abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130055309
quote:
ben benieuwd wat dat oplevert. Zoiets kan wel goed zijn zoals nu als je nog een spits en een keeper kan gebruiken. Misschien dat het wel zo een spelers op kan leveren zoals Vitesse van Chelsea krijgt, al zal daar meer (aangekocht) talent rondlopen
pi_130056163
las dat spurs verhaal trouwens ook gisteravond met de mededeling dat er in de krant van vandaag meer in zou staan. Is er vandaag een storing waardoor de krant geen sportpagina's heeft _O-
pi_130063620
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 13:11 schreef De-Hamster het volgende:

[..]

Bedankt, ik heb de OP nu aangepast met iig de nieuwe selectie en transfers erin.

Het gedeelte, Waar zitten de Fokkers nu? Klopt dat nog een beetje?
west 12 :)
pi_130133633
Mocht iemand de OP nog aanpassen, ik heb ook een seizoenskaart op West. Sta meestal wat onderaan bij de vlaggen enzo. :P

Wat denken we voor morgen? Ik denk gewoon weer 3 punten! Vitesse loopt totaal niet, als Roda 90 minuten stabiel speelt komt het goed.
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 16:05:51 #230
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_130133712
Nja, lastig. Vitesse heeft natuurlijk veel kwaliteit moeten inleveren maar zijn ook gebrand om de slechte start van het seizoen weg te werken. Als wij 90 minuten geconcentreerd blijven, kunnen we dit zeker winnen. Maar dan moeten we wel echt spelen voor de winst, niet half-half zoals we dat normaal doen.
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
pi_130168043
mijn zitplaats in de OP kan ook geupdate worden, TheGHunter is verhuisd van Z17 naar W14 :) .

Voor vanavond zie ik het positief in, wanneer we zoals Kn0x aangeeft gewoon 90 minuten geconcentreerd blijven, Nemeth het vizier op scherp heeft staan en het publiek van zich laat horen, dan halen we gewoon drie punten!

Heute abend geht's los ;)
  zondag 18 augustus 2013 @ 22:03:45 #232
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_130216361
Nja, twas niet denderend helaas.
Waar ik Nemeth de vorige wedstrijd echt goed vond spelen, vond ik het dit keer weer tegenvallen.
Ook Donald zat totaal niet in de wedstrijd, vooral verdedigend liet hij veel steken vallen. Kurto daarentegen had misschien wel zijn beste wedstrijd ooit.
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
pi_130228522
Mij viel het, eerlijk gezegd, niets tegen. Er zit veel meer voetbal in deze ploeg als vorig seizoen, wat (zaterdag althans) voor bijzonder boeiende wedstrijden kan zorgen. Ik verbaasde me er over dat, toen de wedstrijd voor mijn gevoel al een kwartier onderweg was, er pas acht minuten op de klok stonden.

Het aantrekken van een spits heeft, wat mij betreft, prioriteit. Halen we die spits in huis, dan konden we naar mijn idee wel eens een heel erg leuk seizoen gaan beleven...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_130231019
De zitplaatsen van iedereen moeten bij het volgende topic even aangepast worden want ik kan hem niet meer aanpassen. Zoiets staan maar 24 uur open ofzoiets.
Of saté?
pi_130231164
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 11:56 schreef De-Hamster het volgende:
De zitplaatsen van iedereen moeten bij het volgende topic even aangepast worden want ik kan hem niet meer aanpassen. Zoiets staan maar 24 uur open ofzoiets.
Je kan weer wijzigen.
BFF met GGMM
pi_130233387
quote:
14s.gif Op maandag 19 augustus 2013 11:59 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Je kan weer wijzigen.
Thanks, het is aangepast.
Of saté?
pi_130368779
Stellutje koekwahze da in ut zuiduh... :)

Het meervoud van lef is leven
pi_130384236
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 23:30 schreef troje het volgende:
Stellutje koekwahze da in ut zuiduh... :)

[ afbeelding ]
ik zag het deze week ook voorbij komen. Inderdaad apart haha

zeker voor morgen :P
pi_130472812
hatseflats: 0-4 en de 5de plek :P

prima begin dus. Tegen ADO werd er wel wat slordig verdedigd en gepasst en waren de goals (vooral 3 en 4) ietwat gelukkig maar al met al was het veldspel weer goed verzorgd en begint het steeds beter te lopen. Ook Donald groeit weer naar zijn niveau van het eerste seizoen toe en Pluim/Kali werkt goed.
  maandag 26 augustus 2013 @ 11:55:50 #240
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_130473229
Ik ben ook blij dat Hocher wat meer speeltijd krijgt. Minder snel dan Guus maar heeft wel een betere voorzet. Guus heeft nogal moeite om de bal hoger dan de knie te krijgen. Luxeproblemen! Hebben we lang niet meer last van gehad.
pi_130474683
inderdaad, is ook wel handig dat je wat meer kan variëren op de flanken. Guus geeft 'm idd 9 vd 10 keer over de grond, Hocher heeft wat meer gevoel in z'n pass. Zaterdag toch mooi 2 assists :)
  maandag 26 augustus 2013 @ 12:57:43 #242
338987 DohanJerksen
Boerenlul uit de Betuwe
pi_130474844
Dit is wel even lekker man! Kijk nu weer eens graag naar de stand.
Op zich vond ik alles wel prima lopen wat ik heb kunnen zien. Wordt weer goed gecombineerd en een verademing dat Guus er eens uit was.
Deze riante uitoverwinning geeft in ieder geval weer wat meer vertrouwen, ook voor de naderende wedstrijd tegen Feyenoord.
Dat is toch helemaal niet zo relevant joh
pi_130475113
idd, ben echt benieuwd naar zondag. Feyenoord in deze vorm, al hebben ze gisteren weer wat vertrouwen gekregen, moeten we kunnen hebben. Een puntje in de kuip zie ik zeker wel gebeuren
pi_130475530
Het beste wat ons kon gebeuren is toch dat Feyenoord van een echt zwak NAC heeft gewonnen. Als ze dan ook nog eens van Krasnodar verliezen was de druk te immens hoog geweest en dan is Roda altijd de club die zo'n ploeg even in het zadel helpt.
Sowieso wel fijn om tegen Feyenoord te spelen als ze twee keer een Europese wedstrijd in de benen hebben gehad. Ik geef ons best goede kansen.

ADO was een leuke wedstrijd om naar te kijken al hebben we ook echt slordige momenten gehad die gelukkig niet afgestraft werden. Alle lof voor Kurto tot nu toe alleen dat tijdrekken vanaf de 26e minuut is echt belachelijk. Ook vind ik het vreemd van Brood dat je met 0-4 bij ADO in de 80e minuut geen jeugdspeler erin durft te zetten. Paulissen, Wijnen zaten gewoon op de bank.
Of saté?
pi_130477929
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 13:23 schreef De-Hamster het volgende:
Het beste wat ons kon gebeuren is toch dat Feyenoord van een echt zwak NAC heeft gewonnen. Als ze dan ook nog eens van Krasnodar verliezen was de druk te immens hoog geweest en dan is Roda altijd de club die zo'n ploeg even in het zadel helpt.
Sowieso wel fijn om tegen Feyenoord te spelen als ze twee keer een Europese wedstrijd in de benen hebben gehad. Ik geef ons best goede kansen.

ADO was een leuke wedstrijd om naar te kijken al hebben we ook echt slordige momenten gehad die gelukkig niet afgestraft werden. Alle lof voor Kurto tot nu toe alleen dat tijdrekken vanaf de 26e minuut is echt belachelijk. Ook vind ik het vreemd van Brood dat je met 0-4 bij ADO in de 80e minuut geen jeugdspeler erin durft te zetten. Paulissen, Wijnen zaten gewoon op de bank.
Kurto doet het de laatste wedstrijden inderdaad gewoon goed. Ik verwacht dan ook geen nieuwe keeper meer de komende dagen. Maar dat onnozele tijdrekken in de eerste helft ging helemaal nergens over. En hij bleef treuzelen, dacht dat ie nog wel een 2de gele zou krijgen.

Blijkbaar zitten die jeugdspelers nog niet zo dicht bij de basis dat Brood ze inbrengt. Zulke wissels zijn ook meer signalen die je aan spelers geeft. Stel je laat Paulissen invallen voor Kali en Bonevacia zitten, dan gaat zo een speler zich de hele week opvreten dat zelfs een jeugdspeler eerder in de ploeg komt en dat hijzelf pas op de 15de plek ofzo komt. Dat zijn toch dingetjes waar een trainer rekening mee houdt.
pi_130625757
Hmm, nieuwe technisch manager?

Geruchten zouden duiden op Leon Vlemmings. Zou ik echt een slechte zet vinden, waarom moeten ze bij ons toch altijd 'het vak' leren? Technisch manager is toch geen vergelijkbare functie als een trainersfunctie? Hij is al twintig jaar trainer in zowel de jeugd, of als assistent. Wat ziet Roda dan in hem als technisch manager?

Dan zag ik liever types als Van Hintum of Ton Caanen. Caanen dan ook vooral met zijn buitenlandse contacten en zijn Limburgse roots.
Of saté?
pi_130625815
En Leon Vlemmings de nieuwe TD.

Matig, weet niet wat ik hier van moet vinden, ooit betaalde feyenoord zich blauw om hem als assistent van nac over te laten komen en daarna is hij eigenlijk nooit meer positief in het nieuws geweest.

Overigens werd gisteren gemeld dat de nieuwe TD ervaring als trainer en td in de eredivisie had en een bekende persoonlijkheid is. Ik zie alle 3 die eigenschappen niet terug. Zeg dan gewoon niks een dag vantevoren :')

Of het LD heeft het fout en wordt straks Leo Beenhakker gepresenteerd...
pi_130625962
Dat is inderdaad vreemd ja, het is geen bekende persoonlijkheid en ervaring als technisch manager heeft hij ook niet. Die 4 maanden interim coach bij Feyenoord lijkt me ook niet echt de periode waarbij je kan spreken als: 'Ervaring als eredivisietrainer'.

Ik hoop dat LD het dit keer fout heeft inderdaad. Beenhakker zou ik ook niet willen, met al die trieste Poolse spelers die hij bij Feyenoord heeft gehaald.
Of saté?
pi_130626278
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 09:53 schreef De-Hamster het volgende:
Dat is inderdaad vreemd ja, het is geen bekende persoonlijkheid en ervaring als technisch manager heeft hij ook niet. Die 4 maanden interim coach bij Feyenoord lijkt me ook niet echt de periode waarbij je kan spreken als: 'Ervaring als eredivisietrainer'.

Ik hoop dat LD het dit keer fout heeft inderdaad. Beenhakker zou ik ook niet willen, met al die trieste Poolse spelers die hij bij Feyenoord heeft gehaald.
denk dat beenhakker te overheersend is voor een limburgse club, maar hij heeft wel contacten. En bij Feyenoord waren de verwachtingen torenhoog maar geen budget, tja. Bij ajax heeft ie dat toen beter gedaan.

Maar het staat niet alleen op de site van het LD, maar ook in de krant van vandaag. Dus als ze dat niet zeker wisten hadden ze dat vast niet gepubliceerd. Kortom, Leon Vlemmincx is de nieuwe manager. Hoop dat ie het goed met Brood kan vinden, zowel op persoonlijk als op voetbalgebied.
pi_130737236
flinke teleurstelling gisteren. Vond ons niet perse minder dan Feyenoord, ze scoren alleen uit min of meer toevallige situaties, en na die rode kaart was het natuurlijk helemaal over en vielen er gaten achterin, dat ging nergens meer over.

al kwamen we aanvallend ook gewoon tekort, een snelle aanvaller voor vanavond nog erbij zou fijn zijn.
pi_130750844
nog vier en een half uur dan, maar ik denk dat er niets bij komt.

We verkopen Malki, laten Lebedynski gaan en hebben we er een spits voor terug gekregen?
  dinsdag 3 september 2013 @ 10:01:40 #252
338987 DohanJerksen
Boerenlul uit de Betuwe
pi_130770520
Jammer dat we Anco Janssen niet op de valreep hebben kunnen binnenhalen. Ben benieuwd of Plet wordt getekend.
pi_130772627
idd echt zonde, maar volgens de graafschap wilde roda op het laatst nog even komen profiteren, zal dus wel een bod van een halve ton ofzo geweest zijn :')

Met Nac hadden ze wel een akkoord maar Jansen wilde zelf naar Roda. Zonde zonde zonde, een extra aanvaller konden we heel goed gebruiken en die Jansen vind ik echt een geweldige speler.

Plet, ook niet slecht maar had toch liever Jansen gehad
pi_130925298
al iets meer bekend over Plet??
  Moderator zondag 8 september 2013 @ 21:28:11 #255
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_130964788
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 19:43 schreef Biertjuhhhh het volgende:
al iets meer bekend over Plet??
Volgens mij niet.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_131227093
Een paar speelrondes achter de rug en het Brood-effect is alweer in werking getreden; spelers worden alweer afgebroken en we spelen weer laf, afzichtelijk anti-voetbal. In eigen huis tegen een laagvlieger zó'n laffe tactiek hanteren en vervolgens als een zak in de dug-out blijven hangen, dan ben je het thuispubliek gewoon aan't provoceren en de clubleiding aan't chanteren omdat je weet dat er geen geld voor een spits, of voor jouw afkoopsom is.

Met Brood aan het roer gaan we ook dit seizoen weer op de degradatietour...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  maandag 16 september 2013 @ 09:40:33 #257
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_131228867
Meh, het kan niet alleen aan de trainer liggen want geen enkele speler speelde goed.
Brood wil gewoon een 4-2-3-1 hanteren, alleen werkt dat niet met Demouge in de spits. Die heeft een extra spits nodig. Toen hij Nemeth erin bracht, was dat ook de bedoeling. Maar ja, dan krijg je die discutabele rode kaart tegen en dan is het afgelopen. We hebben ook pech dat al onze backs eruit liggen waardoor het gat naar het middenveld te groot wordt.
pi_131405905
Plet komt niet, kiest voor het buitenland.Geef hem eens ongelijk, wie kiest er nu voor Roda als wij zo miserabel spelen zoals vorige week.

Maar goed vanavond revanche nemen, anders exit Brood.

Met allemannia gaat het al niet veel beter, staan nu in het rechterrijtje van de regionalliga west.
pi_131434512
Nou dit was al een heel stuk beter als vorige week (al was dat niet heel moeilijk), een leuke wedstrijd gezien, maar de verdediging vooral centraal stond wel een paar keer te schutteren, alle ballen van biemans naar voren waren slecht en luikx valt me tot nog toe dit seizoen erg tegen, maar goed al met al wel tevreden met een punt
  maandag 23 september 2013 @ 10:35:15 #260
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_131471688
Luickx vind ik ook ontzettend tegenvallen. Had verwacht dat hij met zijn ervaring veel koeler en kalmer in de verdediging is. Maar al zijn wegkopballen komen altijd aan bij een tegenstander. Het kan in combinatie met Biemans een goed koppel worden (Biemans is aanvallend minder sterk en Luickx verdedigend minder) dus misschien dat het nog gewenning is.
pi_131614610
Morgenavond Ayoub vs. Kali, interessant duel wel. :)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  zondag 20 oktober 2013 @ 10:34:11 #262
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_132352086
Goede wedstrijd gister en ik ben blij dat we de scheids eens 'mee' hadden. We hadden hem niet mee, maar normaliter had hij de penal op het eind gewoon gegeven. Nu schwalbe, twee keer en zwaai zwaai!
pi_132386762
en het belangrijkste van alles, we zijn eindelijk van dat rkc syndroom af
pi_132740655
twee keer in 4 dagen tijd winnen van PSV _O_

Zondag gewoon de betere ploeg zijn en verdiend winnen, vandaag waren we gewoon uitermate effectief met de kansen.

Owja, Guus Hupperts _O_
  donderdag 31 oktober 2013 @ 09:35:28 #265
338987 DohanJerksen
Boerenlul uit de Betuwe
pi_132751194
Lekker dit man! Niks meer aan toe te voegen wat hierboven geschreven wordt. Groningen uit en GAE thuis. 4-6 punten moet je als doelstelling hebben deze 2 wedstrijden!
pi_132754739
Ondanks dat ik geen Roda JC supporters o.i.d. ben feliciteer ik jullie wel met de behaalde overwinning daar in Eindhoven. Ik neem aan dat deze uitslag ook in de boeken zal verdwijnen als 1 van de meest opmerkelijke overwinningen van de club gedurende zijn bestaan?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-10-2013 11:56:20 ]
  donderdag 31 oktober 2013 @ 12:33:33 #267
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_132755770
quote:
6s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 11:56 schreef Iwanius het volgende:
Ondanks dat ik geen Roda JC supporters o.i.d. ben feliciteer ik jullie wel met de behaalde overwinning daar in Eindhoven. Ik neem aan dat deze uitslag ook in de boeken zal verdwijnen als 1 van de meest opmerkelijke overwinningen van de club gedurende zijn bestaan?
:')
pi_132755780
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 12:33 schreef Kn0x het volgende:

[..]

:')
niks meer aan toe te voegen :)
pi_132755801
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 21:29 schreef GHunter het volgende:
twee keer in 4 dagen tijd winnen van PSV _O_

Zondag gewoon de betere ploeg zijn en verdiend winnen, vandaag waren we gewoon uitermate effectief met de kansen.

Owja, Guus Hupperts _O_
wat een heerlijk gevoel! helaas kon ik er gisteren niet bijzijn ivm werk, de goals zagen er ook prima uit zeg!
  Redactie Sport donderdag 31 oktober 2013 @ 12:40:57 #270
274204 crew  Mexicanobakker
pi_132755946
quote:
6s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 11:56 schreef Iwanius het volgende:
71' Luypers 0-1 zal wel genoeg zeggen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_132757359
Guus is echt het groeien, benieuwd waar dat gaat eindigen maar gisteren heeft ie zijn visititekaartje landelijk wel afgegeven. Puike wedstrijd van het hele team, toeslaan op de momenten dat het kon en verdedigend waren we psv vaak een stapje voor. Mooi hoe o.a. dijkhuizen steeds voor de aanvaller uitkwam en de bal afpakte.

Prachtige overwinningen, de beste/opmerkelijkste ooit? Wtf :')
Wel uniek dat je 2x in 4 dagen van een topclub wint _O_
pi_132887443
Een punt uit tegen Groningen, is echt wel een winstpunt te noemen. Zeker aangezien de minuut waarin de goal valt en de kansen die groningen toch had.
Toch heel knap dat je 3 x terugkomt in de wedstrijd, je zag toch wel aan alles dat het vandaag een heel stuk moeilijker ging, mede natuurlijk doordat dit al de 3e zware wedstrijd in een week was.

nu op naar zaterdag!
  maandag 4 november 2013 @ 16:55:58 #273
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_132893711
Ik vond wel Luickx weer tegenvallen. Bij twee van de drie goals ging er een actie van hem vooraf die niet goed liep waardoor Grunn kon aanvallen. Hij blijft toch wisselvallend jammer genoeg.
pi_132896379
prima prestatie, al hadden we er na de 1-1 overheen moeten gaan. Als Donald die wereldkans er gewoon inprikt dan hadden we gewonnen want die periode waren we veel sterker. Maar al met al tevreden met een punt, de penalty's waren terecht al fluit voor de eerste lang niet elke scheids.

En het was een gezellig uittripje, kwart over 7 smorgens vertrekken en aan het pils _O-
pi_132921577
Met de vaak zo kenmerkende wisselvalligheid van Roda had ik eigenlijk eerder verwacht dat de wedstrijd tegen Groningen kansloos verloren zou worden na twee keer van PSV gewonnen te hebben.. Het zag er dan ook, met name in de verdediging, niet echt scherp uit, maar aan de andere kant is dat dan wel weer een logisch gevolg van die twee wedstrijden. Al met al wel tevreden met dit punt! :)
pi_133137073
De wisselvalligheid kwam pas een wedstrijd later, toen ze hebben kunnen nadenken over hoe goed ze het eigenlijk wel niet deden lijkt het :P

Slechte wedstrijd, we hadden drie rode kaarten moeten hebben en Brood wisselde in de 30e minuut veel te opportunistisch. Iedere blinde had gezien dat die Antonia v Peppen de hele wedstrijd al in zn broekzak had zitten, als je dan een verdediger eruit haalt voor een aantaller is dat de trainer wel aan te rekenen lijkt me.

Over het algemeen dus een wanprestatie, helaas ook weer in een thuiswedstrijd na de 1-5 tegen NAC.

Uithuilen en de volgende match uit bij AZ weer voor de overwinning gaan.
pi_133606312
vraag me toch af wat nou erger is, thuis worden afgemaakt tegen GAE of uit tegen AZ 70 minuten tegen 9 man spelen en pas in de laatste minuut een gelijkmaker weten te maken
pi_134059052
Tijd voor een nieuwe trainer dunkt me.
  maandag 9 december 2013 @ 13:01:47 #279
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_134078100
Tijd voor nieuwe scheidsrechters.
Ik weet niet wat een andere trainer anders zou doen. We hebben gewoon een krappe selectie. Daarnaast heeft niemand gister zijn niveau gehaald dat ze moeten laten zien.
pi_134110308
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 13:01 schreef Kn0x het volgende:
Ik weet niet wat een andere trainer anders zou doen. We hebben gewoon een krappe selectie. Daarnaast heeft niemand gister zijn niveau gehaald dat ze moeten laten zien.
volgens brood zullen er (eindelijk) eens wat spelers naast staan tegen NEC wat normaal iedere wedstrijd gewoon weer de kans krijgen.. ben benieuwd
  woensdag 11 december 2013 @ 12:34:45 #281
338987 DohanJerksen
Boerenlul uit de Betuwe
pi_134146044
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 13:01 schreef Kn0x het volgende:
Als Wiedemeyer fluit is het altijd een nederlaag... Al kun je het op die niet gegeven penalty na niet aan hem wijten..
Waar je het wel alweer aan kunt wijten is de trainer.. Waarom haalt die klapmongool in godsnaam Bonevacia eruit voor Demouge? Ziet die lamlul dan niet dat je dan tegen een ploeg als Heracles compleet overlopen kunt worden met een man minder op het middenveld?
Hetzelfde gebeurde bij GAE maar dan verdedigend. Man, die spelers hebben zich kapot gelachen met terecht commentaar van Antonia of Brood überhaupt wel eens een wedstrijd van ze had gezien/geanalyseerd...

Ik heb het nu echt helemaal gehad met die man... Hij heeft in 1,5 jaar tijd geen speler beter gemaakt en daarnaast de ploeg nog steeds niet aan het voetballen gekregen. Terwijl zijn materiaal toch echt wel prima is! Gezien de vorm van PSV weten we nu ook wel hoe die overwinningen tot stand zijn gekomen...
pi_134146368
feit is idd dat brood het niet goed doet en zijn wissels een aantal keren op dat moment verkeerd leken en achteraf catastrofaal waren.

Maar hem eruit gooien heeft denk ik helemaal geen zin. Daar hebben we het geld helemaal niet voor en bovendien zou ik niet weten wie betaalbaar is en bovendien een goede trainer is....

Bij vlagen is er dit seizoen namelijk wel goed gevoetbald en is het combinatiespel zelfs in de minste wedstrijden af en toe gewoon van een hoog niveau. Er zit meer voetbal in de ploeg als de afgelopen jaren maar helaas is de verdediging ondanks de aanwinsten weer zo lek als een mandje. En met Kurto heb je als trainer ook een keeper die op cruciale momenten ballen laat glippen. Met een iets betere goalie had je minstens 6 punten meer gehad
pi_134295783
Gelukkig hij is weg.

Als je aanvallers niet scoren, dan kun je daar als trainer wellicht weinig aan doen, maar als de verdediging zo lek als een mandje is dan staan ze gewoon niet goed opgesteld dan is het positiespel niet goed en dat is de verantwoordelijkheid van de trainer.

Good riddance 1,5 jaar niets gepresteerd.
pi_134296339
Éindelijk! En nu is het aan een nieuwe (interim) trainer om uit de selectie te halen wat er hoe dan ook in zit; voldoende kwaliteit om uit de gevarenzone te komen en vervolgens ook te blijven...
pi_134303131
Vraag wel, wie is er beschikbaar?
Of saté?
  zondag 15 december 2013 @ 21:15:33 #286
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_134307035
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 20:13 schreef De-Hamster het volgende:
Pastoor?
Net efkes anges
  zondag 15 december 2013 @ 21:17:45 #287
338987 DohanJerksen
Boerenlul uit de Betuwe
pi_134307210
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 20:13 schreef De-Hamster het volgende:
Helaas Alex Pastoor maar dat moet je niet willen...
Rene Trost zit net pas bij VVV dus die gaat het ook niet worden.

Misschien dat Nol zijn droomtrainer Ernie Brandts wel gaat ophalen daar in Afrika ;)
Of Van Der Luer?
pi_134321725
Ernest Faber en Jean-Paul de Jong lijken serieuze kandidaten.
pi_134366847
Faber lijkt me wel een goeie, aub geen Pastoor. Wat een irritant figuur is dat zeg :r
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 17:10 schreef Zemi77 het volgende:
Gelukkig hij is weg.

Als je aanvallers niet scoren, dan kun je daar als trainer wellicht weinig aan doen, maar als de verdediging zo lek als een mandje is dan staan ze gewoon niet goed opgesteld dan is het positiespel niet goed en dat is de verantwoordelijkheid van de trainer.

Good riddance 1,5 jaar niets gepresteerd.
de bus reed zaterdag langs het pls en richting kaalheide, daar dus ook maar met een paar biertjes op de spelers gewacht en waarempel ook nog een paar discussies verzeild geraakt terwijl ik die hele opwachten trend maar :') vind. Tijdje met van Peppen gepraat en daar had ik het erover dat de verdediging bij het minste of geringste angstig achteruit gaat lopen en de tegenstander zo veel te makkelijk erlangs laat komen. Hij zei dat Brood in de rust hetzelfde zei: niet achteruit gaan lopen en blijven voetballen. Maarja zei van peppen, dan krijg je binnen een minuut de 1-2 erin en is het weer prijs. Hoe dat kan? Ik vrees dat het niet aan de trainer ligt...
pi_134389342
Ik ben ook bang dat het niet aan de trainer heeft gelegen en dat Brood dus onterecht is geslachtofferd. Ik vraag me af of de opvolger van Plum de selectie opeens wel kan verbeteren. Het komt vooralsnog op mij over als een goedkoop excuus voor Van den Bunder om Brood eruit te flikkeren.
pi_134430145
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 23:36 schreef LucvanDijk het volgende:
Ik ben ook bang dat het niet aan de trainer heeft gelegen en dat Brood dus onterecht is geslachtofferd. Ik vraag me af of de opvolger van Plum de selectie opeens wel kan verbeteren. Het komt vooralsnog op mij over als een goedkoop excuus voor Van den Bunder om Brood eruit te flikkeren.
Okee
pi_134443047
een zwaluw maakt nog geen zomer en gisteren is maar bewezen dat we zo een slecht elftal nog niet hebben als iedereen denkt. Het Plum effect bestaat iig :D
  dinsdag 24 december 2013 @ 10:15:55 #293
338987 DohanJerksen
Boerenlul uit de Betuwe
pi_134642407
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 21:17 schreef DohanJerksen het volgende:

[..]

Misschien dat Nol zijn droomtrainer Ernie Brandts wel gaat ophalen daar in Afrika ;)

http://www.nusport.nl/voe(...)gen-in-tanzania.html

Zou het?

http://www.nusport.nl/voe(...)trainer-roda-jc.html

Jammer dat Tini Ruijs niet echt fijn is vertrokken bij Roda. Had 'm graag terug gezien nu.

[ Bericht 9% gewijzigd door DohanJerksen op 24-12-2013 12:36:15 ]
pi_134651138
Tini Ruijs hoeft wat mij betreft nooit meer terug te komen hier. Dat die klappen krijgt van zijn fans gaat te ver, maar dat hij daar niet succesvol is geweest is karma in zijn puurste vorm, geldwolf.

Ernie Brandts zie ik wel graag komen. Heeft het met NAC goed gedaan met beperkte middelen en is in staat verdedigingen goed neer te zetten. De naam Nol neem ik echt niet meer in de mond die man doet helemaal niets meer behalve zeuren in de media dat het niet goed gaat en dat ze hem moeten bellen. Bedankt voor je bewezen diensten maar nu vind ik het goed geweest. Geen woorden maar daden zeggen onze vrienden uit Rotterdam dan.
Of saté?
pi_134710649
Tomasson dus. Verrassende keuze.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_134711107
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 12:18 schreef Caland het volgende:
Tomasson dus. Verrassende keuze.
Vooral als je strijdt tegen degradatie.
pi_134711336
raykerckhoffs twitterde op donderdag 26-12-2013 om 12:28:23 Bij Excelsior is uitgelekt dat Jon Dahl Tomasson nieuwe trainer Roda Jc wordt. Limburgers voldoen aan voorwaarden Excelsior. reageer retweet
raykerckhoffs twitterde op donderdag 26-12-2013 om 12:38:03 Jon Dahl Tomasson tekent voor 3,5 jaar bij Roda JC. Wordt als nieuwe hoofdtrainer op 3 januari gepresenteerd. Roda en Excelsior akkoord. reageer retweet
pi_134712561
Vreemd om een transfersom te betalen voor een jonge coach die zich nog niet heeft bewezen terwijl een Brandt transfervrij is én resultaten heeft geboekt in het verleden. Ach ja, we gaan het zien. Ben an sich wel fan van Tomasson, is ook geen mooi-voetballer maar een werker.
pi_134718927
Ik vind het belachelijk om een trainer die pas 4 maanden ervaring heeft als hoofdtrainer van Excelsior hoofdtrainer te maken van Roda JC. Om nog niet eens te spreken over zijn idiote contract van 3,5 jaar. Welke flapdrol geeft zo'n onervaren trainer een contract tot juli 2017? Wat heeft hij nu gepresteerd? Helemaal niets. Dat Excelsior halverwege 7e staat is echt niets bijzonders te noemen in de Jupiler League.

Vergelijkingen met Frank de Boer lijken me erg misplaatst, een Philip Cocu heeft bewezen dat niet elke jonge, onervaren trainer een schot in de roos is. Daarnaast is Frank de Boer een trainer bij een club waar hij al jaren in de jeugd heeft gewerkt en die jeugdspelers zijn nu langzaam het eerste elftal aan het vormen. Hij heeft dus al jaren ervaring met die spelers, daarnaast heeft Frank de Boer een tijd als assistent trainer bij van Marwijk gewerkt. Allemaal dingen waar Tomasson totaal geen ervaring in heeft.

Blijf het een belachelijk besluit vinden, onervaren, niets bewijst dat hij een goede trainer zal worden. Hebben we eindelijk sinds jaren een nagenoeg Nederlandse selectie krijgen we een Deen als Tomasson als coach, al snap ik ook wel dat zijn Nederlands nog beter is dan menig geboren Nederlander. Al met al ben ik hier totaal niet blij mee en zie ik dit puur als vriendjespolitiek van Leon Vlemmings.
Of saté?
pi_134737801
Vlemmings kent hem, dat is zeker maar hij zal hem echt niet aanstellen als het een koekenbakker was die er niks van snapt. De lengte van het contract is belachelijk, zoveel is zeker maar als trainer kunnen we eigenlijk niks over hem zeggen.

Het blijft een gok, maar dat zou Ernie Brandts nog meer zijn, niet voor niets heeft geen enkele nederlandse club de laatste jaren overwogen om hem aan te stellen. Brandts wordt gewoon niet voor vol aangezien. Of zou nac hem weggestuurd hebben vanwege zn resultaten...

Ik ben benieuwd, een selectie zal iig meer opkijken naar een oud speler van AC Milan en 100+ interlands met ek's en wk's op zijn conto dan bijv een Brood. Bovendien was Tomasson wel altijd een slimme speler, hopelijk is hij dat als trainer ook. Feit blijft wel dat hij het ook met deze verdediging moet doen, daarom hoop ik dat er in de winterstop nog een centrale verdediger bijkomt want zowel Biemans, Luickx en Bonevacia doen het daar gewoon niet goed genoeg dit seizoen. En als Ramos dan weer fit is heb je iig altijd meerdere alternatieven achter de hand.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')