abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130750844
nog vier en een half uur dan, maar ik denk dat er niets bij komt.

We verkopen Malki, laten Lebedynski gaan en hebben we er een spits voor terug gekregen?
  dinsdag 3 september 2013 @ 10:01:40 #252
338987 DohanJerksen
Boerenlul uit de Betuwe
pi_130770520
Jammer dat we Anco Janssen niet op de valreep hebben kunnen binnenhalen. Ben benieuwd of Plet wordt getekend.
Dat is toch helemaal niet zo relevant joh
pi_130772627
idd echt zonde, maar volgens de graafschap wilde roda op het laatst nog even komen profiteren, zal dus wel een bod van een halve ton ofzo geweest zijn :')

Met Nac hadden ze wel een akkoord maar Jansen wilde zelf naar Roda. Zonde zonde zonde, een extra aanvaller konden we heel goed gebruiken en die Jansen vind ik echt een geweldige speler.

Plet, ook niet slecht maar had toch liever Jansen gehad
pi_130925298
al iets meer bekend over Plet??
  Moderator zondag 8 september 2013 @ 21:28:11 #255
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_130964788
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 19:43 schreef Biertjuhhhh het volgende:
al iets meer bekend over Plet??
Volgens mij niet.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_131227093
Een paar speelrondes achter de rug en het Brood-effect is alweer in werking getreden; spelers worden alweer afgebroken en we spelen weer laf, afzichtelijk anti-voetbal. In eigen huis tegen een laagvlieger zó'n laffe tactiek hanteren en vervolgens als een zak in de dug-out blijven hangen, dan ben je het thuispubliek gewoon aan't provoceren en de clubleiding aan't chanteren omdat je weet dat er geen geld voor een spits, of voor jouw afkoopsom is.

Met Brood aan het roer gaan we ook dit seizoen weer op de degradatietour...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  maandag 16 september 2013 @ 09:40:33 #257
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_131228867
Meh, het kan niet alleen aan de trainer liggen want geen enkele speler speelde goed.
Brood wil gewoon een 4-2-3-1 hanteren, alleen werkt dat niet met Demouge in de spits. Die heeft een extra spits nodig. Toen hij Nemeth erin bracht, was dat ook de bedoeling. Maar ja, dan krijg je die discutabele rode kaart tegen en dan is het afgelopen. We hebben ook pech dat al onze backs eruit liggen waardoor het gat naar het middenveld te groot wordt.
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
pi_131405905
Plet komt niet, kiest voor het buitenland.Geef hem eens ongelijk, wie kiest er nu voor Roda als wij zo miserabel spelen zoals vorige week.

Maar goed vanavond revanche nemen, anders exit Brood.

Met allemannia gaat het al niet veel beter, staan nu in het rechterrijtje van de regionalliga west.
pi_131434512
Nou dit was al een heel stuk beter als vorige week (al was dat niet heel moeilijk), een leuke wedstrijd gezien, maar de verdediging vooral centraal stond wel een paar keer te schutteren, alle ballen van biemans naar voren waren slecht en luikx valt me tot nog toe dit seizoen erg tegen, maar goed al met al wel tevreden met een punt
  maandag 23 september 2013 @ 10:35:15 #260
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_131471688
Luickx vind ik ook ontzettend tegenvallen. Had verwacht dat hij met zijn ervaring veel koeler en kalmer in de verdediging is. Maar al zijn wegkopballen komen altijd aan bij een tegenstander. Het kan in combinatie met Biemans een goed koppel worden (Biemans is aanvallend minder sterk en Luickx verdedigend minder) dus misschien dat het nog gewenning is.
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
pi_131614610
Morgenavond Ayoub vs. Kali, interessant duel wel. :)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  zondag 20 oktober 2013 @ 10:34:11 #262
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_132352086
Goede wedstrijd gister en ik ben blij dat we de scheids eens 'mee' hadden. We hadden hem niet mee, maar normaliter had hij de penal op het eind gewoon gegeven. Nu schwalbe, twee keer en zwaai zwaai!
pi_132386762
en het belangrijkste van alles, we zijn eindelijk van dat rkc syndroom af
pi_132740655
twee keer in 4 dagen tijd winnen van PSV _O_

Zondag gewoon de betere ploeg zijn en verdiend winnen, vandaag waren we gewoon uitermate effectief met de kansen.

Owja, Guus Hupperts _O_
  donderdag 31 oktober 2013 @ 09:35:28 #265
338987 DohanJerksen
Boerenlul uit de Betuwe
pi_132751194
Lekker dit man! Niks meer aan toe te voegen wat hierboven geschreven wordt. Groningen uit en GAE thuis. 4-6 punten moet je als doelstelling hebben deze 2 wedstrijden!
Dat is toch helemaal niet zo relevant joh
pi_132754739
Ondanks dat ik geen Roda JC supporters o.i.d. ben feliciteer ik jullie wel met de behaalde overwinning daar in Eindhoven. Ik neem aan dat deze uitslag ook in de boeken zal verdwijnen als 1 van de meest opmerkelijke overwinningen van de club gedurende zijn bestaan?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-10-2013 11:56:20 ]
  donderdag 31 oktober 2013 @ 12:33:33 #267
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_132755770
quote:
6s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 11:56 schreef Iwanius het volgende:
Ondanks dat ik geen Roda JC supporters o.i.d. ben feliciteer ik jullie wel met de behaalde overwinning daar in Eindhoven. Ik neem aan dat deze uitslag ook in de boeken zal verdwijnen als 1 van de meest opmerkelijke overwinningen van de club gedurende zijn bestaan?
:')
pi_132755780
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 12:33 schreef Kn0x het volgende:

[..]

:')
niks meer aan toe te voegen :)
pi_132755801
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 21:29 schreef GHunter het volgende:
twee keer in 4 dagen tijd winnen van PSV _O_

Zondag gewoon de betere ploeg zijn en verdiend winnen, vandaag waren we gewoon uitermate effectief met de kansen.

Owja, Guus Hupperts _O_
wat een heerlijk gevoel! helaas kon ik er gisteren niet bijzijn ivm werk, de goals zagen er ook prima uit zeg!
  Redactie Sport donderdag 31 oktober 2013 @ 12:40:57 #270
274204 crew  Mexicanobakker
pi_132755946
quote:
6s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 11:56 schreef Iwanius het volgende:
71' Luypers 0-1 zal wel genoeg zeggen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_132757359
Guus is echt het groeien, benieuwd waar dat gaat eindigen maar gisteren heeft ie zijn visititekaartje landelijk wel afgegeven. Puike wedstrijd van het hele team, toeslaan op de momenten dat het kon en verdedigend waren we psv vaak een stapje voor. Mooi hoe o.a. dijkhuizen steeds voor de aanvaller uitkwam en de bal afpakte.

Prachtige overwinningen, de beste/opmerkelijkste ooit? Wtf :')
Wel uniek dat je 2x in 4 dagen van een topclub wint _O_
pi_132887443
Een punt uit tegen Groningen, is echt wel een winstpunt te noemen. Zeker aangezien de minuut waarin de goal valt en de kansen die groningen toch had.
Toch heel knap dat je 3 x terugkomt in de wedstrijd, je zag toch wel aan alles dat het vandaag een heel stuk moeilijker ging, mede natuurlijk doordat dit al de 3e zware wedstrijd in een week was.

nu op naar zaterdag!
  maandag 4 november 2013 @ 16:55:58 #273
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_132893711
Ik vond wel Luickx weer tegenvallen. Bij twee van de drie goals ging er een actie van hem vooraf die niet goed liep waardoor Grunn kon aanvallen. Hij blijft toch wisselvallend jammer genoeg.
pi_132896379
prima prestatie, al hadden we er na de 1-1 overheen moeten gaan. Als Donald die wereldkans er gewoon inprikt dan hadden we gewonnen want die periode waren we veel sterker. Maar al met al tevreden met een punt, de penalty's waren terecht al fluit voor de eerste lang niet elke scheids.

En het was een gezellig uittripje, kwart over 7 smorgens vertrekken en aan het pils _O-
pi_132921577
Met de vaak zo kenmerkende wisselvalligheid van Roda had ik eigenlijk eerder verwacht dat de wedstrijd tegen Groningen kansloos verloren zou worden na twee keer van PSV gewonnen te hebben.. Het zag er dan ook, met name in de verdediging, niet echt scherp uit, maar aan de andere kant is dat dan wel weer een logisch gevolg van die twee wedstrijden. Al met al wel tevreden met dit punt! :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')