Welke studie doe je?quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik geniet met volle teugen van het studentenleven en ben als een kind zo blij dat ik van de middelbare weg ben. Alle studiepuntjes zijn binnen van de vakken die ik doe, dus waarschijnlijk ga ik mijn bsa ook gewoon halen
geen. ja. nul. o dat is kutquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Welke studie doe je?Woon je nog thuis? En wat is een bsa? Heb verdorie bijna 5 jaar gestudeerd en ik heb geen idee wat dat is
Hey kleinequote:
Kort. Krachtig.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
geen. ja. nul. o dat is kut
quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:08 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik krijg zin in pizza
Wijsbegeerte, VU,quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Welke studie doe je?Woon je nog thuis? En wat is een bsa? Heb verdorie bijna 5 jaar gestudeerd en ik heb geen idee wat dat is
Komt omdat je slim genoeg bent om er niet mee te maken te hebben.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik.quote:
Nee, moet afvallen, jwt.quote:
Ik niet. Te veel pizza gehad afgelopen week.quote:
Waar is je leuke UI?quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, moet afvallen, jwt.
Aantrekkelijk worden voor de dames.
Jaquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Scott Pilgrim?
Euhm, eens zoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |