abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 17:01:41 #201
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_129758262
Ook goed om te zien is trouwens de vernederlandisering van Roda JC zoals NUsport het noemde.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
^O^
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
pi_129786059
Ik zie her en der ook ontzettend veel negativiteit over de wedstrijd tegen Ajax, die ik totaal niet begrijp. Ik was ook in de ArenA en kan me volledig vinden in wat eind vorige pagina over het spel van Roda werd gezegd. Als we dit Ajax pas in speelronde 15 hadden gehad, had iedereen dit een normale uitslag gevonden, maar nu we laatste staan toevallig, is het allemaal weer kommer en kwel.

Wat een onzin. Ik heb veel vertrouwen in de wedstrijd tegen Cambuur. Hopen dat Dijkhuizen Lukoki goed kan afstoppen.
pi_129787894
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 12:11 schreef LucvanDijk het volgende:
Ik zie her en der ook ontzettend veel negativiteit over de wedstrijd tegen Ajax, die ik totaal niet begrijp. Ik was ook in de ArenA en kan me volledig vinden in wat eind vorige pagina over het spel van Roda werd gezegd. Als we dit Ajax pas in speelronde 15 hadden gehad, had iedereen dit een normale uitslag gevonden, maar nu we laatste staan toevallig, is het allemaal weer kommer en kwel.

Wat een onzin. Ik heb veel vertrouwen in de wedstrijd tegen Cambuur. Hopen dat Dijkhuizen Lukoki goed kan afstoppen.
precies. Daarbij scheelt het ook wel dat ajax de beste spelers behouden heeft en wij met een vrijwel nieuw elftal nog ingespeeld moeten raken. Kortom, de 3-0 is geen schande, en bovendien nog geflatteerd ook.

Lukoki :D
komop hey, daar hoeven we toch niet wakker van te liggen
pi_129787922
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:01 schreef Kn0x het volgende:
Ook goed om te zien is trouwens de vernederlandisering van Roda JC zoals NUsport het noemde.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
^O^
idd een goede ontwikkeling. Bovendien zitten de meeste buitenlanders op de bank.
pi_129864775
quote:
Mads Junker heeft geen zin om dit seizoen een bijrol te spelen bij KV Mechelen. De Deense spits, eerder actief voor clubs als Vitesse en Roda JC Kerkrade, aast op een transfer.

"Een goede aanbieding zou zowel voor mij als voor de club interessant zijn", stelt Junker (32) in de Gazet van Antwerpen. Hij begrijpt dat de concurrentie flink is toegenomen. "Ik ken het voetbalwereldje goed genoeg om te weten dat zij nu de voorkeur krijgen. De club heeft veel geld voor hen betaald. Het is logisch dat ik nu moet wachten tot een van de twee het minder goed doet om mijn kans weer te krijgen."

"Elders kan ik misschien meer van nut zijn. Ik heb geen zin om mijn carrière nu al af te bouwen. Ik denk dat een transfer ook voor de club bespreekbaar is in deze situatie. Als hun best betaalde speler niet speelt, dan lijkt het me logisch dat ze me wel willen laten gaan. Ik ben ook gratis naar hier gekomen."

"De beste optie voor mij zou Nederland of Denemarken zijn. Mijn twee vaderlanden waar ik een goede periode heb meegemaakt. Die landen zijn ook interessant met het oog op mijn verdere toekomst", aldus Junker, die echter niets uitsluit. "Ik denk wel dat ik nog van waarde kan zijn in Mechelen. Zeker in het systeem met twee spitsen. Vorig weekend ben ik nog ingevallen, dus zo ver sta ik nu ook niet van de ploeg. Ik wacht gewoon af."
zei junker niet toen ie bij roda tekende dat ie na die 3 jaar terug naar Denemarken zou gaan, want voetbal was in tegenstelling tot veel andere voetballers niet alles voor hem :')

en 5 jaar later is ie nog niet bezig met afbouwen, grappig
pi_129864804
oh ja, heel erg benieuwd naar vanavond!
pi_129865617
Snap die aversie tegen buitenlanders in je club niet echt. Goed, het laat zien dat je weinig eigen kweek hebt, maar verder hoort het bij het internationale karakter van het voetbal.
pi_129887042
Eerste helft was prima, tweede helft verschrikkelijk. Blij voor Németh!
pi_129887581
blij met de 3 punten, voor de rest... vooral de 2e helft was van een heel bedenkelijk niveau...
pi_129895117
tja Nemeth, aandachtstrekkertje. Juich gewoon als je scoort en doe niet zo dom. De fans betalen je ruime salaris dus dan mag er ook wel eens gefloten worden als je niks presteert, en gejuicht worden als je scoort,

Verder inderdaad goede eerste, slechte 2de helft. Maar de punten zijn binnen en de ploeg is weer ietsje meer op elkaar ingespeeld
pi_130014276
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 12:10 schreef planethugo het volgende:
tja Nemeth, aandachtstrekkertje. Juich gewoon als je scoort en doe niet zo dom. De fans betalen je ruime salaris dus dan mag er ook wel eens gefloten worden als je niks presteert, en gejuicht worden als je scoort,

Verder inderdaad goede eerste, slechte 2de helft. Maar de punten zijn binnen en de ploeg is weer ietsje meer op elkaar ingespeeld
Ik denk dat dit juichen van hem eerder zoiets had van, hmm ik heb net zo'n grote kans gemist, dit was een intikker dit verdient geen juichen.
Of saté?
pi_130014415
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 11:16 schreef De-Hamster het volgende:
Ik heb vernomen dat Sparta voor zondag ons uitvak al heeft uitverkocht. Dit betekend dat ook hun er met 1000 man zullen zijn.

Wij moeten kosten wat het kost uit ook al een goed resultaat neerzetten. Thuis zou het nog wel eens verrassend lastig kunnen worden. We moeten onszelf thuis ook zeker niet gaan overschatten, we zijn wel goed thuis maar zeker niet onverslaanbaar. Laat het alsjeblieft niet op die wedstrijd aankomen als een Sparta met toptrainer Henk ten Cate die spelers helemaal vol energie oppept en bij ons dalijk het gras opvreten.
Je kan de OP weer aanpassen kerel. :)
BFF met GGMM
pi_130014872
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 12:59 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Je kan de OP weer aanpassen kerel. :)
Bedankt, ik heb de OP nu aangepast met iig de nieuwe selectie en transfers erin.

Het gedeelte, Waar zitten de Fokkers nu? Klopt dat nog een beetje?
Of saté?
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 15:14:21 #214
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_130019486
Kn0x: West, vak 8.
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
pi_130021717
Ik sta al jaren op W3, zsm naar de kickoff in de rust :P
pi_130021804
wat vinden we trouwens van Nwofor, vind dat wel een aardige speler. Vraag me alleen af of ie past in de huidige selectie, en bovendien wordt dat sowieso huren en volgend jaar is ie hoe dan ook weer weg zonder dat we er iets aan verdienen. Kortom, voor mij hoeft dat niet zo nodig. Dan liever zo een gerucht als vorige week met die anderlecht 2 spits van 19 jaar
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 16:59:56 #217
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_130023848
Meh van mij hoeft het ook niet. Ik ben echt gecharmeerd geweest van Nwofor.
Daarnaast vraag ik me af waar we een derde spits voor halen... Als eerste spits? Als tweede/derde? Wie wordt dan de eerste spits? Demouge, die het geen 90 minuten kan volhouden en waardoor Nemeth geen ritme kan opbouwen? Nemeth, die goede wedstrijden afwisselt met rampzalige wedstrijden (al vind ik het tot nu toe meevallen. Ook in de oefenwedstrjden vond ik hem goed spelen).
pi_130027017
Ik zou zeggen, laat Nwofor lekker waar hij is. Is nooit een goalgetter geweest is wéér een buitenlandse jongen die niks extra's toevoegt en idd huur daar schiet je niks mee op.

Hoesen zie ik dan liever komen, die past ook beter in de huidige selectie. Al vind ik het nog altijd jammer van Guyon Fernandez.

Als er niks wordt aangetrokken zie ik geen reden om Nemeth eruit te halen. Laat hem eens een wedstrijd of 6/7 staan en kijk wat er met zijn vertrouwen gebeurd. Volgens mij is hij in potentie gewoon een goede Roda spits die om en nabij de 15 goals gaat maken.
Of saté?
pi_130027490
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 18:32 schreef De-Hamster het volgende:
Ik zou zeggen, laat Nwofor lekker waar hij is. Is nooit een goalgetter geweest is wéér een buitenlandse jongen die niks extra's toevoegt en idd huur daar schiet je niks mee op.

Hoesen zie ik dan liever komen, die past ook beter in de huidige selectie. Al vind ik het nog altijd jammer van Guyon Fernandez.

Als er niks wordt aangetrokken zie ik geen reden om Nemeth eruit te halen. Laat hem eens een wedstrijd of 6/7 staan en kijk wat er met zijn vertrouwen gebeurd. Volgens mij is hij in potentie gewoon een goede Roda spits die om en nabij de 15 goals gaat maken.
Hoesen gaat nergens heen.
pi_130030107
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 18:44 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Hoesen gaat nergens heen.
als ie op 31 augustus nog steeds 0 minuten gemaakt heeft wil ik het nog wel zien...
pi_130034868
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 13:11 schreef De-Hamster het volgende:

[..]

Bedankt, ik heb de OP nu aangepast met iig de nieuwe selectie en transfers erin.

Het gedeelte, Waar zitten de Fokkers nu? Klopt dat nog een beetje?
LucvanDijk: Noord 4.
  woensdag 14 augustus 2013 @ 09:26:08 #223
338987 DohanJerksen
Boerenlul uit de Betuwe
pi_130048535
quote:
Gomes voor Kurto
Lennon voor Hupperts
Bale voor Nemeth

Ik zeg doen! :P
Dat is toch helemaal niet zo relevant joh
  woensdag 14 augustus 2013 @ 09:32:42 #224
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_130048643
quote:
Dat klinkt zeker niet slecht. Lopen een aantal goede jonge spelers daar.
  woensdag 14 augustus 2013 @ 09:32:54 #225
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_130048649
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 19:55 schreef planethugo het volgende:

[..]

als ie op 31 augustus nog steeds 0 minuten gemaakt heeft wil ik het nog wel zien...
Hoessen speelt in de Jup League. Die gaat nergens heen hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')