Vertelquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wickedmen.
Waarschijnlijk de meest kansloze rukker die ik heb gemeet.
En ik dan?quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wickedmen.
Waarschijnlijk de meest kansloze rukker die ik heb gemeet.
Ik wilde net zeggen. Ik kan mij herinneren dat ik ooit zo een stuk of 20 soorten drogredenen moest leren voor een vak, en volgens mij is Ad Hominem er een vanquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik pas op wijsbegeerte zoals een banaan in de schil past, en de mensen zijn tofEindelijk discussies hebben zonder twintig drogredeneringen en ad hominem (wat natuurlijk praktisch hetzelfde is, maar goed...)
Hij kwam naar een R&P of SEX meet, niemand had enig idee wie hij was. Hij kwam alleen langs om op Flips te geilen, maar Flips was verhinderd die avond. Hij komt dus 2 uur ofzo in de meet een keer aanzetten. Zo'n klein onguur mannetje. Gaat er bij zitten, niemand verstaat hem. Teleurgesteld dat Flips er niet is.quote:
Geheel terecht dit.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij kwam naar een R&P of SEX meet, niemand had enig idee wie hij was. Hij kwam alleen langs om op Flips te geilen, maar Flips was verhinderd die avond. Hij komt dus 2 uur ofzo in de meet een keer aanzetten. Zo'n klein onguur mannetje. Gaat er bij zitten, niemand verstaat hem. Teleurgesteld dat Flips er niet is.
Gaat helemaal ineengedoken buiten de kring zitten. Ik ben even naar de wc en hij is weg.
En vervolgens alles glashard lopen ontkennen.
Oja!quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja, jij hebt tenminste een baard.
True that.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Flips is natuurlijk ver uit zijn league.
Sowieso kansloos het soort volk dat op meets komt voor 1 iemandquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij kwam naar een R&P of SEX meet, niemand had enig idee wie hij was. Hij kwam alleen langs om op Flips te geilen, maar Flips was verhinderd die avond. Hij komt dus 2 uur ofzo in de meet een keer aanzetten. Zo'n klein onguur mannetje. Gaat er bij zitten, niemand verstaat hem. Teleurgesteld dat Flips er niet is.
Gaat helemaal ineengedoken buiten de kring zitten. Ik ben even naar de wc en hij is weg.
Ik wil ook een meet meemakenquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:51 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Sowieso kansloos het soort volk dat op meets komt voor 1 iemandalsof iemand dan nog met zo'n mongool te maken wilt hebben
Neen!quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nog nooit naar een meet geweest!
Wat?quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja absoluut nog steeds happy single. Ik kan er niet mee zitten, en ik denk dat daar het probleem ook ligt dat ik nog steeds single benquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
True that.
Hoe zit je eigenlijk Flips, nog steeds happy single?
Mooi tochquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja absoluut nog steeds happy single. Ik kan er niet mee zitten, en ik denk dat daar het probleem ook ligt dat ik nog steeds single ben![]()
Vage vent is het.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:51 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Sowieso kansloos het soort volk dat op meets komt voor 1 iemandalsof iemand dan nog met zo'n mongool te maken wilt hebben
Dat was die keer in Leiden. Jij zat toen vast in de Schipholtunnel geloof ik.quote:
Ja, om 10:55 was hij er al volgens de site.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |