abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134737834

quote:
Nieuwe Spelers vanaf seizoen 2013/2014
- Ard van Peppen (Transfervrij)
- Guy Ramos (Transfervrij)
- Henk Dijkhuizen (Transfervrij)
- Marc Höcher (Transfervrij)
- Anouar Kali (Transfervrij)
- Kees Luijckx (Transfervrij)
- Frank Demouge (Transfervrij na huur)
- Wiljan Pluim (Teruggehaald van huur)

Spelers vertrokken na seizoen 2012/2013
- Sanharib Malki, naar Kasimpasa
- Jimmy Hempte, SV Oostende
- Mikoaj Lebedyski, was enkel gehuurd van Pogo Szczecin
- Danilo Luís Hélio Pereira, was enkel gehuurd van Parma
- Abel Tamata, was enkel gehuurd van PSV
- Tamász Kádár, verhuurd aan Diósgyöri VTK
- Rob Wielaert, naar Melbourne Heart

25zh1jq.jpg
Kn0x: West 8

56727.jpg
TheGHunter: West 14

Schimpie: West, overal & nergens

fokicon.jpg
planethugo:West 3

RD4: West 3

apple_dj.gif
LeonH: Noord 11

Professional: West 12

Robjuhhh: West, overal & nergens

Fok_avatar-03.gif
ZoneKill:Theo Pickee Tribune, Vak 18

dharma.gif
SuzukiSwift: Theo Pickee Tribune, Vak 13

emmelie.jpg
LucVanDijk: Noord 4

destroot.jpg
Mandéra: West, onderaan bij de vlaggen

Biertjuhhhh: West 12

Topicreeks: Roda JC
De Topicreeks Roda JC

VBL / Ger Senden stopt ermee! [Roda JC: 1989 - 2008]
VBL / Vriendin van Kah overleden in auto ongeval
VBL / Dankbetuiging Roda JC
VBL / Theo Pickée overleden

Roda JC
West Side Ultras
Roda World
Koempel's Pleasure Dome
Fanproject '98
Rodafans Helden

• ...

De op vind je hier
pi_134737849
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 16:36 schreef De-Hamster het volgende:
Ik vind het belachelijk om een trainer die pas 4 maanden ervaring heeft als hoofdtrainer van Excelsior hoofdtrainer te maken van Roda JC. Om nog niet eens te spreken over zijn idiote contract van 3,5 jaar. Welke flapdrol geeft zo'n onervaren trainer een contract tot juli 2017? Wat heeft hij nu gepresteerd? Helemaal niets. Dat Excelsior halverwege 7e staat is echt niets bijzonders te noemen in de Jupiler League.

Vergelijkingen met Frank de Boer lijken me erg misplaatst, een Philip Cocu heeft bewezen dat niet elke jonge, onervaren trainer een schot in de roos is. Daarnaast is Frank de Boer een trainer bij een club waar hij al jaren in de jeugd heeft gewerkt en die jeugdspelers zijn nu langzaam het eerste elftal aan het vormen. Hij heeft dus al jaren ervaring met die spelers, daarnaast heeft Frank de Boer een tijd als assistent trainer bij van Marwijk gewerkt. Allemaal dingen waar Tomasson totaal geen ervaring in heeft.

Blijf het een belachelijk besluit vinden, onervaren, niets bewijst dat hij een goede trainer zal worden. Hebben we eindelijk sinds jaren een nagenoeg Nederlandse selectie krijgen we een Deen als Tomasson als coach, al snap ik ook wel dat zijn Nederlands nog beter is dan menig geboren Nederlander. Al met al ben ik hier totaal niet blij mee en zie ik dit puur als vriendjespolitiek van Leon Vlemmings.
Vlemmings kent hem, dat is zeker maar hij zal hem echt niet aanstellen als het een koekenbakker was die er niks van snapt. De lengte van het contract is belachelijk, zoveel is zeker maar als trainer kunnen we eigenlijk niks over hem zeggen.

Het blijft een gok, maar dat zou Ernie Brandts nog meer zijn, niet voor niets heeft geen enkele nederlandse club de laatste jaren overwogen om hem aan te stellen. Brandts wordt gewoon niet voor vol aangezien. Of zou nac hem weggestuurd hebben vanwege zn resultaten...

Ik ben benieuwd, een selectie zal iig meer opkijken naar een oud speler van AC Milan en 100+ interlands met ek's en wk's op zijn conto dan bijv een Brood. Bovendien was Tomasson wel altijd een slimme speler, hopelijk is hij dat als trainer ook. Feit blijft wel dat hij het ook met deze verdediging moet doen, daarom hoop ik dat er in de winterstop nog een centrale verdediger bijkomt want zowel Biemans, Luickx en Bonevacia doen het daar gewoon niet goed genoeg dit seizoen. En als Ramos dan weer fit is heb je iig altijd meerdere alternatieven achter de hand.
pi_134738087
Meh, de verdediging is zeker een zorgenkindje, maar de combinatie Biemans-Bonevacia vind ik tot nu toe best goed spelen. Je mist alleen een goede backups, want Luijckx is het gewoon niet. Hopen dat Ramos snel terug is of misschien een Kum voor erbij.
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
pi_134738406
Kum wordt idd genoemd, ken hem niet goed genoeg om daar een goed oordeel over te vellen.

Bonevacia deed het tegen vitesse en ajax wel goed ja maar de rest vd wedstrijden die hij daar speelde was hij steeds de slechtste achterin. Hij is gewoon te klein voor die plek, dan kan je hem beter als backup voor het middenveld inzetten.
pi_134757081
Hebben we uberhaupt geld voor versterkingen? In de zomer konden we een Anco Jansen en Plet al niet binnenhalen en dan hebben we nog een trainer ontslagen en een trainer bij een andere club weggekocht. Ik denk dat dit de groep is waar we het mee moeten doen en dat we moeten hopen dat Ramos dè killer achterin is.
Of saté?
pi_134758791
geld voor afkoopsommen is er niet. Als Heerenveen een bankzitter kwijt wil dan valt er vast iets te regelen lijkt me.

Maar met de trainerswissel zal ook wel geld verkwist zijn dat er niet is
pi_134867795
Laten we maar hopen dat Tomasson ons niet in de buurt van die onderste plaatsen brengt.

Dat interne onderzoek is echt een lachertje. Hoeveel mensen zijn ondervraagd dan? Mocht hier uberhaupt een kern van waarheid in zitten dan heb ik medelijden met de mensen die ondervraagd zijn. Wat een ellende moeten die dan dagelijks meemaken. Juist dat waar mensen niet tegen kunnen wordt van ze verwacht: verandering.
pi_134868054
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 11:37 schreef Professional het volgende:
Laten we maar hopen dat Tomasson ons niet in de buurt van die onderste plaatsen brengt.

Dat interne onderzoek is echt een lachertje. Hoeveel mensen zijn ondervraagd dan? Mocht hier uberhaupt een kern van waarheid in zitten dan heb ik medelijden met de mensen die ondervraagd zijn. Wat een ellende moeten die dan dagelijks meemaken. Juist dat waar mensen niet tegen kunnen wordt van ze verwacht: verandering.
welk intern onderzoek heb je het over?
pi_134868852
oh ik sla de krant open en zie dat de aanval op vd bunder weer geopend is...
pi_134869942
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 11:37 schreef Professional het volgende:

artikel in de krant gelezen. 26 peroneelsleden zijn gevraagd, dat is iedereen behalve de directie, een paar nieuwe werknemers en 4 vertrouwelingen van vd bunder. Bijna iedereen van die ondervraagde heeft het helemaal gehad met vd bunder.

Ik vind hem, als ik hem op tv zie, ook maar een praatjesmaker en hij komt ook niet betrouwbaar op me over. Maar hem wegsturen zorgt ook weer voor onrust. Dan krijgt een nieuwe directeur het weer aan de stok met de td etc etc etc.
pi_134879614
Ik zit op: Theo Pickee Tribune, Vak 13 !!!!!
Mit inne feste paaf, sjpringt d'r joep van d'r zokkel aaf. En dan mit jans vöal alaaf , jeet heë d'r maat óp en aaf.
pi_134888741
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 12:45 schreef planethugo het volgende:

[..]

artikel in de krant gelezen. 26 peroneelsleden zijn gevraagd, dat is iedereen behalve de directie, een paar nieuwe werknemers en 4 vertrouwelingen van vd bunder. Bijna iedereen van die ondervraagde heeft het helemaal gehad met vd bunder.

Ik vind hem, als ik hem op tv zie, ook maar een praatjesmaker en hij komt ook niet betrouwbaar op me over. Maar hem wegsturen zorgt ook weer voor onrust. Dan krijgt een nieuwe directeur het weer aan de stok met de td etc etc etc.
Als ik moet kiezen tussen van den Bunder en mensen, die tijdens de fusieperiode hun kaken stijf gesloten hielden om hun eigen positie niet in gevaar te brengen en nu laf en achterbaks via de Limburgse kranten de club beschadigen, gaat mijn voorkeur toch echt naar van den Bunder uit...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_134893093
quote:
1s.gif Op maandag 30 december 2013 19:29 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Als ik moet kiezen tussen van den Bunder en mensen, die tijdens de fusieperiode hun kaken stijf gesloten hielden om hun eigen positie niet in gevaar te brengen en nu laf en achterbaks via de Limburgse kranten de club beschadigen, gaat mijn voorkeur toch echt naar van den Bunder uit...
ligt eraan wat er precies allemaal speelt maar idd zolang ze niet met overtuigende argumenten komen dan moeten ze de bek houden en niet de club zinloos beschadigen in de media.
pi_134927597
Ik ben ook geneigd om de kant van Van den Bunder te kiezen, ik hoor geen argumenten waarom we tegen hem zouden moeten zijn. Heeft ons financieel toch een stuk sterker neergezet i.t.t van Geel. Daarnaast ben ik het vaak met mediaoptredens van Van den Bunder eens.
Of saté?
pi_134927781
Als ze nou even langer hadden gewacht, was Van Veldhoven weer beschikbaar. Is iemand die club goed kent en lijkt me een minder grote gok dan JDT. Ik weet alleen niet of hij het in zijn eerdere periode goed had gedaan bij jullie?
BFF met GGMM
pi_134975821
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 december 2013 15:29 schreef DonRaja het volgende:
Als ze nou even langer hadden gewacht, was Van Veldhoven weer beschikbaar. Is iemand die club goed kent en lijkt me een minder grote gok dan JDT. Ik weet alleen niet of hij het in zijn eerdere periode goed had gedaan bij jullie?
beetje vreemd als je oppert dat roda beter harm terug had kunnen halen om vervolgens te vragen of harm het wel goed gedaan heeft bij ons ;)

Maar ik vind het prima zo, tomasson is en blijft een gok maar het is tijd om iets nieuws bij roda neer te zetten. Harm heeft het goed gedaan bij ons maar was na 3,5 jaar ook wel klaar en niemand was er echt rouwig om dat hij destijds niet bijtekende. Het terughalen van oude, redelijk succesvolle, bekende loopt vaker slecht dan goed af dus laat het maar zoals het is.
pi_134978654
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 09:46 schreef planethugo het volgende:

[..]

beetje vreemd als je oppert dat roda beter harm terug had kunnen halen om vervolgens te vragen of harm het wel goed gedaan heeft bij ons ;)

Maar ik vind het prima zo, tomasson is en blijft een gok maar het is tijd om iets nieuws bij roda neer te zetten. Harm heeft het goed gedaan bij ons maar was na 3,5 jaar ook wel klaar en niemand was er echt rouwig om dat hij destijds niet bijtekende. Het terughalen van oude, redelijk succesvolle, bekende loopt vaker slecht dan goed af dus laat het maar zoals het is.
Ik vraag óf het beter zou zijn, hij heeft als voordelen dat hij de club goed kent en wat meer trainerservaring heeft. Ik wist echter niet of hij 'goed' was vertrokken. Ik kon me namelijk herinneren dat de club wel verder wilde, maar hijzelf niet.
BFF met GGMM
pi_134978854
quote:
14s.gif Op donderdag 2 januari 2014 12:03 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik vraag óf het beter zou zijn, hij heeft als voordelen dat hij de club goed kent en wat meer trainerservaring heeft. Ik wist echter niet of hij 'goed' was vertrokken. Ik kon me namelijk herinneren dat de club wel verder wilde, maar hijzelf niet.
oh zo bedoel je, hij is wel op een goede manier vertrokken. Gewoon door de voordeur als de gentleman die hij is. Hij was toe aan iets anders en verder heeft hij niks naar buiten gebracht, achteraf heeft ie de selectie eens bekeken waarmee hij verder moest en terecht de conclusie getrokken dat het beter was om zijn goede naam te behouden ipv die af te breken en na een half jaar weggestuurd te worden :)

maarja nu zit ook hij zonder werk. Wat is wijsheid :P
pi_134979611
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 12:11 schreef planethugo het volgende:

[..]

oh zo bedoel je, hij is wel op een goede manier vertrokken. Gewoon door de voordeur als de gentleman die hij is. Hij was toe aan iets anders en verder heeft hij niks naar buiten gebracht, achteraf heeft ie de selectie eens bekeken waarmee hij verder moest en terecht de conclusie getrokken dat het beter was om zijn goede naam te behouden ipv die af te breken en na een half jaar weggestuurd te worden :)

maarja nu zit ook hij zonder werk. Wat is wijsheid :P
Ik heb het hier in België een beetje gevolgd en de uitspraken van de spelers van KV waren inderdaad in die trant: hele aardige trainer, misschien té aardig in sommige gevallen. In de burenruzie tegen Lierse thuis met 0-3 verliezen was de druppel uiteindelijk.

Maar ik gun Tomasson zeker het succes, voor jullie is het te hopen dat hij de start/leercurve van Frank De Boer heeft en niet die van Van Basten.
BFF met GGMM
pi_135019655
quote:
Tomasson wil eerst presteren
Jon Dahl Tomasson is vrijdag gepresenteerd bij Roda JC. De Deen is de opvolger van Ruud Brood en tekende voor 3,5 jaar bij de Limburgers. Met zijn 37 jaar wordt Tomasson een van de jongste trainers in de eredivisie.

"Mooi voetballen is aardig, ik wil eerst presteren"
"Iedere trainer heeft het over mooi voetballen, maar ik wil eerst presteren", zei Tomasson die Roda JC uit de degradatiezone moet proberen te houden. "Ik ben een positief mens en kijk omhoog. Het liefst ben ik hier voor de lange termijn."

"Jon is een absolute winnaar"
Technisch manager Leon Vlemmings kent de kwaliteiten van de beginnende Deense coach als geen ander. In het seizoen 2012/2013 was Tomasson assistent van Vlemmings bij Excelsior. Dit seizoen was de Deen zelf eindverantwoordelijk bij de Kralingers. Vlemmings is enthousiast over het karakter van de Deen: "Zijn gedrevenheid past bij het beleidsplan om Roda weer sportief en financieel gezond te maken. Jon is een absolute winnaar."

Tomasson speelde 112 interlands voor het Deense nationale elftal. Met Feyenoord won hij de landstitel in 1999 de UEFA Cup in 2002. Ook schreef Tomasson met AC Milan de Champions League op zijn naam. Daarnaast kwam de aanvaller uit voor sc Heerenveen, Newcastle United, VfB Stuttgart en Villarreal.

http://nos.nl/artikel/593142-tomasson-wil-eerst-presteren.html
Video - Jon Dahl Tomasson gepresenteerd bij Roda JC
Video - Vlemmings: 'Jon is een winnaar'
pi_135025601
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 16:23 schreef JoepVaKirchroa het volgende:
Ik zit op: Theo Pickee Tribune, Vak 13 !!!!!
Welke rij? Ik zit ook in Vak 13. Rij 6
't Sjunste óp de welt, wat der Herjod had jemaad, dat is ós Kirchroa, went 't zingt en laacht.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 16:15:03 #22
354685 JoepVaKirchroa
Kirchroa Alaaf !
pi_135028617
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 15:08 schreef SuzukiSwift het volgende:

[..]

Welke rij? Ik zit ook in Vak 13. Rij 6
Dat is toevallig, ik zit ook in rij 6. Welk stoel nummer?
Mit inne feste paaf, sjpringt d'r joep van d'r zokkel aaf. En dan mit jans vöal alaaf , jeet heë d'r maat óp en aaf.
pi_135028655
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 16:15 schreef JoepVaKirchroa het volgende:

[..]

Dat is toevallig, ik zit ook in rij 6. Welk stoel nummer?
16
't Sjunste óp de welt, wat der Herjod had jemaad, dat is ós Kirchroa, went 't zingt en laacht.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 16:18:18 #24
354685 JoepVaKirchroa
Kirchroa Alaaf !
pi_135028791
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 16:15 schreef SuzukiSwift het volgende:

[..]

16
Dat is nog toevalliger. Ik zit pal naast je, geachte neef ! I was watching you hehe.

*O* *koek koek* *O*
pi_135028820
quote:
99s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 16:18 schreef JoepVaKirchroa het volgende:

[..]

Dat is nog toevalliger. Ik zit pal naast je, geachte neef !

*O* *koek koek* *O*
Ik lig in een deuk hier!
pi_135029006
http://www.wp.me/p4ctbg-2J

Foto-impressie van de dag!
pi_135030080
Het nieuws over de investeerder voor de jeugdopleiding lijkt een beetje ondergesneeuwd te raken bij de presentatie van Tomasson, maar is wat mij betreft ook absoluut goed nieuws!
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_135553917
Demouge (alweer) eens geblesseerd, we zijn op zoek naar verdedigers, maar achter Nemeth hebben we helemaal geen alternatieven
pi_135564148
Ik zal me hier ook maar eens melden :P

Ik heb geen seizoens kaart, en ga ook niet wekelijks, maar ik ben wel zeer zeker een fan. Ook de mindere wedstrijden wel eens daar geweest (NAC, Heracles... :'))

Maargoed, verder moet ik even zeggen: DDDDDaaf; hulde aan jouw ui _O_
pi_135564893
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 11:19 schreef Biertjuhhhh het volgende:
Demouge (alweer) eens geblesseerd, we zijn op zoek naar verdedigers, maar achter Nemeth hebben we helemaal geen alternatieven
Demouge is volgens mij een dure miskoop geweest. Hij rolt van de ene in de andere kwaal. Als ie een keer in de basis start blijkt dat teveel van het goede en is ie daarna weer geblesseerd. En als stormram heeft ie zijn waarde wel bewezen maar dat rechtvaardigt zijn salaris helaas niet. Hij zei zelf een tijdje geleden in de vi dat z'n lichaam eigenlijk niet meer geschikt is voor topsport en daar krijgt ie helaas gelijk in. Ik heb trouwens ook niet het idee dat hij een type is die ook keihard aan z'n herstel werkt zoals een Fledderus dat bijv zou doen. Geen idee waarom, dat idee heb ik.

In de krant staat dat roda bezig is om een jonge az verdediger waar ik nog nooit van gehoord had over te nemen. Daar moeten we het dan maar mee doen ben ik bang... Zonde dat Schalk naar (jong) psv gegaan is maar dat was ook meer een aankoop van Brood geweest, blijkbaar
  woensdag 22 januari 2014 @ 08:48:22 #31
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_135790218
In twee wedstrijden drie 100% penalties niet meekrijgen, maar wel een duikeling belonen met een penal. Het zit ons dit jaar ook weer niet mee. We speelden zeker niet goed gister maar we deden gewoon mee. Jammer dat de KNVB ons weer moet kloten.
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
pi_135795340
als die flapdrol gewoon een penalty gegeven had zoals het ook was (hij wordt duidelijk aan zijn arm getrokken) dan was het 1-1 en waren we eroverheen gelopen. Nu word je 3 dubbel gestraft, erger kan bijna niet. Weg beker :(

Zaterdag tegen Utrecht is de winst trouwens echt een MUST
pi_135796708
'T is gewoon triest dat het elke keer als het eens redelijk goed gaat (voor Roda-begrippen) wel op een andere manier moet worden tegen gewerkt. Als er penalties gegeven moeten worden krijgen we gele kaarten, en als er dan een gele kaart moet komen krijgen we een penalty tegen.
Moedeloos wordt je er van, kunt weinig beginnen op deze manier,.
pi_135797457
Jongens, check de beelden nu eens goed. Het contact met Nemeth is minimaal maar meneer gaat als een stervende zwaan naar de grond. Daarnaast is het ook nog eens op de rand. Check het fragment op de site van Fox maar eens (en dan zonder commentaar van Meijer). Een normale scheidsrechter zal hierop nooit reageren. Sommige doen dit helaas wel en sommige nu eenmaal niet. Nemeth had absoluut kunnen doorlopen en zich niet laten vallen, dan had je een schot op doel gehad en wie weet of die bal erin was gegaan. Nu fluit de scheids dus niet en gaat Nemeth als een idioot tegen de scheidsrechter aanlopen. Zijn actie is behoorlijk in het nadeel van Roda want je raakt hem nu zeker 2 wedstrijden kwijt. Daar zit je dan zonder spits.

En al die complottheorieën is wel erg calimero gedrag, Roda had gewoon beter moeten voetballen en de kansen moeten benutten. Want kansen hebben ze echt wel gehad gisteren. AZ was absoluut te pakken. Op naar de 3 punten tegen Utrecht.
pi_135800044
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 12:46 schreef Professional het volgende:
Jongens, check de beelden nu eens goed. Het contact met Nemeth is minimaal maar meneer gaat als een stervende zwaan naar de grond. Daarnaast is het ook nog eens op de rand. Check het fragment op de site van Fox maar eens (en dan zonder commentaar van Meijer). Een normale scheidsrechter zal hierop nooit reageren. Sommige doen dit helaas wel en sommige nu eenmaal niet. Nemeth had absoluut kunnen doorlopen en zich niet laten vallen, dan had je een schot op doel gehad en wie weet of die bal erin was gegaan. Nu fluit de scheids dus niet en gaat Nemeth als een idioot tegen de scheidsrechter aanlopen. Zijn actie is behoorlijk in het nadeel van Roda want je raakt hem nu zeker 2 wedstrijden kwijt. Daar zit je dan zonder spits.

En al die complottheorieën is wel erg calimero gedrag, Roda had gewoon beter moeten voetballen en de kansen moeten benutten. Want kansen hebben ze echt wel gehad gisteren. AZ was absoluut te pakken. Op naar de 3 punten tegen Utrecht.
http://foxsports.nl/video(...)ent-van-roda-jc.html

hij wordt toch gewoon aan de arm getrokken door een verdediger die te laat is. Klaar uit, penalty

En de knvb wil nemeth 5(!!!!) wedstrijden schorsen. Wtf. Idioten uit zeist weer :(
pi_135800861
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 13:51 schreef planethugo het volgende:

[..]

En de knvb wil nemeth 5(!!!!) wedstrijden schorsen. Wtf. Idioten uit zeist weer :(
Lichte straf.
pi_135801180
Hij had 30 wedstrijden moeten krijgen, malloot.
pi_135801301
sukkels :')
pi_135801506
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 13:51 schreef planethugo het volgende:

[..]

http://foxsports.nl/video(...)ent-van-roda-jc.html

hij wordt toch gewoon aan de arm getrokken door een verdediger die te laat is. Klaar uit, penalty

Je kunt discussiëren of het een overtreding was, maar niet over het feit dat het buiten de 16 was.

Als je het mij vraagt tenminste.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_135802130
Feit is ook dat hij absoluut gewoon kan doorlopen richting de goal. Maar hij kiest ervoor om te vallen. Geen enkele speler raakt uit balans door het geringe contact wat er is. Dat is gewoon zo! Dan is het gewoon opzoeken en kun je je nog als een idioot gedragen, die straf is gewoon verdiend. Je hoort van een scheidsrechter af te blijven.

En kijk eens goed, het is echt op de rand van de 16.
pi_135802283
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 14:32 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Je kunt discussiëren of het een overtreding was, maar niet over het feit dat het buiten de 16 was.

Als je het mij vraagt tenminste.
randje ja, maar dan nog. Afgelopen zaterdag kregen we voor veel minder direct en zonder twijfel een penalty tegen.

Het worden weer zware maanden op deze manier |:(
Eerst maareens zaterdag van dat clubje van jou winnen ;)
pi_135802381
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 14:51 schreef planethugo het volgende:

[..]

randje ja, maar dan nog. Afgelopen zaterdag kregen we voor veel minder direct en zonder twijfel een penalty tegen.

Het worden weer zware maanden op deze manier |:(
Eerst maareens zaterdag van dat clubje van jou winnen ;)
Ben het met je eens dat 't weer ouderwetse willekeur is ja, een andere scheidsrechter zou zomaar een pingel geven en achteraf roepen dat op de beelden duidelijk zichtbaar was dat Nemeth werd vastgepakt.

Och, dat komt wel goed denk ik ! ;) Zolang wij vanavond dan maar winnen.
pi_135802786
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 14:54 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ben het met je eens dat 't weer ouderwetse willekeur is ja, een andere scheidsrechter zou zomaar een pingel geven en achteraf roepen dat op de beelden duidelijk zichtbaar was dat Nemeth werd vastgepakt.

Och, dat komt wel goed denk ik ! ;) Zolang wij vanavond dan maar winnen.
daar teken ik direct voor :P
pi_135803033
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 14:26 schreef planethugo het volgende:
sukkels :')
:?
  woensdag 22 januari 2014 @ 16:17:31 #45
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_135806288
Als de KNVB de amateurregels hanteerde was het seizoen voor Nemeth voorbij
RED ONS HENNIEGOD
pi_135809883
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 16:23 schreef LucvanDijk het volgende:
Foto collage Roda JC

Foto-impressie van de dag!
Prima geschoten. Bedankt.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 22-01-2014 17:46:07 ]
pi_135952624
heel blij met de 3 punten, zeker gezien de uitslag van bv Ado. Voor de rest zal ik over deze wedstrijd niet veel woorden vuil maken, het niveau was echt heel matig, maar goed op naar Zwolle!
pi_135970318
Gisteren de 3 punten. daar is inderdaad alles mee gezegd, wat een bagger wedstrijd haha. Wel typisch dat de concurenten dan ook weer (vrij onverwachts) punten behalen...
pi_136002951
idd dat was vorig seizoen ook steeds zo, wonnen wij dan won de rest ook :(

maargoed, waardeloze wedstrijd maar toch de punten, dat mag tegen zwolle ook wel zo zijn
pi_136003380
Probleem blijft dat we teveel gelijk spelen. Beter winst en verlies, dan 2x gelijk... Althans vorig seizoen was het heel erg het geval.

En wat ik altijd heul vreemd blijf vinden, is dat tegen topclubs supergoed gespeeld wordt, ongeacht de uitslag, en tegen matige clubs heel slecht. Kijk naar Ajax thuis, weliswaar nipt verloren, maar heel goed spel voor Roda-begrippen. En dan Utrecht is waardeloos qua spel :P
pi_136004420
Wat vinden we een realistisch bedrag voor Hupperts? Ik vind hem vergelijkbaar met Cissé was toen zelfs 2 jaar ouder en hij ging voor ongeveer 3 miljoen weg. Hupperts heeft nog maar weinig wedstrijden gespeeld in vergelijking met Cisse, maar toch zou ik minimaal 4 miljoen willen zien voor Hupperts.

Een AZ en Ajax gaan dit natuurlijk nooit betalen die proberen hem voor max 1 miljoen te halen. Mag hopen dat we toch wel in de positie zitten om zo'n bod te weigeren. Nu in januari verkopen is echt helemaal onbespreekbaar, dan is het enkeltje naar de biercompetitie/faillissement.

Ik hoop dat Paulissen nog minimaal een 4/5 wedstrijden de kans krijgt maar ik verwacht dat als Fleddie fit is dit ten koste gaat van Paulissen.
Of saté?
pi_136005148
Als er echt een buitenlandse club voor hem komt dan kan je maximaal 4 miljoen ervoor krijgen, een binnenlandse zal denk ik niet verder willen (en kunnen) gaan dan maximaal 2,5. Ben wel benieuwd hoeveel AZ ervoor geboden heeft, ik gok idd niet meer dan een miljoen. Nu verkopen zou alleen tegen een bedrag van 4 miljoen moeten zijn want hij maakt de laatste tijd toch wel erg vaak het verschil
pi_136005489
Als hij na dit seizoen weggaat is het typische Roda cirkeltje weer rond. Zodra er een speler is die echt goed is en het verschil maakt, gaat ie weg, en laat ie een gat achter dat heel moeilijk opgevuld kan worden. Speler verwijt ik natuurlijk niks, alhoewel als ik Huppers was zou ik liever nog een jaartje ervaring op doen en in de basis spelen bij de club waar je begonnen bent en je hart ligt, want als hij nu naar het buitenland gaat wordt het een Luuk de Jong/Ola John/Van Ginkel scenario. Ik denk zelfs dat hij bij Ajax (onterecht) op de bank terecht zou komenm.
pi_136005690
tja dat is de voetballerij, wij verkopen de betere spelers aan ajax, psv of twente. En die clubs moeten de beste spelers ook steeds verkopen aan europese (sub)toppers.

Als we uiteindelijk 3 miljoen voor Guus krijgen kan iedereen tevreden zijn, en voornamelijk de boekhouder van onze club want dat geld kunnen we goed gebruiken. Sterker nog, het hele beleid is er nu op gericht om vooral jonge spelers te halen of op te leiden om daar uiteindelijk aan te verdienen. En dus niet zoals met Van Geel tot een half jaar geleden was om vooral spelers die bij topclubs afvallen te halen waar je nooit meer iets voor terugkrijgt.
pi_136007204
Guus zou er zeker goed aan doen om zijn contract te verlengen tot 2017 en dan in de zomer van 2016 vertrekken, dan heb je drie/vier seizoenen in het eerste gespeeld, ben je pas 24 jaar en ga je op jaarbasis met 10-12 goals en een aantal goede assists naar Ajax en daar zal zijn top liggen denk ik.
Of saté?
  zaterdag 1 februari 2014 @ 11:01:24 #56
338987 DohanJerksen
Boerenlul uit de Betuwe
pi_136199725
Toch nog Anco Jansen *O*

Hele gedoe van Veldwijk kent ook alleen maar verliezers... Hoop dat hij alsnog in de zomer komt.

https://www.facebook.com/lars.veldwijk/posts/594058904010631/
Die zal er lekker gemotiveerd bij lopen de rest van het seizoen
Dat is toch helemaal niet zo relevant joh
pi_136221066
Ik kom thuis van het werk en zie de herhalingen, maar mij valt gewoon helemaal niks in. Echt, hoe kan een normaal mens dit een penalty noemen?! Serieus ik weet gewoon nieteens meer wat ik van ongeloof/woede/machteloosheid/frustratie moet zeggen. Jeezus hey...
pi_136226061
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 22:22 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ik kom thuis van het werk en zie de herhalingen, maar mij valt gewoon helemaal niks in. Echt, hoe kan een normaal mens dit een penalty noemen?! Serieus ik weet gewoon nieteens meer wat ik van ongeloof/woede/machteloosheid/frustratie moet zeggen. Jeezus hey...
Echt weer een arbitrale dwaling ja.
Kuipers heeft al toegegeven dat het geen penalty was.
pi_136226205
quote:
9s.gif Op zondag 2 februari 2014 00:55 schreef Rosario het volgende:

[..]

Echt weer een arbitrale dwaling ja.
Kuipers heeft al toegegeven dat het geen penalty was.
Ben je vet mee ja :P
pi_136227750
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 22:22 schreef MrBanaan1 het volgende:
Kuipers stond precies in de lijn zodat hij in de richting van de duw keek. Dan kun je lastig inschatten hoe hard het is. Helaas voor Roda was de gok vandaag fout. Kuipers is in elk geval mans genoeg om zijn fout onomwonden toe te geven. Topscheids.

Het helpt natuurlijk ook niet dat Ryan Thomas zo licht is als een veertje en (niet eens door een schwalbe) over het veld zoeft als Biemans hem raakt.
pi_136229996
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 02:05 schreef Tchock het volgende:

[..]

Kuipers stond precies in de lijn zodat hij in de richting van de duw keek. Dan kun je lastig inschatten hoe hard het is. Helaas voor Roda was de gok vandaag fout. Kuipers is in elk geval mans genoeg om zijn fout onomwonden toe te geven. Topscheids.

Het helpt natuurlijk ook niet dat Ryan Thomas zo licht is als een veertje en (niet eens door een schwalbe) over het veld zoeft als Biemans hem raakt.
Topscheids? Laat me niet lachen! De ene Nederlandse scheidsrechter is nog in competenter dan de andere...

Het is hoog tijd dat men bij Roda eens een dvd in mekaar laat knutselen, waarop men alle scheidsrechterlijke dwalingen ten koste van ons van de laatste jaren laat zien. Doe er dan ook maar een overzicht bij van vergelijkbare spelsituaties bij andere clubs, waar niet voor gefloten wordt of waar een veel lichtere sanctie volgt, maar waar wij met kaarten en/of penalties bestraft worden.

Ik snap er echt geen hol meer van, dat ons bestuur nog altijd lijdzaam toeziet hoe dit soort scheidsrechterlijke wanprestaties ons wéderom punten kost...
pi_136230550
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 02:05 schreef Tchock het volgende:

[..]

Tja dat jij een andere mening hebt kan natuurlijk, maar ik vind "duw" al belachtelijk. Bart rent gewoon door en hij beukt/duwt nieteens, ze lopen gewoon tegen elkaar aan.

Neemt niet weg dat, althans dat hoorde ik naderhand, er gewoon slecht verdedigd werd.

Verder is het zo dat het bijna altijd in het nadeel uitvalt voor Roda, maargoed ik ben er misschien wat radicaler in. Nadat ik bij Roda-Pec was dit seizoen (niet dat Pec er toen wat aan kon doen ofzo hoor) heb ik het echt volledig gehad met die boevenbende uit Zeist.
pi_136230559
quote:
1s.gif Op zondag 2 februari 2014 09:03 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Topscheids? Laat me niet lachen! De ene Nederlandse scheidsrechter is nog in competenter dan de andere...

Het is hoog tijd dat men bij Roda eens een dvd in mekaar laat knutselen, waarop men alle scheidsrechterlijke dwalingen ten koste van ons van de laatste jaren laat zien. Doe er dan ook maar een overzicht bij van vergelijkbare spelsituaties bij andere clubs, waar niet voor gefloten wordt of waar een veel lichtere sanctie volgt, maar waar wij met kaarten en/of penalties bestraft worden.

Ik snap er echt geen hol meer van, dat ons bestuur nog altijd lijdzaam toeziet hoe dit soort scheidsrechterlijke wanprestaties ons wéderom punten kost...
PRECIES! Hoofsdstuk 1 van het NL scheidsboek is: overtreding tegen roda altijd door, ook indien zwaar. Overtredinv van roda altijd kaart/pingel, ook indien niks.
pi_136251355
http://wijzijnrodajc.nl/brief-knvb

Elke naam helpt, dus vul ook even in zou ik zeggen.
pi_136252788
die malloot tegen az lette bij nemeth alleen op de voeten waar geen contact was en dus concludeerde hij daaruit dat hij de juiste beslissing gemaakt had..... dan mag je dus iemand knock out slaan...

en deze malloot let op de borstkas en dacht te zien dat biemans een bodycheck uitdeelde. Hij geeft achteraf wel toe dat ie fout zat maarja daar heb je weer net zoveel aan als vorig jaar, toen we mede door ontelbare vergelijkbare voorgevallen zo in de shit gekomen zijn.

Hopen dat Ancocadabra in de spits het goed doet en als nemeth terug is het falen van Donald kan laten vergeten want hoewel Donald in het veldspel goed is, mist hij op cruciale momenten gewoon steeds de boot...
  maandag 3 februari 2014 @ 11:16:06 #66
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_136277804
quote:
1s.gif Op zondag 2 februari 2014 09:03 schreef DDDDDaaf het volgende:
Weet je dat ik serieus overwogen heb om zoiets te maken. Gewoon alleen de laatste twee jaar. Kan ik wel een uurtje of twee mee vullen.
  maandag 3 februari 2014 @ 12:26:58 #67
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_136279793
Staat toevallig een artikel over de arbitrale dwalingen tegen Roda JC vandaag in de Limburger.
Net efkes anges
pi_136286800
zo toevallig is dat helaas niet....

ben benieuwd morgen, tijdens de wedstrijd met fluitjes gaan protesteren gaat me dan weer te ver, krijg je alleen maar nog meer gezeik mee
  maandag 3 februari 2014 @ 15:42:32 #69
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_136287588
Ja precies. Ik vind het idee wel leuk (op een niet aggresieve manier protesteren) maar dit levert alsnog problemen op. Hopen dat Martens Indi geschorst wordt en dan kijken wat we ervan kunnen bakken.
pi_136322488
Ben benieuwd wat dit gaat worden vanavond met enerzijds Anco Janssen en de wedstrijd en anderzijds met de fluitjes.
Of saté?
pi_136364013
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 14:47 schreef De-Hamster het volgende:
Ben benieuwd wat dit gaat worden vanavond met enerzijds Anco Janssen en de wedstrijd en anderzijds met de fluitjes.
niet veel soeps... wat mij betreft het tomasson gisteren laten zien dat hij er nog niet veel van snapt. Hij dacht met dezelfde laffe tacktiek als tegen utrecht te winnen maar dat ging toen met abominabel voetbal en het nodige geluk maar net goed. Feyenoord is toch een trapje hoger en die konden hier alleen maar om lachen.

En als je dan ook nog voor de 3de keer met die amateur van een Skourtaj begint terwijl er best alternatieven zijn (was Hocher niet ook gewoon een spits voor hij naar Roda kwam :? ). Jansen liet wel al meteen zien dat hij voetballend veel kan toevoegen, jammer alleen dat hij zo weinig gezocht werd. Hoe dan ook, een wedstrijd die me allesbehalve positief stemt voor de rest vh seizoen, zeker als je de trainer dan ook nog ziet roepen dat we de 2de helft domineerd. WTF?!?!?!
pi_136495629
het gaat weer lekker
  maandag 10 februari 2014 @ 10:50:55 #73
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_136540071
Je merkt dat JDT zich vooral focust op de verdediging. Die staat an sich niet slecht, want we geven weinig weg. Beide goals waren vrij gelukkig van hun kant uit, een afstandsschot en een handsbal/buitenspel-goal. Alleen aanvallend lukt het voor geen meter. Was overigens positief verrast door Timo Letschert.
pi_136540245
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 10:50 schreef Kn0x het volgende:
Je merkt dat JDT zich vooral focust op de verdediging. Die staat an sich niet slecht, want we geven weinig weg. Beide goals waren vrij gelukkig van hun kant uit, een afstandsschot en een handsbal/buitenspel-goal. Alleen aanvallend lukt het voor geen meter. Was overigens positief verrast door Timo Letschert.
Dit inderdaad, alleen moet ik 1 ding kwijt: die 2e goal was 100% Kurto. Biemans was bijna bij hem, maar stopte met rennen omdat hij Kurto zag uitkomen. Als Kurto in zn doel was gebleven dan was Biemans bij hem geweest.
En áls die dan uit komt moet ie hem verdomme ook over de zijlijn rossen. Buitenspel/hands leuk en aardig, maar dit doelpunt/deze wedstrijd heeft niks met de arbitrage te doen in mijn ogen.

Het wordt nu wel met de week lastiger, de playoffs beginnen weer op te doemen :N
  maandag 10 februari 2014 @ 11:56:02 #75
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_136542127
Klopt, Kurto zag er niet goed uit. Er is in ieder geval een wisseling plaats. Waar de verdediging een zorgenkind was, is het nu de aanval geworden. Desondanks zie ik positieven.

---------------------------Kurto------------------------------
Dijkhuizen -- Letshert -- Biemans -- Monteyne
--------------Djoum------------------Kali---------------------
--Hupperts---------------Pluim--------------Janssen--
----------------------------(spits)---------------------------------

Iets in deze geest zou stabieler werken. Donald moet iig snel eruit gewipt worden want zijn rendement is naar een dieptepunt gedaald. Djoum doet het de laatste tijd verrassend goed, moet ik zeggen.
pi_136545730
Ik ben het eigenlijk wel eens met je opstelling alleen weet ik niet hoe Monteyne het op links zal doen en of Letschert ook een goede centrale verdediger op de lange termijn is. Daarnaast vind ik dat we een type Fledderus er altijd in moeten hebben staan. Alleen, voor wie dan? Het middenveld is prima zo. Alleen is de vraag nog maar hoelang het duurt Jansen fit raakt.

Ik ga vanaf nu niet meer naar programma's kijken. Als we van PEC en NAC al verliezen...
Of saté?
  maandag 10 februari 2014 @ 13:44:43 #77
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_136545826
Janssen naar 10, Pluim de spits in? Of Pluim eruit. We moeten in ieder geval ergens een goede spits vandaan toveren. Je zou het zelfs kunnen proberen met Paulissen.
pi_136545906
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 13:44 schreef Kn0x het volgende:
Janssen naar 10, Pluim de spits in? Of Pluim eruit. We moeten in ieder geval ergens een goede spits vandaan toveren. Je zou het zelfs kunnen proberen met Paulissen.
Paulissen zou ik best aandurven in de spits, beter dan Skurtaj, alleen zodra Nemeth weer mag lijkt het me duidelijk.
Of saté?
pi_136546190
als je na de winterstop met Fledderus en Demouge had kunnen spelen had het er denk ik compleet anders uit gezien, maar het wordt langzamerhand toch weer crisis op deze manier, zelfs als je zaterdag van den haag wint, wat wel een must is, dan sta je er weer bij maar ben je er niet overheen.

Terwijl je er al zo vaak zo dicht bij bent geweest sta je weer te kijken op de 16de plek. Je wordt er haast moedeloos van. Als Donald gewoon 1 van die kansen afmaakt tegen nac win je die pot gewoon, maar nee dan wordt er weer ongelukkig een bal verloren, schiet iemand van 20 meter en staat Kurto weer niet op te letten (die bal mag nooooit in de korte hoek er zo in vliegen). Om over die 2de nog maar te zwijgen.

Het is nu al bijna 2 jaar hetzelfde: Kurto maakt de ene na de andere blunder, keept dan 2 wedstrijden goed waardoor iedereen denkt dat het met die Kurto uiteindelijk toch wel meevalt, de transferperiode sluit en hij grabbelt er zeker 1x in de 2 wedstrijden op los. Ongelooflijk...
pi_136558323
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 11:56 schreef Kn0x het volgende:
Klopt, Kurto zag er niet goed uit. Er is in ieder geval een wisseling plaats. Waar de verdediging een zorgenkind was, is het nu de aanval geworden. Desondanks zie ik positieven.

---------------------------Kurto------------------------------
Dijkhuizen -- Letshert -- Biemans -- Monteyne
--------------Djoum------------------Kali---------------------
--Hupperts---------------Pluim--------------Janssen--
----------------------------(spits)---------------------------------

Iets in deze geest zou stabieler werken. Donald moet iig snel eruit gewipt worden want zijn rendement is naar een dieptepunt gedaald. Djoum doet het de laatste tijd verrassend goed, moet ik zeggen.
Monteyne speelde LB tegen Heereveen. Je zag duidelijk dat hij moeite had met zijn zwakkere voet. van Peppen daarintegen is een slapzak, die moet er echt uit, dat die kerel aanvoerder is, niet te geloven.

Dijkhuizen-Letshert-Ramos-Biemans

Ik zie het liefst deze achterhoede. Op de trainingen maakt Prus een veel betere indruk dan Kurto. Prus is alleen ontzettend onzeker. Kurto heeft ons dit seizoen al veel onnodige tegendoelpunten gekost, met als recent voorbeeld de 2-0 van NAC. Tegen Ajax speelde Prus een goede partij, maar zat daarna weer op de bank, ik persoonlijk wil hem wel weer eens zien spelen. Onder Brood was trouwens het zelfvertrouwen van meerdere jongens ver te zoeken. Verder zit het elftal er goed uit, ben alleen niet overtuigd van Pluim. Maar Donald speelt al weken dramatisch. Zijn (handeling)snelheid is echt veel te traag voor dit niveau en daarnaast is hij ook nog eens lui. En dan vinden de 'kenners' hem ook nog een van de beste spelers van Roda.
Letshert was tegen NAC in mijn ogen de beste man van ons, erg aanvallend, durft een actie te maken en heeft een goede voorzet in de benen, die om zeep werden geholpen door Donald.
Djoum doet het goed dit seizoen op deze positie. Deze jongen is geen wereldtop, maar een nuttige toevoeging aan het elftal, daarnaast kan hij op meerdere posities uit de voeten. Ik ben daarom benieuwd of we hem een nieuw contract gaan aanbieden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Metapod op 11-02-2014 11:08:56 ]
pi_136568995
Als Németh en Fledderus terug zijn Fledderus op links, Németh in de spits en Jansen op 10. Niet zo moeilijk, toch? Luijckx eruit, Letschert CV, Dijkhuizen rechts, Monteyne links.
Op naar de play-offs... ;)
  dinsdag 11 februari 2014 @ 17:29:33 #82
338987 DohanJerksen
Boerenlul uit de Betuwe
pi_136593459
Jansen ligt er minimaal 6 weken uit. Fledderus met geluk nog een weekje of 4 mits hij niet geopereerd hoeft te worden.. Dijkhuizen, Demouge...

Gelukkig komt Kali weer terug van de schorsing en hoeft Nemeth nog maar 1 wedstrijd.
  zondag 16 februari 2014 @ 20:48:43 #83
421327 Nico25
Is vrij nieuw
pi_136787569
Ik heb, als neutrale toeschouwer, nu toch echt mijn twijfels over het ontslag van Brood, de afkoopsom en het lange contract voor beginnend coach Tomasson, en Leon Vlemmings in het algemeen.
  maandag 17 februari 2014 @ 08:52:01 #84
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_136801786
Tsja...ik vind dat Tomasson wat betere wissels brengt dan Brood tot nu toe.
Het ligt voor mijn gevoel totaal niet aan de coach maar aan die 18 apekoppen die op en rond dat veld staan. Er zit totaal geen passie meer in. Kopballen van een meter gaan recht op de keeper, afstandschoten zijn te zacht of volledig naast, een twee meter lange Skhurtay die een keeper niet durft aan te vallen, Hupperts die constant hetzelfde (falende) truukje probeert.
pi_136805447
Manmanman wat voelde ik me klote. Met het niveau van deze spelers zou je veel meer moeten kunnen, maar e is 0 inzet, 0 strijdlust helemaal niks. Echt waardeloos dit. Ik begrijp ook werkelijk niet waarom het niet goed loopt. Ik kan er alinea's over schrijven, maar kortgezegd vind ik dat er maar eens grondig gesproken moet gaan worden over mentaliteit. Roda heeft het nooit van de technische hoogstandjes moeten hebbn, wij hebbn een vechtersmentaliteit. Als je dan een paar van die lamzakken rond hebt lopen die het allemaal niks uit lijkt te maken, dan houdt het op ja...
pi_136813643
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 08:52 schreef Kn0x het volgende:
Tsja...ik vind dat Tomasson wat betere wissels brengt dan Brood tot nu toe.
Het ligt voor mijn gevoel totaal niet aan de coach maar aan die 18 apekoppen die op en rond dat veld staan. Er zit totaal geen passie meer in. Kopballen van een meter gaan recht op de keeper, afstandschoten zijn te zacht of volledig naast, een twee meter lange Skhurtay die een keeper niet durft aan te vallen, Hupperts die constant hetzelfde (falende) truukje probeert.
de wissels zijn inderdaad beter, maar het voetbal is toch drastisch achteruit gegaan. Onder brood werden er echt veel meer kansen gecreeërd. Tegen feyenoord, nac, utrecht en ado was het allemaal zo ontzettend inspiratieloos dat ik me serieus zorgen maak of we niet helemaal onderaan gaan eindigen.

Zaterdag naar Cambuur, als je die verliest(wat zomaar kan want iedereen heeft het daar moeilijk) sta je pas écht dik en dik onderaan, in de wetenschap dat vrijdag ado-gae op het programma staat. En tegen wie moet je dan de punten gaan halen? Ik zou het niet weten.

Resterende programma:
Cambuur uit
Vitesse uit
NEC thuis
Heracles uit
PSV uit
RKC thuis
AZ thuis
Twente uit
Groningen thuis
GAE uit

Cambuur, NEC, Heracles, RKC, Groningen en GAE zijn wedstrijden waar het echt om gaat. Vooral de laatste wedstrijd uit naar deventer zie ik niet bepaald met vertrouwen tegemoet
  zaterdag 22 februari 2014 @ 22:27:46 #87
421327 Nico25
Is vrij nieuw
pi_137031835
Verlies tegen Cambuur, ietwat zuur. Geluk bij een ongeluk dat Luijckx en Ramos nu tegen Vitesse zijn geschorst, en niet tegen NEC. Met een beetje geluk staat Roda daar tegen die tijd nog twee punten op achter; hoeveel meer motivatie heb je dan nog nodig?
pi_137046002
Manmanman ik heb geen woorden ervoor, wat klote was dat zeg...
pi_137089184
Ik zie het gewoon echt somber in. Spelers beseffen gewoon echt helemaal niet hoe erg de situatie momenteel is. Als een trainer na elke wedstrijd roept dat er nog x wedstrijden en x aantal punten te halen zijn, dan weet je hoe erg de situatie is.
Daarbij is gewoon het feit dat de spelers niet beter kunnen, het zit er absoluut niet in. Guus is weer terug gevallen naar het talentje dat hij was, Paulissen is sowieso een drama en die moet nu absoluut niet gebracht worden.

Ondertussen keept Kurto een wereldpartij en verlies je nog met 1-0. Rood van Luijkx was terecht, Ramos absoluut niet en was gewoon muggenziften. Dan voel je als scheids de wedstrijd en situatie echt niet aan. Maar ja, wat wil je met Nijhuis, alles-uit-het-boekje-eerste-klasse.
pi_137089627
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 13:50 schreef Professional het volgende:
Ik zie het gewoon echt somber in. Spelers beseffen gewoon echt helemaal niet hoe erg de situatie momenteel is. Als een trainer na elke wedstrijd roept dat er nog x wedstrijden en x aantal punten te halen zijn, dan weet je hoe erg de situatie is.
Daarbij is gewoon het feit dat de spelers niet beter kunnen, het zit er absoluut niet in. Guus is weer terug gevallen naar het talentje dat hij was, Paulissen is sowieso een drama en die moet nu absoluut niet gebracht worden.

Ondertussen keept Kurto een wereldpartij en verlies je nog met 1-0. Rood van Luijkx was terecht, Ramos absoluut niet en was gewoon muggenziften. Dan voel je als scheids de wedstrijd en situatie echt niet aan. Maar ja, wat wil je met Nijhuis, alles-uit-het-boekje-eerste-klasse.
Dannog vond ik niet dat dit de wedstrijd compleet veranderde. Cambuur werd na het einde toe veel sterker, en ook Roda had kansen gemist. Tuurlijk is het bullshit nu weer onnodig iemand te missen volgende week, maar ik ben niet van mening dat die vrije trap zonder die kaart niet erin was gegaan.

Verder denk ik dat het (zonder flauwekul) goed zou zijn als iemand als Kah eens langs komt om een donderspeech te geven. Zo iemand heeft mentaliteit, inzet, leeft nog steeds mee met de club en is een echte koempel. Don't get me wrong, ik zou hem niet meteen opstellen, maar om hem eens mee te laten trainen voor advies oid zou me wel wat lijken.

Want ja, wat moet je ander? Wekelijks is het "6 puntenwedstrijd, nu moet er gewonnen worden", maar het einde komt snel dichterbij... Na dit weekend kwam het besef bij mij dat dit wel eens heel erg lastig, en zelfs onmogelijk kon gaan worden. En eerlijk gezegd heb ik geen idee hoe het opgelost moet worden...
pi_137089864
Van Hanegem haalde in zn column vandaag ook weer hard uit naar Nijhuis maar vind dat voor beide kaarten wat te zeggen valt. Ramos gaat er redelijk hard in en schiet dan ook nogeens de bal hard weg terwijl er gefloten is. Dan krijg je sowieso een kaart voor de overtreding of voor het wegschieten...

En luijkx was vooral de eerste kaart ontiegelijk dom, de bal een meter wegtikken op 60 meter van de goal, en zo opzichtig ook nog. Hoe kom je erop :(

het grote probleem blijft Donald, die aardig meevoetbalt maar zo ontzettend cruciale kansen maar blijft missen en missen, nu in de 5de minuut een intikker van anderhalve meter afstand. Zo frustrerend. Tegen Nac, Zwolle en Cambuur uit had je helemaal niet hoeven te verliezen.

Het blijft wel zorgwekkend hoe Cambuur in het laatste kwartier de ene na de andere kans creëerde waardoor de overwinning uiteindelijk nog verdiend was ook. Maar toch, het wordt nog heel zwaar maar onmogelijk zeker niet, maar dan moet er toch eens fatsoenlijk afgerond worden.
pi_137090028
Ik vind trouwens ook dat Bonevacia veel te weinig kansen krijgt. Als er niemand anders is, dan mag hij spelen, of soms eens invallen. Ik vind hem echter erg ondergewaardeerd. Zie ik hem liever in de verdediging dan Luijckx, want zelfs een middenvelder verdedigt beter dan hem. Daar ben ik echt ontevreden over.

Tja en dan ook het spelersbeleid, het begint nu duidelijk te worden dat dat ook aan ale kanten rammelt, daar hoef ik geen alinea's meer over vol te typen.

Verder vind ik het heel erg jammer dat Mikolaj Lebedynski is weggegaan, ook hem vond ik heel erg ondergewaardeerd, maar heb ik altijd goed zien spelen.
pi_137091726
Lebedynski was toch ook niet veel, je mist Malki voorin gewoon. Iemand die kansen afmaakt. Bonevacia in de verdediging was ook niet altijd een succes, die periode rond nac thuis heeft Brood het daar een paar keer mee moeten doen en dat waren ook dramatische wedstrijden.

Maar zonder Ramos en Luickx tegen Vitesse zal het best kunnen dat hij er weer instaat.
Is die Letchert niet ook aangetrokken als centrale verdediger? Of leek het onze td een goed idee om na Dijkhuizen en Monteyne een 3de rechtsback aan te trekken? Hij doet het wel goed hoor, daar niet van
  maandag 24 februari 2014 @ 17:57:05 #95
338987 DohanJerksen
Boerenlul uit de Betuwe
pi_137097258
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 15:08 schreef planethugo het volgende:

Maar zonder Ramos en Luickx tegen Vitesse zal het best kunnen dat hij er weer instaat.
Is die Letchert niet ook aangetrokken als centrale verdediger? Of leek het onze td een goed idee om na Dijkhuizen en Monteyne een 3de rechtsback aan te trekken? Hij doet het wel goed hoor, daar niet van
Ik verwacht wel dat Letschert nu centraal zal gaan spelen met Biemans als die terugkeert. Waarschijnlijk komt Dijkhuizen ook weer terug en anders zal Monteyne wel rechts komen te staan.
Waar ik me meer zorgen over maak is de linksback positie. Van Peppen... sjezus... wat is die slecht! Gaat hij ook nog even zeuren over de Nijhuis die eindelijk een keer niet alles tegen floot. Op die 2e gele kaart van Ramos na was het allemaal terecht.

Verder kan ik me gewoon echt niet voorstellen dat wij kwalitatief een slechter elftal hebben dan een NEC. Wil je nog mee gaan doen zul je echt minimaal een gelijkspel bij Vitesse en een overwinning op NEC nodig hebben en maar hopen dat je tegenstanders nog wat laten liggen. Maargoed... Dat is open deuren intrappen wat ik nu vertel.

quote:
Zelfs dat zou me nu niks meer uitmaken om erbij te hebben en te brengen als extra spits
pi_137154532
quote:
Roda JC heeft aanvaller Berry Powel aangetrokken.

De club uit Kerkrade, de hekkensluiter in de eredivisie, neemt de 33-jarige Powel over van Heracles, waar hij sinds de winterstop op amateurbasis speelde.
nos.nl
Net efkes anges
pi_137160880
Geen slechte zet om Powell aan te trekken, maar waarom waarom waarom gebeurde dat niet een paar weken eerder. Die gast is al een tijdje het leuren om ergens een contract te krijgen en speelde al met Heracles voor noppes mee.

Hoe dan ook wel een echte spits, weliswaar niet zo een snelle maar iemand die zijn doelpuntje wél meepikt itt Pluim of Donald. En dan is er tenminste een alternatief als Nemeth iets overkomt
pi_137173939
Ondanks dat het momenteel al onrustig is, had ik toch graag gezien dat vdB was ontslagen.
pi_137184245
Ik las net op twitter via diversen fanaccounts dat er spandoeken op zijn gehangen bij het stadion, anti vdB.

--------------------------------EDIT------------------------------------------------

045front045 twitterde op donderdag 27-02-2014 om 00:12:55 De doeken zijn inmiddels verwijderd. Door wie? Onbekend. reageer retweet

[ Bericht 47% gewijzigd door MrBanaan1 op 27-02-2014 12:41:18 ]
  donderdag 27 februari 2014 @ 15:57:59 #100
421327 Nico25
Is vrij nieuw
pi_137202438
Hmm, heb ik wat gemist? Eerste keer dat ik wat over mevrouw v.d. Bunder lees.

Wel een beetje dom van de club om geen degradatieclausules in de contracten op te nemen, met het oog op vorig seizoen en2009.
pi_137202722
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 15:57 schreef Nico25 het volgende:

Wel een beetje dom van de club om geen degradatieclausules in de contracten op te nemen, met het oog op vorig seizoen en2009.
tja als je meteen weer wil promoveren moet je dat jaartje maar overkomen en met een sterke selectie beginnen ipv zoiets wat bij sparta willem en de graafschap gebeurde: iedereen die een beetje kon voetballen liep gratis de deur uit en je moddert maar wat aan met kansloze spelers uit alle windstreken. Willem II promoveerde na een dramatisch seizoen via de nacompetitie en is het jaar erop volkomen kansloos.

Voor beide dingen is wat te zeggen.

en iemand die zo een teksten bedenkt moet zich sowieso schamen. Wat vdbunder thuis doet, of juist niet, dat intereseert me gene ene filkker
  donderdag 27 februari 2014 @ 20:19:53 #102
338987 DohanJerksen
Boerenlul uit de Betuwe
pi_137212847
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 15:57 schreef Nico25 het volgende:

Als ik de mensen van die anti VdB Facebook pagina mag geloven heeft hij blijkbaar wat liggen rollebollen met een secretaresse binnen de club die hij zelf heeft aangenomen en nu blijkbaar met een 23-jarige vrouwelijke supporter. Wat er van waar is moet je maar afwachten. Ik zie het bestuur wat er nu zit ook liever vertrekken dan dat ze blijven zitten maar alsjeblieft zegt...

Realiseren die droeftoeters zich dan echt niet dat de aandacht beter even op de wedstrijden gefocust kan worden? Om nu VdB de laan uit te sturen verander je niks mee de komende maanden en brengt alleen maar meer onrust in de tent.
  zaterdag 1 maart 2014 @ 11:26:41 #103
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_137266598
Tja vandaag zal er ook niet gewonnen worden. Gelijk is al een opgave. Ik ga het steeds somberder in zien moet ik eerlijk bekennen.

Ik denk wel dat als het onmogelijke toch mogelijk wordt, dat we dan beter eerst een paar jaar rustig in de JL een stap terug kunnen doen en beter opbouwen. Nieuw bestuur, beter jeugd beleid etc. Als er dan een fatsoenlijk elftal staat, er fatsoenlijke mentaliteit zit (wat bij jeugdspelers meestal sowieso hoger is) en er ook aan de volgende lichtingen wordt gewerkt, dan kun je promoveren overwegen.

Maargoed, ik begon me dus af te vragen: als we nu via playoffs er weer op het nippertje in blijven, hoe meot het dan verder? Ik denk namelijk dat het dan volgend seizoen weer hetzelfde liedje wordt als er niet van binnenuit drastische veranderingen komen.

Zucht, Roda-supporter zijn is de laatste jaren nooit groot feest geweest, maar nu is het wel even extra klote :N
  zondag 2 maart 2014 @ 17:55:15 #104
421327 Nico25
Is vrij nieuw
pi_137315515
Ik weet niet of meerdere jaren in de Jup financieel wel haalbaar zijn; veel spelers hebben geen degradatieclausules in het contract, de parachutebetaling zijn niet royaal, en Tomasson kan moeilijk ontslagen worden i.v.m. contract tot medio 2017.

Het is ook een gigantische devaluatie van het "merk" Roda JC, spelen in eerste divisie. Denk dat Lotto hun contract niet zullen hernieuwen, en Toverland wil landelijke exposure.

Over Lotto gesproken, waarom waren hun logo en het clubembleem verwisseld van plek op het tenue tegen Vitesse? Herstelbetaling voor het dragen van Arnhemse Boys kledij in de wedstrijd vorig jaar?
  maandag 3 maart 2014 @ 14:20:01 #105
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_137345232
Ik zie nu net pas de overtreding van Roly, maar kan iemand me alsjeblieft eens uitleggen wat daar in godsnaam aan de hand is!? Dat kan toch onmogelijk rood zijn :?
  maandag 3 maart 2014 @ 16:11:40 #106
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_137348623
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 17:55 schreef Nico25 het volgende:
Ik weet niet of meerdere jaren in de Jup financieel wel haalbaar zijn; veel spelers hebben geen degradatieclausules in het contract, de parachutebetaling zijn niet royaal, en Tomasson kan moeilijk ontslagen worden i.v.m. contract tot medio 2017.

Het is ook een gigantische devaluatie van het "merk" Roda JC, spelen in eerste divisie. Denk dat Lotto hun contract niet zullen hernieuwen, en Toverland wil landelijke exposure.

Over Lotto gesproken, waarom waren hun logo en het clubembleem verwisseld van plek op het tenue tegen Vitesse? Herstelbetaling voor het dragen van Arnhemse Boys kledij in de wedstrijd vorig jaar?
zullen gewoon shirts zijn die ze nog hadden liggen en daarop wat gedrukt hebben voor deze ene wedstrijd...

gewoon winnen tegen nec thuis en dan een positieve cyclus neerzetten. Het kan nog allemaal maar als je tegen nec niet wint dan wordt het bijna onmogelijk
quote:
14s.gif Op maandag 3 maart 2014 14:20 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ik zie nu net pas de overtreding van Roly, maar kan iemand me alsjeblieft eens uitleggen wat daar in godsnaam aan de hand is!? Dat kan toch onmogelijk rood zijn :?
ik kan ook nergens zien waar hij een overtreding begaat, bij Nemeth een tijdje geleden was meer aan de hand en die kreeg een schwalbe en rood :') Hoe dan ook zijn onze verdedigers wel erg dom in dit soort momenten, keer op keer.
  maandag 3 maart 2014 @ 18:07:32 #107
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_137352704
NEC en RKC thuis MOET je winnen.
Verlies je één van die twee, dan is het afgelopen. Dan wordt het directe degradatie en wordt het heel moeilijk voor Roda JC om snel terug te komen. Spelers zullen hun contracten niet verlengen, transfervrije spelers (ik noem een Brouwers) zullen niet komen en dure spelers zullen verkocht moeten worden.
pi_137352742
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 18:07 schreef Kn0x het volgende:
NEC en RKC thuis MOET je winnen.
Verlies je één van die twee, dan is het afgelopen. Dan wordt het directe degradatie en wordt het heel moeilijk voor Roda JC om snel terug te komen. Spelers zullen hun contracten niet verlengen, transfervrije spelers (ik noem een Brouwers) zullen niet komen en dure spelers zullen verkocht moeten worden.
Wat een heerlijk scenario zou dat zijn _O_ Nooit meer Limburg in de Eredivisie wat mij betreft.
  maandag 3 maart 2014 @ 18:09:41 #109
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_137352773
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 18:08 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Wat een heerlijk scenario zou dat zijn _O_ Nooit meer Limburg in de Eredivisie wat mij betreft.
Bedankt voor je input. De trollbus vertrekt, misschien moet je plaatsvinden voor ze je vergeten.
pi_137352906
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 18:09 schreef Kn0x het volgende:

[..]

Bedankt voor je input. De trollbus vertrekt, misschien moet je plaatsvinden voor ze je vergeten.
Sorry, ik dacht dat dit het "welk team moet degraderen" topic was:

VBL / Roda JC

Hier dan maar alle successen gewenst. :'). Al is dat weinig oprecht nu _O-
  woensdag 5 maart 2014 @ 23:18:54 #111
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_137434752
Nemeth van de trap gevallen; scheurtje in zn teen. Weer een paar weken uit de rolatie.

Fucking great. Geweldig.
  donderdag 6 maart 2014 @ 06:43:06 #112
421327 Nico25
Is vrij nieuw
pi_137437930
Ik kan het haast niet geloven. Beetje uit de categorie Andwele Slory, die bij Excelsior geblesseerd raakte omdat met z'n vriendin in de douche aan het copuleren was.

Van de trap gevallen.... probeert Nemeth onder voetballen uit te komen of zo?
pi_137438937
Dit is werkelijk waar niet te geloven, als je denkt dat alles al tegen zit krijg je dit te lezen...

Van de trap gevallen... of is ie een dag met carnaval op stap geweest en ladderzat gevallen. Dan zou ik ook maar iets anders verzinnen :%
pi_137449111
WilmaLoop twitterde op donderdag 06-03-2014 om 12:39:58 Guus Hupperts: ik ben erbij zaterdag tegen NEC en kan spelen. #rodajc #l1 reageer retweet
Aldus de verslaggever van L1, en Demouge begint vrijwel zeker op de bank. Laten we hopen dat dit het begin van het herstel van onze club is, op alle fronten
  donderdag 6 maart 2014 @ 16:00:50 #115
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_137449911
Iemand vandaag bij de training geweest? Ik was helaas werken.
  zaterdag 8 maart 2014 @ 12:11:17 #116
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_137510187
Jongens ik ben nerveus... Dit MOET gewonnen worden, maar de 6 voorgaande wedstrijden op rij verliezen is niet echt goed voor het vertrouwen :')
  zaterdag 8 maart 2014 @ 16:03:32 #117
421327 Nico25
Is vrij nieuw
pi_137515008
Er zijn twee ploegen die Roda sowieso moet kunnen pakken, en dat zijn NEC en Go Ahead (aldus iemand met een AGOVV avatar). Ik zit om 18;45 klaar voor de buis, ben dol op dit soort duels!
  zaterdag 8 maart 2014 @ 23:23:33 #118
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_137531317
Oh jongens wat heb ik na maanden weer eens genoten in het PLS. Stem weg, bier over me heen, maar wat een geweldige wedstrijd.

Gekke Powell _O_ :D
pi_137536171
*O*
  maandag 10 maart 2014 @ 08:37:39 #120
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_137572411
Berry Powerrrrrrrr...
Mooie wedstrijd, eindelijk weer eens een spits die kan rennen. En het loont zich verdomme!
Nu hopen dat Powel de strijdlust kan overdragen op de rest van het team. Als Fledderus dan ook nog terug is. Ik vond Hocher overigens weer goed spelen, ik hoop dat die man wat meer speeltijd gaat krijgen.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 21:50:09 #121
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_137781231
Sprakeloos. Weet niet meer wat ik ervan moet denken of zeggen.
  maandag 17 maart 2014 @ 16:02:13 #122
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_137846213
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 21:50 schreef MrBanaan1 het volgende:
Sprakeloos. Weet niet meer wat ik ervan moet denken of zeggen.
dat het elke keer hetzelfde is: je bent eigenlijk beter, hebt de kans om het zelf af te maken, zowel in de eerste als in de 2de helft, en dan verpruts je het weer onnodig aan de andere kant.

Zo ging het in de uitwedstrijden tegen Nac,Cambuur, Zwolle en nu weer Heracles. Zo onnodig want al die wedstrijden, of toch zeker de helft, had je hier van moeten winnen gezien het wedstrijdbeeld en de kansen.
  maandag 17 maart 2014 @ 17:07:30 #123
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_137848727
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 16:02 schreef planethugo het volgende:

[..]

dat het elke keer hetzelfde is: je bent eigenlijk beter, hebt de kans om het zelf af te maken, zowel in de eerste als in de 2de helft, en dan verpruts je het weer onnodig aan de andere kant.

Zo ging het in de uitwedstrijden tegen Nac,Cambuur, Zwolle en nu weer Heracles. Zo onnodig want al die wedstrijden, of toch zeker de helft, had je hier van moeten winnen gezien het wedstrijdbeeld en de kansen.
Kali toch....

Wat ik het ergste vond is dat in die 2e helft niks meer was te herkennen van de inzet en mentaliteit die ze tegen NEC hadden.
pi_137848821
Angst in de ploeg, dat hebben ''we'' allemaal onderin, zeker de clubs die normaal gesproken Eredivisie (moeten) spelen.
pi_137852213
Donald hangt me echt compleet de keel uit, lamme zak dat 'ie d'r is...
  dinsdag 18 maart 2014 @ 22:32:00 #126
416657 SlechteWoordgrappen
Voormalig keelgrijper A Lewis
pi_137905360
quote:
Berry Powel heeft dinsdagmorgen de training van Roda JC Kerkrade geblesseerd verlaten. Dat meldt een verslaggever van Dagblad De Limburger/LImburgs Dagblad, die zelf aanwezig was bij de training, op Twitter.

Wat de kwetsuur van de aanvaller, die afgelopen zaterdag tegen Heracles voor het eerst sinds lange tijd in een competitieve wedstrijd de volledige 90 minuten op het veld stond, precies inhoudt, is op dit moment nog niet duidelijk. Datzelfde geldt voor de ernst van de blessure.
Er móet daar iets mis zijn met de medische staf of iets dergelijks :')
Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
  dinsdag 1 april 2014 @ 16:24:26 #127
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_138401449
Mitchell Donald is door trainer Jon
Dahl Tomasson uit de Roda JC-selectie
gezet.De Deense coach had genoeg van de
negatieve houding van de middenvelder
en heeft hem de rest van het seizoen
teruggezet naar het tweede elftal.

Donald heeft daarmee zijn laatste duel
gespeeld voor de club,aangezien zijn
aflopende contract niet verlengd wordt.

http://nos.nl/teletekst/#805_01
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  dinsdag 1 april 2014 @ 18:00:51 #128
421327 Nico25
Is vrij nieuw
pi_138404366
Heb Donald altijd een ongelofelijke koekenbakker gevonden, dus wat mij betreft prima dat we hem niet meer in de Eredivisie zien. Maar wellicht dat 'ie er in de play-offs weer staat.
  dinsdag 1 april 2014 @ 18:02:58 #129
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_138404437
Inderdaad. Nemeth mag ook wel eens duidelijk gemaakt worden dat ie meer mentaliteit mag tonen.

Achja jongens, zoveel problemen momenteel... Was weer om te janken zondag.
  woensdag 2 april 2014 @ 13:17:35 #130
421327 Nico25
Is vrij nieuw
pi_138432952
quote:
In de zoektocht naar een nieuwe doelman is Roda JC Kerkrade uitgekomen bij een oude bekende. De 27-jarige Uri Lens, die tot zijn zeventiende deel uitmaakte van de jeugdopleiding van de Limburgse club, is op proef. Hij speelt dit seizoen voor amateurclub Bekkerveld, dat uitkomt in de hoofdklasse B.

Lens vindt het mooi dat hij de kans krijgt bij Roda, zegt hij bij de regionale omroep L1. "Ik voel me niet als een testspeler. Ze hebben me goed ontvangen, ondanks de situatie die er nu is. Respect naar alle spelers." De keeper is ervan overtuigd dat hij zich kan meten met Roda-keeper Filip Kurto. "Dat niveau kan ik absoluut aan", zegt hij. "Ik wil ervoor gaan om eerste keeper te worden. Ik denk dat ik daar wel de kwaliteiten voor heb."

De doelman is naar eigen zeggen een laatbloeier, met specifieke kwaliteiten. "Ik ben een heel aparte doelman. Ik ben vroeger ook spits geweest, dus ik ben meevoetballend heel sterk", zegt de sluitpost over zichzelf.
Een speler uit de hoofdklasse die een paar alinea's lang veren in z'n eigen achterste steekt. Precies wat je nodig hebt in de strijd tegen degradatie :{
pi_138440561
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 22:32 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:

[..]

Er móet daar iets mis zijn met de medische staf of iets dergelijks :')
Alleen met de medische staf? Er zijn de laatste jaren volgens mij op vrijwel ieder vlak en op ieder niveau in de organisatie alleen maar mislukkelingen en faalhazen aangenomen. Alleen de toeschouwersaantallen en ons stadion zijn nog van eredivisieniveau, de rest is van zó'n abominabel niveau, dat de gemiddelde amateurclub er plaatsvervangende schaamte voor zou voelen...
  vrijdag 4 april 2014 @ 16:12:08 #132
421327 Nico25
Is vrij nieuw
pi_138508209
Gisteren binnengekomen, het uitshirt van vorig seizoen. Het moge duidelijk zijn wie ik in de strijd tegen directe degradatie steun :)

pi_138512429
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 16:12 schreef Nico25 het volgende:
Gisteren binnengekomen, het uitshirt van vorig seizoen. Het moge duidelijk zijn wie ik in de strijd tegen directe degradatie steun :)

[ afbeelding ]
Wat heb jij tegen NEC eigenlijk? :P
Incelfrikandel
pi_138512757
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 18:38 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]

Wat heb jij tegen NEC eigenlijk? :P
Hij is tegen Go Ahead dacht ik.
pi_138514088
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 18:48 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Hij is tegen Go Ahead dacht ik.
Ook tegen NEC zag ik hem posten. En Go Ahead kan al bijna niet meer direct degraderen.
Incelfrikandel
pi_138514231
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 19:27 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]

Ook tegen NEC zag ik hem posten. En Go Ahead kan al bijna niet meer direct degraderen.
Klopt die zijn wel veilig. Nog 1x winnen in 4 potten moet wel lukken.
pi_139305601
Met deze score zijn we gered
pi_139306483
Rood voor kieftenbeld, nu doorpakken
pi_139307098
Jammer, gemiste kans.
pi_139307126
quote:
13s.gif Op zondag 27 april 2014 16:16 schreef Ludd het volgende:
Jammer, gemiste kans.
Tja ze zijn tenminsten gered, volgende week op doelsaldo naar de play offs.
pi_139307213
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2014 16:17 schreef icloud het volgende:

[..]

Tja ze zijn tenminsten gered, volgende week op doelsaldo naar de play offs.
Ja, met dank aan Twente
pi_139307256
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2014 16:18 schreef Ludd het volgende:

[..]

Ja, met dank aan Twente
En ajax
pi_139307397
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2014 16:19 schreef icloud het volgende:

[..]

En ajax
Als Ajax zo speelt als vandaag, met niets op het spel zou NEC daar zomaar een puntje kunnen pakken. Gelukkig staat er voor GAE ook niets meer op het spel.
pi_139307442
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2014 16:21 schreef Ludd het volgende:

[..]

Als Ajax zo speelt als vandaag, met niets op het spel zou NEC daar zomaar een puntje kunnen pakken. Gelukkig staat er voor GAE ook niets meer op het spel.
Gelijkspel geloof ik niet in bij ajax
pi_139307537
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2014 16:22 schreef icloud het volgende:

[..]

Gelijkspel geloof ik niet in bij ajax
RKC heeft er ook al 0-0 gespeeld dit seizoen, cambuur 1-1. Hopelijk spelen er bij Ajax wat niet basisspelers die zich wel willen bewijzen.
pi_139335539
We zijn sowieso gedegradeerd. Wij kunnen in deze vorm en met deze mentaliteit tien keer spelen tegen de Eagles, wij winnen daar geen één keer dan. Eagles is juist nét de tegenstander waar Roda weinig kans tegen heeft, snelle buitenspelers tegen de trage verdediging van Roda. Ze zijn al veilig maar doen het thuis in de Adelaarshorst altijd erg sterk met een enorm trouw publiek. De spelers gaan daar lekker vrijuit voetballen en zullen de toeschouwers daar lekker gaan trakteren. Ik heb ook medelijden met en respect voor de fans die de moeite nemen om naar dat stelletje zwakkelingen gaat kijken in Deventer.

Daarnaast heb ik de laatste 5 minuten van Heracles - Ajax teruggezien en heb ik dus al gezien hoe ze die wedstrijd komende zaterdag ook zullen gaan volmaken. 0-0 en 1-1 zijn genoeg, Ajax boeit het allemaal al helemaal niet meer en NEC heeft ook aan een punt genoeg. Met Cilissen en Schöne die daar voetballen verwacht ik echt niet dat Ajax de driepunter tegen NEC wil pakken.

Ik ken geen enkele club die bij de laatste thuiswedstrijd met een perfecte tussenstand op de andere velden, met een tegenstander die het wel mooi vond, bij de zowat laatste strohalm die je hebt zo slecht speelt. Onbegrijpelijk ook dat JDT De Beule eruit haalde, die speelde super vond ik! Daarnaast moeten we maar eens stoppen met Demouge, die is klaar met voetballen, over en uit!

Misschien is degraderen nog zo slecht nog niet. Alles weer opnieuw opbouwen, het hele bestuur opschonen een fatsoenlijke basis neerzetten en dan zo snel mogelijk terugkomen en vanuit die rol weer groeien naar onze oude reputatie als subtopper/middenmoter. Alleen is de vraag of we dat financieel overleven.
Of saté?
pi_139335827
Ik vind dat Powel zich de nederlaag ook wel kan aanrekenen. Ramde een paar keer in kansrijke positie over. Op die momenten vraag je je af waarom zo'n aanvaller in de eredivisie speelt, en niet bij de amateurs..
  maandag 28 april 2014 @ 12:15:32 #149
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_139336551
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 11:54 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik vind dat Powel zich de nederlaag ook wel kan aanrekenen. Ramde een paar keer in kansrijke positie over. Op die momenten vraag je je af waarom zo'n aanvaller in de eredivisie speelt, en niet bij de amateurs..
Als je een spits als Powel haalt, dan weet je toch al dat het een close call wordt?

Roda heeft niet het minste elftal, maar heeft gewoon de fout gemaakt door Brood te ontslaan en vervolgens 'Rookie' Tomasson aan te stellen. Echt een kapitale fout zeg.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_139337303
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 12:15 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Als je een spits als Powel haalt, dan weet je toch al dat het een close call wordt?

Roda heeft niet het minste elftal, maar heeft gewoon de fout gemaakt door Brood te ontslaan en vervolgens 'Rookie' Tomasson aan te stellen. Echt een kapitale fout zeg.
Ik denk dat Roda wel in de buurt komt van het minste elftal. Vooral aanvallend is het diepe droefenis. En de aanstelling van Tomasson was inderdaad geen goede zet.. weet niet of ik het nou zielig moet vinden voor Tomasson of niet.. denk het niet.
  maandag 28 april 2014 @ 12:48:44 #151
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_139337541
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 12:40 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ik denk dat Roda wel in de buurt komt van het minste elftal. Vooral aanvallend is het diepe droefenis. En de aanstelling van Tomasson was inderdaad geen goede zet.. weet niet of ik het nou zielig moet vinden voor Tomasson of niet.. denk het niet.
Dit elftal is beter dan het elftal met hadouir, Bodor en consorten imo. Toen zijn ze ook ontsnapt aan degradatie. Wat dat betreft had ik ze wel een beter seizoen gegund.

Het is absoluut niet zielig voor Tomasson, die was niet kritisch genoeg om te zeggen dat hij ongeschikt was voor die baan. Uiteindelijk is het bestuur de dader van dit dieptepunt. Het is weliswaar een ongebalanceerd zooitje op het veld maar ik denk dat uiteindelijk RKC had moeten degraderen en niet Roda.

Spelers als Donald en Nemeth zullen nu wel vertrekken neem ik aan.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_139337741
Ik had toch graag die Bodor in plaats van van Peppen gehad en die Cissé in plaats van Demouge/Powel en ook Hadouir had ik liever gehad dan Donald.
Of saté?
  maandag 28 april 2014 @ 13:31:42 #153
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_139338782
zielig voor Tomasson, wtf is dat voor een domme praat. Zielig is het voor ons omdat we dat stelletje ongeregeld elke week weer aan moeten zien, aangevoerd door een oud topspeler die absoluut niet uitstraalt een trainer te zijn.

Met de instelling was gisteren trouwens niets mis, met kwaliteit in de spits, doel en verdediging des te meer. En dan de wissels... De Beule eruit was inderdaad een onbegrijpelijke fout, of hij moet niet fit meer zijn geweest. Zelfde met Nemeth voor Demouge. Dan heb je dus Demouge en Powell voorin staan terwijl je achter staat en moet winnen. Waarom dan niet alles of niets spelen en Demouge tussen die 2 in zetten.

Maarrrrr ik ga volgende week vol goede moed naar Deventer. In 2009 ging ik ook naar de laatste wedstrijd bij feyenoord waar niemand er meer vertrouwen in had, dus waarom zou zo een scenario niet opnieuw mogelijk zijn. Maargoed, wellicht is het tegen beter weten in en moeten we volgend jaar echt naar die veredelde amateurdivisie :r
  Redactie Sport maandag 28 april 2014 @ 13:51:06 #154
274204 crew  Mexicanobakker
pi_139339348
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 12:15 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Echt intens dom ja.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 28 april 2014 @ 13:56:44 #155
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_139339509
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 12:55 schreef De-Hamster het volgende:
Ik had toch graag die Bodor in plaats van van Peppen gehad en die Cissé in plaats van Demouge/Powel en ook Hadouir had ik liever gehad dan Donald.
Mwah Bodor/Fledderus, Cissé/Hupperts, Hadouir < Donald

Maar Nemeth vergeten en ik vind Ramos geen onaardige verdediger.

Hoe dan ook, het is triest.

quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 13:51 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Echt intens dom ja.
De gemiddelde FOK!-er had beter gehandeld. Echt een circus soms, dat bestuur van BVO's.

Schandalig.
  maandag 5 mei 2014 @ 14:44:50 #156
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_139584094
:(
pi_139585360
http://vocaroo.com/i/s0fzK0rEd8SK

Gedicht uit respect voor jullie leed ingesproken zoals het een goed meelevende moderator van VBL betaamt
pi_139585571
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 15:28 schreef Littlerabbit het volgende:

Gedicht uit respect voor jullie leed ingesproken zoals het een goed meelevende moderator van VBL betaamt
:)
  maandag 5 mei 2014 @ 15:57:25 #159
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_139586144
quote:

Dit is nog best mooi, maar ik vraag me (no offense) af in hoeverre je het meent. Ik heb buiten dit topic namelijk nog nooit echt een fokker iets positiefs welgemeend over Roda horen zeggen.

Ontopic: man wat vreselijk zaterdag, komt heel hard aan.
  maandag 5 mei 2014 @ 16:53:23 #160
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_139587743
quote:

Mooi gedaan Littlerabbit! Ik denk dat dit gedicht voor vele Roda-supporters een pleister zal zijn, op diepe wond die zij nu hebben.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_139588015
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 11:54 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik heb 'm anderhalf jaar of zo zien voetballen. Ongeschikt voor de Eredivisie.
  maandag 5 mei 2014 @ 18:25:17 #162
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_139590589
Gedicht is van Frans Timmermans afkomstig.
http://www.l1.nl/nieuws/2(...)over-degradatie-roda

En anders nieuws:
quote:
Van den Bunder per direct weg bij Roda JCDirecteur Marcel van den Bunder vertrekt per direct bij Roda JC Kerkrade.
De raad van commissarissen en het bestuur van de stichting Roda JC Kerkrade vinden dat Marcel van den Bunder niet de man is die Roda JC op dit moment kan leiden. De besprekingen over een afwikkeling van de arbeidsrelatie zijn begonnen.

Roda JC Kerkrade geeft verder geen commentaar over het vertrek van Marcel van den Bunder.

Van den Bunder ligt al geruime tijd onder vuur bij de Roda-aanhang vanwege de slechte resultaten van de club. Afgelopen zaterdag degradeerde Roda JC na 41 jaar uit de eredivisie. De clubleiding bezint zich nu op de toekomst.
l1.nl
Net efkes anges
pi_139590716
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 18:25 schreef Sjoerd102 het volgende:
Gedicht is van Frans Timmermans afkomstig.
http://www.l1.nl/nieuws/2(...)over-degradatie-roda

En anders nieuws:

[..]

l1.nl
Dat klopt. Er wordt niet voor niks begonnen met "Degradatie door Frans Timmermans"

En positief nieuws. Nu is het aan Hendriks om zijn belofte waar te maken.
pi_139591151
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 18:29 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Dat klopt. Er wordt niet voor niks begonnen met "Degradatie door Frans Timmermans"

Er was nog een ander gedicht. N.a.v. het gedicht van Frans Timmermans. Het eindigde met iets van "het meest van allemaal, kots ik op jouw dubbele moraal".

Eerste gesprekken met Hendriks hebben volgens L1 niets opgeleverd. Ik bekijk het allemaal van een afstand, maar hoeveel geld heeft die Hendriks nou eigenlijk? Ik krijg een beetje het idee dat hij vooral naar smoesjes zoekt om er niet in te stappen.
  maandag 5 mei 2014 @ 18:46:32 #165
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_139591260
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 18:29 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Nol is niet de hoofdreden dat vdB weg moest he.
  maandag 5 mei 2014 @ 19:27:17 #166
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_139592804
quote:

Je hebt best een grappige stem :D
Oh.
  maandag 5 mei 2014 @ 19:54:27 #167
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_139594081
quote:
1s.gif Op maandag 5 mei 2014 18:42 schreef Halcon het volgende:

[..]

Er was nog een ander gedicht. N.a.v. het gedicht van Frans Timmermans. Het eindigde met iets van "het meest van allemaal, kots ik op jouw dubbele moraal".

Eerste gesprekken met Hendriks hebben volgens L1 niets opgeleverd. Ik bekijk het allemaal van een afstand, maar hoeveel geld heeft die Hendriks nou eigenlijk? Ik krijg een beetje het idee dat hij vooral naar smoesjes zoekt om er niet in te stappen.
Ja dat zijn we al jaaaaaren van hem gewend. Altijd als het wat minder ging, sportief of financieel, dan zocht de media Nol op en hij meldde dan steeds dat ie 'iets ging doen'. Spelers halen, investeren in de club etc. Aaaaaaaltijd trok hij de keutel terug als het moment daar kwam met altijd weer een andere pietluttige rede. Hendriks is iemand die binnenkomt en dan direct wil dicteren hoe het allemaal moet. Bij het minste of geringste tegengeluid loopt ie weer weg. Je kunt zeggen wie betaald bepaalt maar als je echt zoveel van je club houdt dan overleg je ook gewoon op een volwassen manier en kijk je of je er alsnog uit kunt komen. Hendriks niet, die trekt zich weer terug en beloofd later dat ie weer iets wil doen voor Roda. Dat kennen we nu wel. En vandaag is ie na 1 gesprek ook alweer klaar als we de berichten mogen geloven. Elke keer weer een dikke vette worst voor houden en dan weer weglopen. Dat is Hendriks zoals we hem de laatste jaren (helaas) vooral kennen

Ik heb ook de laatste jaren het idee dat het allemaal grootspraak is. Het voetbal is niet te vergelijken met de glorietijden van Hendriks, waar hij voor een appel en een ei talenten uit 2de elftallen wegkaapte. Nu staan bij diezelfde elftallen veel meer scouts en zijn de grotere talenten allang weg naar opleidingen van topclubs. En financieel is het sowieso helemaal anders met de bedragen die er tegenwoordig in omgaan, onvergelijkbaar met de tijd waarin hij groot geworden is. Hendriks heeft wel geld maar hoeveel? Geen idee, volgens mij valt dat best tegen en is hij niet iemand die nog ergens 10/15/20/30 (zeg het maar) miljoen heeft staan om uit te geven. Dat is overigens puur mijn gevoel, geen idee of hij in de quote top zoveel staat?
pi_139594527
Volgens mij niet. Hendriks is geen Boekhoorn of Chygrynski. Volgens mij ging het over een bedrag van 3 miljoen euro. Daar doe je tegenwoordig niet veel meer mee.

Onder Hendriks werd bijna de helft van de begroting gedekt door transferopbrengsten. Die tijden zijn wel voorbij. Omwille van de redenen die jij noemt en omwille van het feit dat er nauwelijks nog dikke transfersommen worden betaald. Spelers van het niveau Bob Peeters voor vele miljoenen verkopen... die tijden zijn voorbij.

Nol weet dat ook allemaal wel. Hij heeft vermoedelijk niet de knaken om Roda echt te helpen en/of wil niet al zijn knaken erin steken. Dat is zijn goed recht, maar het zou hem sieren als hij dan niet voortdurend de mediageile pseudo messias uithangt.

Wat ik overigens niet uitsluit is dat Duchatelet geld gaat steken in een Nederlandse club.
  maandag 5 mei 2014 @ 20:20:24 #169
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_139595388
quote:
1s.gif Op maandag 5 mei 2014 20:02 schreef Halcon het volgende:
Volgens mij niet. Hendriks is geen Boekhoorn of Chygrynski. Volgens mij ging het over een bedrag van 3 miljoen euro. Daar doe je tegenwoordig niet veel meer mee.

Onder Hendriks werd bijna de helft van de begroting gedekt door transferopbrengsten. Die tijden zijn wel voorbij. Omwille van de redenen die jij noemt en omwille van het feit dat er nauwelijks nog dikke transfersommen worden betaald. Spelers van het niveau Bob Peeters voor vele miljoenen verkopen... die tijden zijn voorbij.

Nol weet dat ook allemaal wel. Hij heeft vermoedelijk niet de knaken om Roda echt te helpen en/of wil niet al zijn knaken erin steken. Dat is zijn goed recht, maar het zou hem sieren als hij dan niet voortdurend de mediageile pseudo messias uithangt.

Wat ik overigens niet uitsluit is dat Duchatelet geld gaat steken in een Nederlandse club.
precies ja.

Waarom denk je dat van Duchatelet? Ik zie op wikipedia dat ie afgelopen jaar Charlton, Carl Zeiss Jena en nog een spaanse 3de rangs club gekocht heeft :') Dat van Standard en Sint Truiden wist ik, maar iemand die zomaar wat clubs koopt heb je ook niks aan op de lange termijn
pi_139595597
Hij heeft ook nog St Truiden (op naam van zijn vriendin) en een Hongaarse club (op naam van zijn zoon). Hij wilde ook Bari kopen.

In Nederland heeft hij nog niks en ik heb hem ooit eens horen praten over een club in Nederland om spelers voor Standard te laten rijpen. Ik had destijds de indruk dat hij vooral op MVV doelde.

Of je er echt wat aan hebt weet ik niet (hij schuift vooral spelers en trainers uit zijn netwerkje rond), maar geld heeft hij wel en hij is niet te beroerd het in een voetbalclub te steken.
  maandag 5 mei 2014 @ 20:38:33 #171
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_139596342
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 20:24 schreef Halcon het volgende:
Hij heeft ook nog St Truiden (op naam van zijn vriendin) en een Hongaarse club (op naam van zijn zoon). Hij wilde ook Bari kopen.

In Nederland heeft hij nog niks en ik heb hem ooit eens horen praten over een club in Nederland om spelers voor Standard te laten rijpen. Ik had destijds de indruk dat hij vooral op MVV doelde.

Of je er echt wat aan hebt weet ik niet (hij schuift vooral spelers en trainers uit zijn netwerkje rond), maar geld heeft hij wel en hij is niet te beroerd het in een voetbalclub te steken.
Hij is een paar keer bij Fortuna genoemd maar dat is nooit wat geworden. Iemand die vooral spelers rondschuift blijft dubieus zoals die kliek van chelsea en vitesse, en zo een Duchatelet is tegenover die gasten een kleine jongen.

Maargoed, net interview met onze anonieme voorzitter gezien en hij zegt in het filmpje op deze pagina dat de hendriks geld wil lenen maar dat dit officieel niet mag van de licentiecommissie want leningen komen bij de schulden te staan en dan zit je meteen in categorie 1. Hopen dus dat ze een oplossing vinden en dat Hendriks het hier niet op laat afketsen. maargoed zoals eerder gemeld verwacht ik daar niet veel van.

Hier het filmpje (komt nadat het over vd bunder gaat)
pi_140054910
quote:
Roda JC Kerkrade houdt komende zomer een grote schoonmaak in de selectie. De gedegradeerde club wil afscheid nemen van minimaal veertien spelers.

Niet alleen worden de aflopende contracten van Mitchell Donald, Berry Powel, Mateusz Prus, Vasil Skhurtaj en Bryan Roox niet verlengd, ook een zestal spelers met doorlopende verbintenissen – en hoge salarissen – hoopt de club zo snel mogelijk te slijten. Het gaat om Anouar Kali, Ard van Peppen, Krisztián Németh, Frank Demouge, Wiljan Pluim en Martijn Monteyne.

Slechts twee spelers hadden een degradatieclausule in hun contract: Kees Luijckx en Roly Bonevacia. Ook van hen neemt Roda nu afscheid. De club zet bovendien in op een verkoop van rechtsbuiten Guus Hupperts, begeerd door AZ.

Bart Biemans, Arnaud Sutchuin, Davy De Beule en Filip Kurto zitten nog in de wachtkamer. Hun contracten lopen af, maar de club houdt de optie tot verlenging nog open. Voor nu resteert een handjevol spelers met wie Roda nog wél door wil. Onder hen is aanvoerder Mark-Jan Fledderus.

'Spelen in de Jupiler League is niet echt iets wat ik ambieer', erkent de middenvelder tegenover Voetbal International, 'maar ik zit nog wel vast aan een tweejarig contract. Op zich heb ik het met mijn gezin heel goed naar mijn zin in Zuid-Limburg, mijn zoontje gaat hier ook naar school. En het is ook wel een compliment dat Roda, ondanks mijn Eredivisie-salaris, toch met mij door wil. Maar wat er echt gaat gebeuren, zal in de zomer wel blijken. De degradatie is nog erg vers, ik ga nu eerst op vakantie om alles te laten bezinken. En daarna zien we wel. Het is afwachten welke kant het opgaat met Roda, of Arnold Hendriks gaat investeren in de club. Als dat gebeurt, zien de perspectieven er misschien direct heel anders uit. Het belangrijkste nu is dat er rust en duidelijkheid komt bij Roda.'

http://www.vi.nl/nieuws/d(...)&utm_campaign=nieuws
pi_140448004
Ik hoop dat men geen overhaaste beslissingen neemt, als ik al die ontslagen, spelers die weg moeten hoor, dan moet dit toch behoorlijk was kosten. Tomasson met een langdurig contract, Van den Bunder, de 8/9 ontslagen van vandaag. Het totale plaatje wordt nu wel heel groot.

Wel mooi dat Lonny, Pierre en Norbert Keulen mogen blijven, belangrijk voor de club deze mensen. Ik hoop alleen dat we wel een fatsoenlijke voorbereiding tegemoet kunnen gaan.
Of saté?
pi_140457816
Rene Trost wordt de nieuwe trainer?
  donderdag 29 mei 2014 @ 15:25:56 #175
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_140508135
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 07:52 schreef Halcon het volgende:
Rene Trost wordt de nieuwe trainer?
kan niet anders.

Dat tomasson weg moest was onvermijdelijk, wel zonde dat Vlemmings dan ook gelijk opstapt aangezien er toch zsm een selectie samengesteld moet gaan worden en er nu helemaal niemand met voetbalkennis zit. De basis om meteen terug te keren zal toch nu gelegd moeten worden, iemand die zich dalijk nog moet gaan oriënteren op de markt heb je helemaal niets aan want dan krijg je weer allerlei paniekaankopen.
  zondag 1 juni 2014 @ 23:47:29 #176
293863 Schnitzels
Met curry
pi_140617792
Ben benieuwd hoe we er over een paar maandjes voor staan. Momenteel namelijk een richtingloze club, met een dure selectie en zonder directeuren of leiding die visie heeft. Ik ben nog steeds bang voor het scenario dat wij volgend jaar op dit tijdstip geen club met een proflicentie hebben.
Of saté?
  maandag 2 juni 2014 @ 14:17:21 #177
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_140631465
een trainer is er nu iig, en een td moet er ook zsm komen maar daar zijn ze mee bezig. Hopelijk dat die ook deze week gepresenteerd kan worden.

Nol zat iig bij de presentatie van Butcher in het stadion dus dat is een goed teken
pi_143463707
Wat zijn we stil hier? Zijn we er nog?

Ik ben benieuwd dit seizoen, tweemaal in de slotfase de 3 punten gepakt. Dat kunnen we negatief uitleggen met dat het helaas toch niet allemaal zo overtuigend is als we wellicht hoopte. We kunnen het natuurlijk ook positief uitleggen dat de winnaarsmentaliteit tot aan het einde wel goed zit.

Ik ben nu al stiekem fan van Rutjes. Heerlijke mat!
Of saté?
pi_143659172
De 6 punten zijn iig binnen, tegen Telstar was het vooral de 1e helft toch wel vrij matig.
Eindhoven thuis morgen moeten we ook wel kunnen pakken, maar deze competitie is toch wel vrij onvoorspelbaar als je het de afgelopen seizoenen volgt.

Schreurs dus de nieuwe aanvaller, die Demouge wordt je toch ook helemaal gek van, is alweer geblesseerd voor weet ik niet hoelang, en veel heeft ie in de 2 wedstrijden ook al niet laten zien
pi_143668087
Demouge moet je laten afkeuren, bespaar je misschien nog wat op zijn immense salaris. Zonde dat Jack Tuyp net een weekje gehuurd is door Helmond Sport, die had ik liever erbij gezien dan schreurs.
pi_143671975
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 16:00 schreef planethugo het volgende:
Demouge moet je laten afkeuren, bespaar je misschien nog wat op zijn immense salaris. Zonde dat Jack Tuyp net een weekje gehuurd is door Helmond Sport, die had ik liever erbij gezien dan schreurs.
Schreurs leek me wel fijn doordat het een totaal ander type spits is dan Demouge en Plat. Tuyp zie ik eerder als 1e spits ipv de andere 2. Ik denk dat Roda daar te weinig geld voor had.

Via-via heb ik wel begrepen dat den aantal spelers een loonsverlaging hebben geaccepteerd inclusief Demouge. Enige dwarsligger zou Van Peppen zijn geweest.
Of saté?
pi_143812996
vanavond Volendam uit, wordt denk ik toch wel een lastige, zonder v Hyfte (Paulissen op die plaats, al ben ik niet gecharmeerd van hem) en Dijkhuizen niet erbij, waarschijnlijk dus v Berkel. Voor de rest is de spoeling achterin heel erg dun, alleen wat jeugdspelers geloof ik.

overigens wel vrij kansloos dat de autocombi verboden is door Burg v Volendam, anders was ik graag ff op en neer gereden
pi_143934901
Ik wil alvast stellen, we mogen echt blij zijn als we top 5 halen dit seizoen. Onze selectie heeft niet zoveel kwaliteit, we zijn vorig jaar gedegradeerd met een stuk sterker team. Met dát team waren we met NEC een kampioenskandidaat. Nu, zonder al deze spelers en met de huidige selectie ga je niet hoger eindigen dan 4-8e plek. Dat zagen we al toen we de eerste 3 wedstrijden met de hak over de sloot de punten binnenhaalde.

Veel te smal, te weinig scorend vermogen, totaal geen snelheid. Voor een buitenspeler hebben Lagourieh en Hocher wel te weinig snelheid voor een goede counter. Plat, Demouge hebben totaal geen snelheid. Plat is ook te weinig een kopper of aanspeelpunt. Verdedigend hebben we een complete achterhoede die door elke gemiddelde aanvaller eruit wordt gerend. Pluim is prima, maar niet snel in de sprint.

Vooral het gebrek aan snelle spelers komt ons tekort. Daarnaast Verbist doet het prima, maar hij oogt toch echt niet zeker. Hoge ballen, ballen bij een corner, het is allemaal niet helemaal overtuigend.

Ik begrijp dat we geen geld hebben, maar met deze selectie ga je het niet redden. Dit zal dus direct resulteren in óf de play-offs halen en winnen, óf we blijven hier nog een jaar en dan maar zien of we nog een licentie hebben.
Of saté?
pi_146948425
Verliezen is nooit leuk, maar om zo op je bek te gaan tegen Almere City. :(
  maandag 1 december 2014 @ 20:36:12 #185
338987 DohanJerksen
Boerenlul uit de Betuwe
pi_147198198
En we gaan weer lekker zo te horen op L1...

Edit: De 1-2 is net gevallen :)
  dinsdag 2 december 2014 @ 09:44:12 #186
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_147210982
Toch nog 4-2 gewonnen maar oh wat was het weer geweldig.
Euforie na een overwinning op FC Oss. :s
pi_147213538
quote:
Woede bij Roda na weigering spelers
Van onze Telesportredactie

De opluchting over de 4-3 zege op FC Oss sloeg al snel om in woede bij het publiek van Roda JC. Zowel coach René Trots als de Limburgse club zelf heeft inmiddels excuses aangeboden voor het gedrag van de spelers.

"De spelersgroep heeft het publiek niet op de juiste manier bedankt", zo valt te lezen op de site van Roda. "Tijdens de ereronde besloten de spelers in hun emotie de 'humba' niet uit te voeren, hetgeen gebruikelijk is na een overwinning van de club. Roda JC Kerkrade wil hiervoor haar welgemeende excuses aanbieden."

"Roda JC Kerkrade wil nogmaals benadrukken dat de fantastische steun van de supporters enorm wordt gewaardeerd. Het voorval dat na de wedstrijd plaatsvond valt op geen enkele manier goed te praten."

Trost bood na de wedstrijd tijdens de persconferentie ook al zijn excuses aan: "Dit kan gewoon niet. Ik bied namens de hele club mijn excuses aan. Wij komen hier in de groep op terug. Dit dient recht gezet te worden."
Boos worden omdat een humba niet wordt uitgevoerd. :? :?
Raar wereldje die voetballerij..
  Redactie Sport dinsdag 2 december 2014 @ 12:15:33 #188
pi_147214214
Die humba vind ik sowieso vrij treurig, maar oke.
pi_147216665
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 11:42 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Boos worden omdat een humba niet wordt uitgevoerd. :? :?
Raar wereldje die voetballerij..
nee de fans wachten in de kou op de spelers die plichtmatig langs de tribune lopen en linea recta richting catacomben verdwijnen. En waarom? de heren profs waren beledigd dat er na een 0-2 achterstand gefloten werd omdat het net als tegen Almere faliekant fout dreigde te gaan door een gebrek aan inzet, creativiteit en alles verkeerd ging. Geen enkele pass kwam aan en dingen waar je bij de amateurs nog de volle laag voor krijgt gingen mis. We hebben het dan niet over tegenstanders als Real of Barca maar FC Oss en Almere City :')

Sorry spelers we zullen in het vervolg blijven klappen als debielen, zelfs als het niet om aan te zien is.

En dan las ik ook dat het vooral de spelers die vorig seizoen ook dergelijke reacties vh publiek kregen dit in gang gezet hebben :') Die spelers dus die ervoor verantwoordelijk zijn dan we nu tegen oss en almere spelen. De wereld op zijn kop.

Maargoed zand erover want onrust creëren ga je ook niet beter van spelen
pi_147220635
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 13:44 schreef planethugo het volgende:

[..]

nee de fans wachten in de kou op de spelers die plichtmatig langs de tribune lopen en linea recta richting catacomben verdwijnen. En waarom? de heren profs waren beledigd dat er na een 0-2 achterstand gefloten werd omdat het net als tegen Almere faliekant fout dreigde te gaan door een gebrek aan inzet, creativiteit en alles verkeerd ging. Geen enkele pass kwam aan en dingen waar je bij de amateurs nog de volle laag voor krijgt gingen mis. We hebben het dan niet over tegenstanders als Real of Barca maar FC Oss en Almere City :')

Sorry spelers we zullen in het vervolg blijven klappen als debielen, zelfs als het niet om aan te zien is.

En dan las ik ook dat het vooral de spelers die vorig seizoen ook dergelijke reacties vh publiek kregen dit in gang gezet hebben :') Die spelers dus die ervoor verantwoordelijk zijn dan we nu tegen oss en almere spelen. De wereld op zijn kop.

Maargoed zand erover want onrust creëren ga je ook niet beter van spelen
Amen. Echt.

Gaat niet om de humba zelf, maar om het principe.

En verder, Schreurs :') :') :') manmanman, volgende week hopelijk weer Cecilia in de basis, die jongen speelde super.
pi_147220713
Schreurs stond op de verkeerde positie, trok naar binnen terwijl dijkhuizen de bal die wilde spelen, en als ie naar binnen moest trekken liep ie naar buiten. En daarna was ie er niet om mee te verdedigen waardoor Dijkhuizen 2 man alleen moest dekken.

Maar buiten dat speelde Dijkhuizen de eerste helft ook waardeloos. En niet alleen bij die 0-1 maar bij alles eigenlijk
pi_148893161
Update!

Van harte Kerkrade met jullie verdiende bekerwinst op PSV! :Y

pi_148906896
Nederland heeft weer kunnen zien: Roda bestaat

heerlijke avond, had er weinig van verwacht maar een prima pot van iedereen. Werker deed het goed na een ietwat onwennig begin. Laat hem ook maar tegen Fortuna staan als Ramos dan nog niet terug is. En Jansen in de spits zou, met Gyasi op de flank, best eens beter kunnen werken dan Demouge en Plat
pi_148906939
lekker arrogant van Depay ook trouwens, voorzet achter het standbeen voor willen geven maar hopeloos falen. Het is maar een JL club moet ie gedacht hebben dus dat fixen we wel even. Nou, het elftal dat er gisteren stond is niet heel veel minder dan waarmee we psv vorig jaar verslagen hebben
pi_148935529
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 13:28 schreef planethugo het volgende:
Nederland heeft weer kunnen zien: Roda bestaat

En terecht. Ik heb ook tijdens die wedstrijd voor Roda zitten duimen...en een harde "yesss"laten horen toe Roda de 3-2 scoorde.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 22-01-2015 09:55:58 ]
pi_148936532
quote:
6s.gif Op donderdag 22 januari 2015 09:55 schreef Iwanius het volgende:

[..]

En terecht. Ik heb ook tijdens die wedstrijd voor Roda zitten duimen...en een harde "yesss"laten horen toe Roda de 3-2 scoorde.
^O^

kan een mod de tt veranderen in" 't sjunste op de welt"
Ik kan die naam Tomasson niet meer verdragen :')
pi_148937218
Höcher wordt assistent-trainer bij de A1 van EHC en wel van Arno Doomernik die in het verleden ook bij Roda JC voetbalde. Het is de bedoeling dat hij twee keer per week bij de training is en zoveel mogelijk wedstrijden van het team gaat bekijken. Voorwaarde is wel dat het past in het schema van Roda. Volgens Höcher zijn daarover duidelijke afspraken gemaakt met de club uit Hoensbroek.
Höcher leidt woensdagavond voor het eerst de training van de Hoensbroekse eersteklasser. De 30-jarige aanvaller is zich volgens eigen zeggen al aan het oriënteren op zijn toekomst na het voetbal. "Ik ben bezig met het verbreden van mijn horizon om iets achter de hand te hebben als ik stop met betaald voetbal. Ik ben wel al bezig met een studie als voedingsconsulent, maar studeren valt niet mee als je al zo lang niets meer hebt gedaan. Trainingen geven ligt meer in het verlengde van wat ik nu doe en ik vind het leuk om de ervaring over te brengen op de jonge voetballers."

Dat die zichzelf maar eens gaat trainen. Heeft een sterke start gehad, maar daarna is het niet veel meer.
Of saté?
pi_148937469
Hocher is gewoon zo een alles of niets speler, ik zou 'm wel altijd laten staan want hij kan ook uit het niets een wedstrijd beslissen, maar zijn probleem is denk ik dat ie snelheid mist om een echte buitenspeler te zijn.

Maar dat hij de A1 van EHC mee gaat trainen is toch alleen maar goed, hij kan savonds ook op de bank gaan hangen he
pi_148939092
Ja ik vind het ook zeker goed, maar heb hem nu al een paar wedstrijden niet veel goeds zien doen. Komt inderdaad snelheid en een goede actie tekort voor de rechtsbuiten positie en te weinig verdedigende kwaliteiten voor de rechtshalf. Zou Lagourieh wel weer een paar wedstrijden de kans geven, of wellicht die Schroders?
Of saté?
pi_148972327
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 10:48 schreef planethugo het volgende:

^O^

kan een mod de tt veranderen in" 't sjunste op de welt"
Ik kan die naam Tomasson niet meer verdragen :')
:D Wie wel. Succes verder in de beker en verknal het nou verder niet want de top 3 ligt eruit..
pi_148973119
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 10:42 schreef Iwanius het volgende:

[..]

:D Wie wel. Succes verder in de beker en verknal het nou verder niet want de top 3 ligt eruit..
roda kennende zou het me niks verbazen als we tegen excelsior roemloos ten onder gaan. Maargoed we gaan ervoor! Als we woensdag winnen en de we loten weer thuis, tegen wie dan ook, dan kunnen we zomaar de finale halen.

Al zou die finale ook niet echt gunstig uitkomen, die is volgens mij middenin de playoffs. Dan maar gewoon voor de dubbel gaan :+
pi_148973964
Stel je promoveert niet en je wint de beker, krijg je een speelprogramma:

Telstar Thuis
Schalke 04 Uit
Helmond Sport Uit
AS Roma thuis
Achilles 29' Thuis
Olympique Marseille

Laten we daar maar niet vanuit gaan. Ik verwacht dat Excelsior een stuk moeilijker gaat zijn dan een PSV, SC Heerenveen of Sparta. Die hebben nu een goed beeld hoe het niet moet. Ook zijn zij al gewend aan kunstgras en voetballen die in de Eredivisie momenteel heel goed mee.
Of saté?
  maandag 26 januari 2015 @ 15:43:54 #203
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_149075386
Nog altijd een vieze, zeer vieze nasmaak van gisteren.
Wat een klote resultaat. Fortuna wint op basis van inzet, strijd en natuurlijk het nodige geluk. Roda speelde echt belabberd. Kunt Fortuna helemaal niets kwalijk nemen, die hebben niet 1 goede combinatie gemaakt maar scoren wel drie keer.

Je verliest 2 keer in een week tegen 2 van de slechtste teams uit de eerste divisie. Man, man, man.

Wie nu nog het woord kampioenschap durft te roepen moet zich eens achter de oren krabben. Met deze mentaliteit win je helemaal niets. En dan zul je zien dat er opeens woensdag weer gewonnen worden. Maar daar wil ik niet aan denken. Blugh.
pi_149082060
Wat een debiel. :') Sowieso lift Roda even lekker mee op MH17. Als Timmermans niet zo 'populair' was geworden na MH17 was gewoon de plaatselijke friettentbaas Supporter van het Jaar geworden.
pi_149100541
quote:
13s.gif Op maandag 26 januari 2015 19:19 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Wat een debiel. :') Sowieso lift Roda even lekker mee op MH17. Als Timmermans niet zo 'populair' was geworden na MH17 was gewoon de plaatselijke friettentbaas Supporter van het Jaar geworden.
en jij noemt andere een debiel _O- _O- _O-
pi_149113746
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 12:05 schreef planethugo het volgende:

[..]

en jij noemt andere een debiel _O- _O- _O-
Klopt, goed gelezen. ^O^
pi_149275976
AncoJansen twitterde op zondag 01-02-2015 om 19:12:33 Ik heb vandaag bij mvv-Roda absoluut NIET gespuugd reageer retweet
Zo, 3-1 verloren bij MVV.
  maandag 2 februari 2015 @ 15:13:16 #209
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_149298290
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
AncoJansen twitterde op zondag 01-02-2015 om 19:12:33 Ik heb vandaag bij mvv-Roda absoluut NIET gespuugd reageer retweet
Zo, 3-1 verloren bij MVV.
En ook nog eens verdiend verloren van een strijdbaar MVV. Jammer maar helaas. Mentaliteit begint nu wel een structueel probleem te worden...
pi_149300199
Anco Jansen krijgt zes wedstrijden van de KNVB opgelegd wegens spugen naar de scheidsrechter.

Roda JC gaat niet akkoord.
pi_149302814
en terecht, op de beelden is het niet te zien en in het stadion al helemaal niet! Ik zat er vlak op, het was sowieso een overduidelijke corner maar dat was niet de enige dubieuze beslissing van deze grensrechter. Dat terzijde heeft helemaal niemand bij ons op de tribune (of de aangrenzende tribune van mvv) gezien dat Jansen spuugde. Zoiets zou toch wel iemand opgevallen zijn zou je zeggen...
  maandag 2 februari 2015 @ 18:05:24 #212
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_149302835
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 18:04 schreef planethugo het volgende:
en terecht, op de beelden is het niet te zien en in het stadion al helemaal niet! Ik zat er vlak op, het was sowieso een overduidelijke corner maar dat was niet de enige dubieuze beslissing van deze grensrechter. Dat terzijde heeft helemaal niemand bij ons op de tribune (of de aangrenzende tribune van mvv) gezien dat Jansen spuugde. Zoiets zou toch wel iemand opgevallen zijn zou je zeggen...
Ik vind de beelden anders vrij duidelijk.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_149302892
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 18:05 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik vind de beelden anders vrij duidelijk.
ohja? lijkt eerder of ie wat roept dan dat ie spuugt. Kijkt ook verder niemand raar op tot die rode kaart getrokken is. De scheids veegt ook nergens iets af. Zou ie met een fluim doorgefloten hebben?
pi_149302899
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 18:04 schreef planethugo het volgende:
Uit de SC:

quote:
Zou me niet verbazen als hij inderdaad niet gespuugd had, maar gewoon nog iets riep en dat per ongeluk met consumptie deed.
BFF met GGMM
pi_149303092
quote:
14s.gif Op maandag 2 februari 2015 18:08 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Uit de SC:

[..]

ik zal wel als niet objectief gezien worden in deze kwestie maar dat zou ook nog kunnen ja. Maar de knvb zal wel weer alleen maar op de scheids afgaan, die geen gezichtsverlies wil lijden en dus zijn we weer de sigaar.
  maandag 2 februari 2015 @ 18:19:04 #216
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_149303159
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 18:16 schreef planethugo het volgende:

[..]

ik zal wel als niet objectief gezien worden in deze kwestie maar dat zou ook nog kunnen ja. Maar de knvb zal wel weer alleen maar op de scheids afgaan, die geen gezichtsverlies wil lijden en dus zijn we weer de sigaar.
Ach, het seizoen is voor Roda toch al min of meer voorbij. Rest van het seizoen gebruiken als training voor de nacompetitie.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_149303307
meer zit er idd niet op ja
pi_149307715
Gaat de KNVB nog wat doen tegen die pop van Schreurs die met een touw om zijn nek aan het dak van een stadion gehangen was? Of vinden we dat tegenwoordig normaal?
pi_149313863
Go Ahead Eagles is in gesprek met Roda JC Kerkrade over de komst van Henk Dijkhuizen. Zondag meldde de club uit Deventer zich in Limburg, maar vandaag kreeg de rechtsback te horen dat hij niet mag vertrekken. Go Ahead ligt zich daar echter niet bij neer en onderhandelt nog met Roda JC. Dijkhuizen wacht af: 'Ik hoop dat de transfer doorgaat. De komende anderhalf uur houd ik mijn telefoon in de gaten.'

bron: vi
  dinsdag 3 februari 2015 @ 09:27:15 #220
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_149318660
Dijkhuizen is gebleven en we hebben een extra strijder in de verdediging erbij: Swinkels. Ik zeg strijder omdat hij voetballend natuurlijk geen wonder is. Maar strijd kunnen we wel gebruiken.

En persoonlijk vind ik het erg jammer dat Pluim weggaat. Pluim en Roda is geen goed huwelijk gebleken. Hij beschikt over genoeg technische vaardigheden maar het kwam er gewoon niet uit. Speelt natuurlijk ook mee dat hij in het hoger salaris segment zit, maar omdat er een eventuele schorsing voor Jansen zit aan te komen had je hem zeer goed kunnen gebruiken. Nu moet je dus gebruik gaan maken van een Paulissen die nog absoluut niks bewezen heeft.
pi_149323395
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 09:27 schreef Professional het volgende:
Dijkhuizen is gebleven en we hebben een extra strijder in de verdediging erbij: Swinkels. Ik zeg strijder omdat hij voetballend natuurlijk geen wonder is. Maar strijd kunnen we wel gebruiken.

En persoonlijk vind ik het erg jammer dat Pluim weggaat. Pluim en Roda is geen goed huwelijk gebleken. Hij beschikt over genoeg technische vaardigheden maar het kwam er gewoon niet uit. Speelt natuurlijk ook mee dat hij in het hoger salaris segment zit, maar omdat er een eventuele schorsing voor Jansen zit aan te komen had je hem zeer goed kunnen gebruiken. Nu moet je dus gebruik gaan maken van een Paulissen die nog absoluut niks bewezen heeft.
idd, maar pluim heeft waarschijnlijk zichzelf (met opzet?) onhandelbaar gemaakt. Voetballend was hij dit seizoen nog best redelijk, vind het ook jammer dat hij er juist nu niet meer bij is. Hoe meer techniek in het team hoe beter, maar trost lijkt nu te kiezen voor meer kerels ipv watjes, want dat is pluim ook wel gebleken
pi_149323413
Swinkels zal wel heel wat spirit toevoegen, is een echte leider met het hart op de tong. Zal bij supporters wel snel populair worden denk ik. Verdedigend zag ik 'm bij willem 2 wel vaak slippertjes maken, dus ben benieuwd
pi_149395865
KNVB twitterde op donderdag 05-02-2015 om 18:44:35 Tuchtcommissie acht spugen bewezen en sluit Anco Jansen (Roda JC) voor 6 wedstrijden uit reageer retweet
pi_149412547
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 18:50 schreef Ajacied422 het volgende:
KNVB twitterde op donderdag 05-02-2015 om 18:44:35 Tuchtcommissie acht spugen bewezen en sluit Anco Jansen (Roda JC) voor 6 wedstrijden uit reageer retweet
en Roda gaat in hoger beroep. Dit rammelt aan alle kanten:
- er is normaal gesproken van 2 kanten bewijs nodig, dat is nu maar van 1 kant: de scheids
- beelden geven geen uitsluitsel, eerder dat er niet dan wel gespuugd is
- de grensrechter AAN DE OVERKANT VAN HET VELD :') was eerder de enige getuige vd scheids maar heeft zijn verklaring ingetrokken. De scheids die er 3 meter vandaan stond heeft niks gezien.
- zowel roda als mvv spelers verklaren dat ze hem niet hebben zien spugen.
- niemand dus, behalve de scheids, heeft hem zien spugen.
pi_151422946

Prima tweede seizoenshelft.
pi_151463657
vkwillemvissers twitterde op dinsdag 07-04-2015 om 21:10:07 Trainer Trost en Roda uit elkaar, meldt Roda JC reageer retweet
  woensdag 8 april 2015 @ 09:10:55 #227
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_151475132
quote:
7s.gif Op maandag 6 april 2015 17:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]

pfoe als je het zo onder elkaar ziet realiseer je je pas echt wat voor bagger 2de seizoenshelft het is. Hopelijk kan een nieuwe trainer de boel weer snel op de rit krijgen want voor de winterstop was er gewoon weinig aan de hand, al was het spel ook niet geweldig
pi_151484826
Plum en Vrede mogen het seizoen afmaken.

Met toestemming van de KNVB.
  woensdag 8 april 2015 @ 16:04:33 #229
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_151485887
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 09:10 schreef planethugo het volgende:

[..]

pfoe als je het zo onder elkaar ziet realiseer je je pas echt wat voor bagger 2de seizoenshelft het is. Hopelijk kan een nieuwe trainer de boel weer snel op de rit krijgen want voor de winterstop was er gewoon weinig aan de hand, al was het spel ook niet geweldig
Ik vind Emmen en Volendam de tweede seizoenshelft ook ingekakt, dus voor je er erg in hebt sta je in de finale van de playoffs. Als het dan net goed valt speel je zo weer Eredivisie. Dat maakt de promotie/degradatie in Nederland tot een klucht, maar voor Roda kan het zomaar een zege zijn.
  woensdag 8 april 2015 @ 16:09:24 #230
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_151486016
quote:
7s.gif Op woensdag 8 april 2015 15:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Plum en Vrede mogen het seizoen afmaken.

Met toestemming van de KNVB.
pfff dan had ik nog meer vertrouwen in Trost :(
  woensdag 8 april 2015 @ 16:10:58 #231
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_151486058
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 16:04 schreef FritzWepper het volgende:

[..]

Ik vind Emmen en Volendam de tweede seizoenshelft ook ingekakt, dus voor je er erg in hebt sta je in de finale van de playoffs. Als het dan net goed valt speel je zo weer Eredivisie. Dat maakt de promotie/degradatie in Nederland tot een klucht, maar voor Roda kan het zomaar een zege zijn.
ik speel liever tegen Eindhoven in de 2de ronde eigenlijk. Volendam uit is voor ons altijd een hel, zoiets als rkc uit. Maar in sommige andere landen promoveren er gewoon 3 dus dan zouden we er ook bij zijn, of is dat ook een klucht
  woensdag 8 april 2015 @ 16:25:55 #232
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_151486607
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 16:10 schreef planethugo het volgende:

[..]

ik speel liever tegen Eindhoven in de 2de ronde eigenlijk. Volendam uit is voor ons altijd een hel, zoiets als rkc uit. Maar in sommige andere landen promoveren er gewoon 3 dus dan zouden we er ook bij zijn, of is dat ook een klucht
Hoe zou je het anders noemen? Almere City staat elfde en kan naar de Eredivisie.
  Redactie Sport woensdag 8 april 2015 @ 19:57:51 #233
pi_151493045
quote:
7s.gif Op maandag 6 april 2015 17:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]

Wowowow, hoe heeft PSV daarvan verloren.

Des te treuriger.
  woensdag 8 april 2015 @ 20:07:13 #234
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_151493448
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 19:57 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Wowowow, hoe heeft PSV daarvan verloren.

Des te treuriger.
PSV is altijd matig daar. Denk dat ze nog van FC Kerkrade-West zouden verliezen.
  woensdag 6 mei 2015 @ 13:16:51 #235
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_152328438
Nog even volhouden tot de playoffs beginnen....
  woensdag 6 mei 2015 @ 15:12:43 #236
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_152332462
overmorgen nog even tegen Emmen en dan weer 2 weken wachten. Tegen Emmen of Volendam in de playoffs en dan waarschijnlijk tegen Nac waar Fernandez helemaal niets presteert. Als die dan maar niet net tegen ons zijn eerste goal maakt zoals we vaker het medicijn zijn geweest voor niet scorende spitsen
  vrijdag 8 mei 2015 @ 11:17:15 #237
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_152397923
Volgend seizoen volledig richten op het scorend vermogen, want dat is echt een drama als je dit ziet:

Sjoerd Ars van NEC: 27 doelpunten
Cas Peters van Emmen: 23 doelpunten
Kevin Brands van Volendam: 22 doelpunten
Jerry van Eweijk en Vincent Vermeij van De Graafschap: 18 doelpunten
Ralf Seutjens van Telstar: 17 doelpunten

Topscorer Roda JC:
Bart Biemans (notabene een verdediger!), Marc Hocher en Johan Plat die al 21 wedstrijden niet meer meedoet) met 7 doelpunten.

Tsja en dan maar buitenspelers aantrekken... :(
pi_153139167
Iedereen aan het feesten? *O*
pi_153148088
Ben verre van een Roda fan, maar was afgelopen donderdag toch ook aanwezig in het PLS. Wat NAC daar liet zien was zowel triest als schrijnend om te zien. Negentig minuten niet voetballen en dan toch de overwinning stelen, dan verdien je het gewoon om te degraderen.

Proficiat Roda.
Zorg wel dat de hamburgers in het uitvak warmer zijn dan voorgaande jaren in de Eredivisie :(
U MAD?
pi_153148108
Roda gaat trouwens flink snijden in de selectie toch? Klopt het dat Ramos sowieso vertrekt? Wie nog meer?

Hocher speelde goed, maar had overgewicht. Net als Demouge wat ik geen toegevoegde waarde vind voor de Eredivisie.
Roda zal de selectie toch flink moeten gaan aanpakken, want de selectie wat er nu staat was grotendeels verantwoordelijk voor de degradatie.
U MAD?
  maandag 1 juni 2015 @ 14:40:39 #242
354685 JoepVaKirchroa
Kirchroa Alaaf !
pi_153156186
Koempels!
  dinsdag 2 juni 2015 @ 09:32:31 #243
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_153179077
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 20:57 schreef Rosario het volgende:
Iedereen aan het feesten? *O*
net klaar :P

wat een dagje zondag.... _O_
  woensdag 3 juni 2015 @ 19:56:02 #244
441319 lasters
Baas boven baas!
pi_153226679
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 08:22 schreef de_boswachter het volgende:
Roda gaat trouwens flink snijden in de selectie toch? Klopt het dat Ramos sowieso vertrekt? Wie nog meer?

Hocher speelde goed, maar had overgewicht. Net als Demouge wat ik geen toegevoegde waarde vind voor de Eredivisie.
Roda zal de selectie toch flink moeten gaan aanpakken, want de selectie wat er nu staat was grotendeels verantwoordelijk voor de degradatie.
Volgens mij heeft een deel van de selectie nog een doorlopend contract, maar weet niet wie ze precies kunnen ditchen deze zomer.
  donderdag 4 juni 2015 @ 09:31:10 #245
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_153239869
quote:
99s.gif Op woensdag 3 juni 2015 19:56 schreef lasters het volgende:

[..]

Volgens mij heeft een deel van de selectie nog een doorlopend contract, maar weet niet wie ze precies kunnen ditchen deze zomer.
Volgens mij klopt het wel wat op deze site staat.

Daarvan zijn Demouge, Monteyne en Ramos spelers met een eredivisiecontract dus die salarissen kan je opnieuw besteden. Demouge verdiende naar verluid zelfs 2.5 ton. Al heb ik wel gehoord dat de duurdere krachten wel akkoord zijn gegaan met een verlaging voor de eerste divisie.
  donderdag 4 juni 2015 @ 16:16:29 #246
441319 lasters
Baas boven baas!
pi_153249502
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 09:31 schreef planethugo het volgende:

[..]

Volgens mij klopt het wel wat op deze site staat.

Daarvan zijn Demouge, Monteyne en Ramos spelers met een eredivisiecontract dus die salarissen kan je opnieuw besteden. Demouge verdiende naar verluid zelfs 2.5 ton. Al heb ik wel gehoord dat de duurdere krachten wel akkoord zijn gegaan met een verlaging voor de eerste divisie.
Ik wist dat Demouge een van de best betaalde krachten van RJC is, maar 2,5 ton is best veel voor één balletje breed leggen voor van Hyften. -O- -O-
  vrijdag 5 juni 2015 @ 09:58:23 #247
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_153267936
quote:
99s.gif Op donderdag 4 juni 2015 16:16 schreef lasters het volgende:

[..]

Ik wist dat Demouge een van de best betaalde krachten van RJC is, maar 2,5 ton is best veel voor één balletje breed leggen voor van Hyften. -O- -O-
dat balletje levert anders miljoenen op
pi_153268622
Ik hoop wel echt dat Kalezic gewoon wegblijft, die man is een keer kampioen geworden met De Graafschap. Dat vind ik niet eens zo'n prestatie met Powel, van de Beukering en de Ridder, dat was voor JL begrippen een killer voorhoede. Verder heeft hij nergens iets gepresteerd en zelfs ontslagen. Daarnaast krijg je dan weer zo'n onervaren Tomasson coach. Dan nog veel liever namen als Boessen, Gall of de Koning. Al zitten we dan wel echt in het B segment te vissen. Een Mario Been en Harm zullen wel te duur zijn.

Ernie Brandts is 3e geworden met NAC 6 jaar geleden. Ik blijf het raar vinden dat er toen geen grote clubs voor hem kwamen. Is ten onder gegaan bij Dordt omdat die achterlijke TD enkel 4-3-3 wil spelen met vol op de aanval.
Of saté?
  vrijdag 5 juni 2015 @ 12:16:32 #249
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_153270864
Brandts wordt gewoon niet intelligent genoeg geacht door een eredivisieclub. Denk dat hij beter is als assistent.

Kalezic lijkt het wel te gaan worden volgens 1limburg.nl. Ik ben ook niet echt een voorstander van hem maar bij (jong) PSV hadden ze hem graag willen houden dus dat zegt ook wel wat. Van de andere kant: men haalt wel Brood ipv hem als assistent bij het eerste. Kan met jonge spelers werken en dat is de vijver waar we uit moeten gaan vissen. En hij heeft inmiddels toch wel de nodige ervaring opgedaan dus hij is wel wat anders dan Tomasson. Al spreken ze wel beide met een accent en met soms vreemde zinsindelingen :')

Waarom niet Jos Luhukay eens polsen? Die kan in Duitsland natuurlijk meer verdienen maar misschien wil die ook weleens in de Eredivisie en in Limburg werken....
  woensdag 10 juni 2015 @ 21:56:13 #250
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_153424104
quote:
Roda JC heeft in Kalezic nieuwe trainer

Darije Kalezic is de komende twee seizoenen de trainer van Roda JC. De Bosniër neemt de taken over van het duo Rick Plum/Regilio Vrede, die na het ontslag van Ernie Brandt de scepter zwaaide bij de Limburgse club.

De club probeerde eerder Ernest Faber aan te trekken als trainer, maar die gaf de voorkeur aan NEC. Beide clubs dwongen afgelopen seizoen promotie af.

Jong PSV

Kalezic komt over van Jong PSV, waarmee hij afgelopen seizoen als veertiende eindigde in de Jupiler League.

Eerder was Kalezic trainer van De Graafschap, Zulte Waregem en Stockport County. Met De Graafschap promoveerde hij in 2010 naar de eredivisie.
:')
nos.nl
Net efkes anges
pi_153425572
Hmm, niet al te blij mee. Accent, weinig bereikt, maar blijkbaar is dit de vijver waarin we nu vissen. Hopelijk drukt hij Plum niet te ver weg, talentvolle trainer voor ons. Laat hem zich maar bewijzen.
Of saté?
pi_153433177
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 22:36 schreef De-Hamster het volgende:
Hmm, niet al te blij mee. Accent, weinig bereikt, maar blijkbaar is dit de vijver waarin we nu vissen. Hopelijk drukt hij Plum niet te ver weg, talentvolle trainer voor ons. Laat hem zich maar bewijzen.
dat accent doet denken aan Tomasson, al is het wel een ander accent maar het is een beetje steenkolennederlands zeg maar. Maargoed hij heeft bij psv in de keuken gekeken en hopelijk kan hij samen met Coolen (blijft die eigenlijk?) het technisch hart een beetje vormgeven. Want dát is het grote probleem van de laatste jaren geweest. Iedereen haalde maar wat spelers en over het algemeen zat daar niet veel soeps bij. Het wordt tijd dat er eens goede ideeen komen hoe we willen gaan voetballen en dat aan de hand daarvan we weer wat talenten kunnen halen die zich echt gaan bewijzen ipv allemaal die halve spelers die niks toevoegen.
pi_153631916
Ik verwacht dat Coolen nu wel blijft ja, alleen bij het niet halen van de promotie zou hij wegmoeten.

We geven Kalezic het voordeel van de twijfel.

Jens van Son en Santiago Palacios. Wat vinden we ervan? Ik zie die Palacios wel 15 goaltjes maken dit seizoen, zie op YouTube echt een type Malki voor me, veel typische spitsengoaltjes.

Jens van Son is aanvoerder geweest van de nr. 2 van de JL. Heeft veel gespeeld en is een VM. Ik ben benieuwd of hij een versterking is.
Of saté?
  donderdag 2 juli 2015 @ 14:04:26 #254
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_154003819
Ik ga komende vrijdag de selectie even uitchecken tijdens de training. Wie gaat er nog?
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
  dinsdag 21 juli 2015 @ 14:04:15 #255
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_154512836
RIP Dick Naninga, absolute HELD _O_

leuke reportage van Michiel van Egmond (VI) van paar jaar geleden:
http://www.vi.nl/premium-(...)ts-dick-nanninga.htm
pi_155015933
Zo koempels, dalijk eens kijken met hoeveel we de eerste match winnen :) !
Live Chill
  zaterdag 8 augustus 2015 @ 20:13:50 #257
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_155022810
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 16:24 schreef ChillTuup het volgende:
Zo koempels, dalijk eens kijken met hoeveel we de eerste match winnen :) !
2-0, afmaken in de tweede helft!
  zaterdag 8 augustus 2015 @ 23:31:45 #258
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_155031383
We staan in elk geval bovenaan
Net efkes anges
pi_155035682
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 20:13 schreef DerRabbit het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 20:13 schreef DerRabbit het volgende:

[..]

in ieder geval 2 goals verschil :) leuke wedstrijd om nog een bij te zijn verder. Woon zelf in het buitenland dus kan niet zo vaak gaan, maar deze keer mn ouders voor t eerst meegenomen e perfect match uitgekozen:)
Live Chill
  zondag 9 augustus 2015 @ 15:20:23 #260
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_155046275
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 23:31 schreef Sjoerd102 het volgende:
We staan in elk geval bovenaan
:') :') :') :')
pi_155069831
Hoe deed Farshad Noor het? Was bij Jong PSV eigenlijk maar een erg matige voetballer die het volledige afgelopen seizoen als rechtsback heeft gespeeld. Mooi voor hem dat hij een basisplaats had.
pi_155070590
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 09:44 schreef tompsv18 het volgende:
Hoe deed Farshad Noor het? Was bij Jong PSV eigenlijk maar een erg matige voetballer die het volledige afgelopen seizoen als rechtsback heeft gespeeld. Mooi voor hem dat hij een basisplaats had.
Een van de, zoniet dé beste man van de wedstrijd als je het mij vraagt. Goede kerel, hopelijk gaan we daar veel plezier aan beleven.
Of saté?
pi_155071429
quote:
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 10:30 schreef De-Hamster het volgende:

[..]

Een van de, zoniet dé beste man van de wedstrijd als je het mij vraagt. Goede kerel, hopelijk gaan we daar veel plezier aan beleven.
Daar sluit ik me volledig bij aan. Zeker een van de beteren op het veld afgelopen zaterdag. Hij begon bij Roda te trainen om zijn conditie te behouden en ik geloof dat hij ook bij verre de beste conditie van het veld had, bleef rennen, heerlijk om te zien.
Live Chill
  maandag 10 augustus 2015 @ 11:29:08 #264
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_155071725
Het is erg vroeg, maar waar schatten we Roda in op het eind van het seizoen?
Plek 10/12/14?
Net efkes anges
pi_155072809
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 11:29 schreef Sjoerd102 het volgende:
Plek 10/12/14?
Ik vind dat de stand hoe die nu is een mooie weergave geeft van mijn verwachtingen ;)

Nee, ik verwacht ook een 10-14 als ik eerlijk ben. Nog even afwachten of de verwachte spitsen erbij komen, en wie van de huidige 11 daar het slachtoffer van gaat worden.
Live Chill
pi_155073094
quote:
heeft hij daar serieus rechtsback gespeeld? Lijkt me alles behalve een verdediger, maargoed ook daar was Kalezic de trainer... Hij viel me al positief op in de (verder waardeloze) oefenpot tegen Alemannia maar zaterdag was hij echt goed. Goede techniek ook, denk dat we daar wel een goede aankoop aan hebben.
  maandag 10 augustus 2015 @ 13:29:43 #267
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_155074826
quote:
Plek 10/12/14?
Eredivisie is inmiddels zo genivelleerd als de pest, dus dat kan alle kanten op. Maar lager dan 15 lijkt me uitgesloten, wat voor een promovendus het belangrijkste is natuurlijk.
pi_155078979
quote:
Plek 10/12/14?
Ik teken voor alles hoger dan 15e direct, doen we de rest schriftelijk af. Dit seizoen even een pas op de plaats, erin blijven is van clubbelang. Na dit seizoen 5 ton tot 1 miljoen aflossen en weer langzaam naar Cat. 2 gaan en beleid maken. Met deze groep moeten we realistisch zijn en zal het ook wel richting 13-16 gaan. Met de beoogde versterkingen die er wellicht aankomen kan je wellicht 11-14 gaan spelen, maar meer moeten we echt niet verwachten. Persoonlijk word ik liever 9e dan 8e, ik gun die jongens wel vroeg vrij en play-offs om Europa League moet je niet eens willen.

De beker win ik wel graag ;) Dat zijn 6 gegarandeerde groepsfase wedstrijden die zoals Nijland vorig jaar vertelde 3 tot 3,5 miljoen opbrengen. Dat zijn centen die wij ook kunnen gebruiken. In de beker kan natuurlijk alles. Maar, op de een of andere manier heb ik al weken het gevoel dat wij de bekerfinale gaan halen. :X

quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2015 13:29 schreef FritzWepper het volgende:

[..]

Eredivisie is inmiddels zo genivelleerd als de pest, dus dat kan alle kanten op. Maar lager dan 15 lijkt me uitgesloten, wat voor een promovendus het belangrijkste is natuurlijk.
Vind ik eigenlijk nog veeel te voorbarig. We hebben één leuke pot gespeeld tegen wellicht de grootste degradatiekandidaat na De Graafschap. Ik wil het nog wel een paar wedstrijden zien. Ik denk dat wij met de huidige selectie met Excelsior, Heracles, Cambuur en De Graafschap moeten gaan strijden wie daaronder het meest wil wegblijven.
Of saté?
pi_155079393
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 12:31 schreef planethugo het volgende:

[..]

heeft hij daar serieus rechtsback gespeeld? Lijkt me alles behalve een verdediger, maargoed ook daar was Kalezic de trainer... Hij viel me al positief op in de (verder waardeloze) oefenpot tegen Alemannia maar zaterdag was hij echt goed. Goede techniek ook, denk dat we daar wel een goede aankoop aan hebben.
Ja. De vaste rechtsback van Jong PSV was zo'n beetje het volledige seizoen geblesseerd, dus toen heeft hij daar vrijwel altijd gespeeld. Op het middenveld hadden ze in dat team ook wel betere opties dan hem. Het seizoen daarvoor speelde Noor wel regelmatig op het middenveld, maar was hij niet altijd zeker van een basisplaats.

Leuk om te horen dat hij het zo goed doet. Hopelijk houdt hij het vol :)
  maandag 10 augustus 2015 @ 16:34:33 #270
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_155081448
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 02:14 schreef ChillTuup het volgende:

[..]

[..]

in ieder geval 2 goals verschil :) leuke wedstrijd om nog een bij te zijn verder. Woon zelf in het buitenland dus kan niet zo vaak gaan, maar deze keer mn ouders voor t eerst meegenomen e perfect match uitgekozen:)
Was inderdaad een zeer leuke wedstrijd, een goed makertje voor een seizoen lang lijden in de eerste divisie. En meteen lekker gecasht met een overwinning!

Ik denk dat ze wel kampioen van het rechter rijtje kunnen worden als ze op deze manier blijven voetballen. De wedstrijden die ze kunnen winnen blijven winnen, zij het met slecht voetbal en natuurlijk de gegarandeerde drie punten van PSV.
pi_155081807
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 16:34 schreef DerRabbit het volgende:

[..]

Was inderdaad een zeer leuke wedstrijd, een goed makertje voor een seizoen lang lijden in de eerste divisie. En meteen lekker gecasht met een overwinning!

Ik denk dat ze wel kampioen van het rechter rijtje kunnen worden als ze op deze manier blijven voetballen. De wedstrijden die ze kunnen winnen blijven winnen, zij het met slecht voetbal en natuurlijk de gegarandeerde drie punten van PSV.
Juist, zo zag ik deze wedstrijd dus ook. Tevens de laatste wedstrijd die ik de komende tijd kon bezoeken dus geluk voor mij.

Ik hoop liever op drie punten tegen R' en A' dam, maar die van PSV zijn altijd welkom inderdaad.

Het Juric verhaal lijkt van de baan helaas, plan B -> nieuwe spits zoeken....
Live Chill
pi_155087410
quote:
Ik vond hem 1 van de besten van het veld. Heb Noor ook tegen Alemannia en EVV gezien en daar vond ik hem ook al leuk voetballen.
Aan de bal gedurfd spelen en had oog voor zijn medespelers. Als Heracles balbezit had was hij vaak een aardige stoorzender, bleef doorjagen als hij de kans kreeg en zat over het algemeen kort erop.

Eigenlijk weinig op aan te merken, ik hoop dat hij deze lijn kan doortrekken. :)

Rechtsback zou kunnen maar in deze wedstrijd was hij over het gehele veld te vinden en dat deed hij niet onaardig. Dus ik denk dat hij op het middenveld toch meer tot zijn recht komt.
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 09:41:06 #273
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_155107246
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 16:43 schreef ChillTuup het volgende:

[..]

Juist, zo zag ik deze wedstrijd dus ook. Tevens de laatste wedstrijd die ik de komende tijd kon bezoeken dus geluk voor mij.

Ik hoop liever op drie punten tegen R' en A' dam, maar die van PSV zijn altijd welkom inderdaad.

Het Juric verhaal lijkt van de baan helaas, plan B -> nieuwe spits zoeken....
Overwinningen op top clubs zijn altijd zeer leuk, maar sinds 2005 (uit mijn geheugen) hebben we meerdere overwinningen behaald op PSV, zowel in competitie als in de beker. 8 van de 10 wedstrijden tegen de Eindhovenaren eindigt in een overwinning voor de trotst van het zuiden.

Ajax in eigen huis flink te kijk zetten zorgt in ieder geval voor een mooie derde helft!
pi_155109150
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 09:41 schreef DerRabbit het volgende:

[..]

Overwinningen op top clubs zijn altijd zeer leuk, maar sinds 2005 (uit mijn geheugen) hebben we meerdere overwinningen behaald op PSV, zowel in competitie als in de beker. 8 van de 10 wedstrijden tegen de Eindhovenaren eindigt in een overwinning voor de trotst van het zuiden.

Ajax in eigen huis flink te kijk zetten zorgt in ieder geval voor een mooie derde helft!
Klopt, en het leuke is dat PSV dit zelf ook weet. Meerdere topics hier en op Voetbalzone etc gezien waar we doorhun angstgegner genoemd worden. Helaas hoop ik niet dat het hetzelfde als twee seizoenen geleden wordt, tegen PSV in de competitie winnen, uit de beker knikkeren... wat erna gebeurde weten we helaas allemaal :o

Straks eens naar de training gaan kijken, ben elk jaar een paar keer geweest en nu een paar keer gehoord dat het niveau op training een stuk vooruit is gegaan /intensiever geworden.
Live Chill
  woensdag 12 augustus 2015 @ 12:10:39 #275
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_155145059
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 11:20 schreef ChillTuup het volgende:

[..]

Klopt, en het leuke is dat PSV dit zelf ook weet. Meerdere topics hier en op Voetbalzone etc gezien waar we doorhun angstgegner genoemd worden. Helaas hoop ik niet dat het hetzelfde als twee seizoenen geleden wordt, tegen PSV in de competitie winnen, uit de beker knikkeren... wat erna gebeurde weten we helaas allemaal :o

Straks eens naar de training gaan kijken, ben elk jaar een paar keer geweest en nu een paar keer gehoord dat het niveau op training een stuk vooruit is gegaan /intensiever geworden.
Ik ben vorig jaar twee keer naar de training gaan kijken dit jaar in de voorbereiding twee keer gaan kijken en het niveau is dit jaar inderdaad hoger en intensiever. Er werdt meer getraind op positiespel en de conditie trainingen waren een stuk intensiever dan de training die ik vorig seizoen in de voorbereiding heb gezien. Ik weet niet of dit met de specifieke trainingen ligt die ik heb gezien, maar het was wel een goed voorteken voor het seizoen dat een mooi eerste resultaat heeft opgeleverd.
  woensdag 12 augustus 2015 @ 12:20:11 #276
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_155145325
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 11:20 schreef ChillTuup het volgende:

[..]
Helaas hoop ik niet dat het hetzelfde als twee seizoenen geleden wordt, tegen PSV in de competitie winnen, uit de beker knikkeren... wat erna gebeurde weten we helaas allemaal :o

Dit was precies wat ik bedoelde met 'de wedstrijden winnen die we moeten winnen' want dat was dat jaar vooral het probleem dat jaar. We hebben PSV toen in de competitie een nederlaag bezorgd en ze op de typische Roda manier uit de beker gegooid, maar tegen clubs waar Roda op papier van had kunnen winnen kwamen ze vaker niet verder dan een mager gelijkspel.

We moeten tegen kleinere clubs zoals Heracles en de Graafschap winnen en de punten tegen de top en de subtop als een bonus zien en als reden voor een leuk feestje!
pi_155145365
Ik zag dat Rutjes ingevallen was tegen Heracles. Blijft hij dan toch? Omdat er sprake van was dat hij moest vertrekken na de komst van die Australier.
U MAD?
  woensdag 12 augustus 2015 @ 12:33:14 #278
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_155145659
quote:
3s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 12:21 schreef de_boswachter het volgende:
Ik zag dat Rutjes ingevallen was tegen Heracles. Blijft hij dan toch? Omdat er sprake van was dat hij moest vertrekken na de komst van die Australier.
Volgens mij heeft Rutjes begin vorig jaar een tweejarig contract getekend bij RJC :X

quote:
In de zomerstop van 2014 heeft Rutjes samen met MVV-ploeggenoot Tom van Hyfte een tweejarig contract getekend bij Roda JC.
Bron: Wikipedia
Daarbij wordt het denk ik lastig om Rutjes nog voor het einde van het transfer seizoen te slijten bij een andere club.
pi_155146333
Had wel gedacht dat hij te horen zou krijgen dat hij weg mocht maar dat hij zaterdag inviel bewijst het tegendeel. Maar als basisspeler zal hij het (als er niet teveel blessures komen) niet gaan schoppen. Daarvoor is ie gewoon niet goed genoeg.

Hij is wel absoluut bruikbaar als ideale wisselspeler voor faik of griffiths en zoals zaterdag voor Dijkhuizen. Als Monteyne nog een contract krijgt, hoop het wel, dan heeft ie al wat minder posities om zich op te richten.

Als hij weg mag of moet dan zal hij vast wel snel een club uit de eerste divisie vinden denk ik
pi_155146889
Wat ik gisteren heb gehoord, is dat er waarschijnlijk 3 spelers naar de pieren gaan, huur/koop weet ik niet, en weet ook niet om welke spelers het gaat. Echter, ik geloof wel dat we er een paar kunnen missen, mits dit ook kosten bespaart (v Peppen, Lagouireh,Jacos, Cecilia [mits we een spits krijgen]).

Maar oke, dat is wat op het prikbord en training werd veteld, we weten ondertussen hoeveel er gebreuzeld wordt bij ons kloempjeskloepje
Live Chill
pi_155147353
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 13:29 schreef ChillTuup het volgende:
Wat ik gisteren heb gehoord, is dat er waarschijnlijk 3 spelers naar de pieren gaan, huur/koop weet ik niet, en weet ook niet om welke spelers het gaat. Echter, ik geloof wel dat we er een paar kunnen missen, mits dit ook kosten bespaart (v Peppen, Lagouireh,Jacos, Cecilia [mits we een spits krijgen]).

Maar oke, dat is wat op het prikbord en training werd veteld, we weten ondertussen hoeveel er gebreuzeld wordt bij ons kloempjeskloepje
van Peppen ivm de kosten die bespaard worden wel maar lijkt me niet dat die vertrekt ;)
De pieren hebben zelf geen geld dus die zullen waarschijnlijk alleen Jacobs en Cicillia kunnen huren. Al moet je die laatste ook achter de hand houden als er nog 1 spits bijkomt, als er nog 2 komen dan mag ie weg.

Maar dat er veel gebreuzeld wordt is idd duidelijk. Wat een onnozele posts komen op dat prikbord vaak langs :')
pi_155148036
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 13:48 schreef planethugo het volgende:

[..]

van Peppen ivm de kosten die bespaard worden wel maar lijkt me niet dat die vertrekt ;)
De pieren hebben zelf geen geld dus die zullen waarschijnlijk alleen Jacobs en Cicillia kunnen huren. Al moet je die laatste ook achter de hand houden als er nog 1 spits bijkomt, als er nog 2 komen dan mag ie weg.

Maar dat er veel gebreuzeld wordt is idd duidelijk. Wat een onnozele posts komen op dat prikbord vaak langs :')
Klopt inderdaad wat je zegt van v Peppen, al hoop ik niet dat hij terugvalt naar zijn Eredivisie niveau van voor de degradatie.De andere grootverdiener, Monteyne, traint ook nog volop mee, maar zonder contract. Ben benieuwd of hij zal inleveren en dan zal bijtekenen of wat de plannen rondom deze speler zijn.

Wat betreft het prikbord, het lijkt een beetje op Fok wat dat betreft, veel getroll en gebreuzel, maar toch blijf je er lezen ;)
Live Chill
  woensdag 12 augustus 2015 @ 14:58:35 #283
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_155149375
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 14:10 schreef ChillTuup het volgende:

[..]

Klopt inderdaad wat je zegt van v Peppen, al hoop ik niet dat hij terugvalt naar zijn Eredivisie niveau van voor de degradatie.De andere grootverdiener, Monteyne, traint ook nog volop mee, maar zonder contract. Ben benieuwd of hij zal inleveren en dan zal bijtekenen of wat de plannen rondom deze speler zijn.

Wat betreft het prikbord, het lijkt een beetje op Fok wat dat betreft, veel getroll en gebreuzel, maar toch blijf je er lezen ;)
Door al dat gebereuzel en getroll kijk ik al een tijd niet meer op het prikbord van RJC. Er werd me daar op een gegeven moment iets te veel verslagen gegooid over iedere eventueel aanstaande scheet van iemand die wellicht in de toekomst ooit naar het zuiden des lands zou kunnen komen, eventueel gesteld dan.
pi_155150771
nieuwe aanvallende middenvelder (gehuurd) !
quote:
Roda JC Kerkrade staat op het punt zich te versterken met Daniel De Silva (18), een Australische jeugdinternational die onder contract staat bij AS Roma. De Limburgers zullen de aanvallende middenvelder op huurbasis overnemen van de Italiaanse topclub en hopen nog een landgenoot van De Silva te strikken.

De Silva geldt als een groot talent. Hij debuteerde al op vijftienjarige leeftijd voor Perth Glory, als op een na jongste speler ooit in de Australische A-League. Deze zomer tekende hij een vijfjarig contract met AS Roma, dat twee miljoen euro neertelde voor de aanvallende middenvelder. De Italianen willen hem nu eerst ervaring laten opdoen bij een andere club.

De Silva was afgelopen zaterdag al aanwezig bij de 3-1 overwinning van Roda JC tegen Heracles Almelo. Hij treft in Kerkrade landgenoot Rostyn Griffiths en mogelijk komt er spoedig nóg een Australiër bij. De soap rondom spits Tomi Juric heeft namelijk weer een nieuwe wending gekregen.

De komst van de international leek vorige week rond, ketste maandag af en hangt nu toch weer in de lucht. Woensdagavond komt hij naar Zuid-Limburg voor een persoonlijke kennismaking met mensen van Roda. De club hoopt hem alsnog vast te kunnen leggen, al is er intern wel de nodige scepsis gezien de eerdere bewegingen vanuit het kamp-Juric.
http://www.vi.nl/nieuws/r(...)ch-weer-op-juric.htm
pi_155151203
Goed nieuws, toch wel een talentje voor zo ver ik kan lezen, al had ik er zelf nooit van gehoord tbh.

Wel alweer een nummer 10 achtige speler, waarvan we er al een paar hebben. Laat die spitsen nu maar komen. Afgezien van het drama rondom Juric, hoop ik toch dat hij komt.
Live Chill
pi_155151510
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 15:48 schreef planethugo het volgende:
nieuwe aanvallende middenvelder (gehuurd) !
Leuke voetballer, kijken of hij ook uit de verf komt hier. Ik ben alleen niet zo'n fan van spelers huren, dus bij een huur moet hij toch een meerwaarde hebben.

quote:
Caanen slaat brug tussen Roda JC en Tottenham Hotspur
Roda JC Kerkrade gaat samenwerken met Tottenham Hotspur. De samenwerking met The Spurs valt samen met het vastleggen van Ton Caanen (49) als technisch adviseur.
De globetrotter uit Geleen werkte als coach en technisch eindverantwoordelijke de afgelopen twaalf jaar bij tal van clubs over de hele wereld en is nu vanwege zijn brede netwerk in de arm genomen door Roda JC. Vóór zijn tocht over de internationale velden was de Limburger al hoofd opleidingen in Kerkrade.

Contacten
Volgens Hessel Meijer, voorzitter van de Raad van Commissarissen, had directeur Wim Collard behoefte aan ondersteuning op technisch vlak. 'Het werken met een eenkoppige directie in de Eredivisie blijkt toch lastig, zeker in een transferwindow', zegt Meijer. 'Als commissarissen zouden we ons eigenlijk moeten beperken tot een rol als toezichthouder, maar dat was de afgelopen tijd onmogelijk. Daarnaast is Wim Collard iemand met een financiële achtergrond, voor hem was het op technisch vlak wel eens moeilijk werken omdat hij natuurlijk ook niet alle spelers kent, om maar wat te noemen. Ton Caanen gaat ons veel werk uit handen nemen. En we hopen natuurlijk te profiteren van de contacten die hij in de loop der jaren heeft opgebouwd.'

Op de eerste plaats dus met Tottenham Hotspur, waarvoor Caanen eerder op projectbasis werkzaamheden verrichte. Meijer: 'Afgelopen zaterdag zijn we met Ton naar Londen geweest voor een nadere kennismaking. En dat maakte toch wel indruk hoor, wie hij allemaal kent en waar hij overal binnenkomt. Met zijn hulp kunnen we het voorbeeld volgen van een club als SC Cambuur, waar ze de afgelopen jaren ook creatief waren met een beperkt budget en onder goede condities jongens uit het buitenland wisten te huren.'

Twee jaar geleden probeerde Caanen al een samenwerking met Spurs van de grond te krijgen, maar destijds bloedden de contacten dood. 'Ik heb in Engeland duidelijk gemaakt dat Roda nu een geheel nieuwe leiding heeft die dit wél serieus wil oppakken', zegt Caanen. 'De afgelopen maanden hebben we volop contact gehad, waarbij Tottenham wel aangaf dat het belangrijk is dat ik een rol zou krijgen in een partnership. Dat is nu een feit. Tottenham leent vaak spelers uit aan clubs uit de lagere Engelse divisies, maar ze willen ook een gestructureerde lijn hebben naar het continent.'

De Limburgers hopen in eerste instantie op technisch vlak de vruchten te plukken van de contacten met de Engelse club, maar streven op langere termijn ook naar een kruisbestuiving op andere gebieden.

Versterkingen
'De samenwerking met Roda gaat nu van start', vervolgt Caanen. 'Eerst op technisch vlak, maar in de toekomst liggen er ook interessante mogelijkheden op gebied van bijvoorbeeld jeugdopleiding. Aan mij de taak het proces bewaken, regelmatig naar Engeland te gaan om de contacten te onderhouden en mogelijke versterkingen voor Roda in kaart te brengen. Het zou goed kunnen dat in januari al een eerste speler hierheen komt. Alles natuurlijk wel in samenspraak met onze scouts en technische mensen.'

Caanen heeft zich voor drie jaar aan Roda verbonden als technisch adviseur. In die periode gaat hij de club ook op financieel vlak proberen te helpen. 'Ook in het zakenleven heb ik ondertussen een behoorlijk netwerk opgebouwd. Via die weg hoop ik een steentje te kunnen bijdragen aan een financiële injectie voor Roda. Ik ben erg blij om na twaalf jaar terug te zijn en mijn ervaringen te kunnen inzetten voor deze mooie club.' Eerder schakelde Roda JC Han Berger en compagnon Gertjan Steendam al in als organisatieadviseurs. Zij blijven ook na de komst van Caanen actief voor de Kerkradenaren.

http://www.vi.nl/nieuws/c(...)ottenham-hotspur.htm
Benieuwd wat dit gaat worden, hopelijk extra centen met zijn netwerk zoals hij zegt. De samenwerking met Tottenham is voor mij eerst zien, dan geloven. Aan de jeugdopleiding kan ook nog wel gewerkt worden, want dat is nou niet een gegarandeerde winstmaker dmv transfers.
Een club als Roda en helemaal in de postie waarin we verkeren op financieël gebied moet gewoon een fatsoenlijke jeugdopleiding hebben met spelers die Eredivisie niveau aankunnen.
pi_155151852
Het is uiteraard afwachten hoe dit gaat uitpakken, echter, klinkt het allemaal als goed nieuws. Verder heb ik het idee dat, ondanks veel kritiek op Wim Collard, hij toch wel goed bezig is hier en daar, met onder andere veel hulp van Hessel Meijer / Raad van Commisarissen.

Ik kijk uit naar een leuk seizoen (hoop ik). :)
Live Chill
pi_155152673
Hessel lijkt mij de transfer van het jaar! Ik hoor hem alleen maar in het nieuws met goede ontwikkelingen. Schijnt ook een grote rol gespeeld te hebben bij het activeren van Hendriks voor Juric. Allemaal positieven geluiden, hopelijk krijgen de seizoenskaarten nu een flinke boost. Druk elftal nu, moeten zeker wel een paar weg nu. Sterkte aan de coach om een goede basiself te kiezen. Ik hoopte nog op een basisplaats voor Palacios, maar dat zal er wel niet in zitten haha.
Of saté?
pi_155152675
misschien dat de Spurs nog een spits als Harry Kane hebben die ze nog geen kans durven te geven :D
pi_155153088
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 17:01 schreef De-Hamster het volgende:
Hessel lijkt mij de transfer van het jaar! Ik hoor hem alleen maar in het nieuws met goede ontwikkelingen. Schijnt ook een grote rol gespeeld te hebben bij het activeren van Hendriks voor Juric. Allemaal positieven geluiden, hopelijk krijgen de seizoenskaarten nu een flinke boost. Druk elftal nu, moeten zeker wel een paar weg nu. Sterkte aan de coach om een goede basiself te kiezen. Ik hoopte nog op een basisplaats voor Palacios, maar dat zal er wel niet in zitten haha.
Mag ik vragen hoezo Palacios? Ik heb zelf nog werkelijk niks van hem gezien dus kan hem maar lastig inschatten.
Live Chill
pi_155165904
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 17:19 schreef ChillTuup het volgende:

[..]

Mag ik vragen hoezo Palacios? Ik heb zelf nog werkelijk niks van hem gezien dus kan hem maar lastig inschatten.
Als ik dit filmpje op YouTube zie dan lijkt hij mij echt ene met een neusje voor de goal.

En een prachtvoetbalnaam :Y
Of saté?
pi_155171477
in het vi interview met Kalezic zei de verslaggever dat Collard hem heeft laten tekenen terwijl de volledige scouting het erover eens was dat hij het niveau vd eredivisie niet aan zou kunnen. Kalezic zei dat hij niet reageerde op dingen die voor zijn komst gebeurd waren. Maar hij ontkende het dus niet. Redelijk pijnlijke conclusie voor een net nieuwe spits.

Maargoed, er is wel vaker iemand vanuit de amateurs doorgestroomd en die ook gewoon bleef scoren. Vooral z'n naam ligt lekker in het gehoor :P gun t hem ook wel op de een of andere manier
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 12:08:38 #293
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_155206137
Vanavond Vitesse - RJC.

Ik zeg 2-2 met een vroege voorsprong voor RJC!
pi_155207580
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 12:08 schreef DerRabbit het volgende:
Vanavond Vitesse - RJC.

Ik zeg 2-2 met een vroege voorsprong voor RJC!
dan stap ik tevreden terug de bus in!
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 15:28:51 #295
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_155211883
Heeft van Leer de strijd met Verbist nou gewonnen voor komend jaar?
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_155213171
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 15:28 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik hoop het.
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 19:31:19 #297
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_155218939
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 15:28 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Edit: verkeerde informatie

[ Bericht 11% gewijzigd door DerRabbit op 14-08-2015 21:19:05 ]
pi_155221477
ja hoor...
Live Chill
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 21:20:22 #299
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_155222425
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 20:57 schreef ChillTuup het volgende:
ja hoor...
Een domme, domme fout van Van Peppe, maar kan de reflex wel begrijpen.

Meest trieste is dat hij nu ook nog (minimaal) een wedstrijd schorsing heeft!
pi_155222451
Ja precies dat dacht ik dus ook al, maar ik zie hier nog wel een kansje in hoor.
Live Chill
pi_155222496
Van Leer sterke wedstrijd!
Live Chill
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')