tja als je meteen weer wil promoveren moet je dat jaartje maar overkomen en met een sterke selectie beginnen ipv zoiets wat bij sparta willem en de graafschap gebeurde: iedereen die een beetje kon voetballen liep gratis de deur uit en je moddert maar wat aan met kansloze spelers uit alle windstreken. Willem II promoveerde na een dramatisch seizoen via de nacompetitie en is het jaar erop volkomen kansloos.quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:57 schreef Nico25 het volgende:
Hmm, heb ik wat gemist? Eerste keer dat ik wat over mevrouw v.d. Bunder lees.
Wel een beetje dom van de club om geen degradatieclausules in de contracten op te nemen, met het oog op vorig seizoen en2009.
Als ik de mensen van die anti VdB Facebook pagina mag geloven heeft hij blijkbaar wat liggen rollebollen met een secretaresse binnen de club die hij zelf heeft aangenomen en nu blijkbaar met een 23-jarige vrouwelijke supporter. Wat er van waar is moet je maar afwachten. Ik zie het bestuur wat er nu zit ook liever vertrekken dan dat ze blijven zitten maar alsjeblieft zegt...quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:57 schreef Nico25 het volgende:
Hmm, heb ik wat gemist? Eerste keer dat ik wat over mevrouw v.d. Bunder lees.
Wel een beetje dom van de club om geen degradatieclausules in de contracten op te nemen, met het oog op vorig seizoen en2009.
zullen gewoon shirts zijn die ze nog hadden liggen en daarop wat gedrukt hebben voor deze ene wedstrijd...quote:Op zondag 2 maart 2014 17:55 schreef Nico25 het volgende:
Ik weet niet of meerdere jaren in de Jup financieel wel haalbaar zijn; veel spelers hebben geen degradatieclausules in het contract, de parachutebetaling zijn niet royaal, en Tomasson kan moeilijk ontslagen worden i.v.m. contract tot medio 2017.
Het is ook een gigantische devaluatie van het "merk" Roda JC, spelen in eerste divisie. Denk dat Lotto hun contract niet zullen hernieuwen, en Toverland wil landelijke exposure.
Over Lotto gesproken, waarom waren hun logo en het clubembleem verwisseld van plek op het tenue tegen Vitesse? Herstelbetaling voor het dragen van Arnhemse Boys kledij in de wedstrijd vorig jaar?
ik kan ook nergens zien waar hij een overtreding begaat, bij Nemeth een tijdje geleden was meer aan de hand en die kreeg een schwalbe en roodquote:Op maandag 3 maart 2014 14:20 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ik zie nu net pas de overtreding van Roly, maar kan iemand me alsjeblieft eens uitleggen wat daar in godsnaam aan de hand is!? Dat kan toch onmogelijk rood zijn
Wat een heerlijk scenario zou dat zijnquote:Op maandag 3 maart 2014 18:07 schreef Kn0x het volgende:
NEC en RKC thuis MOET je winnen.
Verlies je één van die twee, dan is het afgelopen. Dan wordt het directe degradatie en wordt het heel moeilijk voor Roda JC om snel terug te komen. Spelers zullen hun contracten niet verlengen, transfervrije spelers (ik noem een Brouwers) zullen niet komen en dure spelers zullen verkocht moeten worden.
Bedankt voor je input. De trollbus vertrekt, misschien moet je plaatsvinden voor ze je vergeten.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat een heerlijk scenario zou dat zijnNooit meer Limburg in de Eredivisie wat mij betreft.
Sorry, ik dacht dat dit het "welk team moet degraderen" topic was:quote:Op maandag 3 maart 2014 18:09 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Bedankt voor je input. De trollbus vertrekt, misschien moet je plaatsvinden voor ze je vergeten.
Aldus de verslaggever van L1, en Demouge begint vrijwel zeker op de bank. Laten we hopen dat dit het begin van het herstel van onze club is, op alle frontentwitter:
dat het elke keer hetzelfde is: je bent eigenlijk beter, hebt de kans om het zelf af te maken, zowel in de eerste als in de 2de helft, en dan verpruts je het weer onnodig aan de andere kant.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:50 schreef MrBanaan1 het volgende:
Sprakeloos. Weet niet meer wat ik ervan moet denken of zeggen.
Kali toch....quote:Op maandag 17 maart 2014 16:02 schreef planethugo het volgende:
[..]
dat het elke keer hetzelfde is: je bent eigenlijk beter, hebt de kans om het zelf af te maken, zowel in de eerste als in de 2de helft, en dan verpruts je het weer onnodig aan de andere kant.
Zo ging het in de uitwedstrijden tegen Nac,Cambuur, Zwolle en nu weer Heracles. Zo onnodig want al die wedstrijden, of toch zeker de helft, had je hier van moeten winnen gezien het wedstrijdbeeld en de kansen.
Er móet daar iets mis zijn met de medische staf of iets dergelijksquote:Berry Powel heeft dinsdagmorgen de training van Roda JC Kerkrade geblesseerd verlaten. Dat meldt een verslaggever van Dagblad De Limburger/LImburgs Dagblad, die zelf aanwezig was bij de training, op Twitter.
Wat de kwetsuur van de aanvaller, die afgelopen zaterdag tegen Heracles voor het eerst sinds lange tijd in een competitieve wedstrijd de volledige 90 minuten op het veld stond, precies inhoudt, is op dit moment nog niet duidelijk. Datzelfde geldt voor de ernst van de blessure.
Een speler uit de hoofdklasse die een paar alinea's lang veren in z'n eigen achterste steekt. Precies wat je nodig hebt in de strijd tegen degradatiequote:In de zoektocht naar een nieuwe doelman is Roda JC Kerkrade uitgekomen bij een oude bekende. De 27-jarige Uri Lens, die tot zijn zeventiende deel uitmaakte van de jeugdopleiding van de Limburgse club, is op proef. Hij speelt dit seizoen voor amateurclub Bekkerveld, dat uitkomt in de hoofdklasse B.
Lens vindt het mooi dat hij de kans krijgt bij Roda, zegt hij bij de regionale omroep L1. "Ik voel me niet als een testspeler. Ze hebben me goed ontvangen, ondanks de situatie die er nu is. Respect naar alle spelers." De keeper is ervan overtuigd dat hij zich kan meten met Roda-keeper Filip Kurto. "Dat niveau kan ik absoluut aan", zegt hij. "Ik wil ervoor gaan om eerste keeper te worden. Ik denk dat ik daar wel de kwaliteiten voor heb."
De doelman is naar eigen zeggen een laatbloeier, met specifieke kwaliteiten. "Ik ben een heel aparte doelman. Ik ben vroeger ook spits geweest, dus ik ben meevoetballend heel sterk", zegt de sluitpost over zichzelf.
Alleen met de medische staf? Er zijn de laatste jaren volgens mij op vrijwel ieder vlak en op ieder niveau in de organisatie alleen maar mislukkelingen en faalhazen aangenomen. Alleen de toeschouwersaantallen en ons stadion zijn nog van eredivisieniveau, de rest is van zó'n abominabel niveau, dat de gemiddelde amateurclub er plaatsvervangende schaamte voor zou voelen...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:32 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Er móet daar iets mis zijn met de medische staf of iets dergelijks
Wat heb jij tegen NEC eigenlijk?quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:12 schreef Nico25 het volgende:
Gisteren binnengekomen, het uitshirt van vorig seizoen. Het moge duidelijk zijn wie ik in de strijd tegen directe degradatie steun
[ afbeelding ]
Hij is tegen Go Ahead dacht ik.quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:38 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Wat heb jij tegen NEC eigenlijk?
Ook tegen NEC zag ik hem posten. En Go Ahead kan al bijna niet meer direct degraderen.quote:
Klopt die zijn wel veilig. Nog 1x winnen in 4 potten moet wel lukken.quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:27 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Ook tegen NEC zag ik hem posten. En Go Ahead kan al bijna niet meer direct degraderen.
Ja, met dank aan Twentequote:Op zondag 27 april 2014 16:17 schreef icloud het volgende:
[..]
Tja ze zijn tenminsten gered, volgende week op doelsaldo naar de play offs.
Als Ajax zo speelt als vandaag, met niets op het spel zou NEC daar zomaar een puntje kunnen pakken. Gelukkig staat er voor GAE ook niets meer op het spel.quote:
Gelijkspel geloof ik niet in bij ajaxquote:Op zondag 27 april 2014 16:21 schreef Ludd het volgende:
[..]
Als Ajax zo speelt als vandaag, met niets op het spel zou NEC daar zomaar een puntje kunnen pakken. Gelukkig staat er voor GAE ook niets meer op het spel.
RKC heeft er ook al 0-0 gespeeld dit seizoen, cambuur 1-1. Hopelijk spelen er bij Ajax wat niet basisspelers die zich wel willen bewijzen.quote:
Als je een spits als Powel haalt, dan weet je toch al dat het een close call wordt?quote:Op maandag 28 april 2014 11:54 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik vind dat Powel zich de nederlaag ook wel kan aanrekenen. Ramde een paar keer in kansrijke positie over. Op die momenten vraag je je af waarom zo'n aanvaller in de eredivisie speelt, en niet bij de amateurs..
Ik denk dat Roda wel in de buurt komt van het minste elftal. Vooral aanvallend is het diepe droefenis. En de aanstelling van Tomasson was inderdaad geen goede zet.. weet niet of ik het nou zielig moet vinden voor Tomasson of niet.. denk het niet.quote:Op maandag 28 april 2014 12:15 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Als je een spits als Powel haalt, dan weet je toch al dat het een close call wordt?
Roda heeft niet het minste elftal, maar heeft gewoon de fout gemaakt door Brood te ontslaan en vervolgens 'Rookie' Tomasson aan te stellen. Echt een kapitale fout zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |