quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:56 schreef Iwanius het volgende:
Ondanks dat ik geen Roda JC supporters o.i.d. ben feliciteer ik jullie wel met de behaalde overwinning daar in Eindhoven. Ik neem aan dat deze uitslag ook in de boeken zal verdwijnen als 1 van de meest opmerkelijke overwinningen van de club gedurende zijn bestaan?
wat een heerlijk gevoel! helaas kon ik er gisteren niet bijzijn ivm werk, de goals zagen er ook prima uit zeg!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:29 schreef GHunter het volgende:
twee keer in 4 dagen tijd winnen van PSV
Zondag gewoon de betere ploeg zijn en verdiend winnen, vandaag waren we gewoon uitermate effectief met de kansen.
Owja, Guus Hupperts
71' Luypers 0-1 zal wel genoeg zeggen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:56 schreef Iwanius het volgende:
Ondanks dat ik geen Roda JC supporters o.i.d. ben feliciteer ik jullie wel met de behaalde overwinning daar in Eindhoven. Ik neem aan dat deze uitslag ook in de boeken zal verdwijnen als 1 van de meest opmerkelijke overwinningen van de club gedurende zijn bestaan?
volgens brood zullen er (eindelijk) eens wat spelers naast staan tegen NEC wat normaal iedere wedstrijd gewoon weer de kans krijgen.. ben benieuwdquote:Op maandag 9 december 2013 13:01 schreef Kn0x het volgende:
Tijd voor nieuwe scheidsrechters.
Ik weet niet wat een andere trainer anders zou doen. We hebben gewoon een krappe selectie. Daarnaast heeft niemand gister zijn niveau gehaald dat ze moeten laten zien.
Als Wiedemeyer fluit is het altijd een nederlaag... Al kun je het op die niet gegeven penalty na niet aan hem wijten..quote:Op maandag 9 december 2013 13:01 schreef Kn0x het volgende:
Tijd voor nieuwe scheidsrechters.
Ik weet niet wat een andere trainer anders zou doen. We hebben gewoon een krappe selectie. Daarnaast heeft niemand gister zijn niveau gehaald dat ze moeten laten zien.
Helaas Alex Pastoor maar dat moet je niet willen...quote:
de bus reed zaterdag langs het pls en richting kaalheide, daar dus ook maar met een paar biertjes op de spelers gewacht en waarempel ook nog een paar discussies verzeild geraakt terwijl ik die hele opwachten trend maarquote:Op zondag 15 december 2013 17:10 schreef Zemi77 het volgende:
Gelukkig hij is weg.
Als je aanvallers niet scoren, dan kun je daar als trainer wellicht weinig aan doen, maar als de verdediging zo lek als een mandje is dan staan ze gewoon niet goed opgesteld dan is het positiespel niet goed en dat is de verantwoordelijkheid van de trainer.
Good riddance 1,5 jaar niets gepresteerd.
Okeequote:Op dinsdag 17 december 2013 23:36 schreef LucvanDijk het volgende:
Ik ben ook bang dat het niet aan de trainer heeft gelegen en dat Brood dus onterecht is geslachtofferd. Ik vraag me af of de opvolger van Plum de selectie opeens wel kan verbeteren. Het komt vooralsnog op mij over als een goedkoop excuus voor Van den Bunder om Brood eruit te flikkeren.
http://www.nusport.nl/voe(...)gen-in-tanzania.htmlquote:Op zondag 15 december 2013 21:17 schreef DohanJerksen het volgende:
[..]
Misschien dat Nol zijn droomtrainer Ernie Brandts wel gaat ophalen daar in Afrika![]()
twitter:raykerckhoffs twitterde op donderdag 26-12-2013 om 12:28:23Bij Excelsior is uitgelekt dat Jon Dahl Tomasson nieuwe trainer Roda Jc wordt. Limburgers voldoen aan voorwaarden Excelsior. reageer retweet
twitter:raykerckhoffs twitterde op donderdag 26-12-2013 om 12:38:03Jon Dahl Tomasson tekent voor 3,5 jaar bij Roda JC. Wordt als nieuwe hoofdtrainer op 3 januari gepresenteerd. Roda en Excelsior akkoord. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |