SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Op zaterdag 30 november gingen de stembussen open. Tot en met 6 december kon er gestemd worden via de website van de Top 2000...
Top2000-Quiz
Op zaterdag 30 november vond ook de Top2000-quiz plaats, gespeeld door Matthijs en de wandelende muziekwikipedia Leo.
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grappen over Ringo slaan we dit jaar overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 december 2013 20:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hier heb ik op gestemd.
Ik lach nu mijn tanden bloot, ook al heb ik die niet meer.
Is dood gasten. is nu icecast:quote:Luisteren via internet:
http://livestreams.omroep.nl/npo/mp3/radio2-bb.pls
Ice ice babyquote:Op donderdag 26 december 2013 20:45 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Is dood gasten. is nu icecast:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3
Dire straitsquote:
Morgen even kijken daar, woon toch redelijk om de hoek.quote:Op donderdag 26 december 2013 20:45 schreef Karina het volgende:
Het is helemaal niet zo druk in het cafe. Hele lege tafel daar.
Het uur erna Rick Astleyquote:
Ohja, dat was al eerder ter sprake gekomen, maar nog niet aangepast.quote:Op donderdag 26 december 2013 20:45 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Is dood gasten. is nu icecast:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3
Hoef ik geen moeite voor te doenquote:Op donderdag 26 december 2013 20:47 schreef cafca het volgende:
Zo, weer ontsnapt aan de schoonfamilie
Ik heb de eer gehad er 2 jaar geleden geweest te zijn, het laatste jaar voor 'Het Top 2000 Café' echt populair werd. Was heel lekker sfeertje, kon in de avond zelfs nog een keer erin zonder te wachten, kreeg net voor het weggaan (ging naar de experience die dagquote:Op donderdag 26 december 2013 20:45 schreef Karina het volgende:
Het is helemaal niet zo druk in het cafe. Hele lege tafel daar.
Het is geen wedstrijd toch?quote:Op donderdag 26 december 2013 20:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Topic 54 zullen we niet gaan halen deze avond, maar we komen in de buurt
Ik pak nog wel een biertje als dat nodig is tbv dit topicquote:Op donderdag 26 december 2013 20:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Topic 50 moet lukkenquote:Op donderdag 26 december 2013 20:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat wordt het nu nog erger, want Bob Dyland vind ik ook niksquote:Op donderdag 26 december 2013 20:48 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ik vond je een topwijf. MAAR NU.
Gelukkig wachten we op Bob dylan
Ik vind het boeiender dat hij Frank Sanders heet.quote:Op donderdag 26 december 2013 20:47 schreef Karina het volgende:
Ik luister vanuit Texas![]()
Lekker boeiend joh.
Bob Dylanquote:Op donderdag 26 december 2013 20:48 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ik vond je een topwijf. MAAR NU.
Gelukkig wachten we op Bob dylan
quote:Op donderdag 26 december 2013 20:48 schreef IJsblock het volgende:
[..]
No it doesn't sounds like Under Pressure...
Ik zat ook meteen te denken, huh die is toch doodquote:Op donderdag 26 december 2013 20:48 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik vind het boeiender dat hij Frank Sanders heet.
Daar vind ik ook niets aan.quote:Op donderdag 26 december 2013 20:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat wordt het nu nog erger, want Bob Dyland vind ik ook niks
...Nee joh gek, Jos Brink!quote:Op donderdag 26 december 2013 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat ook meteen te denken, huh die is toch dood
Ik zie sowieso niet het nut in van dat hele cafe.quote:Op donderdag 26 december 2013 20:48 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik heb de eer gehad er 2 jaar geleden geweest te zijn, het laatste jaar voor 'Het Top 2000 Café' echt populair werd. Was heel lekker sfeertje, kon in de avond zelfs nog een keer erin zonder te wachten, kreeg net voor het weggaan (ging naar de experience die dag) ineens nog een sticker in handen van zo'n hostess
Jaar erop (vorig jaar) nog eens geweest, vreselijk kille drukke sfeer. Niet leuk en veel te veel mensjes die alsmaar op televisie wilden. Bleh.
Dan kun je op z'n minst zeggen dat hij goede liedjes heeft geschreven.quote:Op donderdag 26 december 2013 20:48 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Bob Dylan![]()
Al zijn liedjes worden beter gecovered dan hoe hij ze geschreven heeft
OH verrek jaquote:Op donderdag 26 december 2013 20:49 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
...Nee joh gek, Jos Brink!![]()
Maakt niet uit, er zijn dagen dat ik Ice Ice Baby beter vind dan Under Pressure, maar dat komt weinig voor gelukkigquote:Op donderdag 26 december 2013 20:49 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]![]()
![]()
Die plaat, ik zat in de trein dat album van Queen te luisteren (nooit eerder gedaan, shame on me), reizend luisterend... Ineens BAM. Ik dacht wuuut?
Nee, het is een melding.quote:
Die ook jaquote:Op donderdag 26 december 2013 20:49 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
...Nee joh gek, Jos Brink!![]()
Was dat die van robijn fleur en fijn (en ontwerper natuurlijk)quote:Op donderdag 26 december 2013 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat ook meteen te denken, huh die is toch dood
Hij heeft een goede basis voor nummers geschrevenquote:Op donderdag 26 december 2013 20:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan kun je op z'n minst zeggen dat hij goede liedjes heeft geschreven.
Frank Govers?quote:Op donderdag 26 december 2013 20:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Was dat die van robijn fleur en fijn (en ontwerper natuurlijk)
Dat beertje????quote:Op donderdag 26 december 2013 20:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dit is snel?quote:Op donderdag 26 december 2013 20:50 schreef Grutsk het volgende:
Top 2000![]()
Ik wil graag meeposten maar deze topics gaan zo hard dat ik het niet bijhouden kan, haha
We gaan nog redelijk sloom vandaagquote:Op donderdag 26 december 2013 20:50 schreef Grutsk het volgende:
Top 2000![]()
Ik wil graag meeposten maar deze topics gaan zo hard dat ik het niet bijhouden kan, haha
Nee Frank Sanders was de vriend van Jos Brink. Iets met musicals.quote:Op donderdag 26 december 2013 20:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 december 2013 20:50 schreef Grutsk het volgende:
Top 2000![]()
Mooie blou-se. Nieuw?quote:
Ohja...die rode wijnsaus van mijn moeder hèquote:
Ja die met dat zwarte haar.quote:Op donderdag 26 december 2013 20:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee Frank Sanders was de vriend van Jos Brink. Iets met musicals.
Ja dit eigenlijk. Eten en drinken is vast ook nog knetterduur en je wordt na een half uur weer weggebonjourd.quote:Op donderdag 26 december 2013 20:49 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Ik zie sowieso niet het nut in van dat hele cafe.
grappenmakersquote:Op donderdag 26 december 2013 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond Rickroll, wie stemt daar eigenlijk op?
Blijkbaar nog nooit in Euro Vision Song Contest topic gepostquote:Op donderdag 26 december 2013 20:50 schreef Grutsk het volgende:
Top 2000![]()
Dezelfde kut tieners die ook op Fun hebben gestemdquote:Op donderdag 26 december 2013 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond Rickroll, wie stemt daar eigenlijk op?
Haha, ik ben van de topics waarin je elke dag even checkt of er iets is bijgekomenquote:
Of SRquote:Op donderdag 26 december 2013 20:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Blijkbaar nog nooit in Euro Vision Song Contest topic gepost
Haten op Fun.quote:Op donderdag 26 december 2013 20:52 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Dezelfde kut tieners die ook op Fun hebben gestemd
Is dat vergelijkbaar met het BZV topic? Die vind ik namelijk al vrij heftig, hahaquote:Op donderdag 26 december 2013 20:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Blijkbaar nog nooit in Euro Vision Song Contest topic gepost
welkomquote:Op donderdag 26 december 2013 20:52 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Haha, ik ben van de topics waarin je elke dag even checkt of er iets is bijgekomen
Maar goed, ik zal proberen hier mee te posten van de top 2000 staat hier altijd op!
Topic onder mijn post gebeurt niet veel, lijkt me echt iets voor jouquote:Op donderdag 26 december 2013 20:52 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Haha, ik ben van de topics waarin je elke dag even checkt of er iets is bijgekomen
Maar goed, ik zal proberen hier mee te posten van de top 2000 staat hier altijd op!
Frank Govers. Nee.quote:Op donderdag 26 december 2013 20:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
BZV?quote:Op donderdag 26 december 2013 20:53 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Is dat vergelijkbaar met het BZV topic? Die vind ik namelijk al vrij heftig, haha
Ik wil er best wel even inhoudelijk op reageren. Het is en blijft radio en er is verder niks visueel aan zoals SR. Geen interactie met publiek, dus waarom moet je die mensen dan in beeld brengen? Het publiek doet ook niks, dus enige entertainment zit er ook niet aan.quote:Op donderdag 26 december 2013 20:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja dit eigenlijk. Eten en drinken is vast ook nog knetterduur en je wordt na een half uur weer weggebonjourd.
Ik post daar nooit maar ik denk het niet. Bij het ESF zit een topic binnen 1 minuut of zo vol.quote:Op donderdag 26 december 2013 20:53 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Is dat vergelijkbaar met het BZV topic? Die vind ik namelijk al vrij heftig, haha
iets met boeren en vrouwenquote:
ESF posten is topsportquote:Op donderdag 26 december 2013 20:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik post daar nooit maar ik denk het niet. Bij het ESF zit een topic binnen 1 minuut of zo vol.
Bob Carlisle komt?quote:Op donderdag 26 december 2013 20:53 schreef cafca het volgende:
Het volgende uur de nr. 1 in mijn lijst "walgelijkste nummers allertijden"
Welke?quote:Op donderdag 26 december 2013 20:53 schreef cafca het volgende:
Kamahl?quote:Op donderdag 26 december 2013 20:53 schreef cafca het volgende:
Boer zoekt vee...uh vrouwquote:
Ja overdrijf het vooral een beetje.quote:Op donderdag 26 december 2013 20:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik post daar nooit maar ik denk het niet. Bij het ESF zit een topic binnen 1 minuut of zo vol.
komt celine alweerquote:Op donderdag 26 december 2013 20:53 schreef cafca het volgende:
NOu 2 minuten iig wel. Bijdehante vogel.quote:Op donderdag 26 december 2013 20:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja overdrijf het vooral een beetje.
Die is best wel goed :$quote:Op donderdag 26 december 2013 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik neem aan ''15 Miljoen Mensen''
Bazeneditie.quote:Op donderdag 26 december 2013 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In 2010 was het het meest productieve jaar.
1.36 volgens mijquote:Op donderdag 26 december 2013 20:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja overdrijf het vooral een beetje.
dat topic volg ik dan weer niet.quote:Op donderdag 26 december 2013 20:53 schreef Grutsk het volgende:
[..]
die is wel walgelijkquote:Op donderdag 26 december 2013 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik neem aan ''15 Miljoen Mensen''
Ook niet.quote:Op donderdag 26 december 2013 20:54 schreef Karina het volgende:
[..]
NOu 2 minuten iig wel. Bijdehante vogel.
Nee...maar zou het misschien wel doen.quote:Op donderdag 26 december 2013 20:54 schreef FritsFlits het volgende:
Uccie heeft ook rick asthley gestemd zo te lezen
Good lookin' is precies hetzelfdequote:Op donderdag 26 december 2013 20:55 schreef FritsFlits het volgende:
Rosalyn is het enige goede van Vitesse
Piet Velthuizen is ook wel redelijk.quote:Op donderdag 26 december 2013 20:55 schreef FritsFlits het volgende:
quote:Op donderdag 26 december 2013 20:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee...maar zou het misschien wel doen.
Pietje Showduikquote:Op donderdag 26 december 2013 20:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Piet Velthuizen is ook wel redelijk.
Beter dan AZquote:Op donderdag 26 december 2013 20:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Insert flauwe voetbalgrap, waarvoor ik te lui ik ben om er eentje te verzinnen.quote:Op donderdag 26 december 2013 20:55 schreef FritsFlits het volgende:
quote:Op donderdag 26 december 2013 20:55 schreef Prof.Major-Tom het volgende:
mijn walgeste nummer 1 dit jaar eruit gevallen....stevie wonder![]()
Pietje Showduikquote:Op donderdag 26 december 2013 20:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Levensverhalen in zo'n topic als dezequote:Op donderdag 26 december 2013 20:56 schreef Knip het volgende:
Kandiah Kamalesvaran (Maleisië, 13 november 1934) is een Australische zanger. Opvallend is zijn donkerbruine en warme stemgeluid.
Kamahl groeide op in Kuala Lumpur als Kandiah Kalamesvaram (Koning der Lotusbloemen). Als klein schooljongetje verhuisde hij in 1953 naar Adelaide. Hij was arm, sprak nauwelijks Engels en ondervond rassendiscriminatie die een dominante rol speelde in het Australië van die tijd.
In de Australische stad maakte hij kennis met zowel popmuziek als klassieke muziek. Hij werd geïnspireerd door donkere artiesten zoals Nat King Cole. Tijdens een concert van Nat King Cole kreeg hij de kans om de zanger te ontmoeten. Hierdoor besloot hij zijn droom om artiest te worden door te zetten.
Kamahl dreigde Australië te worden uitgezet door de immigratiedienst. Hij wist dit echter te voorkomen.
Zijn eerste platencontract tekende hij bij Phonogram. Zijn carrière begon in Australië toen in 1969 zijn eerste single Sound Of Goodbye naar de top van de Australische hitlijst steeg. In 1972 vertegenwoordigde hij Australië op het internationale songfestival in Rio de Janeiro en bereikte hij met Nothing More de finale. In de Sydney Opera House nam Kamahl een plaat op die hem 11 gouden platen oplevert.
In 1959 maakte hij zijn debuut, maar in Nederland brak hij pas in 1975 door dankzij The Elephant Song. De plaat was te horen in een tv-documentaire over het Wereld Natuur Fonds. Producer Hans van Hemert schreef het lied voor Kamahl en de opname werd een enorm succes in Europa. De tekst was van Gregor Frenkel Frank. De plaat stond 5 weken op de eerste plaats van de Top 40 en de Nationale Hitparade. Latere successen als Chanson d'amour, White Christmas, Save the oceans of the world en Save the whale haalden nog wel de hitparades, maar een nummer 1-positie was niet meer weggelegd voor Kamahl.
Ik denk dat je er zojuist een verzonnen hebtquote:Op donderdag 26 december 2013 20:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Insert flauwe voetbalgrap, waarvoor ik te lui ik ben om er eentje te verzinnen.
Bob Carlisle niet kennenquote:Op donderdag 26 december 2013 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
1560 Rosalyn Vitesse![]()
1559 After The Love Has Gone Earth Wind & Fire
1558 15 Miljoen Mensen Fluitsma & Van Tijn![]()
1557 Hello Again Neil Diamond
1556 Butterfly Kisses Bob Carlisle
1555 West End Girls Pet Shop Boys
1554 Winter Of Love Ilse DeLange
1553 Eight Days A Week The Beatles
1552 Weekend Love Golden Earring![]()
1551 Calling Elvis Dire Straits
1550 Merry Xmas Everybody Slade![]()
1549 Reelin' In The Years Steely Dan
1548 Save Tonight Eagle Eye Cherry
Als je dronken bent en je kijkt scheel, hij lijkt op Raj van BBTquote:
Cnor muziekjequote:Op donderdag 26 december 2013 20:57 schreef Karina het volgende:
quote:Op donderdag 26 december 2013 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
1556 Butterfly Kisses Bob Carlisle
Disco?quote:Op donderdag 26 december 2013 20:57 schreef Karina het volgende:
Jup. Daarna af en toe nog in 3FM, ook SR11 nog wat maar daarna niks. Mss onder een kloon.quote:Op donderdag 26 december 2013 20:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met sommige users die ik sindsdien nooit meer heb zien posten. Zoals Waalwijker
We staan iig met zijn 3enquote:
je voelt je dan weer even jong?quote:Op donderdag 26 december 2013 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Lekker schuifelmuziekje. Van dit soort 'gezemel' houd ik dan weer wel
Ik voel me altijd jong Stijnquote:Op donderdag 26 december 2013 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
je voelt je dan weer even jong?
Door jouw username moet ik denken aan dat Duitse liedjequote:Op donderdag 26 december 2013 20:59 schreef Prof.Major-Tom het volgende:
had walgelijkste afgekort en dan ben je dronken heh
Ik zie mijn moeder er wel voor aan, al weet ik dat ze dat niet heeft gedaan.quote:Op donderdag 26 december 2013 20:59 schreef Uccie het volgende:
Wie stemt er in godesnaam op Enrique Englesias
#Helloquote:Op donderdag 26 december 2013 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In 2010 was het het meest productieve jaar.
quote:Op donderdag 26 december 2013 20:59 schreef Prof.Major-Tom het volgende:
had walgelijkste afgekort en dan ben je dronken heh
Ik aan Space Oddityquote:Op donderdag 26 december 2013 20:59 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Door jouw username moet ik denken aan dat Duitse liedje
Ik.quote:Op donderdag 26 december 2013 20:59 schreef Uccie het volgende:
Anna Kournikovaquote:Op donderdag 26 december 2013 20:59 schreef Uccie het volgende:
Mijn moeder gok ikquote:Op donderdag 26 december 2013 20:59 schreef Uccie het volgende:
Ach van heel veel weet ik niet eens hoe oud ze zijn.quote:Op donderdag 26 december 2013 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
tussen de jongere personen op FOK! altijd
Weet je zeker dat die niet op Julio zou stemmen?quote:Op donderdag 26 december 2013 21:00 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Ik zie mijn moeder er wel voor aan, al weet ik dat ze dat niet heeft gedaan.
Niet Julioquote:
37 jaar hier, moet ik nu Fok verlaten?quote:Op donderdag 26 december 2013 21:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach van heel veel weet ik niet eens hoe oud ze zijn.
Overstad?quote:
Neuh voor mij ben je nog steeds een broekiequote:Op donderdag 26 december 2013 21:01 schreef IJsblock het volgende:
[..]
37 jaar hier, moet ik nu Fok verlaten?
je top 2000 lijst?quote:Op donderdag 26 december 2013 21:00 schreef Prof.Major-Tom het volgende:
en nikkita mijn nummer 2 in de lijst
quote:Op donderdag 26 december 2013 21:01 schreef Zaktabak het volgende:
Je zou maar gewoon tieten posten en daar een 48 uurs ban voor krijgen, en daardoor het einde van Serious Request op FOK! missen
Ik ben weer terug! Goedeavond menschen!
Damn, toch niet de oudste hierquote:Op donderdag 26 december 2013 21:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Neuh voor mij ben je nog steeds een broekie
Overrated... Typen op een ipad is rotquote:
Je zou maar gewoon tieten posten en daar een 48 uurs ban voor krijgen, en daardoor het einde van Serious Request op FOK! missen
Nee hoor, daar voelt ze zich net iets te jong voor.quote:Op donderdag 26 december 2013 21:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Weet je zeker dat die niet op Julio zou stemmen?
Vrouwen van 30 met een kort pittig kapsel.quote:Op donderdag 26 december 2013 20:59 schreef Uccie het volgende:
Die dronken nicht met het tietenliedquote:Op donderdag 26 december 2013 21:00 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
#Hello![]()
Wat vliegt de tijd.
bijna....quote:Op donderdag 26 december 2013 21:01 schreef IJsblock het volgende:
[..]
37 jaar hier, moet ik nu Fok verlaten?
Hoiquote:Op donderdag 26 december 2013 21:01 schreef Zaktabak het volgende:
Je zou maar gewoon gif's posten van Blurred Lines en niet bedenken dat daar blote borsten inzitten en daar een 48 uurs ban voor krijgen, en daardoor het einde van Serious Request op FOK! missen
Goedeavond Karina, mijn excuses nog.quote:
Oh haha ok...ja bedenk me dat jouw moeder jonger kan zijndan de mijnequote:Op donderdag 26 december 2013 21:01 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Nee hoor, daar voelt ze zich net iets te jong voor.
Al blerde ze daar gisteren ook hartstochtelijk op mee.
quote:Op donderdag 26 december 2013 21:02 schreef Knip het volgende:
DNA materiaal bij diamantrovers:
Hey hey hey hey
It was the DNA
Hey hey hey hey
That made me this way...
Bowie +heel veel!quote:Op donderdag 26 december 2013 21:02 schreef Prof.Major-Tom het volgende:
mijn naam komt van david bowie.....space oditty 1 van mijn favorieten
Bal(l)en..quote:Op donderdag 26 december 2013 21:01 schreef Zaktabak het volgende:
Je zou maar gewoon gif's posten van Blurred Lines en niet bedenken dat daar blote borsten inzitten en daar een 48 uurs ban voor krijgen, en daardoor het einde van Serious Request op FOK! missen
Was al goed johquote:Op donderdag 26 december 2013 21:02 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Goedeavond Karina, mijn excuses nog.
Moet altijd hieraan denken als iemand David Bowie zegtquote:Op donderdag 26 december 2013 21:02 schreef Prof.Major-Tom het volgende:
mijn naam komt van david bowie.....space oditty 1 van mijn favorieten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze smelten de kazen!
tabakgodquote:Op donderdag 26 december 2013 21:01 schreef Zaktabak het volgende:
Dronken Jon Bakkerquote:Op donderdag 26 december 2013 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die dronken nicht met het tietenlied
Katja tongt met Ellen ten Damme
tiny little big band
quote:
quote:
In de slowchat ja, niet bedacht dat Karina online was. Mar dat is allemaal goed gegaan uiteindelijk. Naar mijn weten was de ban vooral principieel.quote:Op donderdag 26 december 2013 21:01 schreef Stickertje het volgende:
[..]![]()
Geband door de tieten die je in SR had gepost?
Kermit stond wijd open voor ons.quote:Op donderdag 26 december 2013 21:03 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Dronken Jon Bakker
PSV voor lul in het huis
Hello
Living Doll was nog leuk
Nogmaals Hello
Bazeneditie
Oeiquote:Op donderdag 26 december 2013 21:01 schreef Zaktabak het volgende:
Lever die koffie maar weer inquote:
Ik riep het nogquote:Op donderdag 26 december 2013 21:01 schreef Zaktabak het volgende:
Zo zie jij het vanuit je standplaatsgebondenheidquote:Op donderdag 26 december 2013 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV gaf gul en stond niet voor lul.
Zo zie ik het Ringo nog niet doenquote:Op donderdag 26 december 2013 21:04 schreef cafca het volgende:
Een van de betere door-een-drummer-gezongen-nummers
Helemaal wegquote:Op donderdag 26 december 2013 21:05 schreef Olga het volgende:
Had van mij wel een stuk hoger mogen staan
PSV staat al een aantal jaar compleet voor lul.quote:Op donderdag 26 december 2013 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV gaf gul en stond niet voor lul.
Ik heb geen gekleurde brilquote:Op donderdag 26 december 2013 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo zie jij het vanuit je standplaatsgebondenheid
Ja, de kerst maakte mij vrij weinig uit, ik was sowieso niet online geweest. Maar het einde missen van Serious Request hier viel toch wel een beetje rouw op mijn dakquote:Op donderdag 26 december 2013 21:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Was al goed johGelukkig ben je er weer. Helemaal volgevreten waarschijnlijk
ik drink helemaal geen koffie...quote:Op donderdag 26 december 2013 21:05 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Lever die koffie maar weer in
Preciesquote:Op donderdag 26 december 2013 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zo zie ik het Ringo nog niet doen
Makkelijk dusquote:Op donderdag 26 december 2013 21:05 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
ik drink helemaal geen koffie...
Ja dat wat je noemt verkeerde timing.quote:Op donderdag 26 december 2013 21:05 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ja, de kerst maakte mij vrij weinig uit, ik was sowieso niet online geweest. Maar het einde missen van Serious Request hier viel toch wel een beetje rouw op mijn dak
*rauwquote:Op donderdag 26 december 2013 21:05 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ja, de kerst maakte mij vrij weinig uit, ik was sowieso niet online geweest. Maar het einde missen van Serious Request hier viel toch wel een beetje rouw op mijn dak
Ik merkte het maar het editten was te laat want Karina ziet allesquote:
Was het nog sneller gegaN...quote:Op donderdag 26 december 2013 21:05 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 december 2013 21:06 schreef Stickertje het volgende:
Ach, gelukkig mogen er wel man tieten geplaatst worden
Ik zapte nog even snel naar de Toppers en ik denk dat Froger flinke manboobs heeft, wat is die dik.quote:Op donderdag 26 december 2013 21:06 schreef Stickertje het volgende:
Waar je op kicktquote:Op donderdag 26 december 2013 21:06 schreef Stickertje het volgende:
Zal eens even kijken, ik was uit eten en heb alleen het eind van man city - liverpool gezien.quote:Op donderdag 26 december 2013 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe ging het in de Premiership eigenlijk Stinho?
In de meeste FAQ's staat het wel dacht ik.quote:Op donderdag 26 december 2013 21:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Had je wel een waarschuwing gehad qua borstenposten?
Want ik als ruim 10jaarposter heb toevallig eens bij toeval gelezen dat dat niet mag, anders had ik het niet geweten.
Ik vind dit serieus leuk!quote:
Komt door het pakquote:Op donderdag 26 december 2013 21:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zapte nog even snel naar de Toppers en ik denk dat Froger flinke manboobs heeft, wat is die dik.
Wanneer komt die?quote:
Ah, die lees ik niet. Lees alleen de regels per topicquote:Op donderdag 26 december 2013 21:08 schreef Karina het volgende:
[..]
In de meeste FAQ's staat het wel dacht ik.
Was ook totaal mijn eigen schuld ja. Dat weet ik.quote:Op donderdag 26 december 2013 21:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat wat je noemt verkeerde timing.
Oja, rauw van 'rauwig', vlees als je het letterlijk neemt, niet van 'rouw'-verwerking etc. Dankje voor de reminderquote:
KPD, tieten genoegquote:Op donderdag 26 december 2013 21:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ah, die lees ik niet. Lees alleen de regels per topic
quote:Op donderdag 26 december 2013 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe ging het in de Premiership eigenlijk Stinho?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder koffiequote:Op donderdag 26 december 2013 21:08 schreef glittertje39 het volgende:
* glittertje39 gaat stil in een hoekje zitten genieten![]()
Fijne dagen!quote:Op donderdag 26 december 2013 21:08 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik ga eens tv kijken, mensenFijne feestdagen, kom snel weer eens kijken
Nu weet je het iigquote:Op donderdag 26 december 2013 21:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ah, die lees ik niet. Lees alleen de regels per topic
Groeten aan Lijpe Lauraquote:Op donderdag 26 december 2013 21:08 schreef ArnieAlberts het volgende:
quote:Op donderdag 26 december 2013 21:08 schreef ArnieAlberts het volgende:
quote:Op donderdag 26 december 2013 21:08 schreef cafca het volgende:
Over zingende drummers gesproken: zie ik het goed dat What I like about you van the Romantics niet in de lijst staat?
B&H mag ook qua borsten! Voor flamoezen moet je dan wel weer echt naar KPD.quote:Op donderdag 26 december 2013 21:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Nu weet je het iigMocht je aandrang voelen om tetten te posten in KPD kun je los
quote:Op donderdag 26 december 2013 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]Lpool 4e dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
bespaart me weer werkquote:Op donderdag 26 december 2013 21:09 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
maak zo wel een kopje thee voor mezelf
oh ja dat klopt idd. Daar kijk ik nooit, borsten boeien me niet zoveelquote:Op donderdag 26 december 2013 21:10 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
B&H mag ook qua borsten! Voor flamoezen moet je dan wel weer echt naar KPD.
Verpakt uiteraard welquote:Op donderdag 26 december 2013 21:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
verpakt mogen ze toch wel? want na de top2000 komen de mijne gewoon weer terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |