Was bedoeld voor de nieuwelingquote:
Oja lol, dacht al man. Bulken jij!quote:Op woensdag 25 december 2013 01:08 schreef fathank het volgende:
[..]
Was bedoeld voor de nieuweling. Ik moet eerder nog een paar kg pakken. De afgelopen maanden wel wat kklotjes kwijt geraakt vrrees ik.
Eerst fatsoenlijk kunnen trainen. Vandaag in de gym geweest, maar schouder voelt nog niet 100%quote:Op woensdag 25 december 2013 01:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Oja lol, dacht al man. Bulken jij!
Kijk naar de gifjes van deamer hierboven, sterker dan de meeste van ons, zonder vette pens. Kwestie van prioriteiten stellen dus.quote:Op woensdag 25 december 2013 00:36 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Als t over mij gaat 15 tot 20 KG
Maar ben ook bang voor de zogenaamdeergains
er zit meestal een tolerantie van een paar procent in plates. Met name als de gym geen dure eleikos ofzo gebruikt. Kan zomaar een paar kilo schelen op de bar van gym tot gym.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:30 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het raarste vind ik altijd dat een, zeg 80 kilo BP, niet hetzelfde aanvoelt in verschillende gyms.
Ik ben in New Zealand, iets verder naar het zuiden.
Ja en in Nieuw Zeeland is de zwaartekracht minder sterk dan in Spanje dus dat speelt natuurlijk ook mee.quote:Op woensdag 25 december 2013 02:04 schreef star_gazer het volgende:
[..]
er zit meestal een tolerantie van een paar procent in plates. Met name als de gym geen dure eleikos ofzo gebruikt. Kan zomaar een paar kilo schelen op de bar van gym tot gym.
hier in Australië is de zwaartekracht ondersteboven, dus zijn de eccentric en concentric fases van de lifts omgedraaid.quote:Op woensdag 25 december 2013 02:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja en in Nieuw Zeeland is de zwaartekracht minder sterk dan in Spanje dus dat speelt natuurlijk ook mee.
Dat verschil is er altijd, net als een andere bar die hetzelfde gewicht heeft maar toch anders aanvoelt.quote:Op woensdag 25 december 2013 02:04 schreef star_gazer het volgende:
[..]
er zit meestal een tolerantie van een paar procent in plates. Met name als de gym geen dure eleikos ofzo gebruikt. Kan zomaar een paar kilo schelen op de bar van gym tot gym.
Je eigengemaakte lol? Assistance bij mij bestaat vooral uit oefeningen waarmee ik mijn weak points van de main lifts adresseer.quote:Op woensdag 25 december 2013 02:30 schreef Cataclyst het volgende:
voor de mensen die 5/3/1 doen, welke assistance template pakken jullie? Ben ik wel benieuwd naar! Nu zelf 2e-3e cycle met BBB, wel tof, maar vond Dave Tate's Periodization Bible zeker interessant toen ik er net overheen las.
ik doe BBB. Doe het als volgt:quote:Op woensdag 25 december 2013 02:30 schreef Cataclyst het volgende:
voor de mensen die 5/3/1 doen, welke assistance template pakken jullie? Ben ik wel benieuwd naar! Nu zelf 2e-3e cycle met BBB, wel tof, maar vond Dave Tate's Periodization Bible zeker interessant toen ik er net overheen las.
Thanks!quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:10 schreef Verbosity het volgende:
Het SS-schema is erop gericht om alle grote spiergroepen mee te pakken en deze te ontwikkelen. Wat wel wordt onderbelicht in SS zijn de rug musculatuur en de kuiten. Voeg een row toe (bent over row) en calf raises mochten je kuiten aan de kleine kant zijn. Sommige mensen hebben van nature(genetisch) al grote kuiten, daar zou het nogal overbodig voor zijn.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:12 schreef dreamerbulk het volgende:
[ afbeelding ]
mijn abs zijn slechts nog een vage herinnering... een kleine schim in de duisternis lmao![]()
bulk ftw, ook geen pomp, zal wel keer met goeie delt/chest/arm pump gifje maken
quote:
Beter dit gek lol.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:45 schreef dreamerbulk het volgende:
volgende keer kom ik terug met pomp(in de slip nohomo) in de betreffende spieren
ray is ook al zo'n knoestige man ja ... hoe lang is ray ?
Ik denk dat jij een awesome fysiek hebt als je shredded bent(6-8%). Wanneer ga je dat doen? 109kg bij 183cm is best veel.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:34 schreef RaymondK het volgende:
[..]
[..]
[..]
Beter dit gek lol.![]()
![]()
Thanks bro for thses gif(t)s hoe heb je ze gemaakt die gifs?
183 is ray@ 109kg nu. Prognose na de kerst is waarsch 111 lol
Maar jij bent wel iets ripter dan ik denk. Dikke tennis bal cepps mirrin, en bijna riod sized traps dude mirrin again
Ik weet niet of ik dat wel wil. Kost gewoon massa om dat zonder riods te doenquote:Op woensdag 25 december 2013 12:59 schreef Atemno het volgende:
[..]
Ik denk dat jij een awesome fysiek hebt als je shredded bent(6-8%). Wanneer ga je dat doen? 109kg bij 183cm is best veel.
Oh? Ik heb Wendler er gewoon over zien praten in Beyond 5/3/1 en dacht ook in de regular 5/3/1 van 'm.quote:Op woensdag 25 december 2013 11:08 schreef Snakey het volgende:
[..]
Jah, eigenlijk iets wat je niet combineert met 5/3/1, maarja.
thanks, een diepe cut zal t niet worden, maar paar recompjes wel jaquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Knalhard geworden. Zou mooi zijn als je deze zomer weer shredded bent.
thanks !!quote:
quote:
http://makeagif.com/video-to-gif/ lol mooie shit, gifjes makenquote:Op woensdag 25 december 2013 12:34 schreef RaymondK het volgende:
[..]
[..]
[..]
Beter dit gek lol.![]()
![]()
Thanks bro for thses gif(t)s hoe heb je ze gemaakt die gifs?
183 is ray@ 109kg nu. Prognose na de kerst is waarsch 111 lol
Maar jij bent wel iets ripter dan ik denk. Dikke tennis bal cepps mirrin, en bijna riod sized traps dude mirrin again
Het hoeft ook niet overnacht, zal me eerst ook meer moeten gaan verdiepen in de voeding kant van het verhaalquote:Op woensdag 25 december 2013 00:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dan ben je wel even bezig. Als ik jou was zou ik langzaam cutten en daarna sterker worden zonder veel te dik te worden. Elke 10kg is zo'n vijf maanden cutten.Het kan sneller, maar dan zul je wel inleveren.
I chortledquote:Op woensdag 25 december 2013 02:15 schreef star_gazer het volgende:
[..]
hier in Australië is de zwaartekracht ondersteboven, dus zijn de eccentric en concentric fases van de lifts omgedraaid.
'k thanks voor die link.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:14 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
http://makeagif.com/video-to-gif/ lol mooie shit, gifjes maken![]()
pfff 109 @ 183 is echt goed man, deze kerst ga ik ff flink proppen om daar boven te komen lmao
loool de bedrijfs bulkerquote:Op woensdag 25 december 2013 13:20 schreef RaymondK het volgende:
[..]
'k thanks voor die link.
Ik ga ook flink proppen noworries , not laughing my ass off after dinner
Oh god, gona be sick...
Gisteren ging ik langs de desk naar huis zegt Jeroen " nou prettige dagen heh, en tegen iedereen zeg ik ' eet je niet teveul' maar dat hoef ik tegen jou niet.... nou ja suc6"
Hehehh lol
![]()
![]()
Suc6 gast
Oh nee jeroen van de gym. Desk bij de gym bedoelde ik.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:23 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
loool de bedrijfs bulker![]()
ik heb geen familie verplichtingen vandaag, maar wel een koelkast vol lekkernijen.. ik begin de middag zo met een kalfrollade ... goeie lunch
hahah net wakker hier, half lezenquote:Op woensdag 25 december 2013 13:27 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Oh nee jeroen van de gym. Desk bij de gym bedoelde ik.
![]()
Idd. Goeie lunch heheh
dit is heel apart,quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:30 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het raarste vind ik altijd dat een, zeg 80 kilo BP, niet hetzelfde aanvoelt in verschillende gyms.
Heel herkenbaar. Eerst dacht ik dat het de stang was, maar die is meestal wel gelijk. Sommige bankjes zijn breder ofzo.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:30 schreef Snakey het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je comeback?quote:Op woensdag 25 december 2013 13:40 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Heel herkenbaar. Eerst dacht ik dat het de stang was, maar die is meestal wel gelijk. Sommige bankjes zijn breder ofzo.
Nog raarder is dat ik in Spanje vrij snel minimaal tegen m'n max aanzit, maar terug in NL daar soms twee weken over doe. Ik denk dat het vooral te maken heeft met het feit dat er in spanje een hoop gasten serieus krachttraining doen, terwijl in nl ik vooral met fitnessers te maken heb.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:38 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
dit is heel apart,
ik switch wel eens tussen 2 vestigingen hier.. bij de 1 voelt bankdrukken echt zwaar.. bij de ander veel lichter
Yuri, geen idee of hij los is nu.quote:Op woensdag 25 december 2013 14:55 schreef Atemno het volgende:
Wie verkocht hier trouwens nog gymspullen en is dat nog steeds zo?
dat zal echt een hele hoop schelen idd.. als er allemaal van die juggernauts om je heen lopen te beuken.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:44 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nog raarder is dat ik in Spanje vrij snel minimaal tegen m'n max aanzit, maar terug in NL daar soms twee weken over doe. Ik denk dat het vooral te maken heeft met het feit dat er in spanje een hoop gasten serieus krachttraining doen, terwijl in nl ik vooral met fitnessers te maken heb.
De vibe is totaal verschillend.
lol, die waren vroeger mijn zwakste punt, toen ben ik een tijdje full retard gegaan .. 10 setjes side delts 2x per week lol, waarvan ook een sessie gewoon full cheat mode met ziek zwaar gewicht .. daar gingen ze echt van groeien heb ik het idee.quote:Op woensdag 25 december 2013 15:11 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ziek goede deltoids... Train je die elk uur van de week, of wat doe je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yep, je hebt gelijk. Vergipsing mijnerzijds.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:09 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Oh? Ik heb Wendler er gewoon over zien praten in Beyond 5/3/1 en dacht ook in de regular 5/3/1 van 'm.
quote:Op donderdag 26 december 2013 01:15 schreef Snakey het volgende:
Altijd goed, van die hempjes waar je stukken groter in lijkt.
Goede v-taper inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En is dat een pullup bar achter je?
quote:Op donderdag 26 december 2013 01:15 schreef Snakey het volgende:
Altijd goed, van die hempjes waar je stukken groter in lijkt.
Haha, baas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
Yep, dat is terras-inquisitie-martel-pullup bar. Niet te doen als de zon op het terras staat.quote:Op donderdag 26 december 2013 01:55 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Goede v-taper inderdaadEn is dat een pullup bar achter je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |