SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
precies. Daarbij scheelt het ook wel dat ajax de beste spelers behouden heeft en wij met een vrijwel nieuw elftal nog ingespeeld moeten raken. Kortom, de 3-0 is geen schande, en bovendien nog geflatteerd ook.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:11 schreef LucvanDijk het volgende:
Ik zie her en der ook ontzettend veel negativiteit over de wedstrijd tegen Ajax, die ik totaal niet begrijp. Ik was ook in de ArenA en kan me volledig vinden in wat eind vorige pagina over het spel van Roda werd gezegd. Als we dit Ajax pas in speelronde 15 hadden gehad, had iedereen dit een normale uitslag gevonden, maar nu we laatste staan toevallig, is het allemaal weer kommer en kwel.
Wat een onzin. Ik heb veel vertrouwen in de wedstrijd tegen Cambuur. Hopen dat Dijkhuizen Lukoki goed kan afstoppen.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:01 schreef Kn0x het volgende:
Ook goed om te zien is trouwens de vernederlandisering van Roda JC zoals NUsport het noemde.idd een goede ontwikkeling. Bovendien zitten de meeste buitenlanders op de bank.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zei junker niet toen ie bij roda tekende dat ie na die 3 jaar terug naar Denemarken zou gaan, want voetbal was in tegenstelling tot veel andere voetballers niet alles voor hemquote:Mads Junker heeft geen zin om dit seizoen een bijrol te spelen bij KV Mechelen. De Deense spits, eerder actief voor clubs als Vitesse en Roda JC Kerkrade, aast op een transfer.
"Een goede aanbieding zou zowel voor mij als voor de club interessant zijn", stelt Junker (32) in de Gazet van Antwerpen. Hij begrijpt dat de concurrentie flink is toegenomen. "Ik ken het voetbalwereldje goed genoeg om te weten dat zij nu de voorkeur krijgen. De club heeft veel geld voor hen betaald. Het is logisch dat ik nu moet wachten tot een van de twee het minder goed doet om mijn kans weer te krijgen."
"Elders kan ik misschien meer van nut zijn. Ik heb geen zin om mijn carrière nu al af te bouwen. Ik denk dat een transfer ook voor de club bespreekbaar is in deze situatie. Als hun best betaalde speler niet speelt, dan lijkt het me logisch dat ze me wel willen laten gaan. Ik ben ook gratis naar hier gekomen."
"De beste optie voor mij zou Nederland of Denemarken zijn. Mijn twee vaderlanden waar ik een goede periode heb meegemaakt. Die landen zijn ook interessant met het oog op mijn verdere toekomst", aldus Junker, die echter niets uitsluit. "Ik denk wel dat ik nog van waarde kan zijn in Mechelen. Zeker in het systeem met twee spitsen. Vorig weekend ben ik nog ingevallen, dus zo ver sta ik nu ook niet van de ploeg. Ik wacht gewoon af."
Ik denk dat dit juichen van hem eerder zoiets had van, hmm ik heb net zo'n grote kans gemist, dit was een intikker dit verdient geen juichen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 12:10 schreef planethugo het volgende:
tja Nemeth, aandachtstrekkertje. Juich gewoon als je scoort en doe niet zo dom. De fans betalen je ruime salaris dus dan mag er ook wel eens gefloten worden als je niks presteert, en gejuicht worden als je scoort,
Verder inderdaad goede eerste, slechte 2de helft. Maar de punten zijn binnen en de ploeg is weer ietsje meer op elkaar ingespeeld
Je kan de OP weer aanpassen kerel.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:16 schreef De-Hamster het volgende:
Ik heb vernomen dat Sparta voor zondag ons uitvak al heeft uitverkocht. Dit betekend dat ook hun er met 1000 man zullen zijn.
Wij moeten kosten wat het kost uit ook al een goed resultaat neerzetten. Thuis zou het nog wel eens verrassend lastig kunnen worden. We moeten onszelf thuis ook zeker niet gaan overschatten, we zijn wel goed thuis maar zeker niet onverslaanbaar. Laat het alsjeblieft niet op die wedstrijd aankomen als een Sparta met toptrainer Henk ten Cate die spelers helemaal vol energie oppept en bij ons dalijk het gras opvreten.
Bedankt, ik heb de OP nu aangepast met iig de nieuwe selectie en transfers erin.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je kan de OP weer aanpassen kerel.
Hoesen gaat nergens heen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:32 schreef De-Hamster het volgende:
Ik zou zeggen, laat Nwofor lekker waar hij is. Is nooit een goalgetter geweest is wéér een buitenlandse jongen die niks extra's toevoegt en idd huur daar schiet je niks mee op.
Hoesen zie ik dan liever komen, die past ook beter in de huidige selectie. Al vind ik het nog altijd jammer van Guyon Fernandez.
Als er niks wordt aangetrokken zie ik geen reden om Nemeth eruit te halen. Laat hem eens een wedstrijd of 6/7 staan en kijk wat er met zijn vertrouwen gebeurd. Volgens mij is hij in potentie gewoon een goede Roda spits die om en nabij de 15 goals gaat maken.
LucvanDijk: Noord 4.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:11 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Bedankt, ik heb de OP nu aangepast met iig de nieuwe selectie en transfers erin.
Het gedeelte, Waar zitten de Fokkers nu? Klopt dat nog een beetje?
Gomes voor Kurtoquote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:26 schreef LucvanDijk het volgende:
http://www.limburger.nl/a(...)am_over_samenwerking
Nou nou...
Dat klinkt zeker niet slecht. Lopen een aantal goede jonge spelers daar.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:26 schreef LucvanDijk het volgende:
Nou nou...
Hoessen speelt in de Jup League. Die gaat nergens heen hoor.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:55 schreef planethugo het volgende:
[..]
als ie op 31 augustus nog steeds 0 minuten gemaakt heeft wil ik het nog wel zien...
ben benieuwd wat dat oplevert. Zoiets kan wel goed zijn zoals nu als je nog een spits en een keeper kan gebruiken. Misschien dat het wel zo een spelers op kan leveren zoals Vitesse van Chelsea krijgt, al zal daar meer (aangekocht) talent rondlopenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:26 schreef LucvanDijk het volgende:
Nou nou...
west 12quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:11 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Bedankt, ik heb de OP nu aangepast met iig de nieuwe selectie en transfers erin.
Het gedeelte, Waar zitten de Fokkers nu? Klopt dat nog een beetje?
Je kan weer wijzigen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:56 schreef De-Hamster het volgende:
De zitplaatsen van iedereen moeten bij het volgende topic even aangepast worden want ik kan hem niet meer aanpassen. Zoiets staan maar 24 uur open ofzoiets.
ik zag het deze week ook voorbij komen. Inderdaad apart hahaquote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:30 schreef troje het volgende:
Stellutje koekwahze da in ut zuiduh...
[ afbeelding ]
Kurto doet het de laatste wedstrijden inderdaad gewoon goed. Ik verwacht dan ook geen nieuwe keeper meer de komende dagen. Maar dat onnozele tijdrekken in de eerste helft ging helemaal nergens over. En hij bleef treuzelen, dacht dat ie nog wel een 2de gele zou krijgen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:23 schreef De-Hamster het volgende:
Het beste wat ons kon gebeuren is toch dat Feyenoord van een echt zwak NAC heeft gewonnen. Als ze dan ook nog eens van Krasnodar verliezen was de druk te immens hoog geweest en dan is Roda altijd de club die zo'n ploeg even in het zadel helpt.
Sowieso wel fijn om tegen Feyenoord te spelen als ze twee keer een Europese wedstrijd in de benen hebben gehad. Ik geef ons best goede kansen.
ADO was een leuke wedstrijd om naar te kijken al hebben we ook echt slordige momenten gehad die gelukkig niet afgestraft werden. Alle lof voor Kurto tot nu toe alleen dat tijdrekken vanaf de 26e minuut is echt belachelijk. Ook vind ik het vreemd van Brood dat je met 0-4 bij ADO in de 80e minuut geen jeugdspeler erin durft te zetten. Paulissen, Wijnen zaten gewoon op de bank.
denk dat beenhakker te overheersend is voor een limburgse club, maar hij heeft wel contacten. En bij Feyenoord waren de verwachtingen torenhoog maar geen budget, tja. Bij ajax heeft ie dat toen beter gedaan.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:53 schreef De-Hamster het volgende:
Dat is inderdaad vreemd ja, het is geen bekende persoonlijkheid en ervaring als technisch manager heeft hij ook niet. Die 4 maanden interim coach bij Feyenoord lijkt me ook niet echt de periode waarbij je kan spreken als: 'Ervaring als eredivisietrainer'.
Ik hoop dat LD het dit keer fout heeft inderdaad. Beenhakker zou ik ook niet willen, met al die trieste Poolse spelers die hij bij Feyenoord heeft gehaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |