Ik ben nog nooit op een meet van R&P en/of SEX geweest.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:44 schreef wickedmen het volgende:
[..]
[..]
Wow nooit geweten dat het zou kunnen maar jij bent de nieuwe meest trieste figuur op FOK! in mijn ogen en je verslaat zelfs Guus_Geluk7.
Ik kwam naar die R&P meet om nieuwe mensen te ontmoeten en leren kennen, maakte effe een praatje met Flippie en Muahahaha beide die ik nog nooit heb gesproken en ging alweer weg omdat het saai was en ik ergens anders moest zijn.
Nu blijkt dat dus als ik het goed heb een halve pinda/neger met afrokapsel de hele tijd jaloers naar mij heeft gekeken omdat ik met een vrouwmensch zat te praten, dat jij naar SEX meets gaat en dat Flippie van niks weet zegt al wat voor triest figuur jij bent.
Ach ja haters gaan altijd haten
Gets your facts straight before you even thinking about judging me.
Edit: Nog effe je tekst gelezen en zie dat je gewoon bijna het hele verhaal verzonnen hebt, een internetheld die zijn voldoening virtueel moet halen uit het verzinnen van verhalen zodat mensen hem een held vinden.![]()
Hierbij dus Kaneelstokje![]()
![]()
#koud #ergkoud #heelergkoudquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:49 schreef Rezania het volgende:
Zo meteen naar buiten. #eng #spann0nd #thuglife
7 graden koud noemen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit op een meet van R&P en/of SEX geweest.
[..]
#koud #ergkoud #heelergkoud
7 graden heeft als gevoelstemperatuur -90quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
7 graden koud noemen.-90, da's pas koud.
In de oostbloklanden is het toch kouder?quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
7 graden heeft als gevoelstemperatuur -90![]()
Ik ga over een paar weken richting het oosten van EuropaKijk er nu al naar uit
Precies, mijn punt jongeman.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
In de oostbloklanden is het toch kouder?
Sorryquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zeg dat dan.Ik kan er niet mee omgaan.
Nu pas?quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Film kijken. Nieuwe Hunger Games.
Ik had geen tijd eerder.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nu pas?Ik heb hem inmiddels al 2x gezien
Neem alsjeblieft een dashboard cameratje meequote:Op zaterdag 28 december 2013 18:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
7 graden heeft als gevoelstemperatuur -90![]()
Ik ga over een paar weken richting het oosten van EuropaKijk er nu al naar uit
Dan maak je maar tijdquote:
Wat een kutsmoes om cosje de schuld te geven.quote:
En dan?quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:55 schreef Braddie het volgende:
[..]
Neem alsjeblieft een dashboard cameratje mee
Ik zou eerst met hem gaan, toen kon hij niet, en ging hij met jou.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan maak je maar tijd
[..]
Wat een kutsmoes om cosje de schuld te geven.
[..]
En dan?
dit is de nieuwe homo sc geloof ikquote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zou eerst met hem gaan, toen kon hij niet, en ging hij met jou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |