Schreurs leek me wel fijn doordat het een totaal ander type spits is dan Demouge en Plat. Tuyp zie ik eerder als 1e spits ipv de andere 2. Ik denk dat Roda daar te weinig geld voor had.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:00 schreef planethugo het volgende:
Demouge moet je laten afkeuren, bespaar je misschien nog wat op zijn immense salaris. Zonde dat Jack Tuyp net een weekje gehuurd is door Helmond Sport, die had ik liever erbij gezien dan schreurs.
Boos worden omdat een humba niet wordt uitgevoerd.quote:Woede bij Roda na weigering spelers
Van onze Telesportredactie
De opluchting over de 4-3 zege op FC Oss sloeg al snel om in woede bij het publiek van Roda JC. Zowel coach René Trots als de Limburgse club zelf heeft inmiddels excuses aangeboden voor het gedrag van de spelers.
"De spelersgroep heeft het publiek niet op de juiste manier bedankt", zo valt te lezen op de site van Roda. "Tijdens de ereronde besloten de spelers in hun emotie de 'humba' niet uit te voeren, hetgeen gebruikelijk is na een overwinning van de club. Roda JC Kerkrade wil hiervoor haar welgemeende excuses aanbieden."
"Roda JC Kerkrade wil nogmaals benadrukken dat de fantastische steun van de supporters enorm wordt gewaardeerd. Het voorval dat na de wedstrijd plaatsvond valt op geen enkele manier goed te praten."
Trost bood na de wedstrijd tijdens de persconferentie ook al zijn excuses aan: "Dit kan gewoon niet. Ik bied namens de hele club mijn excuses aan. Wij komen hier in de groep op terug. Dit dient recht gezet te worden."
nee de fans wachten in de kou op de spelers die plichtmatig langs de tribune lopen en linea recta richting catacomben verdwijnen. En waarom? de heren profs waren beledigd dat er na een 0-2 achterstand gefloten werd omdat het net als tegen Almere faliekant fout dreigde te gaan door een gebrek aan inzet, creativiteit en alles verkeerd ging. Geen enkele pass kwam aan en dingen waar je bij de amateurs nog de volle laag voor krijgt gingen mis. We hebben het dan niet over tegenstanders als Real of Barca maar FC Oss en Almere Cityquote:Op dinsdag 2 december 2014 11:42 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Boos worden omdat een humba niet wordt uitgevoerd.![]()
![]()
Raar wereldje die voetballerij..
Amen. Echt.quote:Op dinsdag 2 december 2014 13:44 schreef planethugo het volgende:
[..]
nee de fans wachten in de kou op de spelers die plichtmatig langs de tribune lopen en linea recta richting catacomben verdwijnen. En waarom? de heren profs waren beledigd dat er na een 0-2 achterstand gefloten werd omdat het net als tegen Almere faliekant fout dreigde te gaan door een gebrek aan inzet, creativiteit en alles verkeerd ging. Geen enkele pass kwam aan en dingen waar je bij de amateurs nog de volle laag voor krijgt gingen mis. We hebben het dan niet over tegenstanders als Real of Barca maar FC Oss en Almere City
Sorry spelers we zullen in het vervolg blijven klappen als debielen, zelfs als het niet om aan te zien is.
En dan las ik ook dat het vooral de spelers die vorig seizoen ook dergelijke reacties vh publiek kregen dit in gang gezet hebbenDie spelers dus die ervoor verantwoordelijk zijn dan we nu tegen oss en almere spelen. De wereld op zijn kop.
Maargoed zand erover want onrust creëren ga je ook niet beter van spelen
En terecht. Ik heb ook tijdens die wedstrijd voor Roda zitten duimen...en een harde "yesss"laten horen toe Roda de 3-2 scoorde.quote:Op woensdag 21 januari 2015 13:28 schreef planethugo het volgende:
Nederland heeft weer kunnen zien: Roda bestaat
quote:Op donderdag 22 januari 2015 09:55 schreef Iwanius het volgende:
[..]
En terecht. Ik heb ook tijdens die wedstrijd voor Roda zitten duimen...en een harde "yesss"laten horen toe Roda de 3-2 scoorde.
quote:Op donderdag 22 januari 2015 10:48 schreef planethugo het volgende:
![]()
kan een mod de tt veranderen in" 't sjunste op de welt"
Ik kan die naam Tomasson niet meer verdragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |