Nu weet je het iigquote:Op donderdag 26 december 2013 21:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ah, die lees ik niet. Lees alleen de regels per topic
Groeten aan Lijpe Lauraquote:Op donderdag 26 december 2013 21:08 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik ga eens tv kijken, mensenFijne feestdagen, kom snel weer eens kijken
quote:Op donderdag 26 december 2013 21:08 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik ga eens tv kijken, mensenFijne feestdagen, kom snel weer eens kijken
quote:Op donderdag 26 december 2013 21:08 schreef cafca het volgende:
Over zingende drummers gesproken: zie ik het goed dat What I like about you van the Romantics niet in de lijst staat?
B&H mag ook qua borsten! Voor flamoezen moet je dan wel weer echt naar KPD.quote:Op donderdag 26 december 2013 21:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Nu weet je het iigMocht je aandrang voelen om tetten te posten in KPD kun je los
quote:Op donderdag 26 december 2013 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]Lpool 4e dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
bespaart me weer werkquote:Op donderdag 26 december 2013 21:09 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
maak zo wel een kopje thee voor mezelf
oh ja dat klopt idd. Daar kijk ik nooit, borsten boeien me niet zoveelquote:Op donderdag 26 december 2013 21:10 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
B&H mag ook qua borsten! Voor flamoezen moet je dan wel weer echt naar KPD.
Verpakt uiteraard welquote:Op donderdag 26 december 2013 21:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
verpakt mogen ze toch wel? want na de top2000 komen de mijne gewoon weer terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |