Waar je op kicktquote:Op donderdag 26 december 2013 21:06 schreef Stickertje het volgende:
Ach, gelukkig mogen er wel man tieten geplaatst worden
Zal eens even kijken, ik was uit eten en heb alleen het eind van man city - liverpool gezien.quote:Op donderdag 26 december 2013 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe ging het in de Premiership eigenlijk Stinho?
In de meeste FAQ's staat het wel dacht ik.quote:Op donderdag 26 december 2013 21:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Had je wel een waarschuwing gehad qua borstenposten?
Want ik als ruim 10jaarposter heb toevallig eens bij toeval gelezen dat dat niet mag, anders had ik het niet geweten.
Ik vind dit serieus leuk!quote:
Komt door het pakquote:Op donderdag 26 december 2013 21:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zapte nog even snel naar de Toppers en ik denk dat Froger flinke manboobs heeft, wat is die dik.
Wanneer komt die?quote:
Ah, die lees ik niet. Lees alleen de regels per topicquote:Op donderdag 26 december 2013 21:08 schreef Karina het volgende:
[..]
In de meeste FAQ's staat het wel dacht ik.
Was ook totaal mijn eigen schuld ja. Dat weet ik.quote:Op donderdag 26 december 2013 21:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat wat je noemt verkeerde timing.
Oja, rauw van 'rauwig', vlees als je het letterlijk neemt, niet van 'rouw'-verwerking etc. Dankje voor de reminderquote:
KPD, tieten genoegquote:Op donderdag 26 december 2013 21:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ah, die lees ik niet. Lees alleen de regels per topic
quote:Op donderdag 26 december 2013 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe ging het in de Premiership eigenlijk Stinho?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder koffiequote:Op donderdag 26 december 2013 21:08 schreef glittertje39 het volgende:
* glittertje39 gaat stil in een hoekje zitten genieten![]()
Fijne dagen!quote:Op donderdag 26 december 2013 21:08 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik ga eens tv kijken, mensenFijne feestdagen, kom snel weer eens kijken
Nu weet je het iigquote:Op donderdag 26 december 2013 21:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ah, die lees ik niet. Lees alleen de regels per topic
Groeten aan Lijpe Lauraquote:Op donderdag 26 december 2013 21:08 schreef ArnieAlberts het volgende:
quote:Op donderdag 26 december 2013 21:08 schreef ArnieAlberts het volgende:
quote:Op donderdag 26 december 2013 21:08 schreef cafca het volgende:
Over zingende drummers gesproken: zie ik het goed dat What I like about you van the Romantics niet in de lijst staat?
B&H mag ook qua borsten! Voor flamoezen moet je dan wel weer echt naar KPD.quote:Op donderdag 26 december 2013 21:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Nu weet je het iigMocht je aandrang voelen om tetten te posten in KPD kun je los
quote:Op donderdag 26 december 2013 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]Lpool 4e dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
bespaart me weer werkquote:Op donderdag 26 december 2013 21:09 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
maak zo wel een kopje thee voor mezelf
oh ja dat klopt idd. Daar kijk ik nooit, borsten boeien me niet zoveelquote:Op donderdag 26 december 2013 21:10 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
B&H mag ook qua borsten! Voor flamoezen moet je dan wel weer echt naar KPD.
Verpakt uiteraard welquote:Op donderdag 26 december 2013 21:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
verpakt mogen ze toch wel? want na de top2000 komen de mijne gewoon weer terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |