Dat is hartstikke lekker manquote:
Alles goed?quote:
Tosti pindakaas is sowieso erg lekker jaquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:27 schreef LittleBrownie het volgende:
Tosti pindakaas+banaan is ook lekker
Goed feestje gehad?quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:28 schreef Braddie het volgende:
[..]
JawelHeb m`n stem weer terug en ik begin langzaam aan weer beter te worden
En daar?
Tosti Elvis heet hetquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:28 schreef Braddie het volgende:
[..]
Tosti pindakaas is sowieso erg lekker ja
Ik heb het nog nooit met Banaan geprobeerd..
Niet eens, begon opeens... Ik werd een paar dagen geleden wakker, vrij hees, en tot gister werd het alleen maar erger, vanochtend was m`n stem weer in (redelijke) vorm, mis alleen nog m`n kop stem deels.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:28 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Goed feestje gehad?
Ook prima
Wat Elvis het laatste jaar allemaal naar binnen werktequote:
Awh, vervelend. Kopje thee drinken helpt vaakquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:29 schreef Braddie het volgende:
[..]
Niet eens, begon opeens... Ik werd een paar dagen geleden wakker, vrij hees, en tot gister werd het alleen maar erger, vanochtend was m`n stem weer in (redelijke) vorm, mis alleen nog m`n kop stem deels.
Fijn om te horen
Wat dan?quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:30 schreef Braddie het volgende:
[..]
Wat Elvis het laatste jaar allemaal naar binnen werkteIk hou van eten, maar daar walg ik van.
Hallonquote:
Zo maar eens een kopje thee maken.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Awh, vervelend. Kopje thee drinken helpt vaak
Elvis Presley liked to eat a variety of things that included home-style banana pudding; sweet potato cream cheese pie; southern sausage gravy; moist sweet potato quick bread and extra crispy bacon. Elvis ironically died of chronic constipation in 1977 aged 42, right at the peak of his music career.quote:
Eet smakelijkquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:36 schreef naatje_1 het volgende:
Bijna eten, tot vannacht wellicht allicht
Eet zequote:Op zaterdag 28 december 2013 18:36 schreef naatje_1 het volgende:
Bijna eten, tot vannacht wellicht allicht
quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij kwam naar een R&P of SEX meet, niemand had enig idee wie hij was. Hij kwam alleen langs om op Flips te geilen, maar Flips was verhinderd die avond. Hij komt dus 2 uur ofzo in de meet een keer aanzetten. Zo'n klein onguur mannetje. Gaat er bij zitten, niemand verstaat hem. Teleurgesteld dat Flips er niet is.
Gaat helemaal ineengedoken buiten de kring zitten. Ik ben even naar de wc en hij is weg.
En vervolgens alles glashard lopen ontkennen.
Wow nooit geweten dat het zou kunnen maar jij bent de nieuwe meest trieste figuur op FOK! in mijn ogen en je verslaat zelfs Guus_Geluk7.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wickedmen.
Waarschijnlijk de meest kansloze rukker die ik heb gemeet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |