Ja absoluut! Goed zoquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mooi tochIk zit er atm ook absoluut niet meer mee.
Ohja brandalarm in schipholtunnel, het zal es niet.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vage vent is het.
[..]
Dat was die keer in Leiden. Jij zat toen vast in de Schipholtunnel geloof ik.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:07 schreef Rezania het volgende:
Ik heb vanavond een date.Waarom is dat dan een date?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb vanavond een date.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb vanavond een date.pics.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op gezichtenboek zie ik ook altijd meiden die een afspraakje met elkaar een date noemenquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja absoluut! Goed zo
[..]
Ohja brandalarm in schipholtunnel, het zal es niet.
Wel vaag dat die voor mij kwam.
[..]
Waarom is dat dan een date?
Is het natuurlijk niet, maar toch.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja absoluut! Goed zo
[..]
[..]
Waarom is dat dan een date?
Het is ook nooit goed.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:08 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
sorry je bent een te mannelijke homo.
Ik ging wel eens echt daten met Cosmo.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:08 schreef Flippiee het volgende:
Al zeg ik ook altijd tegen mijn ouders dat ik ga daten met Cosmo ookal is het geen echte date
quote:
Ach, dan zeuren je ouders iig niet dat je eens iemand moet vinden.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:08 schreef Flippiee het volgende:
Al zeg ik ook altijd tegen mijn ouders dat ik ga daten met Cosmo ookal is het geen echte date
Jij kunt je niet voorstellen dat er mensen voor jou komen?quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oja nou weet ik het weer.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ging wel eens echt daten met Cosmo.Hihi, stoute ik.
Wow, en maar 20 jaar na date, wat een doorbraak.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:10 schreef Lt.Surge het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)-eigen-software.html
![]()
![]()
Oh ja.
Doei!
echt tweakers somsquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:10 schreef Lt.Surge het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)-eigen-software.html
![]()
![]()
Oh ja.
Doei!
Stuur dan via app boefje.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ging wel eens echt daten met Cosmo.Hihi, stoute ik.
[..]
[ afbeelding ]
Een kind komt toch ook pas na 9 maanden jonguhquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wow, en maar 20 jaar na date, wat een doorbraak.
Nee.quote:
Ja soon.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee.Als je wil fappen ga je maar naar je vriendin.
Wraps met Pindakaasquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:09 schreef Lt.Surge het volgende:
Hallo.
Ik ga wraps eten. Wraps![]()
![]()
Doeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |