Ohja, dat was al eerder ter sprake gekomen, maar nog niet aangepast.quote:Op donderdag 26 december 2013 20:45 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Is dood gasten. is nu icecast:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3
Hoef ik geen moeite voor te doenquote:Op donderdag 26 december 2013 20:47 schreef cafca het volgende:
Zo, weer ontsnapt aan de schoonfamilie
Ik heb de eer gehad er 2 jaar geleden geweest te zijn, het laatste jaar voor 'Het Top 2000 Café' echt populair werd. Was heel lekker sfeertje, kon in de avond zelfs nog een keer erin zonder te wachten, kreeg net voor het weggaan (ging naar de experience die dagquote:Op donderdag 26 december 2013 20:45 schreef Karina het volgende:
Het is helemaal niet zo druk in het cafe. Hele lege tafel daar.
Het is geen wedstrijd toch?quote:Op donderdag 26 december 2013 20:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Topic 54 zullen we niet gaan halen deze avond, maar we komen in de buurt
Ik pak nog wel een biertje als dat nodig is tbv dit topicquote:Op donderdag 26 december 2013 20:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Topic 50 moet lukkenquote:Op donderdag 26 december 2013 20:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat wordt het nu nog erger, want Bob Dyland vind ik ook niksquote:Op donderdag 26 december 2013 20:48 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ik vond je een topwijf. MAAR NU.
Gelukkig wachten we op Bob dylan
Ik vind het boeiender dat hij Frank Sanders heet.quote:Op donderdag 26 december 2013 20:47 schreef Karina het volgende:
Ik luister vanuit Texas![]()
Lekker boeiend joh.
Bob Dylanquote:Op donderdag 26 december 2013 20:48 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ik vond je een topwijf. MAAR NU.
Gelukkig wachten we op Bob dylan
quote:Op donderdag 26 december 2013 20:48 schreef IJsblock het volgende:
[..]
No it doesn't sounds like Under Pressure...
Ik zat ook meteen te denken, huh die is toch doodquote:Op donderdag 26 december 2013 20:48 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik vind het boeiender dat hij Frank Sanders heet.
Daar vind ik ook niets aan.quote:Op donderdag 26 december 2013 20:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat wordt het nu nog erger, want Bob Dyland vind ik ook niks
...Nee joh gek, Jos Brink!quote:Op donderdag 26 december 2013 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat ook meteen te denken, huh die is toch dood
Ik zie sowieso niet het nut in van dat hele cafe.quote:Op donderdag 26 december 2013 20:48 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik heb de eer gehad er 2 jaar geleden geweest te zijn, het laatste jaar voor 'Het Top 2000 Café' echt populair werd. Was heel lekker sfeertje, kon in de avond zelfs nog een keer erin zonder te wachten, kreeg net voor het weggaan (ging naar de experience die dag) ineens nog een sticker in handen van zo'n hostess
Jaar erop (vorig jaar) nog eens geweest, vreselijk kille drukke sfeer. Niet leuk en veel te veel mensjes die alsmaar op televisie wilden. Bleh.
Dan kun je op z'n minst zeggen dat hij goede liedjes heeft geschreven.quote:Op donderdag 26 december 2013 20:48 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Bob Dylan![]()
Al zijn liedjes worden beter gecovered dan hoe hij ze geschreven heeft
OH verrek jaquote:Op donderdag 26 december 2013 20:49 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
...Nee joh gek, Jos Brink!![]()
Maakt niet uit, er zijn dagen dat ik Ice Ice Baby beter vind dan Under Pressure, maar dat komt weinig voor gelukkigquote:Op donderdag 26 december 2013 20:49 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]![]()
![]()
Die plaat, ik zat in de trein dat album van Queen te luisteren (nooit eerder gedaan, shame on me), reizend luisterend... Ineens BAM. Ik dacht wuuut?
Nee, het is een melding.quote:
Die ook jaquote:Op donderdag 26 december 2013 20:49 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
...Nee joh gek, Jos Brink!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |