Haten op Fun.quote:Op donderdag 26 december 2013 20:52 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Dezelfde kut tieners die ook op Fun hebben gestemd
Is dat vergelijkbaar met het BZV topic? Die vind ik namelijk al vrij heftig, hahaquote:Op donderdag 26 december 2013 20:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Blijkbaar nog nooit in Euro Vision Song Contest topic gepost
welkomquote:Op donderdag 26 december 2013 20:52 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Haha, ik ben van de topics waarin je elke dag even checkt of er iets is bijgekomen
Maar goed, ik zal proberen hier mee te posten van de top 2000 staat hier altijd op!
Topic onder mijn post gebeurt niet veel, lijkt me echt iets voor jouquote:Op donderdag 26 december 2013 20:52 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Haha, ik ben van de topics waarin je elke dag even checkt of er iets is bijgekomen
Maar goed, ik zal proberen hier mee te posten van de top 2000 staat hier altijd op!
Frank Govers. Nee.quote:Op donderdag 26 december 2013 20:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Was dat die van robijn fleur en fijn (en ontwerper natuurlijk)
BZV?quote:Op donderdag 26 december 2013 20:53 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Is dat vergelijkbaar met het BZV topic? Die vind ik namelijk al vrij heftig, haha
Ik wil er best wel even inhoudelijk op reageren. Het is en blijft radio en er is verder niks visueel aan zoals SR. Geen interactie met publiek, dus waarom moet je die mensen dan in beeld brengen? Het publiek doet ook niks, dus enige entertainment zit er ook niet aan.quote:Op donderdag 26 december 2013 20:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja dit eigenlijk. Eten en drinken is vast ook nog knetterduur en je wordt na een half uur weer weggebonjourd.
Ik post daar nooit maar ik denk het niet. Bij het ESF zit een topic binnen 1 minuut of zo vol.quote:Op donderdag 26 december 2013 20:53 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Is dat vergelijkbaar met het BZV topic? Die vind ik namelijk al vrij heftig, haha
iets met boeren en vrouwenquote:
ESF posten is topsportquote:Op donderdag 26 december 2013 20:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik post daar nooit maar ik denk het niet. Bij het ESF zit een topic binnen 1 minuut of zo vol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |