Ik ga nergens heenquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen. Ben je er over een kwartiertje nog?
Pff komop zeg, het is allemaal een pot nat bij u2. Zit geen gevoel in of wat. Geef mij maar Mark Knopfler met zn dire straits oidquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:18 schreef Braddie het volgende:
[..]
De band heeft best toffe nummers
Enne, de band smakeloos?Ik heb een band nog nooit zo smaakvol horen spelen. Heel simplistisch/minimalistisch, maar het past pérféct bij wat het nummer nodig heeft.
Er zit heel veel gevoel in, zeker tot aan "pop" daarna vind ik het wel een beetje discutabel maar ach.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:22 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Pff komop zeg, het is allemaal een pot nat bij u2. Zit geen gevoel in of wat. Geef mij maar Mark Knopfler met zn dire straits oid
Dat hoop ik maar voor jequote:Op zaterdag 28 december 2013 19:25 schreef Flippiee het volgende:
Het ziet er op paint lelijker uit dan het is
Ja dat is echt zo. Kreeg allemaal complimentjes van chicks met lang haar. en andere collega (vrouw) heeft inmiddels haar haar nog korter geknipt.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:27 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Dat hoop ik maar voor jeMaar je hebt wel mooie ogen, dat wel
ik heb het bij sommige vrouwen die ik ken wel opgemerktquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja dat is echt zo. Kreeg allemaal complimentjes van chicks met lang haar. en andere collega (vrouw) heeft inmiddels haar haar nog korter geknipt.![]()
Geen complimentjes van mannen want die zien het toch nooit of je naar de kapster bent geweest
Dankje, blauwe ogen alles
Alleen het merken is vaak al genoegquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:32 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ik heb het bij sommige vrouwen die ik ken wel opgemerktgvd ze werden blij
Maar heb je rood haar met krullen?quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja dat is echt zo. Kreeg allemaal complimentjes van chicks met lang haar. en andere collega (vrouw) heeft inmiddels haar haar nog korter geknipt.![]()
Geen complimentjes van mannen want die zien het toch nooit of je naar de kapster bent geweest
Dankje, blauwe ogen alles
ben jij dit?quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sneller dan gedacht.
Zo iets
[ afbeelding ]
Ja klopt, het is toch leuk als iemand iets zegt over je haarquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:32 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ik heb het bij sommige vrouwen die ik ken wel opgemerktgvd ze werden blij
Mwa n u het wat korter is krult het meer, maar ik heb van mezelf vrij donker bruin haar. En ik heb het een beetje geverfd na wat lichter/karamel kleurquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:35 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Maar heb je rood haar met krullen?
Jupquote:
het lijkt niet echt op jouquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja klopt, het is toch leuk als iemand iets zegt over je haar
[..]
Mwa n u het wat korter is krult het meer, maar ik heb van mezelf vrij donker bruin haar. En ik heb het een beetje geverfd na wat lichter/karamel kleur
[..]
Jup
Such babequote:Op zaterdag 28 december 2013 19:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sneller dan gedacht.
Zo iets
[ afbeelding ]
Ik dacht altijd dat je zo'n arierchick was met blond haar en blauwe ogenquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:36 schreef Flippiee het volgende:
Mwa n u het wat korter is krult het meer, maar ik heb van mezelf vrij donker bruin haar. En ik heb het een beetje geverfd na wat lichter/karamel kleur
Ahw dan ben je nu een illusie armerquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:47 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat je zo'n arierchick was met blond haar en blauwe ogen
Maar nog wel steeds een chick toch?quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ahw dan ben je nu een illusie armer
Amoebaaquote:
Ja, en anders zie ik er voor een manwijf er verdomd goed uit.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:58 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Maar nog wel steeds een chick toch?
quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja, en anders zie ik er voor een manwijf er verdomd goed uit.
Pics via Whatsapp gaarne.quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Amoebaa
[..]
Ja, en anders zie ik er voor een manwijf er verdomd goed uit.
Zeg dat welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |