abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 juni 2014 @ 23:47:29 #176
293863 Schnitzels
Met curry
pi_140617792
Ben benieuwd hoe we er over een paar maandjes voor staan. Momenteel namelijk een richtingloze club, met een dure selectie en zonder directeuren of leiding die visie heeft. Ik ben nog steeds bang voor het scenario dat wij volgend jaar op dit tijdstip geen club met een proflicentie hebben.
Of saté?
  maandag 2 juni 2014 @ 14:17:21 #177
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_140631465
een trainer is er nu iig, en een td moet er ook zsm komen maar daar zijn ze mee bezig. Hopelijk dat die ook deze week gepresenteerd kan worden.

Nol zat iig bij de presentatie van Butcher in het stadion dus dat is een goed teken
pi_143463707
Wat zijn we stil hier? Zijn we er nog?

Ik ben benieuwd dit seizoen, tweemaal in de slotfase de 3 punten gepakt. Dat kunnen we negatief uitleggen met dat het helaas toch niet allemaal zo overtuigend is als we wellicht hoopte. We kunnen het natuurlijk ook positief uitleggen dat de winnaarsmentaliteit tot aan het einde wel goed zit.

Ik ben nu al stiekem fan van Rutjes. Heerlijke mat!
Of saté?
pi_143659172
De 6 punten zijn iig binnen, tegen Telstar was het vooral de 1e helft toch wel vrij matig.
Eindhoven thuis morgen moeten we ook wel kunnen pakken, maar deze competitie is toch wel vrij onvoorspelbaar als je het de afgelopen seizoenen volgt.

Schreurs dus de nieuwe aanvaller, die Demouge wordt je toch ook helemaal gek van, is alweer geblesseerd voor weet ik niet hoelang, en veel heeft ie in de 2 wedstrijden ook al niet laten zien
pi_143668087
Demouge moet je laten afkeuren, bespaar je misschien nog wat op zijn immense salaris. Zonde dat Jack Tuyp net een weekje gehuurd is door Helmond Sport, die had ik liever erbij gezien dan schreurs.
pi_143671975
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 16:00 schreef planethugo het volgende:
Demouge moet je laten afkeuren, bespaar je misschien nog wat op zijn immense salaris. Zonde dat Jack Tuyp net een weekje gehuurd is door Helmond Sport, die had ik liever erbij gezien dan schreurs.
Schreurs leek me wel fijn doordat het een totaal ander type spits is dan Demouge en Plat. Tuyp zie ik eerder als 1e spits ipv de andere 2. Ik denk dat Roda daar te weinig geld voor had.

Via-via heb ik wel begrepen dat den aantal spelers een loonsverlaging hebben geaccepteerd inclusief Demouge. Enige dwarsligger zou Van Peppen zijn geweest.
Of saté?
pi_143812996
vanavond Volendam uit, wordt denk ik toch wel een lastige, zonder v Hyfte (Paulissen op die plaats, al ben ik niet gecharmeerd van hem) en Dijkhuizen niet erbij, waarschijnlijk dus v Berkel. Voor de rest is de spoeling achterin heel erg dun, alleen wat jeugdspelers geloof ik.

overigens wel vrij kansloos dat de autocombi verboden is door Burg v Volendam, anders was ik graag ff op en neer gereden
pi_143934901
Ik wil alvast stellen, we mogen echt blij zijn als we top 5 halen dit seizoen. Onze selectie heeft niet zoveel kwaliteit, we zijn vorig jaar gedegradeerd met een stuk sterker team. Met dát team waren we met NEC een kampioenskandidaat. Nu, zonder al deze spelers en met de huidige selectie ga je niet hoger eindigen dan 4-8e plek. Dat zagen we al toen we de eerste 3 wedstrijden met de hak over de sloot de punten binnenhaalde.

Veel te smal, te weinig scorend vermogen, totaal geen snelheid. Voor een buitenspeler hebben Lagourieh en Hocher wel te weinig snelheid voor een goede counter. Plat, Demouge hebben totaal geen snelheid. Plat is ook te weinig een kopper of aanspeelpunt. Verdedigend hebben we een complete achterhoede die door elke gemiddelde aanvaller eruit wordt gerend. Pluim is prima, maar niet snel in de sprint.

Vooral het gebrek aan snelle spelers komt ons tekort. Daarnaast Verbist doet het prima, maar hij oogt toch echt niet zeker. Hoge ballen, ballen bij een corner, het is allemaal niet helemaal overtuigend.

Ik begrijp dat we geen geld hebben, maar met deze selectie ga je het niet redden. Dit zal dus direct resulteren in óf de play-offs halen en winnen, óf we blijven hier nog een jaar en dan maar zien of we nog een licentie hebben.
Of saté?
pi_146948425
Verliezen is nooit leuk, maar om zo op je bek te gaan tegen Almere City. :(
  maandag 1 december 2014 @ 20:36:12 #185
338987 DohanJerksen
Boerenlul uit de Betuwe
pi_147198198
En we gaan weer lekker zo te horen op L1...

Edit: De 1-2 is net gevallen :)
Dat is toch helemaal niet zo relevant joh
  dinsdag 2 december 2014 @ 09:44:12 #186
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_147210982
Toch nog 4-2 gewonnen maar oh wat was het weer geweldig.
Euforie na een overwinning op FC Oss. :s
pi_147213538
quote:
Woede bij Roda na weigering spelers
Van onze Telesportredactie

De opluchting over de 4-3 zege op FC Oss sloeg al snel om in woede bij het publiek van Roda JC. Zowel coach René Trots als de Limburgse club zelf heeft inmiddels excuses aangeboden voor het gedrag van de spelers.

"De spelersgroep heeft het publiek niet op de juiste manier bedankt", zo valt te lezen op de site van Roda. "Tijdens de ereronde besloten de spelers in hun emotie de 'humba' niet uit te voeren, hetgeen gebruikelijk is na een overwinning van de club. Roda JC Kerkrade wil hiervoor haar welgemeende excuses aanbieden."

"Roda JC Kerkrade wil nogmaals benadrukken dat de fantastische steun van de supporters enorm wordt gewaardeerd. Het voorval dat na de wedstrijd plaatsvond valt op geen enkele manier goed te praten."

Trost bood na de wedstrijd tijdens de persconferentie ook al zijn excuses aan: "Dit kan gewoon niet. Ik bied namens de hele club mijn excuses aan. Wij komen hier in de groep op terug. Dit dient recht gezet te worden."
Boos worden omdat een humba niet wordt uitgevoerd. :? :?
Raar wereldje die voetballerij..
  Redactie Sport dinsdag 2 december 2014 @ 12:15:33 #188
274204 crew  Mexicanobakker
pi_147214214
Die humba vind ik sowieso vrij treurig, maar oke.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_147216665
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 11:42 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Boos worden omdat een humba niet wordt uitgevoerd. :? :?
Raar wereldje die voetballerij..
nee de fans wachten in de kou op de spelers die plichtmatig langs de tribune lopen en linea recta richting catacomben verdwijnen. En waarom? de heren profs waren beledigd dat er na een 0-2 achterstand gefloten werd omdat het net als tegen Almere faliekant fout dreigde te gaan door een gebrek aan inzet, creativiteit en alles verkeerd ging. Geen enkele pass kwam aan en dingen waar je bij de amateurs nog de volle laag voor krijgt gingen mis. We hebben het dan niet over tegenstanders als Real of Barca maar FC Oss en Almere City :')

Sorry spelers we zullen in het vervolg blijven klappen als debielen, zelfs als het niet om aan te zien is.

En dan las ik ook dat het vooral de spelers die vorig seizoen ook dergelijke reacties vh publiek kregen dit in gang gezet hebben :') Die spelers dus die ervoor verantwoordelijk zijn dan we nu tegen oss en almere spelen. De wereld op zijn kop.

Maargoed zand erover want onrust creëren ga je ook niet beter van spelen
pi_147220635
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 13:44 schreef planethugo het volgende:

[..]

nee de fans wachten in de kou op de spelers die plichtmatig langs de tribune lopen en linea recta richting catacomben verdwijnen. En waarom? de heren profs waren beledigd dat er na een 0-2 achterstand gefloten werd omdat het net als tegen Almere faliekant fout dreigde te gaan door een gebrek aan inzet, creativiteit en alles verkeerd ging. Geen enkele pass kwam aan en dingen waar je bij de amateurs nog de volle laag voor krijgt gingen mis. We hebben het dan niet over tegenstanders als Real of Barca maar FC Oss en Almere City :')

Sorry spelers we zullen in het vervolg blijven klappen als debielen, zelfs als het niet om aan te zien is.

En dan las ik ook dat het vooral de spelers die vorig seizoen ook dergelijke reacties vh publiek kregen dit in gang gezet hebben :') Die spelers dus die ervoor verantwoordelijk zijn dan we nu tegen oss en almere spelen. De wereld op zijn kop.

Maargoed zand erover want onrust creëren ga je ook niet beter van spelen
Amen. Echt.

Gaat niet om de humba zelf, maar om het principe.

En verder, Schreurs :') :') :') manmanman, volgende week hopelijk weer Cecilia in de basis, die jongen speelde super.
pi_147220713
Schreurs stond op de verkeerde positie, trok naar binnen terwijl dijkhuizen de bal die wilde spelen, en als ie naar binnen moest trekken liep ie naar buiten. En daarna was ie er niet om mee te verdedigen waardoor Dijkhuizen 2 man alleen moest dekken.

Maar buiten dat speelde Dijkhuizen de eerste helft ook waardeloos. En niet alleen bij die 0-1 maar bij alles eigenlijk
pi_148893161
Update!

Van harte Kerkrade met jullie verdiende bekerwinst op PSV! :Y

pi_148906896
Nederland heeft weer kunnen zien: Roda bestaat

heerlijke avond, had er weinig van verwacht maar een prima pot van iedereen. Werker deed het goed na een ietwat onwennig begin. Laat hem ook maar tegen Fortuna staan als Ramos dan nog niet terug is. En Jansen in de spits zou, met Gyasi op de flank, best eens beter kunnen werken dan Demouge en Plat
pi_148906939
lekker arrogant van Depay ook trouwens, voorzet achter het standbeen voor willen geven maar hopeloos falen. Het is maar een JL club moet ie gedacht hebben dus dat fixen we wel even. Nou, het elftal dat er gisteren stond is niet heel veel minder dan waarmee we psv vorig jaar verslagen hebben
pi_148935529
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 13:28 schreef planethugo het volgende:
Nederland heeft weer kunnen zien: Roda bestaat

En terecht. Ik heb ook tijdens die wedstrijd voor Roda zitten duimen...en een harde "yesss"laten horen toe Roda de 3-2 scoorde.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 22-01-2015 09:55:58 ]
pi_148936532
quote:
6s.gif Op donderdag 22 januari 2015 09:55 schreef Iwanius het volgende:

[..]

En terecht. Ik heb ook tijdens die wedstrijd voor Roda zitten duimen...en een harde "yesss"laten horen toe Roda de 3-2 scoorde.
^O^

kan een mod de tt veranderen in" 't sjunste op de welt"
Ik kan die naam Tomasson niet meer verdragen :')
pi_148937218
Höcher wordt assistent-trainer bij de A1 van EHC en wel van Arno Doomernik die in het verleden ook bij Roda JC voetbalde. Het is de bedoeling dat hij twee keer per week bij de training is en zoveel mogelijk wedstrijden van het team gaat bekijken. Voorwaarde is wel dat het past in het schema van Roda. Volgens Höcher zijn daarover duidelijke afspraken gemaakt met de club uit Hoensbroek.
Höcher leidt woensdagavond voor het eerst de training van de Hoensbroekse eersteklasser. De 30-jarige aanvaller is zich volgens eigen zeggen al aan het oriënteren op zijn toekomst na het voetbal. "Ik ben bezig met het verbreden van mijn horizon om iets achter de hand te hebben als ik stop met betaald voetbal. Ik ben wel al bezig met een studie als voedingsconsulent, maar studeren valt niet mee als je al zo lang niets meer hebt gedaan. Trainingen geven ligt meer in het verlengde van wat ik nu doe en ik vind het leuk om de ervaring over te brengen op de jonge voetballers."

Dat die zichzelf maar eens gaat trainen. Heeft een sterke start gehad, maar daarna is het niet veel meer.
Of saté?
pi_148937469
Hocher is gewoon zo een alles of niets speler, ik zou 'm wel altijd laten staan want hij kan ook uit het niets een wedstrijd beslissen, maar zijn probleem is denk ik dat ie snelheid mist om een echte buitenspeler te zijn.

Maar dat hij de A1 van EHC mee gaat trainen is toch alleen maar goed, hij kan savonds ook op de bank gaan hangen he
pi_148939092
Ja ik vind het ook zeker goed, maar heb hem nu al een paar wedstrijden niet veel goeds zien doen. Komt inderdaad snelheid en een goede actie tekort voor de rechtsbuiten positie en te weinig verdedigende kwaliteiten voor de rechtshalf. Zou Lagourieh wel weer een paar wedstrijden de kans geven, of wellicht die Schroders?
Of saté?
pi_148972327
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 10:48 schreef planethugo het volgende:

^O^

kan een mod de tt veranderen in" 't sjunste op de welt"
Ik kan die naam Tomasson niet meer verdragen :')
:D Wie wel. Succes verder in de beker en verknal het nou verder niet want de top 3 ligt eruit..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')