dat zal echt een hele hoop schelen idd.. als er allemaal van die juggernauts om je heen lopen te beuken.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:44 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nog raarder is dat ik in Spanje vrij snel minimaal tegen m'n max aanzit, maar terug in NL daar soms twee weken over doe. Ik denk dat het vooral te maken heeft met het feit dat er in spanje een hoop gasten serieus krachttraining doen, terwijl in nl ik vooral met fitnessers te maken heb.
De vibe is totaal verschillend.
lol, die waren vroeger mijn zwakste punt, toen ben ik een tijdje full retard gegaan .. 10 setjes side delts 2x per week lol, waarvan ook een sessie gewoon full cheat mode met ziek zwaar gewicht .. daar gingen ze echt van groeien heb ik het idee.quote:Op woensdag 25 december 2013 15:11 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ziek goede deltoids... Train je die elk uur van de week, of wat doe je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yep, je hebt gelijk. Vergipsing mijnerzijds.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:09 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Oh? Ik heb Wendler er gewoon over zien praten in Beyond 5/3/1 en dacht ook in de regular 5/3/1 van 'm.
quote:Op donderdag 26 december 2013 01:15 schreef Snakey het volgende:
Altijd goed, van die hempjes waar je stukken groter in lijkt.
Goede v-taper inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En is dat een pullup bar achter je?
quote:Op donderdag 26 december 2013 01:15 schreef Snakey het volgende:
Altijd goed, van die hempjes waar je stukken groter in lijkt.
Haha, baas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
Yep, dat is terras-inquisitie-martel-pullup bar. Niet te doen als de zon op het terras staat.quote:Op donderdag 26 december 2013 01:55 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Goede v-taper inderdaadEn is dat een pullup bar achter je?
Gym was open tot 2, pull ups chinups en 15 setjes front squat atg gedaan. Puur aan m'n form gewerkt. Verder niemand aanwezig, heerlijk. En dan kom je thuis en ligt lady nog steeds te meuren in d'r bedquote:Op donderdag 26 december 2013 12:25 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, ook allemaal aan het IF'en voor de maaltijd van vanavond?
Volledige vetverbranding hier.![]()
Daar weet jij met je hoge post-workout T natuurlijk wel raad meequote:Op donderdag 26 december 2013 13:16 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Gym was open tot 2, pull ups chinups en 15 setjes front squat atg gedaan. Puur aan m'n form gewerkt. Verder niemand aanwezig, heerlijk. En dan kom je thuis en ligt lady nog steeds te meuren in d'r bed.
Dm links maar, er staat vast wel een merk op waardoor je er zo achter bent.quote:Op donderdag 26 december 2013 13:56 schreef BredeBroeder het volgende:
Natuurlijk vemeld de helft van de websites niet of de schijven die ze verkopen 30 of 50mm zijnLekker handig weer
Roti vanavondquote:Op donderdag 26 december 2013 13:03 schreef fathank het volgende:
Neuh, vanavond niks bijzonders. Met Bord op schoot voetbal kijken. Kerstverplichtingen zijn al voorbij. Nu gewoon weer 6x per dag rijst met kip en kwark na. Dat is tenminste bodybuildingvoer
Welke is dat? Topic niet zo gevolgd lately.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:17 schreef Beach het volgende:
[..]
Het boek wat Etha heeft gehad voor kerst.
Een boek van Jesse vd Veldequote:Op donderdag 26 december 2013 14:20 schreef Hiatus het volgende:
[..]
Welke is dat? Topic niet zo gevolgd lately.
Mijn zusje heeft in het kader van mijn fitheid en voedingspatroon een boek van Jesse vd Velde voor me gekocht van de V&D.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:20 schreef Hiatus het volgende:
[..]
Welke is dat? Topic niet zo gevolgd lately.
quote:Op donderdag 26 december 2013 14:24 schreef Atemno het volgende:
1 maand:Nette stats. Zeker voor de bench press. Na een maand drukte ik zeker geen 70 kg. Vind bp ook echt verschrikkelijk om te doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
Ik heb daarvoor wat aangekloot en dan doe je dat wel vaker, je kent het wel.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:39 schreef fathank het volgende:
[..]
Nette stats. Zeker voor de bench press. Na een maand drukte ik zeker geen 70 kg. Vind bp ook echt verschrikkelijk om te doen.
Klopt wel ja, surprise buttsexquote:Op donderdag 26 december 2013 13:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Daar weet jij met je hoge post-workout T natuurlijk wel raad mee
boeit me vrij weinig hoe ik eruit zie in de sportschool. Kan overal in rondlopenquote:Op donderdag 26 december 2013 20:06 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Waar halen jullie eigenlijk jullie shirts? Waar letten jullie dan op? Ik was eigenlijk op zoek naar een paar goede hemdjes/shirts, liefst iets dat licht is en een beetje ademt.
Ik heb nu kutshirtjes van schlazenger, maar die kraag zit zo hoog dat ik nog geen adem krijg als ik m'n traps aanspan en die dingen hebben ook nog eens absoluut geen vleiende vorm. Daarvoor werk ik m'n reet er dus niet af hé.
Het is zonde om eerst een fatsoenlijk lichaam te kweken en het dan te verstoppen.quote:Op donderdag 26 december 2013 21:10 schreef Push. het volgende:
[..]
boeit me vrij weinig hoe ik eruit zie in de sportschool. Kan overal in rondlopen
quote:Op donderdag 26 december 2013 20:06 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Waar halen jullie eigenlijk jullie shirts? Waar letten jullie dan op? Ik was eigenlijk op zoek naar een paar goede hemdjes/shirts, liefst iets dat licht is en een beetje ademt.
Ik heb nu kutshirtjes van schlazenger, maar die kraag zit zo hoog dat ik nog geen adem krijg als ik m'n traps aanspan en die dingen hebben ook nog eens absoluut geen vleiende vorm. Daarvoor werk ik m'n reet er dus niet af hé.
Ditquote:Op donderdag 26 december 2013 21:10 schreef Push. het volgende:
[..]
boeit me vrij weinig hoe ik eruit zie in de sportschool. Kan overal in rondlopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |