dankje, blauwe ogen alles
Alleen het merken is vaak al genoegquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:32 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ik heb het bij sommige vrouwen die ik ken wel opgemerktgvd ze werden blij
Maar heb je rood haar met krullen?quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja dat is echt zo. Kreeg allemaal complimentjes van chicks met lang haar. en andere collega (vrouw) heeft inmiddels haar haar nog korter geknipt.![]()
Geen complimentjes van mannen want die zien het toch nooit of je naar de kapster bent geweest
Dankje, blauwe ogen alles
ben jij dit?quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sneller dan gedacht.
Zo iets
[ afbeelding ]
Ja klopt, het is toch leuk als iemand iets zegt over je haarquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:32 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ik heb het bij sommige vrouwen die ik ken wel opgemerktgvd ze werden blij
Mwa n u het wat korter is krult het meer, maar ik heb van mezelf vrij donker bruin haar. En ik heb het een beetje geverfd na wat lichter/karamel kleurquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:35 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Maar heb je rood haar met krullen?
Jupquote:
het lijkt niet echt op jouquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja klopt, het is toch leuk als iemand iets zegt over je haar
[..]
Mwa n u het wat korter is krult het meer, maar ik heb van mezelf vrij donker bruin haar. En ik heb het een beetje geverfd na wat lichter/karamel kleur
[..]
Jup
Such babequote:Op zaterdag 28 december 2013 19:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sneller dan gedacht.
Zo iets
[ afbeelding ]
Ik dacht altijd dat je zo'n arierchick was met blond haar en blauwe ogenquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:36 schreef Flippiee het volgende:
Mwa n u het wat korter is krult het meer, maar ik heb van mezelf vrij donker bruin haar. En ik heb het een beetje geverfd na wat lichter/karamel kleur
Ahw dan ben je nu een illusie armerquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:47 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat je zo'n arierchick was met blond haar en blauwe ogen
Maar nog wel steeds een chick toch?quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ahw dan ben je nu een illusie armer
Amoebaaquote:
Ja, en anders zie ik er voor een manwijf er verdomd goed uit.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:58 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Maar nog wel steeds een chick toch?
quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja, en anders zie ik er voor een manwijf er verdomd goed uit.
Pics via Whatsapp gaarne.quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Amoebaa
[..]
Ja, en anders zie ik er voor een manwijf er verdomd goed uit.
Zeg dat welquote:
Jaquote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:45 schreef Lt.Surge het volgende:
SimCity 4 voor 2,50 kunnen we niet laten liggen natuurlijk.
Herkenbaar wel, GTA5, 4 keer gedaan ofzo ;_;quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:49 schreef BBQSausage het volgende:
Ik ben helemaal geen gamer, waarom koop ik games.
Ik ga 'm ook gewoon niet kopen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:50 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Herkenbaar wel, GTA5, 4 keer gedaan ofzo ;_;
Ik schaam mezelf. Ik lijk wel een vrouw.
Dat dacht ik ook.quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:51 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ga 'm ook gewoon niet kopen.
Ik zag dit;quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:52 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook.
Maar toch, mijn pinpas rook een fris, nieuw, nat gleufje, en voor ik het kon voorkomen...''betaling voldaan''.
En dan moneybookers en drie klikken later heb je betaaldquote:Op zaterdag 28 december 2013 20:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik zag dit;
[ afbeelding ]
En ik had er opeens geen zin meer in.
Ja, daar kan ik inkomenquote:Op zaterdag 28 december 2013 20:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik zag dit;
[ afbeelding ]
En ik had er opeens geen zin meer in.
Nee joh, dan moet ik daar weer een account aanmaken.quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:58 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
En dan moneybookers en drie klikken later heb je betaald
Hoezo ?quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:34 schreef LittleBrownie het volgende:
Tering, die vrienden van m'n broertje![]()
!
sowieso jongetjesquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:34 schreef LittleBrownie het volgende:
Tering, die vrienden van m'n broertje![]()
!
kun je ook keezen ja?quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:35 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik ging keezen met ze. M'n broertje moest ook nog eens onnodig stoer doen
Waren meidenquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
sowieso jongetjes
[..]
kun je ook keezen ja?![]()
sowieso kinderenquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:36 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Waren meidenvriendinnen*
Ja
Truequote:Op zaterdag 28 december 2013 21:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
sowieso kinderen
keezenwij gaan samen keezen ok
quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:35 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik ging keezen met ze. M'n broertje moest ook nog eens onnodig stoer doen
Verschrikkelijkquote:
oh ja van die regeltjes alleen wanneer het hen uit komtquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:38 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Verschrikkelijk
Ik had een 12 opgelegd en toen dacht ik vrijwel gelijk dat ik die niet wou spelen. Nou ik moest hem per se gaan spelen
Jaquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
oh ja van die regeltjes alleen wanneer het hen uit komt
quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:38 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Verschrikkelijk
Ik had een 12 opgelegd en toen dacht ik vrijwel gelijk dat ik die niet wou spelen. Nou ik moest hem per se gaan spelen
Jaquote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:44 schreef Dagoduck het volgende:
Ik weet niet eens wat Keezen is. Wel dat het een spel is ofzo.
Keezenquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:44 schreef Dagoduck het volgende:
Ik weet niet eens wat Keezen is. Wel dat het een spel is ofzo.
quote:
maar dan ook gemixt met een soort pesten, je kan elkaar iig machtig mooi dwarszitten of juist samenwerken (je kan 2 tegen 2)quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:47 schreef Dagoduck het volgende:
Aha, mens-erger-je-niet met een kaartspel ipv. dobbelstenen.
Ditquote:
Jawel, daar was een meet toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |