Demouge is volgens mij een dure miskoop geweest. Hij rolt van de ene in de andere kwaal. Als ie een keer in de basis start blijkt dat teveel van het goede en is ie daarna weer geblesseerd. En als stormram heeft ie zijn waarde wel bewezen maar dat rechtvaardigt zijn salaris helaas niet. Hij zei zelf een tijdje geleden in de vi dat z'n lichaam eigenlijk niet meer geschikt is voor topsport en daar krijgt ie helaas gelijk in. Ik heb trouwens ook niet het idee dat hij een type is die ook keihard aan z'n herstel werkt zoals een Fledderus dat bijv zou doen. Geen idee waarom, dat idee heb ik.quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:19 schreef Biertjuhhhh het volgende:
Demouge (alweer) eens geblesseerd, we zijn op zoek naar verdedigers, maar achter Nemeth hebben we helemaal geen alternatieven
http://foxsports.nl/video(...)ent-van-roda-jc.htmlquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:46 schreef Professional het volgende:
Jongens, check de beelden nu eens goed. Het contact met Nemeth is minimaal maar meneer gaat als een stervende zwaan naar de grond. Daarnaast is het ook nog eens op de rand. Check het fragment op de site van Fox maar eens (en dan zonder commentaar van Meijer). Een normale scheidsrechter zal hierop nooit reageren. Sommige doen dit helaas wel en sommige nu eenmaal niet. Nemeth had absoluut kunnen doorlopen en zich niet laten vallen, dan had je een schot op doel gehad en wie weet of die bal erin was gegaan. Nu fluit de scheids dus niet en gaat Nemeth als een idioot tegen de scheidsrechter aanlopen. Zijn actie is behoorlijk in het nadeel van Roda want je raakt hem nu zeker 2 wedstrijden kwijt. Daar zit je dan zonder spits.
En al die complottheorieën is wel erg calimero gedrag, Roda had gewoon beter moeten voetballen en de kansen moeten benutten. Want kansen hebben ze echt wel gehad gisteren. AZ was absoluut te pakken. Op naar de 3 punten tegen Utrecht.
Lichte straf.quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:51 schreef planethugo het volgende:
[..]
En de knvb wil nemeth 5(!!!!) wedstrijden schorsen. Wtf. Idioten uit zeist weer
Je kunt discussiëren of het een overtreding was, maar niet over het feit dat het buiten de 16 was.quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:51 schreef planethugo het volgende:
[..]
http://foxsports.nl/video(...)ent-van-roda-jc.html
hij wordt toch gewoon aan de arm getrokken door een verdediger die te laat is. Klaar uit, penalty
En de knvb wil nemeth 5(!!!!) wedstrijden schorsen. Wtf. Idioten uit zeist weer
randje ja, maar dan nog. Afgelopen zaterdag kregen we voor veel minder direct en zonder twijfel een penalty tegen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:32 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je kunt discussiëren of het een overtreding was, maar niet over het feit dat het buiten de 16 was.
Als je het mij vraagt tenminste.
Ben het met je eens dat 't weer ouderwetse willekeur is ja, een andere scheidsrechter zou zomaar een pingel geven en achteraf roepen dat op de beelden duidelijk zichtbaar was dat Nemeth werd vastgepakt.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:51 schreef planethugo het volgende:
[..]
randje ja, maar dan nog. Afgelopen zaterdag kregen we voor veel minder direct en zonder twijfel een penalty tegen.
Het worden weer zware maanden op deze manier![]()
Eerst maareens zaterdag van dat clubje van jou winnen
daar teken ik direct voorquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ben het met je eens dat 't weer ouderwetse willekeur is ja, een andere scheidsrechter zou zomaar een pingel geven en achteraf roepen dat op de beelden duidelijk zichtbaar was dat Nemeth werd vastgepakt.
Och, dat komt wel goed denk ik !Zolang wij vanavond dan maar winnen.
Prima geschoten. Bedankt.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:23 schreef LucvanDijk het volgende:
Foto collage Roda JC
Foto-impressie van de dag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |