twitter:vkwillemvissers twitterde op dinsdag 07-04-2015 om 21:10:07Trainer Trost en Roda uit elkaar, meldt Roda JC reageer retweet
pfoe als je het zo onder elkaar ziet realiseer je je pas echt wat voor bagger 2de seizoenshelft het is. Hopelijk kan een nieuwe trainer de boel weer snel op de rit krijgen want voor de winterstop was er gewoon weinig aan de hand, al was het spel ook niet geweldigquote:Op maandag 6 april 2015 17:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Prima tweede seizoenshelft.
Ik vind Emmen en Volendam de tweede seizoenshelft ook ingekakt, dus voor je er erg in hebt sta je in de finale van de playoffs. Als het dan net goed valt speel je zo weer Eredivisie. Dat maakt de promotie/degradatie in Nederland tot een klucht, maar voor Roda kan het zomaar een zege zijn.quote:Op woensdag 8 april 2015 09:10 schreef planethugo het volgende:
[..]
pfoe als je het zo onder elkaar ziet realiseer je je pas echt wat voor bagger 2de seizoenshelft het is. Hopelijk kan een nieuwe trainer de boel weer snel op de rit krijgen want voor de winterstop was er gewoon weinig aan de hand, al was het spel ook niet geweldig
pfff dan had ik nog meer vertrouwen in Trostquote:Op woensdag 8 april 2015 15:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Plum en Vrede mogen het seizoen afmaken.
Met toestemming van de KNVB.
ik speel liever tegen Eindhoven in de 2de ronde eigenlijk. Volendam uit is voor ons altijd een hel, zoiets als rkc uit. Maar in sommige andere landen promoveren er gewoon 3 dus dan zouden we er ook bij zijn, of is dat ook een kluchtquote:Op woensdag 8 april 2015 16:04 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Ik vind Emmen en Volendam de tweede seizoenshelft ook ingekakt, dus voor je er erg in hebt sta je in de finale van de playoffs. Als het dan net goed valt speel je zo weer Eredivisie. Dat maakt de promotie/degradatie in Nederland tot een klucht, maar voor Roda kan het zomaar een zege zijn.
Hoe zou je het anders noemen? Almere City staat elfde en kan naar de Eredivisie.quote:Op woensdag 8 april 2015 16:10 schreef planethugo het volgende:
[..]
ik speel liever tegen Eindhoven in de 2de ronde eigenlijk. Volendam uit is voor ons altijd een hel, zoiets als rkc uit. Maar in sommige andere landen promoveren er gewoon 3 dus dan zouden we er ook bij zijn, of is dat ook een klucht
Wowowow, hoe heeft PSV daarvan verloren.quote:Op maandag 6 april 2015 17:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Prima tweede seizoenshelft.
PSV is altijd matig daar. Denk dat ze nog van FC Kerkrade-West zouden verliezen.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wowowow, hoe heeft PSV daarvan verloren.
Des te treuriger.
Volgens mij heeft een deel van de selectie nog een doorlopend contract, maar weet niet wie ze precies kunnen ditchen deze zomer.quote:Op maandag 1 juni 2015 08:22 schreef de_boswachter het volgende:
Roda gaat trouwens flink snijden in de selectie toch? Klopt het dat Ramos sowieso vertrekt? Wie nog meer?
Hocher speelde goed, maar had overgewicht. Net als Demouge wat ik geen toegevoegde waarde vind voor de Eredivisie.
Roda zal de selectie toch flink moeten gaan aanpakken, want de selectie wat er nu staat was grotendeels verantwoordelijk voor de degradatie.
Volgens mij klopt het wel wat op deze site staat.quote:Op woensdag 3 juni 2015 19:56 schreef lasters het volgende:
[..]
Volgens mij heeft een deel van de selectie nog een doorlopend contract, maar weet niet wie ze precies kunnen ditchen deze zomer.
Ik wist dat Demouge een van de best betaalde krachten van RJC is, maar 2,5 ton is best veel voor één balletje breed leggen voor van Hyften.quote:Op donderdag 4 juni 2015 09:31 schreef planethugo het volgende:
[..]
Volgens mij klopt het wel wat op deze site staat.
Daarvan zijn Demouge, Monteyne en Ramos spelers met een eredivisiecontract dus die salarissen kan je opnieuw besteden. Demouge verdiende naar verluid zelfs 2.5 ton. Al heb ik wel gehoord dat de duurdere krachten wel akkoord zijn gegaan met een verlaging voor de eerste divisie.
dat balletje levert anders miljoenen opquote:Op donderdag 4 juni 2015 16:16 schreef lasters het volgende:
[..]
Ik wist dat Demouge een van de best betaalde krachten van RJC is, maar 2,5 ton is best veel voor één balletje breed leggen voor van Hyften.![]()
quote:Roda JC heeft in Kalezic nieuwe trainer
Darije Kalezic is de komende twee seizoenen de trainer van Roda JC. De Bosniër neemt de taken over van het duo Rick Plum/Regilio Vrede, die na het ontslag van Ernie Brandt de scepter zwaaide bij de Limburgse club.
De club probeerde eerder Ernest Faber aan te trekken als trainer, maar die gaf de voorkeur aan NEC. Beide clubs dwongen afgelopen seizoen promotie af.
Jong PSV
Kalezic komt over van Jong PSV, waarmee hij afgelopen seizoen als veertiende eindigde in de Jupiler League.
Eerder was Kalezic trainer van De Graafschap, Zulte Waregem en Stockport County. Met De Graafschap promoveerde hij in 2010 naar de eredivisie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |